o dacht dat mijn handdoek en slippers al voldoende warenquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
Tja. Heb je al verschillende foldertjes bij sommige computerwinkels gehaald? Daar staat wel wat info inquote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef superjoden het volgende:
[..]en dat vraag je aan mij, daar heb ik geen kaas van gegeten joh... pc moet aankunnen en voor de rest een beetje surfen
... tijdens die meetings spreekt iedereen over alles van FOK en heb geen idee waar ze het over hebben aangezien ik alleen in VBL kom
Best kickquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
En dan helemaal de tering worden geslagenquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Best kickOver zuid lopen met een Ajax-shirt
![]()
Dat misschien iets minderquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan helemaal de tering worden geslagen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vom wat zie jij er lekker uit, die man ken ik.
Is dat niet Jorge Best of zoiets?
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieiequote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
Bloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesie
* Eilanden geeft Bloesie een dikke knuffel!quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieie
Lekkere utregter van me
Wannebee!!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
heuj!
Geboren te:quote:
Goed zoquote:
Ja, het valt mee. Of tegen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben zo op het eerste gezicht wel eens meer overeenkomsten gehad.
Ja alleen dan een kilometertje of 10 noordelijkerquote:
Yepz.quote:
De uithof!quote:Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja alleen dan een kilometertje of 10 noordelijker
Vanavond/vannacht maar het 2e dvd'tje erin gooien van Friendsquote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ??
heb niks te doen vanavond
Welk seizoen ben jequote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vanavond/vannacht maar het 2e dvd'tje erin gooien van Friends
Holland Sport en Expeditie Robinson zijn nu bezig.quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ??
heb niks te doen vanavond
Ik heb nu seizoen 6 erin. Maar heb ook alleen maar seizoen 5 en 6. Net bezig met sparenquote:
Welke heb jij allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 20:39 schreef appelsientje het volgende:
Hey dat is een goed idee..
ik heb 1 t/m 7moet er nog 3 hebben... maar ben binnenkort jarig
ik heb de box. en ben nou ook bezig met seizoen 6. Nu net The one where ross dates a student gezien. Nog een paar en heb ik alles erdoor. omdat ik ben begonnen bij seizoen 7. Daarna verder gaan met Joeyquote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 6 erin. Maar heb ook alleen maar seizoen 5 en 6. Net bezig met sparen
[..]
Welke heb jij allemaal![]()
1tot7 dus
Die DVD van Joey is echt gaaf jaquote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb de box. en ben nou ook bezig met seizoen 6. Nu net The one where ross dates a student gezien. Nog een paar en heb ik alles erdoor. omdat ik ben begonnen bij seizoen 7. Daarna verder gaan met Joey
Geweldige TV inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ER is geweldig weer, en wat zijn die belgen kut
Man ik moet voor het eerst in mijn TV carriere aan de zuurstof.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ER is geweldig weer, en wat zijn die belgen kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |