Constante hype die al bijna een jaar duurtquote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo onthult gewoon stukje bij beetje alles over de Revo, ze begonnen met het uiterlijk en dat het een klein design heeft, toen kwam de controller en binnenkort krijgen we games te zien. Ik verwacht de eerste gamebeelden nog voordat het 2006 is
Ik zeg helemaal niet dat het slecht is om aandacht aan de controller te geven. Ik zeg alleen dat games veel belangrijker zijn, ze hebben de controller nu wel laten zien, maar eigenlijk weten we nog steeds niets!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoezo is aandacht naar een controller nou slecht of verkeerd? Het is nogal anders dus het verdient wel een beetje anders. Games kunnen makkelijk op een later tijdstip komen.
Jawel, dat als de DVD-recorder strax raar doet, je de verkeerde controller beet hebtquote:Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het slecht is om aandacht aan de controller te geven. Ik zeg alleen dat games veel belangrijker zijn, ze hebben de controller nu wel laten zien, maar eigenlijk weten we nog steeds niets!
De onthulling van de controller was nog geen week geleden dude.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het slecht is om aandacht aan de controller te geven. Ik zeg alleen dat games veel belangrijker zijn, ze hebben de controller nu wel laten zien, maar eigenlijk weten we nog steeds niets!
Soondayton!!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:46 schreef Pheno het volgende:
Als ze er net zo lang over doen om games te onthullen....
Xmaston!quote:
NES staan daar niet bij. Hoe moet je dan zien hoeveel games er dan bestaan? Ik zie het niet staan hoor.quote:
NES: 750 in de US 1000 nogwat over de hele wereldquote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel NES, SNES en N64 bestaan er? Waar kan je dat opzoeken? En hoeveel PS1 en PS2 games bestaan er?
Damn.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:40 schreef mikando18 het volgende:
[..]
NES: 750 in de US 1000 nogwat over de hele wereld
SNES: ook in de 700
N64: 250
PS1: makkelijk 2000 als je Japan meerekend
PS2: over de duizend en nog steeds groeiende.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11651quote:"I want to give kudos for Nintendo for its attempt at innovation with the new controller," Moore commented, saying that the new device would -"bring people in that, as Iwata-san said, are either lapsed gamers or gamers that are intimidated by the complexity of the controller."
Oftewel hij vindt het een controller voor non-gamers.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef mikando18 het volgende:
Zelfs Peter Moore van MS vind de Controller van de Revo goed.
[..]
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11651
Toch heel wat dat er iets positiefs wordt gezegdquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oftewel hij vindt het een controller voor non-gamers.
Mario ís stoerquote:Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef RoelRoel het volgende:
Ik vind dat het wel tijd wordt voor een groep iets stoerdere figuurtjes (maar nog wel leuk) als de Mario figuren en daar dan flink op marketen (of hoe je het noemt).
Ow shit ja! Je kunt ala Minorty Report door menu's heen bladeren. Sweeet.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:36 schreef Tware het volgende:
Volgens die kerel van gaming age lijkt het 'pretty damn close' op de 'controller uit Minority Report. Dus ik ga die film denk ik nog eens een keertje huren
Zoiets werd ook van de nieuwe Eye-Toy gezegdquote:Op woensdag 21 september 2005 16:36 schreef Tware het volgende:
Volgens die kerel van gaming age lijkt het 'pretty damn close' op de 'controller uit Minority Report. Dus ik ga die film denk ik nog eens een keertje huren
Dat is in principe ook. Ik snap niet dat mensen zo negatief doen over de Eyetoy. Dat ding is fantastisch, er is alleen te weinig support voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoiets werd ook van de nieuwe Eye-Toy gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |