Helemaal okquote:Op maandag 19 september 2005 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe is het in jullie baantjes????
quote:Enneh, heb jij golfer soms aangestoken
De uitbater is ziekjes....
Dat groen/gele moet dus naar rood? Komt voor elkaarquote:
Ga ik nu voor zorgenquote:Op maandag 19 september 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
en wat dacht je van gewoon de Ajax kleuren?
als we toch inspraak hebben kan die onderste regel eraf, wij zijn de bestequote:Op maandag 19 september 2005 17:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat groen/gele moet dus naar rood? Komt voor elkaar
[..]
Ga ik nu voor zorgen
Jaja, zo kan hij wel weerquote:Op maandag 19 september 2005 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we toch inspraak hebben kan die onderste regel eraf, wij zijn de beste
Ja nou mijn leven is wel goed hoorquote:
Nietsquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Superheld het volgende:
Wat heb je met die onderste letters gedaan
Beetje onduidelijk.
Kleuren zijn beter.
Het einde van je weekend was vast het leukstquote:Op maandag 19 september 2005 18:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja nou mijn leven is wel goed hoorNet een heerlijk weekend gehad
En met die van jou?
Wordt op het spandoek wel wat aan gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 18:17 schreef Superheld het volgende:
De ruimte in de A is wel erg weinig dan.
En dat zit dan met jou in die snelkookpanquote:
hoe ziet dat juanfrantastisch eruit in de kleuren rood/geel/rood (horizontaal, de spaanse vlag) en AFC AJAX (in het wit), Wij zijn AJAX ( in het rood) , De Beste ( in het wit) ?quote:Op maandag 19 september 2005 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja, zo kan hij wel weer
Update: (zo beter die kleuren, of donkerder?)
[afbeelding]
Ze gaan uit van zondag. Thuis tegen Roda JC.quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef rubbereend het volgende:
en nu maar hopen dat Juanfran nog eens gaat spelen
Voor elke Ajax thuis duel. Dus nu Ajax - FC Thun op 18 oktober 2005.quote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef rubbereend het volgende:
voor welke wedstrijd is het eigenlijk modje?
ff kijken hoe die eruit ziet , vind dat geheel rode en daaronder rood en wit er niet helemaal goed uitspringenquote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een leuk plan SJ, vooral die Spaanse vlag erin verwerken is oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |