nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete clubquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.![]()
Geef mij maar Chelsea of ManUtdquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete club
absoluut de moeite waard !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedje
Carlisle, West Hamquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
nu ???quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
Arie en Sylvester trouwens ook erg leuk, deze show heb k in t theater gezien
nederland 2quote:
wat een kutdagen zijn het toch, was de week maar al voorbijquote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
trustuh Hools, morgen weer een dag!
quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
wat krijgt ze bitterballen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
tjonge JM
hier schreeuwt de jongste mascotte om eten..daarna
Het blijft maar doorgaan deze laatste dagen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef just me het volgende:
kutzooi... net bericht gekregen dat een van onze leden van begin 50 is overleden aan een hersenbloeding![]()
Hier wil ik ff het volgende op zeggen trouwens :quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Men, houdt het nou nog niet op het klotenieuws? (ik lees het laatste nu pas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |