idd verschrikkelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijft maar doorgaan deze laatste dagen.
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier wil ik ff het volgend op zeggen trouwens :
Dat ik het zo giga goed vind dat mensen hier kunnen kloten/zieken/plezierhebben/betrokkenzijn/hunei/hunergernis/hundagelijksleven/ergstedingen/blijstedingen..etc etc etc
gewoon hier kwijt kunnen, en hoe we hier allemaal met elkaar meeleven.
Stijgt soms gewoon echt boven de SC topics her en der op fok uit hoor![]()
Echten
En nu verder![]()
![]()
dingen zoals VBL
![]()
dat wilde ik net zeggen, maar het programma is nog niet afgelopen zo te zienquote:
het was alleen nog maar de afkondigingquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen, maar het programma is nog niet afgelopen zo te zien
Oh zo. Ik had het verkeerd begrepen. Bedankt -Vaduz-quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Als er iets niet klopt bedoelt hij, of je dat aan mag geven.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:38 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn laptop dichtklappen, mijn slaapbank uitklappen en dan ga ik mijn ogen sluiten
Trusten allemaal!
ook weltrusten danquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat ook huppelend naar zijn hol, welterusten!</span>
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Boesje.. wij luisteren veel mooie verhalen nu.
De teksten van de dijk he
En Moderamd ach...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de nieuwe cd gekocht vandaag
We vinden eindelijk eens allebei iets leuk
Roxy Music vond ik vroeger ook wel leuk. Zal me eens verdiepen in Sauna West. (Klinkt als een verkeerde parenclub.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
leuk Nederlands bandje is Sauna West. Ze zijn in het Rotterdamse inmiddels redelijk bekend. Erg leuk, beetje Roxy Music achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |