je kunt ook gewoon geen spandoek makenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Het enige wat bij mij inschiet:
[..]
Maar dat is zo triest
quote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfrantastisch.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfrantastisch.
en Vaduz betalenquote:Op maandag 19 september 2005 16:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
! Die is wel erg origineel. Nu moet ik zeker jouw naam erbij zetten met een ©
Hoe is het met klussen?quote:
dat krijg je als je pas zo laat hoeft te beginnenquote:
Meen je dat?quote:Op maandag 19 september 2005 16:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik maak die van Vaduz wel. Maar dan komt er ook nog wat van mij erop
Nou ja ik was eigenlijk vrij... maar ze hadden me per ongeluk ingepland...quote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je als je pas zo laat hoeft te beginnen
Maak er anders ff foto's van!! lijkt me een vet gezichtquote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef popolon het volgende:
Aha, tornado's en hagel zo groot als golfballen worden verwacht vandaag.
Koffie
gezellig, schuilkelder al ingericht met bier en chips?quote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef popolon het volgende:
Aha, tornado's en hagel zo groot als golfballen worden verwacht vandaag.
Koffie
Ja ik meen hetquote:Op maandag 19 september 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik deed maar een gooi, doe ermee wat je wil.
Keuken is afquote:
eigenlijk een onverwachte bonus... daar had je van naar PSV - Schalke kunnen gaanquote:Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja ik was eigenlijk vrij... maar ze hadden me per ongeluk ingepland...
Maar omdat het zo druk was.. ben ik maar gaan werken.. .dus werk ik tot 18:00 vandaag..
moet toch geld hebben voor de reis
Maak dan maar morgen foto's van de schade bij daglichtquote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef popolon het volgende:
Vanavond pas, ik heb geen infrarood camera
't Zal wel meevallen, meestal overdrijven ze.
Amerikanen he, doh
quote:Op maandag 19 september 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eigenlijk een onverwachte bonus... daar had je van naar PSV - Schalke kunnen gaan
quote:
Ik wil gewoon is lekker mee doen met de anderen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:11 schreef rubbereend het volgende:
waarom wil je eigelijk een spandoek?
heb je dan niet genoeg aan die 'leuke'quote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon is lekker mee doen met de anderen.
Wat is er nou zo fout aan een spandoek? Ben je bang dat ik dadelijk mijn spandoek over die van jou ga hangenquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je dan niet genoeg aan die 'leuke'vlaggetjes
vlaggetjesquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb je dan niet genoeg aan die 'leuke'vlaggetjes
ja ja dankjequote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
denk je wel sientje....
werkse nog verder
inderdaad doe maar niet, laat hellevoet hier buitenquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Het enige wat bij mij inschiet:
[..]
Maar dat is zo triest
ik heb niets tegen spandoeken hoor. als het nodig is help ik even een handje met het snel ophangen/vervangen van die grote dingen die ze soms maken. dan zijn ze ook weer sneller klaar voor mijn neus en kan ik het veld weer zienquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is er nou zo fout aan een spandoek? Ben je bang dat ik dadelijk mijn spandoek over die van jou ga hangen
en zat mensen die blij als een kind het stadion verlaten met 15 van die dingen in hun hand. en dat zijn dan volwassenenquote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vlaggetjes
ik haat vlaggetjes bij voetbalwedstrijden
ik van 12:45 tot 15:00quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
De 1e dag zit er weer op
Moest zelf van 8.30 - 15.25
Deze blijft hangen. Hij is net zo breed als de borderquote:Op maandag 19 september 2005 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb niets tegen spandoeken hoor. als het nodig is help ik even een handje met het snel ophangen/vervangen van die grote dingen die ze soms maken. dan zijn ze ook weer sneller klaar voor mijn neus en kan ik het veld weer zien![]()
Ach, beter als wat ik eerst had. Dankzij -Vaduz- ben ik nu een leuke aan het creeëren.quote:Op maandag 19 september 2005 16:57 schreef Superheld het volgende:
Gare spandoekteksten bedenk jij zeg AMD![]()
Druk druk druk drukquote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef Bjoro het volgende:
en hoe is het met onze razende reporter in spe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |