o dacht dat mijn handdoek en slippers al voldoende warenquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
Tja. Heb je al verschillende foldertjes bij sommige computerwinkels gehaald? Daar staat wel wat info inquote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef superjoden het volgende:
[..]en dat vraag je aan mij, daar heb ik geen kaas van gegeten joh... pc moet aankunnen en voor de rest een beetje surfen
... tijdens die meetings spreekt iedereen over alles van FOK en heb geen idee waar ze het over hebben aangezien ik alleen in VBL kom
Best kickquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
En dan helemaal de tering worden geslagenquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Best kickOver zuid lopen met een Ajax-shirt
![]()
Dat misschien iets minderquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan helemaal de tering worden geslagen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vom wat zie jij er lekker uit, die man ken ik.
Is dat niet Jorge Best of zoiets?
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieiequote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
Bloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesie
* Eilanden geeft Bloesie een dikke knuffel!quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieie
Lekkere utregter van me
Wannebee!!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
heuj!
Geboren te:quote:
Goed zoquote:
Ja, het valt mee. Of tegen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben zo op het eerste gezicht wel eens meer overeenkomsten gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |