Is niet zo moeilijk als je denkt hoor !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
Beter werk banaan, lijkt me ook zeer tof om een dergelijke wedstrijd in engeland te bezoeken.
Tegen die tijd ben ik niet meer minderjarig hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeten minderjarigen geen begeleider mee?![]()
hup ajax, alles om Arsenal te laten verliezenquote:
dromen over Zalm zal wel nat zijn, zalmen houden niet zo van droogquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga ook.
Dromen over Gerrit Zalm en de hoed van Karla Peijs
-edit- sorry verkeerd gelezen. Ik heb al 6 biertjes opquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hup ajax, alles om Arsenal te laten verliezen
jawel behalve vitas. Maar nu ga k zelfs heel hard ajax aanmoedigenquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben jij niet voor een NederlanSCHe club die speeld in Europa?
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.quote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel behalve vitas. Maar nu ga k zelfs heel hard ajax aanmoedigen
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedjequote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je denkt hoor !!
Je kan met de boot naar Harwich, zit je dicht bij Ipswich Town !
Met de easyjet naar London, zitten echt veel clubs !
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete clubquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.![]()
Geef mij maar Chelsea of ManUtdquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete club
absoluut de moeite waard !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedje
Carlisle, West Hamquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
nu ???quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
Arie en Sylvester trouwens ook erg leuk, deze show heb k in t theater gezien
nederland 2quote:
wat een kutdagen zijn het toch, was de week maar al voorbijquote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
trustuh Hools, morgen weer een dag!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |