Anders is het toch geen Lquote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Ene stuk ik korter dan het andere ofzo?
Dus? Ik kan wel kaarten kopen voor de wedstrijdenquote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]en je zei gisteren dat je geen seizoenskaart hebt
Tof! Buiten bij zijn studio/atelier gezeten.quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:
hoe was t bij Bennie SCH?
Die van ons ik een verlengde L dan, met twee even lange zijdes!quote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Anders is het toch geen L
beterquote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo beter? Ik vind hem wel strak
[afbeelding]
oke, werd op t verkeerde been gezet door dat er stond voor elke thuiswedstrijdquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus? Ik kan wel kaarten kopen voor de wedstrijden, ik kan namelijk niet elke wedstrijd
(dit jaar dan)
quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Tof! Buiten bij zijn studio/atelier gezeten.
Het bijbelcitaat over Simsom sloeg erg aan.
En nog lekker over voetbal zitten lullen. Gechikte vent en fan van Klaas Jan![]()
quote:
drukte is gezelliequote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef Eilanden het volgende:
In de Domstad is het druk, maar wel OK! Alles goed daar?
Trek je joduAjax-shirt dan maar aanquote:Op maandag 19 september 2005 19:43 schreef superjoden het volgende:
[..]
drukte is gezellie, SJ over een kwartiertje pleite... moet zaalvoetballen in rotjeknor
nope nog nietquote:Op maandag 19 september 2005 19:41 schreef Vom het volgende:
Zeg Superjoden heb je al internet in je eigen huissie?
Hij is nu weer naar bedjequote:Op maandag 19 september 2005 17:54 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Ik zit nu nog in de verkouden-fase...zit er nu ook al bijna een week mee. Sinds gisteren geen koorts meer..Vertroetel hem maar lekker dus
Wat voor internet aansluiting/verbinding heb je het liefste? (Kabel of ADSL?)quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef superjoden het volgende:
[..]
nope nog niet, beetje veel abonnementjes lopen
en aangezien het huis in A'foort nog verkocht moet worden en deze binnenkort wordt opgeleverd nog maar even niet laten aansluiten... aangezien ik straks waarschijnlijk voor 2 woningen kan gaan dokken
Bennie isquote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
Tof! Buiten bij zijn studio/atelier gezeten.
Het bijbelcitaat over Simsom sloeg erg aan.
Zo kijken of je mij nadoet.quote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
Pfffff FOK! album top 100 allertijden 2005
Daar zijn we dan. Met kramp in de vingers.
quote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor internet aansluiting/verbinding heb je het liefste? (Kabel of ADSL?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |