Best kickquote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trek je joduAjax-shirt dan maar aan![]()
En dan helemaal de tering worden geslagenquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Best kickOver zuid lopen met een Ajax-shirt
![]()
Dat misschien iets minderquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan helemaal de tering worden geslagen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vom wat zie jij er lekker uit, die man ken ik.
Is dat niet Jorge Best of zoiets?
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieiequote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
Bloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesie
* Eilanden geeft Bloesie een dikke knuffel!quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aaaaaailantsjieieieieieieieieieie
Lekkere utregter van me
Wannebee!!!quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef VoreG het volgende:
heuj!
Geboren te:quote:
Goed zoquote:
Ja, het valt mee. Of tegen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben zo op het eerste gezicht wel eens meer overeenkomsten gehad.
Ja alleen dan een kilometertje of 10 noordelijkerquote:
Yepz.quote:
De uithof!quote:Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja alleen dan een kilometertje of 10 noordelijker
Vanavond/vannacht maar het 2e dvd'tje erin gooien van Friendsquote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ??
heb niks te doen vanavond
Welk seizoen ben jequote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vanavond/vannacht maar het 2e dvd'tje erin gooien van Friends
Holland Sport en Expeditie Robinson zijn nu bezig.quote:Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv ??
heb niks te doen vanavond
Ik heb nu seizoen 6 erin. Maar heb ook alleen maar seizoen 5 en 6. Net bezig met sparenquote:
Welke heb jij allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 20:39 schreef appelsientje het volgende:
Hey dat is een goed idee..
ik heb 1 t/m 7moet er nog 3 hebben... maar ben binnenkort jarig
ik heb de box. en ben nou ook bezig met seizoen 6. Nu net The one where ross dates a student gezien. Nog een paar en heb ik alles erdoor. omdat ik ben begonnen bij seizoen 7. Daarna verder gaan met Joeyquote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 6 erin. Maar heb ook alleen maar seizoen 5 en 6. Net bezig met sparen
[..]
Welke heb jij allemaal![]()
1tot7 dus
Die DVD van Joey is echt gaaf jaquote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb de box. en ben nou ook bezig met seizoen 6. Nu net The one where ross dates a student gezien. Nog een paar en heb ik alles erdoor. omdat ik ben begonnen bij seizoen 7. Daarna verder gaan met Joey
Geweldige TV inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ER is geweldig weer, en wat zijn die belgen kut
Man ik moet voor het eerst in mijn TV carriere aan de zuurstof.quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ER is geweldig weer, en wat zijn die belgen kut
Is ie nou zo dom ookquote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Noca het volgende:
Die John is de ergste ER deelnemer ooit gewoon...
ja dat wasquote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sofie op BNN achter het raam die poseert als hoer, en net een peepshow heeft gedaan
inderdaadquote:Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat wasze is namelijk echt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |