Whehequote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef DeTolk het volgende:
Ik duik ook maar eens mijn nest in
Maar niet te hard, anders val ik erdoor.
Er komen nog heel wat dingenquote:Op maandag 19 september 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf wijf die Sophie, Filemon was ook stoer. Leuk programma.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er komen nog heel wat dingen
Filemon gaat zich (geblinddoekt) laten pijpen door een man en vrouw en kijken of hij verschil kan merken enz enz
quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Filemon gaat zich (geblinddoekt) laten pijpen door een man en vrouw en kijken of hij verschil kan merken enz enz
OMFGWTFquote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Vandaag Jolink, morgen Balkenende
Ga zo maar even een overhemd strijken
Nick vindt John ook het stomst.
wel een leuk contrast !quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Mag jij de troonrede voorlezen ???quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een leuke hoed op doen?![]()
Brrrr, overhemden strijkenquote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef SCH het volgende:
Kijk, dat is nou aan het goede aan Fok! Stel dat ik deze vraag vergeten zou zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Vraag aan Balkenende wat ze eerst doen, hij beffen of dat ze eerst aan z'n lul zuigt kwa voorspel.
Nog een vraag voor Balkie:quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
Kijk, dat is nou aan het goede aan Fok! Stel dat ik deze vraag vergeten zou zijn.![]()
Mooi man!quote:
Naar bed jij, je wordt alleen maar zieker van die Haagse ellendequote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een vraag voor Balkie:
Raakt hij ook zo opgewonden van die paarden voor de Gouden Koets?
Ik denk dat je hierin echt de enige in nederland bent, Golfer !quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een vraag voor Balkie:
Raakt hij ook zo opgewonden van die paarden voor de Gouden Koets?
met een leuke 'I love...' spreuk er opquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik gewoon een leuke hoed op doen?![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik denk dat je hierin echt de enige in nederland bent, Golfer !
Ja, ja. Ik ga straks op tijd er weer in, maar moet nog even de video van Holland Sport bekijken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Naar bed jij, je wordt alleen maar zieker van die Haagse ellende![]()
I love Koefnoen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
met een leuke 'I love...' spreuk er op
quote:
Is niet zo moeilijk als je denkt hoor !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Noca het volgende:
Beter werk banaan, lijkt me ook zeer tof om een dergelijke wedstrijd in engeland te bezoeken.
Tegen die tijd ben ik niet meer minderjarig hoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeten minderjarigen geen begeleider mee?![]()
hup ajax, alles om Arsenal te laten verliezenquote:
dromen over Zalm zal wel nat zijn, zalmen houden niet zo van droogquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik ga ook.
Dromen over Gerrit Zalm en de hoed van Karla Peijs
-edit- sorry verkeerd gelezen. Ik heb al 6 biertjes opquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hup ajax, alles om Arsenal te laten verliezen
jawel behalve vitas. Maar nu ga k zelfs heel hard ajax aanmoedigenquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben jij niet voor een NederlanSCHe club die speeld in Europa?
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.quote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel behalve vitas. Maar nu ga k zelfs heel hard ajax aanmoedigen
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedjequote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk als je denkt hoor !!
Je kan met de boot naar Harwich, zit je dicht bij Ipswich Town !
Met de easyjet naar London, zitten echt veel clubs !
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete clubquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had het verkeerd gelezen. Jij moedigd ajax aan, en niet arsanaal.![]()
Geef mij maar Chelsea of ManUtdquote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee idd, arsenal is niet bepaald mijn favoriete club
absoluut de moeite waard !!quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Noca het volgende:
Zal het eens een keer uitzoeken, nu toch echt op bedje
Carlisle, West Hamquote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geef mij maar Chelsea of ManUtd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |