abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30726675
Welkom in het Nintendo Revolution topic

Wat is de Nintendo Revolution?

De Nintendo Revolution is de next-gen console van Nintendo. De naam Revolution zal hoogstwaarschijnlijk verandert worden.
Nintendo streeft om met deze nieuwe console alle leeftijdsgroepen en soorten mensen aan te spreken. Dit willen zij bereiken door middel van innovatieviteit. Hierover lees je later meer.

Wat kan ik de volgende console van Nintendo dan allemaal?

Op de volgende console console van Nintendo kan je natuurlijk vooral gamen. Het is immers een gameconsole. Je kan alleen gamen op eens een andere manier. Hierover lees je meer onder het punt Controller.

Gamen kan je op meerdere manier. Je kan uiteraard zoals op een console meestal zo is gewoon in je eentje gamen of met vrienden mutliplayen. Maar ook kan je met deze Nintendo console online gamen. Online gamen zal helemaal gratis worden voor de first party games van Nintendo. Developers die third party games uitbrengen, mogen echter wel een vergoeding vragen van Nintendo. Je betaalt in ieder geval geen maandelijks bedrag, zoals je bijvoorbeeld wel bij Xbox Live! doet.

Last but not least, je kan heel veel oude klassiekers downloaden van alle Nintendo consoles die de Revolution voor waren. Dat zijn dus:

• Nintendo Entertainment System, ook wel de NES
  • Super Nintendo Entertainment System, ook wel de SNES / Super Nintendo.
  • Nintendo 64
    Downloaden van deze games zal waarschijnlijk een kleine vergoeding bedragen.

De NES, SNES, N64 en GC in de timeline van Nintendo. Van deze consoles kan je de games spelen op de Revolution. Van de handhelds zullen geen downloads beschikbaar worden.

Nu mist echter de Nintendo GameCube in dit rijtje. Dat klopt, deze games zal je niet kunnen downloaden. Deze games zal je echter gewoon met je Revolution kunnen spelen, aangezien de self loading disc drive van de Revolution zowel de grotere discs van de Nintendo Revolution pakt, als ook de kleinere Nintendo GameCube discs.

Wat zijn de specificaties hiervan dan?

Hier is nog niet zoveel over bekend. Wat wel bekend is, is dat:

• Er 512 MB Flash Memory in zal zitten.
  • Er een CPU chip wordt geleverd door IBM, waarvan de codenaam Broadway is.
  • Er een GPU chip wordt geleverd door ATI, waarvan de codenaam Hollywood is.
  • MoSys 1T-SRAM.

Daarnaast is bekend van de Nintendo Revolution:

• De Nintendo Revolution zal zowel op een tv monitor als op een computer monitor kunnen worden aangesloten
  • Er zijn 4 Nintendo GameCube controller ports ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • Er zijn 2 Memory Card slots van de Nintendo GameCube ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • De Nintendo Revolution zal 12cm optical discs gebruiken, waar de spellen op zullen staan. De discs komen van Nintendo zelf.
  • De Nintendo Revolution zal waarschijnlijk in meerdere kleuren beschikbaar worden. Men denkt dat de witte en de zwarte versie bij de launch van de console beschikbaar zullen zijn.
  • De Nintendo Revolution zal ruimte hebben waar je SD kaartjes in kunt stoppen, waar je dan dus bijv. gedownloade games op kwijt kunt. De grootte van het aantal MB van deze kaarten kan je zelf bepalen.
  • De Nintendo Revolution zal draadloos online gaan. Dit zal gebeuren door middel van WiFi, met behulp van Nintendo WiFi Connection.
  • De Nintendo Revolution zal 2 USB 2.0 ports ingebouwd hebben.
  • De Nintendo Revolution zal in 2006 uitkomen.
  • Je kunt er dvd's op afspelen door middel van een dongle ( ala Xbox )

Wat is de controller?

De controller is er eentje die totaal niet lijkt op de "standaard" controllers, die Microsoft en Sony respectievelijk gebruiken op de Xbox 360 en PS3. De controller die bij de Nintendo Revolution wordt geleverd, is met één hand te besturen. Daarnaast zullen er uitbreidingen voor uit komen, waarvan er één standaard wordt bij geleverd.

De Nintendo Revolution controller bekeken vanuit alle standen.

De Nintendo Revolution controller samen met een uitbreiding. Deze zal waarschijnlijk standaard geleverd worden zodra je een Nintendo Revolution systeem koopt.

Het speciale aan deze controller, behalve de vorm, is dat de Nintendo Revolution kan detecteren hoe je je controller houdt. De controller is een soort van 3D-muis. Een voorbeeld: Stel, je bent een FPS game aan het spelen, laten we zeggen Metroid Prime 3. Zodra jij met je controller naar links beweegt, zal het beeld ook naar links gaan. Dit vervangt en verbetert een tweede analoge stick. Deze besturing zal vele malen nauwkeuriger zijn dan een analoge stick.

Snap je nog niet wat ik bedoel? Bekijk dan eens dit filmpje. Het is overdreven, maar geeft je toch een beeld hoe je de controller kan gebruiken. De Nintendo Revolution zal alle bewegingen die je met de controller doet detecteren: links, rechts, boven, onder en naar voor en achter. Dus ook in de diepte. Daarnaast kan je de controller ook om de lengte as draaien. Je kan zelfs de controller 90° draaien, zodat je soort NES-controller in je handen krijgt. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen racen. Dit gebeurt door middel van Bluetooth.

Daarnaast zal er een "standaard" controller worden ontwikkeld, waar je de originele controller van de Revolution in kan pluggen. Dit zodat je bijv. de oude games kan spelen.

Last but not least: er zal ook een rumble functie in de draadloze controller zitten.

Ik heb alles gelezen, maar geef mij nou eens één goede reden waarom ik de Nintendo Revolution zou preferen boven de PS3 of de Xbox 360.

In die keuze ben je natuurlijk helemaal vrij, maar als ik één reden moet verzinnen, dan zou ik zeggen: Ben je die standaard controller eens zat, wil je eens een keertje iets anders, wil je een geweldige ervaring opdoen? Ga dan voor de innovatieve Nintendo Revolution!

Oude topics
    [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] |[32] | [33]

Game on!
  • The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_30726735
    t00t

zoals gezegd.... Ik heb er zin in
      maandag 19 september 2005 @ 14:57:23 #3
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_30726756
    Ik word echt enorm pissed als ik die TOUCHING IS GOOD BUT FEELING IS BETTER wallpaper zie... dat is gewoon een zinnetje die een 1 of andere tering fanboy had verzonnen op Nintendo forums die zei dat hij insider info had wat allemaal niet klopte (controller wordt warm en koud). Met dat wallpaper wordt hem gewoon gelijk gegeven ofzo. Smerig.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_30726795
    verzin eens een game die hiermee perfect zou zijn.

ik heb al zin om als zorry de `Z` in tegenstanders te snijden.
    of een mastrubatie simulater vaar de echt trekkers onder ons. snel die zappen heen en weer
    pi_30726830
    Revolution wordt echt de "console voor erbij". Maar goed, wel respect dat ze wat anders proberen.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_30726855
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

als je die controller Revolutionair vind dan is de eye toy dat ook, hoe je het ook wend of keert, de eye toy doet precies hetzelfde.
    kijk maar naar Eye toy : antigrav das een hele game die je bestuurd door te bewegen met je handen enzo
    Geloof het of niet maar ik was bijna geneigd om de ps2 te kopen omdat ik de Eye Toy zo een leuk idee vond (en nog steeds vind). Maar deze revolution controller is toch echt wel een ander principe. Ook geniaal, maar beter bespeelbaar (want anders zou nintendo het niet uitbrengen).
    Houd van een lijntje.
    pi_30726903
    tvp
      maandag 19 september 2005 @ 15:04:03 #8
    65330 Ruzbeh
    pi_30726936
    Jim Merrick van NoE heeft gezegd dat er nog "many surprises" zijn over de Revolution controller.

En voor alle duidelijkheid, de Rev remote is zeker niet hetzelfde als Eyetoy. De eyetoy reageert op de dingen die wordeng gezien met de camera, meer niet. De eyetoy kan ook geen rollende bewegingen zien, of draaiende bewegingen enzo. Verder heeft de eyetoy totaal geen knoppen, de Rev remote plus dat aparte analog stick hebben samen 4 knoppen + D-pad in handbereik.
      maandag 19 september 2005 @ 15:07:15 #9
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_30727025
    is deze controller eigenlijk definitief? Of kunnen er nog wat kleine veranderingen komen aan de vormgeving? Ik snap nog steeds eigenlijk niet hoe je bij de onderste a en b moet komen.. met je 2e hand ofzo?
    pi_30727060
    Die onderste twee knoppen zijn voor als je nes spellen gaat spelen

(dan moet je je afstandsbediening een kwartslag draaien)
    Houd van een lijntje.
      maandag 19 september 2005 @ 15:09:50 #11
    65330 Ruzbeh
    pi_30727087
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:07 schreef Frankeinstein het volgende:
    is deze controller eigenlijk definitief? Of kunnen er nog wat kleine veranderingen komen aan de vormgeving? Ik snap nog steeds eigenlijk niet hoe je bij de onderste a en b moet komen.. met je 2e hand ofzo?
    De controller is niet definitief. De Nintendo Revolution console ontwerp is niet definitief.
    pi_30727121
    quote:
    kunnen altijd nog veranderingen komen. Deonderste a & b zijn voor als je de controler overdwars houdt (NES/SNES-stijl).
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_30727137
    In mijn klas zijn ze er wel enthousiast over \o/
    En een ander die ving het gesprek op en zei 'he dat lijkt me wel lachen eigenlijk'.

Wordt nog wel wat met die revolutie
    pi_30727158
    quote:
    ten eerste de controller is kleiner als je denkt

ten tweede de B toets zit aan de achterkant

de kleine a en b aan de voorkant zijn waarschijnlijk voor als je het ding kantelt en er nes games mee doet spelen
    pi_30727205
    jongens.. IGN heeft een mock-up gemaakt van een Gamecube controller met de revo controller.. als zijnde de 'normale' controller, welke ook uit moet komen.. resultaat:

maandag 19 september 2005 @ 15:15:33 #16
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_30727249
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:12 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

ten eerste de controller is kleiner als je denkt

ten tweede de B toets zit aan de achterkant

de kleine a en b aan de voorkant zijn waarschijnlijk voor als je het ding kantelt en er nes games mee doet spelen
    Ik verwacht wel dat je beide B-toetsen ook bij Revo-games gaat gebruiken. Het lijkt me echter geen probleem.
    Gr.
      maandag 19 september 2005 @ 15:16:53 #17
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_30727292
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef D.A.A.F. het volgende:
    jongens.. IGN heeft een mock-up gemaakt van een Gamecube controller met de revo controller.. als zijnde de 'normale' controller, welke ook uit moet komen.. resultaat:

[afbeelding]
    die heb ik in een van de vorige threads ook al gezien, maar het zou best wel vreemd zijn om dat ding uit te brengen, omdat ze nu eindelijk eens wat anders doen dan die normale controller-vorm. Er stond in een vorig thread ook iets dat op een geweer leek. Die leek mij persoonlijk veel cooler
    pi_30727350
    wel leuk als je zo een soort mock up eraan vast kunt klikken voor de gamecube games
    pi_30727410
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

die heb ik in een van de vorige threads ook al gezien, maar het zou best wel vreemd zijn om dat ding uit te brengen, omdat ze nu eindelijk eens wat anders doen dan die normale controller-vorm. Er stond in een vorig thread ook iets dat op een geweer leek. Die leek mij persoonlijk veel cooler
    Het lijkt mij juist wel handig om een controller slot te maken. Het liefst met de knoppen layout van de N64 controller (D pad + B,A, en de 4 C knoppen). Op die manier kun je in elk geval normaal Zelda 3, Super Metroid en Street Fighter spelen...
    pi_30727485
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

die heb ik in een van de vorige threads ook al gezien, maar het zou best wel vreemd zijn om dat ding uit te brengen, omdat ze nu eindelijk eens wat anders doen dan die normale controller-vorm.
    Als ze niet ook een "normale" controller uitbrengen zal het aantal 3th praty games minimaal zijn. Je mist dan bijna alle grote franchises. Dat kan Nintendo zich echt niet veroorloven.

Dus een gewone controller-attachement erbij
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_30727493
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:04 schreef Ruzbeh het volgende:
    Jim Merrick van NoE heeft gezegd dat er nog "many surprises" zijn over de Revolution controller.

En voor alle duidelijkheid, de Rev remote is zeker niet hetzelfde als Eyetoy. De eyetoy reageert op de dingen die wordeng gezien met de camera, meer niet. De eyetoy kan ook geen rollende bewegingen zien, of draaiende bewegingen enzo. Verder heeft de eyetoy totaal geen knoppen, de Rev remote plus dat aparte analog stick hebben samen 4 knoppen + D-pad in handbereik.

Sorry moest even :p
    pi_30727707
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Als ze niet ook een "normale" controller uitbrengen zal het aantal 3th praty games minimaal zijn. Je mist dan bijna alle grote franchises. Dat kan Nintendo zich echt niet veroorloven.

Dus een gewone controller-attachement erbij
    jup..ik hoop alleen wel dat ie mooier is dan dit ding.. maar als ze echt aan elkaar 'klikken'..lijkt mij dit de enige vorm..
    pi_30727762
    Het idee zou iig zijn dat je de "remote" erin kon klikken.
    pi_30727784
    De gewone gamecube controller kon daar toch voor gebruik worden?
    #winning
    pi_30727798
    Nu nog screenshots: wanneer is er een show waarin Nintendo wat meer kan laten zien?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_30727906
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:35 schreef Tware het volgende:
    De gewone gamecube controller kon daar toch voor gebruik worden?
    Ja maar dan heb je de speciale functies niet meer
    Houd van een lijntje.
    pi_30727954
    zouden ze met vernieuwende games komen zoals een grasmaai simulator..

en warioware bij de launch zou leuk voor me vriendin zijn
    pi_30727997
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:41 schreef MacGreagor het volgende:
    zouden ze met vernieuwende games komen zoals een grasmaai simulator..

en warioware bij de launch zou leuk voor me vriendin zijn
    Jij wilt grasmaaien als je aan het gamen bent?
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_30728105
    OOOOooohhhhh je moest een half weten hoe graag
    pi_30728156
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:47 schreef MacGreagor het volgende:
    OOOOooohhhhh je moest een half weten hoe graag
    Het zou wel een vernieuwend genre zijn... maar of het nou ook boeiend is valt te betwisten
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_30728175
    [revolutionaire post]
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_30728326
    jah je moet opassen voor wespennesten molshopen en rennende kinderen niet te vergeten dat hoerechter hoe meer punten je krijgt. LEVEL twee is heggen snoeien.

woei ik loop al warm voor dit spel
    pi_30728414
    Er komt al wel een stofzuigerspel uit voor de Cube, dus wie weet
    Houd van een lijntje.
    pi_30728456
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:53 schreef MacGreagor het volgende:
    jah je moet opassen voor wespennesten molshopen en rennende kinderen niet te vergeten dat hoerechter hoe meer punten je krijgt. LEVEL twee is heggen snoeien.

woei ik loop al warm voor dit spel
    En ziedaar, het plot voor Pikmin Revolution
    pi_30728471
    Remember Eyetoy; het ramenwassenspel. M'n moeder vond gelijk dat ik dat ook in het echt mocht doen. En over Tekken in het echt doet ze dan weer moeilijk.........
    pi_30728488
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
    Er komt al wel een stofzuigerspel uit voor de Cube, dus wie weet
    ECHT WAAR WOOOOOOOOTT en dat zeg je nu pas
    pi_30728522
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
    Remember Eyetoy; het ramenwassenspel. M'n moeder vond gelijk dat ik dat ook in het echt mocht doen. En over Tekken in het echt doet ze dan weer moeilijk.........
    pi_30728554
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:58 schreef MacGreagor het volgende:

[..]

ECHT WAAR WOOOOOOOOTT en dat zeg je nu pas
    aangezien je alber verlinde mooi vind, kun je die toch mooi zuigen...
    pi_30729110
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

aangezien je alber verlinde mooi vind, kun je die toch mooi zuigen...
    pi_30729491
    Waarom niet gelijk een hersenchirurgie sim, als dat ding dan toch zo nauwkeurig is.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_30729535
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef peristilius het volgende:
    Waarom niet gelijk een hersenchirurgie sim, als dat ding dan toch zo nauwkeurig is.
    probeer maar eens slachtoffers daar voor te vinden
      maandag 19 september 2005 @ 16:29:20 #42
    65330 Ruzbeh
    pi_30729603
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Glopes het volgende:

[..]

[afbeelding]

Sorry moest even :p
    Voor sommige mensen was het zeker niet 'obvious'.
      maandag 19 september 2005 @ 16:39:45 #43
    127457 moomoo
    Niet uit te spreken als momo
    pi_30729971
    is notorious toevallig uit dit topic gebant? zo niet, kan dat even? wat een ongelofelijke drol zeg. wat doet hij hier eigenlijk? hij is niet eens geinteresseerd in de revolution, en als ik zie hoe al zijn argumenten enkel gaan over marktaandeel en verkoopcijfers, is hij ook niet geinteresseerd in games.
    pi_30730002
    Notorious is een 360 fanboy
    pi_30730076
    noem zijn naam nou niet, straks komt hij weer

als hij komt gewoon negeren
    Houd van een lijntje.
      maandag 19 september 2005 @ 16:43:52 #46
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30730098
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:39 schreef moomoo het volgende:
    is notorious toevallig uit dit topic gebant? zo niet, kan dat even? wat een ongelofelijke drol zeg. wat doet hij hier eigenlijk? hij is niet eens geinteresseerd in de revolution, en als ik zie hoe al zijn argumenten enkel gaan over marktaandeel en verkoopcijfers, is hij ook niet geinteresseerd in games.
    Nee, dat doen ze niet. Schijnbaar...
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      maandag 19 september 2005 @ 16:48:48 #47
    65330 Ruzbeh
    pi_30730248
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef peristilius het volgende:
    Daar zeg je me wat.
    pi_30730579
    Tering, 1 dagje weg en mis gewoon een heel revo topic.
    pi_30730621
    Ach, er stond toch niets boeiends.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_30730687
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Geloof het of niet maar ik was bijna geneigd om de ps2 te kopen omdat ik de Eye Toy zo een leuk idee vond (en nog steeds vind). Maar deze revolution controller is toch echt wel een ander principe. Ook geniaal, maar beter bespeelbaar (want anders zou nintendo het niet uitbrengen).
    eye toy was niet echt een idee, bedacht door sony zelf, want voordat de eyetoy uitkwam deed ik precies het zelfde al met mijn eigen webcam, toen kon iok ook spelletjes spelen via de webcam
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      maandag 19 september 2005 @ 17:05:05 #52
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_30730745
    en daarbij was er op de dreamcast ook al een camera beschikbaar met games en in zeker zin natuurlijk ook de gameboy camera
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_30730769
    En was Roque Squadron 1 ook al gyroscopisch speelbaar.
      maandag 19 september 2005 @ 17:07:41 #54
    127457 moomoo
    pi_30730824
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:06 schreef peristilius het volgende:
    En was Roque Squadron 1 ook al gyroscopisch speelbaar.
    pardon?
    pi_30730877
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:07 schreef moomoo het volgende:

[..]

pardon?
    PC versie met Microsoft Sidewinder.
      maandag 19 september 2005 @ 17:10:23 #56
    127457 moomoo
    pi_30730900
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:09 schreef peristilius het volgende:

[..]

PC versie met Microsoft Sidewinder.
    oh, dat is mij nooit verteld. cool zeg.
    pi_30730977
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef mordradead het volgende:
    en daarbij was er op de dreamcast ook al een camera beschikbaar met games en in zeker zin natuurlijk ook de gameboy camera
    Brilliant
    pi_30731542
    quote:
    als je die controller Revolutionair vind dan is de eye toy dat ook, hoe je het ook wend of keert, de eye toy doet precies hetzelfde.
    kijk maar naar Eye toy : antigrav das een hele game die je bestuurd door te bewegen met je handen enzo
    Owja, eyetoy wordt natuurlijk ook bij veel games gebruikt he En bij de Revolution werkt het anders dan bij de eyetoy
    pi_30732382
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_30732594
    pi_30732713
    Zoiezo had de dreamcast wat vernieuwende dingen, zoals samba di amigo ofzo, waarbij je met rammelaars op de maat van de muziek moest bewegen, en een echte vishengel waarbij je vissen moest binnenhalen, en een microfoon waarmee je met een vis kon lullen ofzo
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 19 september 2005 @ 18:19:56 #62
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_30732734
    en niet te vergeten de karaoke set he, die is geniaal
    Bernie en ik zijn tof.
      maandag 19 september 2005 @ 18:33:00 #63
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30733143
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef Gamedemon het volgende:
    Zoiezo had de dreamcast wat vernieuwende dingen, zoals samba di amigo ofzo, waarbij je met rammelaars op de maat van de muziek moest bewegen, en een echte vishengel waarbij je vissen moest binnenhalen, en een microfoon waarmee je met een vis kon lullen ofzo
    En dat was toch hardstikke leuk om te doen?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 19 september 2005 @ 18:34:14 #64
    65330 Ruzbeh
    pi_30733181
    VGCats is echt geen reet aan.
    pi_30733192
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En dat was toch hardstikke leuk om te doen?

dunno nooit gedaan omdat het me niks leek, net als die hele revo controller niet
      maandag 19 september 2005 @ 18:41:25 #66
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30733474

Gek foutje in de officiële foto's. Check IGN of andere sites maar eens. De reflectie klopt niet helemaal
    pi_30734044
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      maandag 19 september 2005 @ 19:03:49 #68
    65330 Ruzbeh
    pi_30734286
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Roi het volgende:
    [afbeelding]
    Lol. Nice.

De Rev remote is trouwens ongeveer even groot (lang) als je hand.
    pi_30734414
    In vergelijking met die duim daar op dat plaatje lijkt ie wel érg klein
    #winning
    pi_30734506
    Ja ik weet het maar die kut Nano is ook zo klein ! En met paint als je voorwerpen moet verkleinen worden ze altijd zo verneukt dat ik maar gewoon de Nano iets vergroot heb en de knoppen iets kleiner.
      maandag 19 september 2005 @ 20:07:54 #71
    65330 Ruzbeh
    pi_30736399
    Lol @ al die bloggers die allemaal bekennen dat ze hebben gelogen. Seriousgamer007 is gewoon een teleurgestelde N-tard die uit wraak op Nintendo gewoon een X360 gaat kopen, raar denk ik dan, je koopt zulke dingen voor games. En ook nog een blogger die een kleine, onbekende ontwikkelaar is en wilde voor de Revolution ontwikkelen, hij wilde een devkit, Nintendo had hem afgewezen, hij werd zo boos dat ie een blog begon om Nintendo zoveel mogelijk te schaden...

Jaja... Er leven veel zieke mensen op de wereld.
      maandag 19 september 2005 @ 20:10:11 #72
    38229 kanaiken
    Een lieve gezeisde kanaiken
    pi_30736479
    Damn, wat gaat het weer snel
    Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
    Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
    >>> Geen referrertje in sigs <<<
      maandag 19 september 2005 @ 20:15:43 #73
    65330 Ruzbeh
    pi_30736648
    Ik vind de TT niet zo leuk. 'Geloof er nou maar in' ? Verander het in "Believe! Damn you, BELIEVE!!" ofzo. Is wat leuker.
    pi_30736874
    Meer Developers ,en nog wat mensen, over de Controller:
    http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=1084&Itemid=2

Nederlands:
    quote:
    Lorne Lanning, werkzaam bij Oddworld Inhabitants, ziet de controller als een interessante innovatie. Hij hoopt echter op een wat grotere versie van de controller.

de game design director bij ontwikkelaar en uitgever Electronic Arts: Chris Cross, is zelf zeer enthousiast over het nieuwe speeltje. Hij vind de controller een goed alternatief voor de standaard controllers. Cross kan niet wachten om op de controller te spelen om te zien hoe de interface nieuwe spelmogelijkheden geeft. In de eerste paar jaren denkt Cross dat veel ontwikkelaars hun normale spellen gewoon zullen overzetten en aanpassen aan de interface van de Revolution. Pas later, rond de Electronic Entertainment Expo in 2007 zullen de echte interessante spellen komen denkt Cross.

Cary Briseboi van Radical Entertainment zegt dat het moeilijk zal zijn om de standaard spellen over te zetten naar de Revolution. Echter, dit was ook al het geval met de GameCube, aldus Briseboi. Chris Mitchell, werkzaam bij hetzelfde Radical Entertainment, zegt dat ontwikkelaars arcadeachtige spellen nu naar de Revolution kunnen brengen (vissen, hond uitlaten), deze zouden door de interface van de Revolution-controller erg leuk zijn om te spelen.

Cliff Bleszinski van Epic Games gaf aan dat veel populaire spellen uit de speelhallen nu ook thuis gespeeld kunnen worden, zoals spellen waarin je moet vissen of op een drumstel moet spelen. Omdat Bleszinski de controller nog niet heeft uitgeprobeerd wou hij verder geen commentaar geven.

David Perry, de president van Shiny Entertainment, het bedrijf dat we kennen achter Enter The Matrix, hoopt dat Nintendo het voor ontwikkelaars mogelijk maakt om hun eigen uitbreiding (interface) te ontwikkelen voor de controller. Hierdoor zouden spellen uit de speelhallen een plaats kunnen krijgen in de huiskamer, bijvoorbeeld Missile Command of Tempest.

De president van Tommy Tallarico Studios, Tommy Tallerico, vind de controller van de Revolution zeer innovatief. Hij ziet echter een zwak punt in de steun van third-party ontwikkelaars voor de Nintendo Revolution. Alleen spellen die de unieke mogelijkheden van de Revolution zullen gebruiken zullen slagen, aldus Tallarico. Zo kan het moeilijk worden voor een ontwikkelaar om zijn spellen voor meerdere platformen beschikbaar te maken.

Medwerker van Sun Microsystems, Chris Melissinos, verwelkomt de innovatieve controller en is groot voorstander van de innovatieve stap die Nintendo heeft genomen. Volgens Melissinos zorgt de controller voor een mogelijke nieuwe generatie van spelbesturing. De controller heeft een grote kans om succesvol te worden, aldus Melissinos. Melissinos denkt dat de Revolution een zeer uitgebreid van spellen aan gaat bieden waardoor veel mensen een Revolution zullen gaan aanschaffen.

[ Bericht 84% gewijzigd door Dj_Day-V op 19-09-2005 20:30:11 ]
    pi_30737090
    quote:
    Er komen steeds meer mogelijkheden van Nintendo's next-gen console, de Revolution, aan het licht de laatste tijd. We kunnen je nu vertellen dat Nintendo ook een leuke functie voor DS bezitters in de Revolution heeft verwerkt.

De Revolution zal via Wi-Fi aangesloten zijn op het wereldweide web, en één van de mogelijkheden die dat bied is het downloaden van bepaalde content. Dat het mogelijk is om (tegen betaling) volledige NES, SNES en N64 spellen te downloaden en te spelen op de Revolution is al een tijdje bekend. Nintendo heeft nu bekend gemaakt dat er ook Nintendo DS demo's te downloaden zullen zijn. Deze demo's kan je vervolgens via een draadloze link tussen DS en Revolution in het tijdelijk geheugen van je DS downloaden en deze naar hartelust spelen tot je je DS uitzet.
      maandag 19 september 2005 @ 20:36:39 #76
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30737357
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

OMFG!11!
      maandag 19 september 2005 @ 20:42:32 #77
    65330 Ruzbeh
    pi_30737555
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nederlands:
    [..]
    Al gepost door Xrenity.
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

OMFG!11!

Ook al gepost @ games.fok.nl

Edit: Laat maar, ik dacht dat het alang was gepost op games.fok.nl ... ik dacht toch echt dat het ergens op Fok was gepost.
    pi_30737936
    Ja mensen, het wordt nog mooier:

Nintendo gaat ALLE 1st party titels van NES/SNES/N64...
    GRATIS BESCHIKBAAR MAKEN VOOR DL!!!
    221 titels in totaal.

Thats just fking huge!!!

En nog even wat nieuws uit het land van de rijzende zon:
    quote:
    Famitsu has also published new results for its ongoing reader survey, where readers vote for which next-gen console they're most interested in.

Revolution is once again on top, slightly extending its lead with 43% of the vote, while PS3 has suffered a big drop on previous results to 35%, and Xbox 360 has climbed to 22%.
    Whether or not these figures will translate to actual real-world market share remains to be seen...
    Het gaat een echte Japan console worden weer, net als vroeger.
      maandag 19 september 2005 @ 21:02:11 #79
    65330 Ruzbeh
    pi_30738211
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef alex4allofyou het volgende:

221 titels in totaal.

Thats just fking huge!!!
    Het is alang bevestigd dat ze niet gratis worden.

Jammer, echt elke post van jou tot nu toe in de Rev topics was perfect.
    pi_30738232
    quote:

221 titels in totaal.

Thats just fking huge!!!
    * Dj_Day-V alvast lijstje maakt
      maandag 19 september 2005 @ 21:03:48 #81
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30738278
    quote:
    GRATIS BESCHIKBAAR
    Bron?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 19 september 2005 @ 21:10:03 #82
    65330 Ruzbeh
    pi_30738515
    Wat zeg ik nou net!

Ik neem aan dat de bron dezelfde was als eerst toen we dachten dat het ook zo was maar niet klopte. Hij zegt 221 titels maar dat stond dus niet in de Famitsu, maar dat had iemand gezegd op Nintendo forums ofzo.
    pi_30738660
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het is alang bevestigd dat ze niet gratis worden.

Jammer, echt elke post van jou tot nu toe in de Rev topics was perfect.
    Ruzbeh, mark my words: GRATIS

http://www.gamesradar.com/?pagetypeid=2&articleid=36169&subsectionid=1587

Famitsu is 100% betrouwbaar als het gaat om Japanse gamesbedrijven. Famitsu heeft direct contact met execs en programmeurs (maar dat wist je denk ik wel).
    quote:
    Nintendo will definitely offer every first-party title it's ever published for its three pre-Cube consoles for free download from day one

[ Bericht 10% gewijzigd door alex4allofyou op 19-09-2005 21:22:31 ]
      maandag 19 september 2005 @ 21:20:21 #84
    65330 Ruzbeh
    pi_30738938
    quote:
    Dacht ik al. Dies oud, en bleek onwaar.

Het is zo dat het niet in de Famitsu staat, in de Famitsu staan niet 221 titels en niet dat ze allemaal gratis worden. Volgens mij staat er in die Famitsu dat het mogelijk is dat ze gratis zijn ofzo... dit was al besproken @ GAF, een paar maanden geleden.
      maandag 19 september 2005 @ 21:21:45 #85
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30738997
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ruzbeh, mark my words: GRATIS

http://www.gamesradar.com/?pagetypeid=2&articleid=36169&subsectionid=1587

Famitsu is 100% betrouwbaar als het gaat om Japanse gamesbedrijven. Famitsu heeft direct contact met execs en programmeurs (maar dat wist je denk ik wel).
    [..]
    Fake..als het wel zo is maken ze een erg goede kans om marktleider te worden
    pi_30739188
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Fake..als het wel zo is maken ze een erg goede kans om marktleider te worden
    Ik denk dat die kans maar een heel klein beetje minder klein zou worden. Zoveel retro gamers zijn er niet hoor die er wel een andere console voor kopen, maar niet bereid zijn er een beetje voor te betalen.
    pi_30739244
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dacht ik al. Dies oud, en bleek onwaar.

Het is zo dat het niet in de Famitsu staat, in de Famitsu staan niet 221 titels en niet dat ze allemaal gratis worden. Volgens mij staat er in die Famitsu dat het mogelijk is dat ze gratis zijn ofzo... dit was al besproken @ GAF, een paar maanden geleden.
    Damn, nou zie ik het ook. Een gast op IGN messageboard had het erop gezet en er een andere datum ondergezet.

Verander ik gewoon mijn insteek:

Welk resultaat denken jullie dat het heeft als Nintendo alle oude Nintendo titels gratis ter download
    aanbiedt?
      maandag 19 september 2005 @ 21:29:15 #88
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30739327
    Dat ze veel meer kans hebben om marktleider te worden imo, iig in japen..
      maandag 19 september 2005 @ 21:31:45 #89
    65330 Ruzbeh
    pi_30739404
    Nou Nintendo Wi-Fi Connection wordt dan populair, Nintendo Revolution gaat een stuk meer verkopen, maar Nintendo Revolution games zelf gaan slechter verkopen.
    pi_30739684
    Bij de launch van de Gamecube vroeg ik me al af waarom Nintendo niet een cd vol met classics erbij deed. Aangezien ze toen niet een echte launchtitel hadden.
    Konden ze makkelijk doen; die spellen waren al financieel afgeschreven, het zou bijna niets extra kosten en ze zouden ermee veel extra cube's verkopen.

Ik hoop dat ze het nu dus wel doen. Dat is toch een ongelooflijk aanbod richting de consument? En het geeft de jonge generatie, die die titels niet kennen, meteen een inzicht in de geschiedenis van Nintendo.

Het bericht kan waar zijn of niet. Ik denk dat er sowieso titels aangeboden worden voor niets in de vorm van een coupon.
      maandag 19 september 2005 @ 21:46:26 #91
    65330 Ruzbeh
    pi_30740083
    Nou, ze doen eerder liever dat je bijv. Mario 128 koopt dat je dan gratis Super Mario Bros. of Super Mario 64 kan downloaden.
      maandag 19 september 2005 @ 21:49:27 #92
    69726 timbob
    Nu ook als webicon.
    pi_30740193
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef Tomasso het volgende:
    [[url=http://img154.imageshack.us/img154/2493/ay2yb.th.gif]afbeelding][/URL]

Gek foutje in de officiële foto's. Check IGN of andere sites maar eens. De reflectie klopt niet helemaal
    ja, in het filmpje of ergens anders had ik ook al gezien dat ze de onderste A en B knoppen vervangen hadden door X en Y

▀█▀ █ █▀█▀█
    Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
    pi_30740992
    quote:
    Michel Ancel van Ubisoft ziet de controller van de Nintendo Revolution dezelfde uitwerking (impact) hebben op de gamesindustrie als dat de muis voor de PC had. Ancel voelt zich als een kind met een nieuw speeltje. Volgens Ancel opent de controller miljoenen nieuwe mogelijkheden. Verder
    denkt de topman van Ubisoft dat de controller de massa ook zal aanspreken omdat de mensen net zo makkelijk met de controller kunnen omgaan als in de echte wereld. Michel Ancel is de schepper van onder andere Rayman, Beyond Good & Evil en King Kong
    Michel Ancel
      maandag 19 september 2005 @ 22:15:39 #94
    65330 Ruzbeh
    pi_30741286
    Ik ga vanavond Gammo kijken op Veronica om 23:55, baggerprogramma natuurlijk, maar ik ben nieuwsgierig of ze het over de Revolution gaan hebben.
      maandag 19 september 2005 @ 22:17:03 #95
    127457 moomoo
    pi_30741347
    chris cross is de beste naam ooit. ik ken die hele kerel verder niet, maar zn naam is de spreekwoordelijke shit.
    pi_30741407
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik ga vanavond Gammo kijken op Veronica om 23:55, baggerprogramma natuurlijk, maar ik ben nieuwsgierig of ze het over de Revolution gaan hebben.
    vast niet, het programma is opgenomen, en vanavond is dus de herhaling van vrijdag avond (19.00 uur)
    pi_30741526
    quote:
    Lorne Lanning, werkzaam bij Oddworld Inhabitants, ziet de controller als een interessante innovatie. Hij hoopt echter op een wat grotere versie van de controller.
    Lekker boeiend, die gasten maken toch geen games meer .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      maandag 19 september 2005 @ 22:26:39 #98
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_30741757
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

vast niet, het programma is opgenomen, en vanavond is dus de herhaling van vrijdag avond (19.00 uur)
    ik denk ook van niet, meestal lopen ze een paar weken achter (hebben ze het een paar weken geleden opgenomen) met games enzo
      maandag 19 september 2005 @ 22:33:28 #99
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_30742013
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

Nederlands:
    [..]
    Voeg deze reacties bij de anderen (Activision, THQ ed.) en dan beginnen we met het spel van de dag:

Tel de negatieve reacties...
    "Afwas heeft ook een koning nodig"
    Live Gamertag: Koning Afwas
    pi_30742693
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

ik denk ook van niet, meestal lopen ze een paar weken achter (hebben ze het een paar weken geleden opgenomen) met games enzo
    Ik weet het wel zeker van niet, ik heb vrijdag gekeken. Wel een preview van Nintendogs trouwens

Chris Cross, EA

'I haven’t been this excited since Sony put a second stick on their controller.'

Kun je nagaan hoe revolutionair de controller is!
    Houd van een lijntje.
      maandag 19 september 2005 @ 23:04:37 #101
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_30743235
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Ik denk dat die kans maar een heel klein beetje minder klein zou worden. Zoveel retro gamers zijn er niet hoor die er wel een andere console voor kopen, maar niet bereid zijn er een beetje voor te betalen.
    Marktleider niet nee, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die oude spellen willen spelen, die ingebouwde spellen in joysticks doen het ook heel goed terwijl ze ook nog eens vrij duur zijn ook.
    push it to the limit
      maandag 19 september 2005 @ 23:06:30 #102
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30743316
    Voor Ruzbeh
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_30745449
    Stel je eens voor dat je dit principe toepast op oude en nieuwe klassiekers:

Pong: Tafeltennis is nog nooit zo leuk geweest
    Space Invaders: Point n Shoot the aliens!
    Monkey Ball: rustig het level balanceren om het einddoel te halen
    Sam'n'Max: Ideaal om een adventure op je TV te spelen toch?
    Wordt je eigen Graffitti artiest met Mario Spray Painter
    Wrecking Crew: Ram met je hamer de blokken aan gort!
    Pak eens twee van die zappers en ga gewoon een Mechwarrior besturen
    Tetris. Grijp de blokken en smijt ze naar hun plek
    Mario Kart: Nu ook voor de mensen die altijd hun controller bewegen in de richting die ze willen
    Paint: Maak 3d beelden door gewoon te beeldhouwen
    Pizza Tycoon: beleg je eigen pizza, snij je eigen pepperoni's
    Zorro: The game, need i say more?
    Voer nu zelf de Windwaker muziek uit!
    Operation: nu prima incissies maken met de Nintendo Revolution Scapel
    pi_30745554
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef Khadgar het volgende:

Mario Kart: Nu ook voor de mensen die altijd hun controller bewegen in de richting die ze willen
    kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 20 september 2005 @ 00:16:40 #106
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30745653
    quote:

Kijk deze man snapt het
      dinsdag 20 september 2005 @ 00:21:30 #107
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30745794

Ik heb deze een lange tijd terug ook langs zien komen trouwens .

http://www.gyration.com/mcr.htm

Website ook trouwens

Whoever guessed that was right!
      dinsdag 20 september 2005 @ 00:21:35 #108
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30745797
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kijk deze man snapt het
    oLD Sk00l GaM Yo !
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_30745965
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Marktleider niet nee, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die oude spellen willen spelen, die ingebouwde spellen in joysticks doen het ook heel goed terwijl ze ook nog eens vrij duur zijn ook.
    Daarom zeg ik toch dat he tniet zo heel veel uitmaakt of ze gratis worden of niet.
    En ik denk dat ze zowieso geen marktleider worden.
    pi_30746079
    Kan niet wachten om weer te GoldenEye-en... heb nog spijt dat ik m'n N64 verkocht heb...

TVP dus...
      dinsdag 20 september 2005 @ 00:46:27 #111
    127457 moomoo
    pi_30746350
    ben benieuwd of je er ook een digitale manual bij krijgt als je een game downloadt.
    pi_30746486
    quote:

als er maar mario inzit is het goed he
      dinsdag 20 september 2005 @ 07:50:34 #113
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30748718
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker met je amerikaanse rommel spelen
      dinsdag 20 september 2005 @ 08:08:30 #114
    127457 moomoo
    pi_30748828
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

als er maar mario inzit is het fout he
    pi_30749321
    quote:

dit zijn allemaal minigames.. grote producers moeten nog wel aan de slag.. toch denk ik dat je alles wat je nu in je kast hebt staan aan games allemaal stuk voor stuk kunt spelen met deze controller..
    pi_30750766
    en nog wat fotosoepjes :

ah well.. hier de hele lijst: http://www.4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups/

ook nog met de oude mockups ..:D

[ Bericht 37% gewijzigd door D.A.A.F. op 20-09-2005 10:15:51 (linkje toegevoegd..) ]
    pi_30750796
    Ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem ik wil hem.
    pi_30751517
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:33 schreef BroesWillems het volgende:
    Kan niet wachten om weer te GoldenEye-en... heb nog spijt dat ik m'n N64 verkocht heb...

TVP dus...
    Perfect Dark > Goldeneye
    pi_30751586
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 08:08 schreef moomoo het volgende:

[..]

als er maar mario inzit is het fout he
    Ik heb genoeg Mario's overal gezien om het met hem eens te zijn
    Mario platformer is goed, Mario Party ook nog wel, Mario sport games geeft al erg veel Mario en dan komt ie nog eens in allerlei andere spellen te voorschijn.
    pi_30751618
    Mario in NBA Street V3 was wel grappig...
      dinsdag 20 september 2005 @ 10:49:07 #121
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_30751670
    super smash bros en mario kart zijn ook hardstikke leuk
    Bernie en ik zijn tof.
      dinsdag 20 september 2005 @ 10:50:24 #122
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30751699
    Mario Tennis, Golf, Kart, Voetbal, etc zijn wél gewoon leuk om allemaal te spelen. Ik hou persoonlijk helemaal niet zo van sportgames (alleen Fifa is wel tof) maar Mario sportgames vind ik juist wel leuk: niet realistisch en bekende characters.
    pi_30751749
    FIFA...........zwak excuus voor voetbalgame. Pro Evolution overtreft FIFA op alle fronten, behalve marketing.
    pi_30751862
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Mario Tennis, Golf, Kart, Voetbal, etc zijn wél gewoon leuk om allemaal te spelen. Ik hou persoonlijk helemaal niet zo van sportgames (alleen Fifa is wel tof) maar Mario sportgames vind ik juist wel leuk: niet realistisch en bekende characters.
    Dat ze leuk zijn om te spelen okay, dat klopt. De besturing is ontzettend goed en kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Alleen het lijkt soms wel of Mario overal in moet zitten. Dat zei ik ook al in een eerdere post: het lijkt alsof Nintendo niet zoveel risico meer durft te nemen met nieuwe franchises of games zonder bekende franchises. Mario tennis bijvoorbeeld had best met een nieuwe cast gemaakt kunnen worden ipv de Mario cast.
      dinsdag 20 september 2005 @ 11:03:25 #125
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30752014
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dat ze leuk zijn om te spelen okay, dat klopt. De besturing is ontzettend goed en kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Alleen het lijkt soms wel of Mario overal in moet zitten. Dat zei ik ook al in een eerdere post: het lijkt alsof Nintendo niet zoveel risico meer durft te nemen met nieuwe franchises of games zonder bekende franchises. Mario tennis bijvoorbeeld had best met een nieuwe cast gemaakt kunnen worden ipv de Mario cast.
    Mwah, dat betwijfel ik. Nintendo fans (en daar zijn die games toch voor) willen gewoon Mario zien. Als Nintendo dezelfde game had gemaakt met andere characters was het minder verkocht denk ik.
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
    FIFA...........zwak excuus voor voetbalgame. Pro Evolution overtreft FIFA op alle fronten, behalve marketing.
    Fifa is veel simpeler, daarom vind ik het leuker.
    pi_30752059
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dat zou niet verkopen. Mario is nu eenmaal een bekend figuur, zoals Sonic voor Sega was.
    Ik vind het ook teveel worden, maar ik koop ze dan ook niet
    Op Super Mario World, Tetris & Dr. Mario, Mario Kart DD en Paper Mario 2 na, heb ik geen Mario spellen.
    pi_30752839
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Perfect Dark > Goldeneye
    pi_30752911
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mwah, dat betwijfel ik. Nintendo fans (en daar zijn die games toch voor) willen gewoon Mario zien. Als Nintendo dezelfde game had gemaakt met andere characters was het minder verkocht denk ik.
    Dit is eigenlijk het argument dat ik vaak gebruik dat Nintendo ook minder innovatief is geworden. Het voordeel van de Mario franchise is dat ze bijvoorbeeld been een tennis game de mogelijkheden vergroten qua moves, special moves etc. Het nadeel van deze approach is dat je de library niet vergroot. Stel je voor dat ze ook pokemon niet hadden bedacht of Pikmin en dat alles met mario gedaan zou zijn. 1080 met alleen maar mario figuren, of wave race (Mario wave race?)

Mario party, mario pinball, super smah bros, mario tennis, mario baseball, mario soccer etc etc...

Feit is dat Nintendo al jaren leunt op enkele franchises: Mario, Zelda, Metroid en recentelijk pokemon (misschien nog wat kirby). Vernieuwende spelconcepten worden in een "bekend" jasje gestopt vanwege de verkopen (financieel goed, creatief gezien een huiler).

Gelukkig heeft Nintendo met de Revolution weer echt lef getoond.
    pi_30753641
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Nintendo met de Revolution weer echt lef getoond.
    Metroid 3, Mario 128, vast en zeker een zelda, het echte lef moet ik nog zien
    pi_30753688
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Metroid 3, Mario 128, vast en zeker een zelda, het echte lef moet ik nog zien
    Ik bedoelde eigenlijk qua besturing die nu hopelijk een geheel andere kant opgaat, dat je spellen krijgt die anders in elkaar zitten, waardoor je nieuwe genres krijgt en huidige games anders gaat spelen. Ik heb nl m'n buik vol van FPS games en race games en strategy games...
    pi_30753858
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:10 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk qua besturing die nu hopelijk een geheel andere kant opgaat, dat je spellen krijgt die anders in elkaar zitten, waardoor je nieuwe genres krijgt en huidige games anders gaat spelen. Ik heb nl m'n buik vol van FPS games en race games en strategy games...
    Waar, maar Nintendo wilt natuurlijk wel een zekere basis aan spellen hebben
    Dat is wat ik bedoel.
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:22:46 #132
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30753984
    Nou ja, er is elke generatie wel een franchise bijgekomen of weer opgepikt hoor. Op de Cube had je Pikmin als nieuwe franchise en Metroid als gerestylde franchise. Dat restylen vind ik verder prima (dat gebeurt steeds vaker, de beste Xbox game, Ninja Gaiden is hetzelfde bijv).

Mario en Zelda en Pokemon zijn gewoon namen die altijd verkopen, net als Fifa en GTA. Het jammere is alleen wel dat Mario gehoereerd wordt waardoor mensen een aversie tegen hem krijgen.
    pi_30754137
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Het jammere is alleen wel dat Mario gehoereerd wordt waardoor mensen een aversie tegen hem krijgen.
    Understatement

Er zou een nieuwe franchise bij komen, heb ik begrepen, dus ik ben benieuwd.
    pi_30754198
    quote:

Klinkt allemaal een beetje suf en saai. En dan dat gelul over die classic games die Nintendo marktleider zouden moeten maken, alsof behalve de echte Nintendo fans het grote publiek daar warm of koud van zou moeten worden?

Het idee van de controller is leuk maar dan moet het wel goed benut worden, of ga jij 60 euro betalen en wekenlang pong of space invaders spelen? Of in Paint tekenen en pizza's bakken Ze kunnen wel een originele controller hebben, maar op het gebied van games is Nintendo met Mario 2045, Wario 3421, Pokemon 134 en Zelda 678 en altijd dezelfde franchises niet echt vernieuwend te noemen.

Ben benieuwd of ze de innovatie ook ECHT weten te benutten, want daar gaat het om. Je kunt nog wel zo'n goeie techniek hebben, maar het gaat om de games en wat je er uiteindelijk mee doet. En voorlopig is er nog nergens ook maar een pixel van een screenshot getoond.

Denk dat de Nintendo fans uit wanhoop een beetje over enthousiast worden, zonder dat Nintendo eigenlijk nog maar IETS heeft laten zien, want zelfs voordat de controller er was werd er al zwaar gehyped.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe generatie, voor mn gevoel ga ik zeker een PS3 halen, want voor mn gevoel wordt het toch echt een strijd tussen PS3 en Xbox 360. En misschien, als ze er goed gebruik van weten te maken, neem ik ook wel een Revolution. Maar dan inderdaad, voor erbij.

[ Bericht 19% gewijzigd door devv05 op 20-09-2005 12:37:40 ]
    pi_30754227
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Mario en Zelda en Pokemon zijn gewoon namen die altijd verkopen, net als Fifa en GTA. Het jammere is alleen wel dat Mario gehoereerd wordt waardoor mensen een aversie tegen hem krijgen.
    Ik verwacht logischerwijs wel een nieuwe Zelda, omdat die games vrijwel altijd toppers zijn... hoewel four swords adventures nou niet echt fijn was (nog steeds niet uitgespeeld - kutconcept). Maar zelfs Zelda begint al een beetje voorspelbaar te worden (hoewel Twilight Princess weer een paar erg interessante features heeft).

Mario pimping... precies
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:32:14 #136
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30754233
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Understatement

Er zou een nieuwe franchise bij komen, heb ik begrepen, dus ik ben benieuwd.
    Yup, onze God is bezig met een nieuwe franchise. Tevens ben ik benieuwd wat er nou met Stage Debut (oid) gebeurd is...
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:36:11 #137
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30754342
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik verwacht logischerwijs wel een nieuwe Zelda, omdat die games vrijwel altijd toppers zijn... hoewel four swords adventures nou niet echt fijn was (nog steeds niet uitgespeeld - kutconcept). Maar zelfs Zelda begint al een beetje voorspelbaar te worden (hoewel Twilight Princess weer een paar erg interessante features heeft).

Mario pimping... precies
    Twilight Princess kun je wel zien als een compleet nieuwe stap in de Zelda wereld eigenlijk, dat hele wolfgebeuren is nieuw. Verder schijnt Zelda voor de Revolution compleet anders te worden.

Verder EIS ik van Pokerevolution dat het een MMORPG wordt met de beschikbare pokemon die overal te vangen zijn. De wereld moet gebaseerd zijn op blauw en rood. Gewoon lekker lopen en pokemon vangen en ruilen met andere spelers. Zo is pokemon ECHT bedoeld
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:37:23 #138
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30754380
    Ik vind wel dat ze nog een standaard microfoon in die controller moeten doen hoor..
    En dat je dan kunt schreeuwen "Bulbasaur ik kies jou!!!!11!!one!" En zwiepen met je controller.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:40:46 #139
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30754453
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:37 schreef speknek het volgende:
    Ik vind wel dat ze nog een standaard microfoon in die controller moeten doen hoor..
    En dat je dan kunt schreeuwen "Bulbasaur ik kies jou!!!!11!!one!" En zwiepen met je controller.
    Dat zou fantastisch zijn. Een mic uitbreiding is natuurlijk zo gemaakt
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:41:59 #140
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_30754482
    Straks spelen allemaal kleine kinderen dat spel en de ouders gaan ervanuit dat de kinders dan wel rustig zouden zijn
    Bernie en ik zijn tof.
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:00:43 #141
    65330 Ruzbeh
    pi_30754993
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Voor Ruzbeh
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:37 schreef speknek het volgende:
    Misschien dat dat problemen oplevert als je met andere mensen gaat gamen? Dan moet je wel een headset gebruiken.
    pi_30755105
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Twilight Princess kun je wel zien als een compleet nieuwe stap in de Zelda wereld eigenlijk, dat hele wolfgebeuren is nieuw. Verder schijnt Zelda voor de Revolution compleet anders te worden.
    Tuurlijk is het wolfgebeuren nieuw. Maar ik hoop dat er ook een nieuwe soorten puzzels zullen zijn en niet het standaard "alle fakkels aan en hup een schatkist", of "schuif item A naar plaats B"... Er is ook weer een alternatieve wereld (a la LOZ 3 en OOT).

Wat ik Majora's Mask echt goed vond was het heen en weer gereis steeds naar de eerste dag, om op die manier puzzels op te lossen. De puzzel om the Couple's Mask geloof ik te krijgen was bijvoorbeeld briljant!
    pi_30755183
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:31 schreef devv05 het volgende:

maar op het gebied van games is Nintendo met Mario 2045, Wario 3421, Pokemon 134 en Zelda 678 en altijd dezelfde franchises niet echt vernieuwend te noemen.
    Microsoft ook niet, in 1 generatie van een console 2x dezelfde FPS uitbrengen? (Halo 1+2)
    Sony is ook niet vernieuwend met games verder, 3x GTA en tig x FF.
    Het probleem ligt m bij de ontwikkelaars, die zijn niet zo creatief, (EA Sports reeks e.d.), het belangrijkste voor die bedrijven is gewoon dat t geld oplevert, en dat geld gebruiken sommigen om juist wel die creatieve juweeltjes te maken, maar die worden door de mainstream helaas niet altijd opgepikt....
    pi_30755441

* Dj_Day-V gebruikt hem nu
    pi_30755449
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Microsoft ook niet, in 1 generatie van een console 2x dezelfde FPS uitbrengen? (Halo 1+2)
    Sony is ook niet vernieuwend met games verder, 3x GTA en tig x FF.
    Het probleem ligt m bij de ontwikkelaars, die zijn niet zo creatief, (EA Sports reeks e.d.), het belangrijkste voor die bedrijven is gewoon dat t geld oplevert, en dat geld gebruiken sommigen om juist wel die creatieve juweeltjes te maken, maar die worden door de mainstream helaas niet altijd opgepikt....
    GTA en FF zijn niet van Sony, maar van third party

Verder heeft Sony wél steeds geïnvesteerd in nieuwe franchises (Mark of Kri, God Of War Killzone (van Guerilla, maar gefinancierd door Sony) om er maar 3 te noemen).
    pi_30755470
    quote:
    Koei has confirmed that they are definately supporting the Nintendo Revolution. While they didn't mention what games they are working on, or have ideas for, we should be seeing some great things from the company. Only a few days after TGS, and we have heard great things from a ton of developers out there. Keep the trend guys!
    pi_30755648
    Waar ik eigenlijk op hoop is dat Capcom voor de Revolution "Dead Phoenix" gaat uitbrengen... Dat je met de analoge stick dus rond vliegt en beweegt en met de controller zwaardvecht, om je heen kijkt, schiet etc... Lijkt me geweldig!

Dead Phoenix - Resurrection
    pi_30755724
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef ScienceFriction het volgende:
    Waar ik eigenlijk op hoop is dat Capcom voor de Revolution "Dead Phoenix" gaat uitbrengen... Dat je met de analoge stick dus rond vliegt en beweegt en met de controller zwaardvecht, om je heen kijkt, schiet etc... Lijkt me geweldig!

Dead Phoenix - Resurrection
    Ik denk dat ze eerder met iets als Bionic Commando gaan komen.

Zie je het al voor je, 1 druk op de knop en je mikt je bionische arm ergens tegenaan. Nou ja, allemaal loze hoop, verwacht ik.
    pi_30755782
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eerder met iets als Bionic Commando gaan komen.

Zie je het al voor je, 1 druk op de knop en je mikt je bionische arm ergens tegenaan. Nou ja, allemaal loze hoop, verwacht ik.
    Mag ook... In dat geval kan Nintendo met Kid Icarus komen

Sinds de NES/gameboy is er al geen Kid Icarus game meer uitgekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kid Icarus
    pi_30755999
    Dit is de meest interessante next-gen console IMO.

Erg benieuwd naar wat er gaat komen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:36:07 #151
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30756061
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
    Dit is de meest interessante next-gen console IMO.

Erg benieuwd naar wat er gaat komen.
    Ja, ik ook er is namelijk nog niet zo heel veel aangekondigd door third partys en second partys.
    pi_30756096
    quote:
    Koei has confirmed that they are definately supporting the Nintendo Revolution. While they didn't mention what games they are working on, or have ideas for, we should be seeing some great things from the company. Only a few days after TGS, and we have heard great things from a ton of developers out there. Keep the trend guys!
    Het enige wat ik heb gehoord is dat ze de controller leuk vinden, maar niet echt iets over bevestigingen van games.
    pi_30756119
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het enige wat ik heb gehoord is dat ze de controller leuk vinden, maar niet echt iets over bevestigingen van games.
    Dat post ik net paar posts terug
    pi_30756196
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat post ik net paar posts terug
    Ja, ik vraag me dus alleen af waar die gamelijst dan is
    pi_30756207
    Iemand zegt dat de specs uitgelekt zijn:
    quote:
    "Hollywood" 65nm Custom ATI R520
    24 "Pipelines"
    32 Texture Units
    96 Arithmetic Logic Units (ALU)
    192 Shader Operations per Cycle
    700MHz Core
    134.4 Billion Shader Operations per Second (at 700MHz)
    256-bit 512MB 1.8GHz GDDR3 Memory
    57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)
    300-350 Million Transistors
    65nm Manufacturing
    Shader Model 3.0
    ATI HyperMemory
    ATI Multi Rendering Technology (SLI)
    Performance: Over 3x Radeon X800 XT (for single R520)

"Broadway" Custom 65nm PowerPC 970MP 128bit
    Dual core processor @ 3GHz
    1GHz EI bus
    128MB 1S-TRAM
    Each core has 1MB L2 cache (2MB total)
    VMX instruction set
    Altivec-compatible Vector/SIMD units -- one on each core.
    IBM's CMOS SOI10K with Silicon on Insulator
    13.225mm x 11.629mm die
    1MB L2 cache
    IBM's PowerTune technology
    a programmable ABIST diagnostic
    191 GFLOPs(just CPU)

Release Date: August 2006 (Hehe, rond m'n verjaardag )

http://forums.gamespot.com/gamespot/show_messages.php?board=909104101&topic=23642408&page=0
    pi_30756281
    oei, agustus 2006 pas. MS en Sony zullen dan al een flinke voorsprong opgebouwd hebben. Misschien dat dit een voordeel kan zijn. Men heeft dan weer een nieuwe kerst, waar ook weer geld uitgegeven moet worden.......
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:45:55 #157
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30756326
    Persoonlijk denk ik dat dat een aardig optimistische schatting is. Zo'n Nintendo baas zei dat ie verwachtte dat de revolution bespeelbaar was op de volgende E3.. Dat is in mei... Verwacht dat hij hier in Europa niet uitkomt voor kerst.
    En ja, dan hebben ze een gigantische achterstand.
    pi_30756329
    Trouwens, Nintendo zei dat ze geen games lieten zien op de TGS omdat de mensen dan minder aan de controller dachten. Aangezien nu de TGS voorbij, kunnen ze het nu toch laten zien ?
    pi_30756333
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [..]

wow, vette specs (?)
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:46:18 #160
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30756338
    quote:
    [..]

Ik heb niet zo bijster veel verstand van hardware maar is dat krachtig?
    pi_30756362
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik heb niet zo bijster veel verstand van hardware maar is dat krachtig?
    Beter dan de andere iig (Check ook topic link)
    pi_30756443
    Die specs klinken wel heftig. Maar ja, het is nog zo speculatief allemaal
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:50:17 #163
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30756455
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Trouwens, Nintendo zei dat ze geen games lieten zien op de TGS omdat de mensen dan minder aan de controller dachten. Aangezien nu de TGS voorbij, kunnen ze het nu toch laten zien ?
    Alle twee de spellen? Dan hebben we de komende paar maanden niets meer .
      dinsdag 20 september 2005 @ 14:18:06 #164
    65330 Ruzbeh
    pi_30756717
    quote:
    [..]

Die specs kloppen voor geen meter. Zulke snelle sjit kan je nooit douwen in zo'n klein, goedkoop console.

Dat er specs uitlekken is in ieder geval wel wat waarschijnlijk dan dat er een controller uitlekt ofzo... De specs van de Nintendo DS waren trouwens ook uitgelekt.
    pi_30757235
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Beter dan de andere iig (Check ook topic link)
    Dan zal het wel nep zijn
    Houd van een lijntje.
    pi_30758217
    Met zulke specs zouden ze niet heel bang hoeven zijn voor hun graphics op de TGS.
    Denk dat ze toch wel een stukje minder zullen worden.
      dinsdag 20 september 2005 @ 15:15:01 #167
    69726 timbob
    Nu ook als webicon.
    pi_30758417
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef D.A.A.F. het volgende:
    en nog wat fotosoepjes :

[afbeelding]
    [afbeelding]

ah well.. hier de hele lijst: http://www.4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups/

ook nog met de oude mockups ..:D
    dat stuur idee heb ik wel vaker langs zien komen, maar ik denk dat het heel vervelend stuurt als het niet vast zit, zeker niet met een beetje groot stuur.
    dat idee dat je alleen je remote gebruikt om mee te sturen kan nog wel, maar iets groter wil je denkik toch wat meer vastheid hebben..

▀█▀ █ █▀█▀█
    Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
    pi_30759234
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef peristilius het volgende:
    Met zulke specs zouden ze niet heel bang hoeven zijn voor hun graphics op de TGS.
    Denk dat ze toch wel een stukje minder zullen worden.
    Wie heeft ooit gezegd dat ze bang waren? Het enige wat nintendo zei, is dat ze niet wilde dat erop de grafische kwaliteit gelet zou worden inplaats van de controller.
    Jij maakt zelf de invulling dat ze bang waren dat mensen teleurgesteld zouden zijn, terwijl voor hetzelfde geld iedereen onder de indruk zou kunnen zijn van de grafische kracht inplaats van de controller.

Maar weinig mensen hebben het na de E3 presentatie van sony gehad over de eyetoy mogelijkheden, terwijl de grafische kracht overal besproken werd.

[ Bericht 3% gewijzigd door __aram op 20-09-2005 15:45:43 ]
    pi_30759323
    Eye-dentify werd idd nogal ondergesneeuwd door Killzone en MotorStorm (prerendered of niet). Eyedentify lijkt me een geinig spel, interessant concept......
    pi_30759459
    Mijn enigste 'probleem' met Mario is dat er geen echte Mario titel meer uitgekomen is sinds Mario64. Mario Sunshine was een slap aftreksel van wat ik beschouw als de meest toonaangevende/ groundbreaking platform-reeks uit de geschiedenis van videogames. Sunshine was wel goed, maar goed is niet genoeg. Als ik goed wil dan speel ik wel Ratchet & Clank.

Nee, als ik denk aan een echte Mario-titel dan denk ik aan bijna perfect en dat was Sunshine niet.
    Speelde ik alle vorige Mario titels van A tot Z en meerdere keren (waarbij fun-factor bijna niet afnam), Sunshine heb ik niet eens uitgespeeld.

Zelfs Mario64 zie ik niet (!) als de ultieme 3D incarnatie van een Mario-titel; missen van een overworld, verscheidenheid bazen, Mushroom kingdom gevoel, stemmetjes (OMG) etc. Maar daar keek ik makkelijk overheen aangezien het spel revolutionair was gezien de 3D engine, controls en funfactor. Die punten deden het gevoel van het ontbreken van de elementen van de ultieme 3D Mario makkelijk vergeten. En ik zag ook wel in dat het onredelijk was om te verwachten, gezien de nieuwe technologie/know how op dat moment. Dat zou hetzelfde zijn als verwachten in 1980 dat ze Mario3 uitbrachten ipv Mario1. Nintendo overachieved met Mario64, wat meer kan je verwachten?

Dat neemt niet weg dat ik dit van een GC Mario versie wel verwachtte. Het rare was dat Nintendo juist het tegenovergestelde deed; Mushroom kingdom weg (Carribean?!?), 'verscheidenheid 'van levels (keuze levels was gewoon 'at random'), verdere vervreemding Mario-icoon, wegvallen van Mario basics (sublevels in pijpen maken dit niet goed), etc.
    Ipv gebruik maken van de kennis van Mario64 om een ultieme Mario titel te maken, borduurde Nintendo voort op Mario64 en neglected Mario3 & World!

Wat ik hiermee wil zeggen; Mario(als brand) is gedevalueerd deze generatie en dit komt niet door de diversiteit aan titels maar simpelweg door het missen van een traditionele Mario-kraker. Het imago van Mario in een generatie wordt bepaald door de echte Mario titel waarmee een Nintendo-console wordt gelanceerd.
    Dus Nintendo, je weet wat je moet doen met Mario128. Hou alsjeblieft op met het verpersoonlijken (geld ook voor Mariokart, Starfox) van Mario (laat dat over aan de gamer) en negeer Mario's origine niet. Als Mario jullie mascotte is, geef Mario128 dan ALLES waar jullie voor staan en haal alles uit de kast.
      dinsdag 20 september 2005 @ 15:49:25 #171
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30759607
    Dat komt omdat Mario in 2d gewoon beter is dan in 3d.
      dinsdag 20 september 2005 @ 15:50:15 #172
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30759637
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef Notorious het volgende:
    * oneens is
    pi_30759670
    quote:
    Nee, vind ik niet. Mario64 vond ik meer fun dan Mario World. Maar dat neemt niet weg dat ik een Mario 3D World nog beter zou vinden.

Ik zou het wel fijn vinden Notorious als je je mening iets duidelijker formuleert. Vind je bijvoorbeeld ook dat andere titels beter zijn in 2D?
    Verder zou ik het fijn vinden als je mijn topic niet gebruikt om er alleen 1 punt uit te halen en de rest weg te laten. Dit zorgt er namelijk voor dat er daarna alleen over dat ene punt gediscusseerd wordt, terwijl ik iets duidelijk wil maken en ik graag feedback wil hebben over het geheel.
    Mijn punt is niet of 3D beter is dan 2D (3D is simelweg the way to go), maar waarom ik een devaluatie zie van Mario.

[ Bericht 20% gewijzigd door alex4allofyou op 20-09-2005 16:01:53 ]
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:14:04 #174
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30760509
    quote:
    Net als Sonic en Metroid
    pi_30760556
    en Castlevania
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:20:36 #176
    127457 moomoo
    pi_30760725
    en donkey kong platformers.
    pi_30760892
    DK Country was briljant op de SNES
    pi_30760937
    Metroid in 3D is heel goed mogelijk, maar de FPS stijl vind ik niks... Momenteel speel ik dan gewoon de Metroid games op de GBA hoor. Veel beter

Overigens vond en vind ik Super Mario World nog steeds veel beter dan Mario 64... Om eerlijk te zijn vind ik Mario 64 maar een kutspel... wel revolutionair in termen van 3D gaming, maar de game zelf was gewoon kut naar mijn mening.

Oh, 2D fighters zijn ook beter dan die 3D shit...
    pi_30760955
    quote:
    Dit zorgt er namelijk voor dat er daarna alleen over dat ene punt gediscusseerd wordt...
    Just as I thought

( goes back to IGN boards)

[ Bericht 19% gewijzigd door alex4allofyou op 20-09-2005 17:28:46 ]
    pi_30761049
    ik heb trouwens Mario & Sonic op m'n PS2, heerlijk oldschool!
    pi_30761426
    quote:
    Eens, sommige spellen hadden de overstap naar 3D nooit moeten maken...
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:39:48 #182
    65330 Ruzbeh
    pi_30761432
    Het kan zijn dat Nintendo een 3D en 2D Metroid op Revolution brengt. Je hebt namelijk Metroid Prime op DS wat 3D is maar ook Metroid Dread.
    pi_30761894
    Vandaag bij mij in de klas liepen er twee te doen alsof ze op de rev aan 't spelen waren
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:57:23 #184
    65330 Ruzbeh
    pi_30762069
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:
    Vandaag bij mij in de klas liepen er twee te doen alsof ze op de rev aan 't spelen waren

En? Op hun bek geslagen en gezegd dat ze normaal moeten doen?
    pi_30762441
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:
    ik zou ze in hun bek schijten, maar das persoonlijk.
    pi_30762802
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

En? Op hun bek geslagen en gezegd dat ze normaal moeten doen?
    Was maar heel even hoor Moest er wel om lachen
    pi_30763953
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef __aram het volgende:

[..]

Wie heeft ooit gezegd dat ze bang waren? Het enige wat nintendo zei, is dat ze niet wilde dat erop de grafische kwaliteit gelet zou worden inplaats van de controller.
    Jij maakt zelf de invulling dat ze bang waren dat mensen teleurgesteld zouden zijn, terwijl voor hetzelfde geld iedereen onder de indruk zou kunnen zijn van de grafische kracht inplaats van de controller.
    Ja, ze zouden er echt van balen als mensen onder de indruk zijn van hun console.
    Wat denk je zelf wel niet, ze willen er zo veel mogelijk van verkopen, het is echt niet zo dat ze willen dat er alleen aandacht gaat naar de controller.
    pi_30764060
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja, ze zouden er echt van balen als mensen onder de indruk zijn van hun console.
    Wat denk je zelf wel niet, ze willen er zo veel mogelijk van verkopen, het is echt niet zo dat ze willen dat er alleen aandacht gaat naar de controller.
    Op dit moment wel. Kunnen ze later weer met weet ik het wat hypen

En zeg nu zelf, zo verkeerd is het niet dat mensen eens over gameplay praten ipv graphics. Velen (oa casual/non gamers (in mindere mate)) hebben nu wel een idee van wat ze kunnen verwachten en ik denk dat dat wel aardig werkt
    pi_30764137
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 18:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Op dit moment wel. Kunnen ze later weer met weet ik het wat hypen

En zeg nu zelf, zo verkeerd is het niet dat mensen eens over gameplay praten ipv graphics. Velen (oa casual/non gamers (in mindere mate)) hebben nu wel een idee van wat ze kunnen verwachten en ik denk dat dat wel aardig werkt
    Ik denk dat ze veel meer mensen hadden gewonnen als ze ook goede games hadden laten zien, dit kunnen ze dan wel een andere keer gaan doen, maar de Xbox360 launch is al over een paar maanden.
    Ze zijn gewoon te laat.
    pi_30764182
    Nou, als je de krantenberichten leest over de controller lijkt, vertellen ze er niets bij over de bewegingssensoren... Daaruit zou je denken dat het een gewone afstandsbediening is...
    #winning
      dinsdag 20 september 2005 @ 18:22:38 #191
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30764577
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 18:05 schreef Tware het volgende:
    Nou, als je de krantenberichten leest over de controller lijkt, vertellen ze er niets bij over de bewegingssensoren... Daaruit zou je denken dat het een gewone afstandsbediening is...
    De pers weet er weer niets van.
      dinsdag 20 september 2005 @ 18:26:22 #192
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30764662
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Just as I thought

( goes back to IGN boards)
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:01:51 #193
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30765732
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 18:04 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik denk dat ze veel meer mensen hadden gewonnen als ze ook goede games hadden laten zien, dit kunnen ze dan wel een andere keer gaan doen, maar de Xbox360 launch is al over een paar maanden.
    Ze zijn gewoon te laat.
    Zoals je zelf al zegt, de Xbox 360 launch is over een paar maanden. Dat geeft Nintendo nog net iets minder dan een paar maanden om footage te laten zien. Zo vlak voor de launch van de Xbox 360 zal dit gebeuren denk ik
    pi_30766630
    Grootste fout van N, ze zijn tegenwoordig altijd te laat in de consolewereld
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:34:22 #195
    38229 kanaiken
    pi_30766804
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt, de Xbox 360 launch is over een paar maanden. Dat geeft Nintendo nog net iets minder dan een paar maanden om footage te laten zien. Zo vlak voor de launch van de Xbox 360 zal dit gebeuren denk ik
    Om de "fuck you" nog groter te maken? Om boris maar even te citeren.
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:39:00 #196
    38229 kanaiken
    pi_30766978
    quote:

[..]

Of ze wachten met die specs tot een strategisch moment
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:41:26 #197
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30767082
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Of ze wachten met die specs tot een strategisch moment
    Nu is strategisch
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:48:09 #198
    38229 kanaiken
    pi_30767314
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Nu is strategisch
    Of een week voor de 360 launch
    pi_30767423
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Nu is strategisch
    Tuurlijk niet. Nu is Nintendo hot vanwege de controller.
    Dan neemt de hype weer wat af, komt de X360 bijna... En hoppa, wat screens/footage ertegenaan \o/
    pi_30767588
    Als je alle kaarten nu al op tafel gaat leggen, dan neemt de interesse/ hype inderdaad af. Mensen vergeten snel, dus is het zaak om alles rustig op te bouwen. Steeds weer wat nieuwe informatie.

Informatie overkill is juist dodelijk.
    pi_30767660
    quote:
    Het tonen van grafische kracht (of zwakte) is eigenlijk ingeven in wat Nintendo probeert te ontwijken, gamen alleen baseren op de grafische kracht. Dus waarom zouden ze niet geloven in hun eigen doelen en gewoon alle aandacht naar de controller trekken?

Maar we kunnen zo heen en weer blijven gaan, feit blijft dat we met z'n allen niet weten hoe de games eruit zullen zien en wat de grafische kwaliteit is van de revo. We kunnen hoogstens gissen.
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:57:58 #202
    38229 kanaiken
    pi_30767698
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:51 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Nu is Nintendo hot vanwege de controller.
    Dan neemt de hype weer wat af, komt de X360 bijna... En hoppa, wat screens/footage ertegenaan \o/
    Jep, onder het mom van "there is no such thing as bad publicity" kun je natuurlijk het beste andermans publiciteit de nek omdraaien.
    pi_30767843
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Jep, onder het mom van "there is no such thing as bad publicity" kun je natuurlijk het beste andermans publiciteit de nek omdraaien.
    Verre van de nek omdraaien, hoogstens wat de aandacht afleiden van...
    pi_30767851
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef kanaiken het volgende:

[..]

"there is no such thing as bad publicity"
    Is dat zo? Hmmm... de hoereloperij van Rob Oudkerk was dus best goede publiciteit? Of destijds het verhaal dat Punica ongezond zou zijn, etc etc

In de huidige mediacultuur is juist bad publicity slecht. Waar denk je dat het "kiddy imago" van Nintendo vandaan komt?
    pi_30767898

'We also have plans for the Xbox 360 and Revolution as well...and the PC is included in that as well. We are committing ourselves to creating new types of games for each of those platforms, so we hope you'll look forward to those.'
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:03:30 #206
    38229 kanaiken
    pi_30767924
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Verre van de nek omdraaien, hoogstens wat de aandacht afleiden van...
    En aandacht was nu juist het doel.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:04:03 #207
    65330 Ruzbeh
    pi_30767947
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Is dat zo? Hmmm... de hoereloperij van Rob Oudkerk was dus best goede publiciteit? Of destijds het verhaal dat Punica ongezond zou zijn, etc etc

In de huidige mediacultuur is juist bad publicity slecht. Waar denk je dat het "kiddy imago" van Nintendo vandaan komt?
    Wat daarmee bedoelt wordt is dan bad publicity alsnog gratis reclame is zeg maar. Zoals GTA met dat hele gebeuren over dat Hot Coffee.
    pi_30768102
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat daarmee bedoelt wordt is dan bad publicity alsnog gratis reclame is zeg maar. Zoals GTA met dat hele gebeuren over dat Hot Coffee.
    Ja, maar dat wás geen bad publicity, als je kijkt welke doelgroep het aanspreekt. "Bad publicity" is slecht. En of iets goede of slechte publiciteit is, is uiterst subjectief.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:10:40 #209
    38229 kanaiken
    pi_30768200
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je verwart nu het begrip imago met het begrip publiciteit. Er kan een slecht imago zijn, maar álle publiciteit voor een product is gewenst, ook negatieve. Irritante reclames blijven immers beter hangen, dus het doel is bereikt.

En over Rob Oudkerk:
    Ja, dat was goed. De media zal namelijk meer op hem letten, meer over hem schrijven. Hij zal daardoor eerder dingen bij mensen gedaan krijgen, omdat hij bekend is. Zijn uitspraken komen eerder in de krant.

Punica: Mensen gingen zich opeens focussen op het merk. De vraag naar dat onderzoek wordt groter. Positieve uitslag: Er wordt in kranten positief gekopt. Gevolg: Mensen kennen het merk punica en weten dat het goed is.
    Negatieve uitslag onderzoek: Product Punica wordt aangepast, komt wederom in de krant met de kop dat Punica nu wél gezond is, en voilá, mensen kennen het en kopen het.

Publiciteit is áltijd goed.
    Je moet natuurlijk wel bedenken dat positieve publiciteit, beter is dan negatieve. Waarbij we ervan uitgaan dat er evenveel gepubliceerd wordt.
    pi_30768316
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef kanaiken het volgende:
    Je verwart nu het begrip imago met het begrip publiciteit. Er kan een slecht imago zijn, maar álle publiciteit voor een product is gewenst, ook negatieve. Irritante reclames blijven immers beter hangen, dus het doel is bereikt.
    Welk doel? Irriteren?

dinsdag 20 september 2005 @ 20:15:01 #211
    38229 kanaiken
    pi_30768363
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Welk doel? Irriteren?

Nee, bekend worden
    Wil je ook nog op de rest ingaan, of gaan we Notorious-stijl?
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:21:52 #212
    65330 Ruzbeh
    pi_30768630
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Nee, bekend worden

Inderdaad. Bekend worden is belangerijk. Ik begrijpte dat heel lang niet, maar als je dan bijv. in een winkel ziet en je ziet zoveel merken pak je het liefst de merk waar je bekend mee bent.
    pi_30768701
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Nee, bekend worden
    Ik wil best op de rest ingaan hoor. Let's go:

Rob Oudkerk: Die man heeft zijn functie moeten neerleggen en wordt niet meer helemaal serieus genomen juist door die slechte publiciteit (bedankt Heleen). Dit is hetzelfde als een bedrijf dat dankzij slechte publiciteit helemaal failliet gaat. Of wil je dat ook positief noemen?

Punica: Punica is die klap niet meer teboven gekomen. Het spul wordt wel in Duitsland verkocht, maar in Nederland is het merk in elk geval voor lange tijd gebrandmerkt.

Laten we er nog een voorbeeldje bij halen: Buckler en Youp vh Hek... Vond je die "slechte publiciteit" van Youp ook zo goed voor Buckler? Hoeveel heeft Buckler verkocht? Nou?

Irritante reclames blijven beter hangen... Nou? Maakt het ze ook effectief? Gaan mensen er meer van kopen? Mensen kunnen op die manier een aversie krijgen jegens een product en dat lijkt me nou wederom niet effectief. Slechte publiciteit leidt tot aantasting van het imago.

Albert Heijn heeft hetzelfde gehad met de boekhoudschandalen die in de publiciteit kwamen. Dat heeft ze enorm veel klanten gekost.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:25:09 #214
    38229 kanaiken
    pi_30768756
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Inderdaad. Bekend worden is belangerijk. Ik begrijpte dat heel lang niet, maar als je dan bijv. in een winkel ziet en je ziet zoveel merken pak je het liefst de merk waar je bekend mee bent.
    Je kunt hier ook het verschijnsel A-merk en B-merk (gedeeltelijk) mee verklaren. A-merken kunnen, ondanks dat ze duurder zijn, bestaan, omdat ze door naamsbekendheid gekozen worden. B-merken kunnen bestaan omdat ze door lage kosten, die op publiciteit bespaard worden, worden gekozen.
    Het ligt wel iets gecompliceerder, maar dit geeft het toch wel enigszins weer
    pi_30769042
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Eindelijk iemand met een zinnige post
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:33:23 #216
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30769099
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef ScienceFriction het volgende:
    Als je alle kaarten nu al op tafel gaat leggen, dan neemt de interesse/ hype inderdaad af. Mensen vergeten snel, dus is het zaak om alles rustig op te bouwen. Steeds weer wat nieuwe informatie.

Informatie overkill is juist dodelijk.
    Ik bedoel gewoon dat ik nu meer wil weten.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:34:59 #217
    65330 Ruzbeh
    pi_30769173
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eindelijk iemand met een zinnige post
    Helaas niet ontopic.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:37:20 #218
    38229 kanaiken
    pi_30769277
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

W00pd4d4died00
    quote:
    Rob Oudkerk: Die man heeft zijn functie moeten neerleggen en wordt niet meer helemaal serieus genomen juist door die slechte publiciteit (bedankt Heleen). Dit is hetzelfde als een bedrijf dat dankzij slechte publiciteit helemaal failliet gaat. Of wil je dat ook positief noemen?
    Iedereen kent Rob Oudkerk. Het 'product' Rob Oudkerk is bekend. Daar valt mee te werken. Het product is inderdaad door een zekere klant afgestoten, maar er als je een naam hebt, heb je geld. Hij kan nu gerust naar de showbiz (John de Mol heeft misschien interesse, Rob Oudkerk in het BB-huis trekt gegarandeerd meer kijkers).
    quote:
    Punica: Punica is die klap niet meer teboven gekomen. Het spul wordt wel in Duitsland verkocht, maar in Nederland is het merk in elk geval voor lange tijd gebrandmerkt.
    Dan hebben ze iets verkeerds gedaan, aangezien ze er alle voordeel uit hadden kunnen halen. Maargoed, zodra je imago er eenmaal aan is, is er geen houden meer aan.
    quote:
    Laten we er nog een voorbeeldje bij halen: Buckler en Youp vh Hek... Vond je die "slechte publiciteit" van Youp ook zo goed voor Buckler? Hoeveel heeft Buckler verkocht? Nou?
    Ik wist dat deze zou gaan komen.
    Buckler is nu nóg bekend. De naamsbekendheid is geslaagd. De naam Buckler zou nu ideaal zijn om mee op de merkt te komen, aangezien je al gelijk een naam hebt, nog voor er ook maar één advertentie is geplaatst.
    quote:
    Irritante reclames blijven beter hangen... Nou? Maakt het ze ook effectief? Gaan mensen er meer van kopen? Mensen kunnen op die manier een aversie krijgen jegens een product en dat lijkt me nou wederom niet effectief. Slechte publiciteit leidt tot aantasting van het imago.
    Irritante reclames werken eigenlijk heel goed.
    Mensen moeten inderdaad geen aversie krijgen, maar het blijkt dat irritante reclames de verkopen wel degelijk stimuleren (ik moet nu zeker met een bron komen?)
    quote:
    Albert Heijn heeft hetzelfde gehad met de boekhoudschandalen die in de publiciteit kwamen. Dat heeft ze enorm veel klanten gekost.
    En de naam Albert Heijn is vervolgens nóg bekender geworden. Mensen zullen eerder naar een Albert Heijn gaan dan een onbekende buurtsuper. Dat effect is enkel versterkt.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:38:11 #219
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30769313
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Helaas niet ontopic.
    Min of meer wel. Boeiend...
    pi_30769401
    Tsja... het blijkt dat wij er heel anders tegenaan kijken. Nou ja, maakt niet uit. Volgens jou zou ik in elk geval met de Hitler Douche Cabine veel geld kunnen verdienen want Hitler "als product" is erg bekend...
    pi_30769522
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
    Tsja... het blijkt dat wij er heel anders tegenaan kijken. Nou ja, maakt niet uit. Volgens jou zou ik in elk geval met de Hitler Douche Cabine veel geld kunnen verdienen want Hitler "als product" is erg bekend...
    Ik zie ook niet geheel de stimulans die Buckler met naamsbekendheid nu heeft. Iedereen loopt er met een grote boog omheen. Leuk, een bekend biermerk wat niet loopt
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:44:51 #222
    38229 kanaiken
    pi_30769575
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
    Eigenlijk, ja. Mits publiciteit. Meer dan met een onbekende naam.

En ik wil dankbaar verwijzen naar dit schandaal + publiciteit:
    Chinezen komen met Clinton-condoom
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:46:12 #223
    38229 kanaiken
    pi_30769626
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zie ook niet geheel de stimulans die Buckler met naamsbekendheid nu heeft. Iedereen loopt er met een grote boog omheen. Leuk, een bekend biermerk wat niet loopt
    Bestaat dat merk uberhaupt nog?
    pi_30769627
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Komt Nintendo dan ook met een Mario-condoom
    pi_30769772
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef kanaiken het volgende:

[..]

De laatste post die ik aan het onderwerp ga wijden.

Wordt Clinton beter van de Clinton Condoom? Het schandaal heeft HEM weinig goeds gedaan in Amerika. Ook heeft het zijn partij niet veel goeds gedaan, omdat Gore zich niet echt achter "the sexual predator" Clinton kon gaan zetten. De slechte publiciteit heeft zijn imago zeker geschaadt, omdat Monica-gate als een schaduw over zijn ambstperiode heen hangt.

Dat anderen misschien baat hebben bij slechte publiciteit over een concurrent oid is evident. Dat betwist ik niet.

Maar ja, laten we het maar weer over de Revolution hebben
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:50:09 #226
    65330 Ruzbeh
    pi_30769776
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Min of meer wel. Boeiend...
    Ik heb het liever over de Nintendo Revolution.
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:51:39 #227
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30769831
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Komt Nintendo dan ook met een Mario-condoom
    Dan ga ik vast achter mijn computer zitten om te pre-orderen
    pi_30770408
    Ik heb een nieuw topic geopend wat een betere kijk geeft op Nintendo's strategie.
    Met name voor lieden zoals Notorious die niet begrijpen dat een verhaal niet
    zo eenzijdig is als hij wel denkt.

Wat,een afstandsbediening?!? Waarom Nintendo is zoals ie is:

[ Bericht 23% gewijzigd door alex4allofyou op 20-09-2005 21:15:50 ]
      dinsdag 20 september 2005 @ 21:08:24 #229
    38229 kanaiken
    pi_30770413
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]
    Maar ja, laten we het maar weer over de Revolution hebben
    ok
      dinsdag 20 september 2005 @ 21:42:46 #230
    65330 Ruzbeh
    pi_30771658
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef alex4allofyou het volgende:
    Ik heb een nieuw topic geopend wat een betere kijk geeft op Nintendo's strategie.
    Met name voor lieden zoals Notorious die niet begrijpen dat een verhaal niet
    zo eenzijdig is als hij wel denkt.

Wat,een afstandsbediening?!? Waarom Nintendo is zoals ie is:
    Daar had je geen apart topic voor te hoeven openen.
    pi_30773596
    quote:
    Michel Ancel van Ubisoft, bedenker van onder andere games als Raymann en Beyond Good and Evil spreekt over de Revolution. Kijk hier wat hij vindt van de Revolution.

Michel Ancel is een van de meest invloedrijke game ontwerpers in de ter wereld. Daarom is het juist extra goed nieuws voor Nintendo dat hij razend enthousiast is over de controller van de Revolution. Dit zei hij over de controller:

Michel Ancel: I feel just like a child with a new toy, opening millions of new doors of possibilities. More than an improvement, this way of playing is creating a new dimension. It’s simple, when Nintendo unveils its hardware, every member of the team starts imagining crazy ideas. It’s opening their minds. The fact of adding 3D gestures as the way of communicating with the game is just the perfect kind of innovation that can bring new games to new gamers. To me, it can bring the consoles what the mouse brought to the PC at it time. It’s a 3D pointer with rotation information! Now, you're going to handle virtual objects, make recognition signs. It’s closer to the way we act in real world, that’s why it’s going to be mass market. I’m sure that people will go crazy given the ability to interact so easily with virtual worlds. I’m just mad about it!

Goed nieuws dus, want als Michel Ancel zo enthousiast is, dan kunnen we er bijna zeker van zijn dat de Revolution de steun van een van de grootste 3rd party bedrijven, Ubisoft, krijgt.
    They keep coming

Edit: Volgens mij is dit al een keer gepost
      dinsdag 20 september 2005 @ 22:30:11 #232
    38229 kanaiken
    pi_30773704
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

They keep coming

In wat minder woorden jah
    pi_30781568
    quote:

[..]

They keep coming

Alles wat jij plaatst is zo'n beetje al gepost
    pi_30781672
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 08:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Alles wat jij plaatst is zo'n beetje al gepost
    Uhmm, niet echt (Bijv koei)
    pi_30781679
    http://img389.exs.cx/img389/8459/109579763519418px.swf

Super Masrio voor de Revolution download server ?
      woensdag 21 september 2005 @ 09:35:15 #236
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_30782819
    hoi heeft iedereen mijn column al gelezen

http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=6424
    pi_30783217
    spemmertt
      woensdag 21 september 2005 @ 09:58:46 #238
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_30783289
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
    spemmertt
    Ik mag dat
    pi_30785843
    quote:

[..]

They keep coming

Rayman 4

en ja, ik had dit ook al gepost

Alleen al omdat het indirect over Rayman ging
      woensdag 21 september 2005 @ 11:47:43 #240
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_30786184
    het staat in de eerste zin met dubbel N geschreven
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_30786249
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef mordradead het volgende:
    het staat in de eerste zin met dubbel N geschreven
    ja, dat zag ik ook al, verkapte RaymannL post
      woensdag 21 september 2005 @ 12:21:24 #242
    65330 Ruzbeh
    pi_30787264
    http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=63993

Gozer op GAF die de Revolution controller heeft uitgeprobeerd. Ik ga misschien ook vragen stellen zodra als die vragen niet gesteld zijn. Hij zegt onder andere dat de controller zeker lekker in de hand zat.
    pi_30787627
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef __aram het volgende:

[..]

Het tonen van grafische kracht (of zwakte) is eigenlijk ingeven in wat Nintendo probeert te ontwijken, gamen alleen baseren op de grafische kracht. Dus waarom zouden ze niet geloven in hun eigen doelen en gewoon alle aandacht naar de controller trekken?
    Het grote doel van nintendo is mensen trekken, dit willen ze nu doen door middel van een innovatieve controller, maar dit betekent echt niet dat ze alleen aandacht willen voor de controller.
    Als het wel zo is zijn ze gewoon slecht bezig bij Nintendo, games willen we zien!
      woensdag 21 september 2005 @ 12:35:00 #244
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_30787682
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef __aram het volgende:

[..]

Maar we kunnen zo heen en weer blijven gaan, feit blijft dat we met z'n allen niet weten hoe de games eruit zullen zien en wat de grafische kwaliteit is van de revo. We kunnen hoogstens gissen.
    Bite me, maar wat is nu het grote verschil tussen schermen met je controller of met je graphics.
    Je pakt gewoon het sterkste punt van je console en daarmee ga je de strijd aan.
    pi_30787725
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het grote doel van nintendo is mensen trekken, dit willen ze nu doen door middel van een innovatieve controller, maar dit betekent echt niet dat ze alleen aandacht willen voor de controller.
    Als het wel zo is zijn ze gewoon slecht bezig bij Nintendo, games willen we zien!
    Mario, Donkey Kong, Wario, Kirby, Pokemon, Zelda, Metroid. Same shit different console.
      woensdag 21 september 2005 @ 12:38:41 #246
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30787771
    Nintendo onthult gewoon stukje bij beetje alles over de Revo, ze begonnen met het uiterlijk en dat het een klein design heeft, toen kwam de controller en binnenkort krijgen we games te zien. Ik verwacht de eerste gamebeelden nog voordat het 2006 is
      woensdag 21 september 2005 @ 12:41:47 #247
    65330 Ruzbeh
    pi_30787845
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je doet alsof de console al uit is.
    pi_30787926
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je doet alsof de console al uit is.
    Niet, ik reageer op een post.
      woensdag 21 september 2005 @ 12:47:20 #249
    65330 Ruzbeh
    pi_30788005
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef peristilius het volgende:

[..]

Niet, ik reageer op een post.
    Hoezo is aandacht naar een controller nou slecht of verkeerd? Het is nogal anders dus het verdient wel een beetje anders. Games kunnen makkelijk op een later tijdstip komen.
    pi_30788392
    Ik vind dat het wel tijd wordt voor een groep iets stoerdere figuurtjes (maar nog wel leuk) als de Mario figuren en daar dan flink op marketen (of hoe je het noemt).
    Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
    Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
      woensdag 21 september 2005 @ 13:08:25 #251
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30788596
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nintendo onthult gewoon stukje bij beetje alles over de Revo, ze begonnen met het uiterlijk en dat het een klein design heeft, toen kwam de controller en binnenkort krijgen we games te zien. Ik verwacht de eerste gamebeelden nog voordat het 2006 is
    Constante hype die al bijna een jaar duurt
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30789201
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoezo is aandacht naar een controller nou slecht of verkeerd? Het is nogal anders dus het verdient wel een beetje anders. Games kunnen makkelijk op een later tijdstip komen.
    Ik zeg helemaal niet dat het slecht is om aandacht aan de controller te geven. Ik zeg alleen dat games veel belangrijker zijn, ze hebben de controller nu wel laten zien, maar eigenlijk weten we nog steeds niets!
    pi_30789359
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het slecht is om aandacht aan de controller te geven. Ik zeg alleen dat games veel belangrijker zijn, ze hebben de controller nu wel laten zien, maar eigenlijk weten we nog steeds niets!
    Jawel, dat als de DVD-recorder strax raar doet, je de verkeerde controller beet hebt
      woensdag 21 september 2005 @ 13:34:17 #254
    65330 Ruzbeh
    pi_30789389
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef peristilius het volgende:

[..]

De onthulling van de controller was nog geen week geleden dude.
    pi_30789776
    Als ze er net zo lang over doen om games te onthullen....
      woensdag 21 september 2005 @ 13:46:59 #256
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30789801
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:46 schreef Pheno het volgende:
    Als ze er net zo lang over doen om games te onthullen....
    Soondayton!!
    pi_30789825
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Soondayton!!
    Xmaston!
    pi_30791553
    Rimble gimble simble with the nible
    Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
    Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
      woensdag 21 september 2005 @ 14:46:47 #259
    65330 Ruzbeh
    pi_30791634
    Hoeveel NES, SNES en N64 bestaan er? Waar kan je dat opzoeken? En hoeveel PS1 en PS2 games bestaan er?
    pi_30791719
      woensdag 21 september 2005 @ 14:51:19 #261
    65330 Ruzbeh
    pi_30791769
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 14:49 schreef SocialDisorder het volgende:
    www.gamerankings.com
    NES staan daar niet bij. Hoe moet je dan zien hoeveel games er dan bestaan? Ik zie het niet staan hoor.
    pi_30791876
    ah, ik zie het. Gamefaqs.com heeft wel alle platforms, alleen zul je handmatig moeten tellen.
      woensdag 21 september 2005 @ 15:18:05 #263
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30792550
    De IGN database is wel goed, moet je bij je wishlist zoeken op resp NES, SNES en N64
      woensdag 21 september 2005 @ 15:25:03 #264
    127457 moomoo
    pi_30792761
    meneer wil even vergelijken hoeveel games er DMV backwards compatibility op beide consoles te spelen zijn?
      woensdag 21 september 2005 @ 15:40:33 #265
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_30793228
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
    Hoeveel NES, SNES en N64 bestaan er? Waar kan je dat opzoeken? En hoeveel PS1 en PS2 games bestaan er?
    NES: 750 in de US 1000 nogwat over de hele wereld
    SNES: ook in de 700
    N64: 250
    PS1: makkelijk 2000 als je Japan meerekend
    PS2: over de duizend en nog steeds groeiende.
    push it to the limit
      woensdag 21 september 2005 @ 15:46:44 #266
    65330 Ruzbeh
    pi_30793425
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef mikando18 het volgende:

[..]

NES: 750 in de US 1000 nogwat over de hele wereld
    SNES: ook in de 700
    N64: 250
    PS1: makkelijk 2000 als je Japan meerekend
    PS2: over de duizend en nog steeds groeiende.
    Damn. Dan heeft PS3 alsnog de meeste launchtitels.
    pi_30793676
    En dat voor de moeilijkst programmeerbare console volgens MS
      woensdag 21 september 2005 @ 15:56:32 #268
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_30793701
    Zelfs Peter Moore van MS vind de Controller van de Revo goed.
    quote:
    "I want to give kudos for Nintendo for its attempt at innovation with the new controller," Moore commented, saying that the new device would -"bring people in that, as Iwata-san said, are either lapsed gamers or gamers that are intimidated by the complexity of the controller."
    http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11651
    push it to the limit
    pi_30794498
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef mikando18 het volgende:
    Zelfs Peter Moore van MS vind de Controller van de Revo goed.
    [..]

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11651
    Oftewel hij vindt het een controller voor non-gamers.
    pi_30794726
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef peristilius het volgende:

[..]

Oftewel hij vindt het een controller voor non-gamers.
    Toch heel wat dat er iets positiefs wordt gezegd
      woensdag 21 september 2005 @ 16:36:52 #271
    38229 kanaiken
    pi_30794771
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef RoelRoel het volgende:
    Ik vind dat het wel tijd wordt voor een groep iets stoerdere figuurtjes (maar nog wel leuk) als de Mario figuren en daar dan flink op marketen (of hoe je het noemt).
    Mario ís stoer
    pi_30794775
    Volgens die kerel van gaming age lijkt het 'pretty damn close' op de 'controller uit Minority Report. Dus ik ga die film denk ik nog eens een keertje huren
    #winning
      woensdag 21 september 2005 @ 16:40:36 #273
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30794871
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:36 schreef Tware het volgende:
    Volgens die kerel van gaming age lijkt het 'pretty damn close' op de 'controller uit Minority Report. Dus ik ga die film denk ik nog eens een keertje huren
    Ow shit ja! Je kunt ala Minorty Report door menu's heen bladeren. Sweeet.

Point & click adventure: Er liggen 4 blaadjes op een bureau.. Je gebruikt je controller om de vellen van het bureau af te vegen. Zoo subtiel.. zoo mooi.
    pi_30795008
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:36 schreef Tware het volgende:
    Zoiets werd ook van de nieuwe Eye-Toy gezegd
      woensdag 21 september 2005 @ 16:46:50 #275
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30795077
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dat is in principe ook. Ik snap niet dat mensen zo negatief doen over de Eyetoy. Dat ding is fantastisch, er is alleen te weinig support voor.
      woensdag 21 september 2005 @ 16:48:16 #276
    65330 Ruzbeh
    pi_30795130
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Hallo, die gozer die dat heeft gezegd heeft de controller geprobeerd. EyeToy is iets compleet anders en werkt anders.
    pi_30795181
    De Eye-Toy kun alleen WEL echt Minority Report style scrollen. Gewoon met je blote handen, of terwijl je een broodje eet
    pi_30795214
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is in principe ook. Ik snap niet dat mensen zo negatief doen over de Eyetoy. Dat ding is fantastisch, er is alleen te weinig support voor.
    Helaas is eyetoy multiplayer niet echt te doen en heeft niemand het standaard zodat weinig devs het echt gebruiken. Ook is de tech voor de PS2 niet echt zo goed dat het als een rev zou kunnen werken.
      woensdag 21 september 2005 @ 16:51:33 #279
    65330 Ruzbeh
    pi_30795267
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
    De Eye-Toy kun alleen WEL echt Minority Report style scrollen. Gewoon met je blote handen, of terwijl je een broodje eet
    Hoe kan de EyeToy nou weten of het nou je hand is of een object?
    pi_30795401
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Helaas is eyetoy multiplayer niet echt te doen en heeft niemand het standaard zodat weinig devs het echt gebruiken. Ook is de tech voor de PS2 niet echt zo goed dat het als een rev zou kunnen werken.
    EyeToy MP is juist erg lachen (vooral na bier&joints)!
    pi_30795413
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoe kan de EyeToy nou weten of het nou je hand is of een object?
    niet, moet dat dan?
    pi_30795439
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

EyeToy MP is juist erg lachen (vooral na bier&joints)!
    Ik bedoel in bijvoorbeeld een FPS multiplayer potje ofzo.
    Dan zou dat niet werken.
      woensdag 21 september 2005 @ 16:57:55 #283
    65330 Ruzbeh
    pi_30795516
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

niet, moet dat dan?

Juist.
      woensdag 21 september 2005 @ 18:01:32 #284
    127457 moomoo
    pi_30797296
    dus ale je je hoofd beweegt gaat-ie de menutjes lopen verplaatsen?
    pi_30797390
    Het is zo duidelijk dat jullie je niet verdiept hebben.
    Die eyetoy reageert op alles wat beweegt, als het maar wel over iets interactiefs in het beeld beweegt.
      woensdag 21 september 2005 @ 18:18:36 #286
    65330 Ruzbeh
    pi_30797777
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
    Het is zo duidelijk dat jullie je niet verdiept hebben.
    Die eyetoy reageert op alles wat beweegt, als het maar wel over iets interactiefs in het beeld beweegt.
    Heel erg beperkend dus.
    pi_30797868
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Heel erg beperkend dus.
    Zeker, vind de eyetoy ook maar een kutding, zo'n ding dat leuk is voor een kwartiertje.
    pi_30798020
    Hoe groot wordt de HDD in de Revo eigenlijk?

edit: wordt 512 mb flash memory alles?!!!
      woensdag 21 september 2005 @ 18:26:41 #289
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798037
    De Eyetoy camera is een fantastisch apparaat met veel mogelijkheden.. Alleen benut niemand die mogelijkheden goed. Als Nintendo bij de revolution een eyetoy camera propt kent de revolution ongekende besturingsmogelijkheden.
      woensdag 21 september 2005 @ 18:27:36 #290
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798064
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef peristilius het volgende:
    Hoe groot wordt de HDD in de Revo eigenlijk?

edit: wordt 512 mb flash memory alles?!!!
    Je krijgt een SDcard van 500 megabyte bij je revolution. Daar passen dus 400 nes games op??
    pi_30798087
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
    De Eyetoy camera is een fantastisch apparaat met veel mogelijkheden.. Alleen benut niemand die mogelijkheden goed. Als Nintendo bij de revolution een eyetoy camera propt kent de revolution ongekende besturingsmogelijkheden.
    Hoe je het ook wendt of keert, je kunt gewoon geen fatsoenlijke games maken voor de Eyetoy, alleen minigames, maar daar is nintendo wel goed in.
    pi_30798100
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef BMH het volgende:

[..]

Je krijgt een SDcard van 500 megabyte bij je revolution. Daar passen dus 400 nes games op??
    En hoeveel n64 games?
      woensdag 21 september 2005 @ 18:29:38 #293
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798119
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, je kunt gewoon geen fatsoenlijke games maken voor de Eyetoy, alleen minigames, maar daar is nintendo wel goed in.
    Als Sony de controller en de eyetoy combineerd kunnen ze een geweldige adventure game maken..
    pi_30798138
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Damn. Dan heeft PS3 alsnog de meeste launchtitels.
    Dus? Net of Nintendo alle 3rd party titels mag gebruiken? Alleen hun eigen franchises komen zeker, en Chrono Trigger, meer is nog niet aangekondigd.
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      woensdag 21 september 2005 @ 18:30:21 #295
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798143
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef peristilius het volgende:

[..]

En hoeveel n64 games?
    15? Maar je kunt ook je eigen SDcard in dat ding stoppen. Net zoals je moet doen bij een PSP.
      woensdag 21 september 2005 @ 18:32:05 #296
    65330 Ruzbeh
    pi_30798198
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:30 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dus? Net of Nintendo alle 3rd party titels mag gebruiken? Alleen hun eigen franchises komen zeker, en Chrono Trigger, meer is nog niet aangekondigd.
    Waarom niet? Voor 3rd parties is het gewoon gratis geld, maar ik ga er inderdaad niet van uit dat ze allemaal beschikbaar komen ofzo.

512MB is denk ik wel genoeg voor 20-30 N64 games.
    pi_30798202
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef BMH het volgende:

[..]

Als Sony de controller en de eyetoy combineerd kunnen ze een geweldige adventure game maken..
    Dat zou heel lastig worden, om de eyetoy fatsoenlijk te gebruiken moet je jezelf zien, waar blijft dan de ruimte voor het beeld van de game?
      woensdag 21 september 2005 @ 18:33:26 #298
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798244
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat zou heel lastig worden, om de eyetoy fatsoenlijk te gebruiken moet je jezelf zien, waar blijft dan de ruimte voor het beeld van de game?
    Je hoeft jezelf niet te zien. Net als je op je tv niet je revolution controller hoeft te zien. Bij de eyetoy moet je goed voor de camera zitten.. Bij de revolution moet je goed tussen de 2 sensoren zitten. Geen verschil.
    pi_30798249
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:30 schreef BMH het volgende:

[..]

15? Maar je kunt ook je eigen SDcard in dat ding stoppen. Net zoals je moet doen bij een PSP.
    Ik had liever een HDD gehad.
    Maar ja, zoveel geweldige nintendo spellen zijn er toch niet.
    Alleen de klassiekers van een paar kb en een aantal n64 games die ik wil hebben.
      woensdag 21 september 2005 @ 18:34:12 #300
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798272
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik had liever een HDD gehad.
    Maar ja, zoveel geweldige nintendo spellen zijn er toch niet.
    Alleen de klassiekers van een paar kb en een aantal n64 games die ik wil hebben.
    HDD kost geld. Nintendo wil haar consoles goedkoper houden.
    pi_30798275
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Je hoeft jezelf niet te zien. Net als je op je tv niet je revolution controller hoeft te zien. Bij de eyetoy moet je goed voor de camera zitten.. Bij de revolution moet je goed tussen de 2 sensoren zitten. Geen verschil.
    Verschil, bij mensen zit geen sensor ingebouwd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')