Schijnt een goeie film te zijn. Vanmiddag nog A beautiful mind, Trainspotting en Shawnshrank Redemption gekocht voor 15e samen!quote:
Geel/Rode letters? ik ga het even toevoegen. Moet ik weer 2 nieuwe spuitbussen kopenquote:Op maandag 19 september 2005 18:47 schreef superjoden het volgende:
[..]
ff kijken hoe die eruit ziet , vind dat geheel rode en daaronder rood en wit er niet helemaal goed uitspringen, misschien kan modje hem ff plaatsen in de spaanse kleuren
quote:Op maandag 19 september 2005 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Het hoekbankdillemma duurt voort.........
quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Avond!
FOK! album top 100 allertijden 2005
Rondje op kosten van Huntelaar de ballentrapper.
nee niet zoquote:Op maandag 19 september 2005 18:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geel/Rode letters? ik ga het even toevoegen. Moet ik weer 2 nieuwe spuitbussen kopen1 moment.
-edit-
[afbeelding]
Zo beter?
Ik vind de combinatie niet echt passen, de kleuren dan!
Op die manierquote:Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef superjoden het volgende:
[..]
nee niet zo
zo:
hoe ziet dat juanfrantastisch eruit in de kleuren rood/geel/rood (horizontaal, de spaanse vlag) en AFC AJAX (in het wit), Wij zijn AJAX ( in het rood) , De Beste ( in het wit) ?
Die van ons is gweldig - met een losse hocker en een hoek aan 1 kant, we kunnen erbeide tegelijk op liggen en als het moet kunnen er 7 a 8 mensen opzitten.quote:
Die wij gezien hebben is gewoon L vorm, 2:65 bij 2:65. Super mooi, maar we twijfelen nog aan hoe praktisch ie is.quote:Op maandag 19 september 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
Die van ons is gweldig - met een losse hocker en een hoek aan 1 kant, we kunnen erbeide tegelijk op liggen en als het moet kunnen er 7 a 8 mensen opzitten.
Heb je pics?quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die wij gezien hebben is gewoon L vorm, 2:65 bij 2:65. Super mooi, maar we twijfelen nog aan hoe praktisch ie is.
Maar net wat je zegt, kunnen makkelijk 6-8 mensen op zitten. En overigens hebben wij een eettafel met 6 leren stoelen, en nog twee losse stoeltjes, dus plaatsgenoeg denk ik zo!
Nu ik terugdenk aan gister, nee.quote:Op maandag 19 september 2005 19:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je dacht dat ik in staat was er gisteren heen te gaan?
Nope!quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Heb je pics?
Ene stuk ik korter dan het andere ofzo?quote:De hoek zit trouwens niet in de hoek als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze gaan uit van zondag. Thuis tegen Roda JC.
Het wordt morgenochtend 8 uur dat mijn wekker gaat. Dan gaan we naar de Halfords, om rode paint te halen, en rond 9 uur zijn wij op een basketbalveldje het spandoek aan het bewerken
Morgen camera mee en spuiten die handel
Waarom niet vanavond? Een vriend van mij moet om 19:00 weg
[..]
Voor elke Ajax thuis duel. Dus nu Ajax - FC Thun op 18 oktober 2005.
FC Thun zit nog steeds niet in de Eredivisie hoorquote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]en je zei gisteren dat je geen seizoenskaart hebt
nee maar dr staat ook, voor elk thuisduel van ajaxquote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
FC Thun zit nog steeds niet in de Eredivisie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |