Nee hoor Gijs, we weten nu tenminste zeker dat er iets komtquote:Op donderdag 15 september 2005 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hypen dat nu weer begint...wat straks weer resulteert in teleurstelling
Ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor Gijs, we weten nu tenminste zeker dat er iets komt
quote:Countdown to Iwata´s speech at the TGS: 0 days | 6 hrs | 6 min | 13 secs
Gewoon vannacht opblijven.. merk je het vanzelfquote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, ik snap het ff niet...
[..]
Nu dus 5 uur, 52 minuten volgens hem. (oftewel 2 uur eerder)
We moeten ons toch vermaken tot die tijdquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Mja deze niet volspammen![]()
....
Als Ign het zegt dat er nieuwe info komt dan geloof ik dat welquote:Op donderdag 15 september 2005 20:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het zie.
Ach, slapen, gamenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef _Supreme het volgende:
We moeten toch iets hebben om ons af te leiden van die misselijk makende spannende uren, dezer nacht!
ach, ander nemen we toch nog een kopje koffie!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef _Supreme het volgende:
We moeten toch iets hebben om ons af te leiden van die misselijk makende spannende uren, dezer nacht!
DIE ZUL JE WEINIG TEGEN KOMENquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Roi het volgende:
Ik kan niet wachten op morgenochtend als ik lekker uitgeslapen heb om jullie teleurgestelde reacties te lezen!
Nintendo Revolution [deel 34] You will say "WoW, wat een teleurstelling"quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Roi het volgende:
Ik kan niet wachten op morgenochtend als ik lekker uitgeslapen heb om jullie teleurgestelde reacties te lezen!
http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=truequote:Gamers Suggest Headset — Or Propeller — As New Nintendo Controller
09.14.2005 8:27 PM EDT
Enthusiasts providing their own mock-ups as they await news of Revolution controller.
Gamers speculate about the new Nintendo Revolution controller
Photo: MTV News
The biggest mystery in gaming isn't what Master Chief looks like behind his mask or the size of Lara Croft's ... shoes. Instead, for the last year, gamers have been most mystified by something more tangible: what shape the Nintendo Revolution controller will take.
While Microsoft and Sony bared their consoles at this year's E3 (see "PlayStation 3 Will Let You See The Spit Fly Like Never Before"), Nintendo, the third-place company in the home-console wars, only revealed the base unit of the Revolution (see "Nintendo Reaches Back With Revolution, Shrinks Game Boy"). The company announced that the console will be compatible with Nintendo's four previous consoles, but President Satoru Iwata declined to show the system's controller. That, he said, would be the most revolutionary aspect of the machine.
Nintendo has a reputation for creating innovative controllers, from the plus-shaped directional pad to the analog stick that has been the primary input device of every system in the last decade. Most recently, Nintendo made a design left turn when it introduced the two-screen, touch-screen-enabled Nintendo DS, showing that the company is still more than willing to think outside the (X)box.
That penchant for experimentation has proven contagious among Nintendo-loving gamers, who have been posting Photoshop mock-ups of the controller online. They collectively theorize about controllers that function as virtual-reality headsets, break into separate handles, or heat up and grow cold in accordance with in-game climates. Mixed in have been a few joke ideas: one mocking Iwata's professed desire to make gaming simpler by including just one controller button, marked "win"; one with a propeller; and one shaped like a sex toy.
"I've never seen this many mock-ups come up for anything else, including the Xbox 360," said Brian Crescente, editor of the gaming blog Kotaku.
"I've read so many off-the-wall theories that at this point I half expect the controller to dispense yummy peanut butter candies whenever I achieve a new high score," said Matt Green, who blogs about games at PressTheButtons.com. "I do not believe it will include a touch screen, helmet, 3-D display or buttons that deliver an electric shock. Yes, that theory is really floating around out there."
Nick Luckett, who blogs at 4ColorRebellion.com, said he started seeing mock-ups a year ago. He spotted about one a month, but when they started appearing daily, he decided to make a compendium, which he has since packed with almost 100 of the most work-safe designs (check them out at 4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups). The page's popularity nearly exhausted Luckett's bandwidth, attracting, he claims, as many as 20,000 unique users per day.
What he says is the most elaborate mock-up is actually not featured among the stills on his site. In May, a gamer in Spain named Pablo Belmonte released to the Internet more than six minutes of professional-grade video promoting a hypothetical device called the Nintendo On, a version of the Revolution that was shaped like a helmet and sucked players into games via a special headset.
"It's amazing what some people have messed around with," Crescente said. "It's hard to figure out what the motivation is. Is it that they are trying to pull one over on the gaming world, or are they expressing their love for Nintendo?"
A 14-year-old gamer from Toronto who goes by the name Retro said he saw an opportunity to will his dreams to life. "I just always had this idea of a perfect controller," he said. "Since I was 8 I always had an interest in technology. Some of the stuff I guess [about] turns out to be true."
Retro's design (#32 on Luckett's site) uses special silicon buttons embedded in the system's handles, temperature emitters and a controller-based, touch-sensitive view screen. He posted his designs, which took eight hours to make, on the official Nintendo forums this spring, and has been encouraged to make a second set upon hearing rumors that Nintendo might reveal its secret as part of Iwata's keynote address at this year's Tokyo Game Show later this week.
Another gamer, who uses the alias "Tommy Gun," brainstormed a controller that would expand on the concept of the Revolution playing the games of old Nintendo systems. His design (#84) would allow gamers to plug old Nintendo controllers into a new wireless one, creating a way-station for plugging in nostalgia.
With the controller announcement possibly right around the corner, gamers are now trying to adjust their expectations accordingly. Tommy Gun invoked another popular tech mystery that ultimately underwhelmed. "Remember the Segway," he said. "It got super hyped up. And then it came out and people were like, 'It's a scooter.' "
That being the case, the anticipation — and Nintendo's reputation for creativity — has generated some hope for something new. "As much as I love my Xbox and my PlayStation 2 and PSP, they're all iterations of the same thing," Crescente said. "They all have joysticks, they all have buttons. My PSP is essentially a PlayStation 2 controller with features added in. They don't change how you play games. ... I hope the Revolution will change the way we play. We need it. I'm sick of playing first-person shooters."
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:12 schreef Roi het volgende:
Het was iets boven de 100 kb dus ik kreeg een mailtje of ik het wou verwijderen
En waarom zou jij me uitlachen Dj ? Stel dat vanacht de controller bekend word onthuld. Ik zie het een paar uur later dan jij maar ik heb wel gewoon mijn nachtrust gehad.
Omdat jij denkt dat wij teleurgesteld wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:12 schreef Roi het volgende:
Het was iets boven de 100 kb dus ik kreeg een mailtje of ik het wou verwijderen
En waarom zou jij me uitlachen Dj ? Stel dat vanacht de controller bekend word onthuld. Ik zie het een paar uur later dan jou maar ik heb wel gewoon mijn nachtrust gehad.
Was vol, geruchten enzo (Ja ook een beetje spamquote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef moomoo het volgende:
wth, waar is deel 28? ik heb daar gewoon geen enkele post in gekregen? is-ie volgepost of werd hij op slot gegooid ivm scheldkannonnades tussen nintendo fanboys en mensen die het nodig vinden om puur naar dit topic te komen om de PS3 en XBOX 360 te verdedigen?
80% van de posts waren zoiets ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef moomoo het volgende:
wth, waar is deel 28? ik heb daar gewoon geen enkele post in gekregen? is-ie volgepost of werd hij op slot gegooid ivm scheldkannonnades tussen nintendo fanboys en mensen die het nodig vinden om puur naar dit topic te komen om de PS3 en XBOX 360 te verdedigen?
Hmm, je hebt maar 1 knop.. dit is hem denk ik niet hoor..quote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef Roi het volgende:
Gelekt!
http://img129.imageshack.us/img129/9521/werfwerf7yn.png
Zekers een revolutionaire vormgeving, en je hand sluit er inderdaad goed omheen!!
WOOW EINDELIJKquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef Roi het volgende:
Gelekt!
http://img129.imageshack.us/img129/9521/werfwerf7yn.png
Zekers een revolutionaire vormgeving, en je hand sluit er inderdaad goed omheen!!
Houd gamespot forum maar in de gaten vannachtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef Logitik het volgende:
Waar kan je vannacht alles goed volgen ? Hoe doen jullie dat ? Ilk denk datr ik namelijk een paar x ga kijken vannacht.. ben zeer benieuwd!
Via welke site werkt het beste ?
OMG.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef mikando18 het volgende:
http://4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef mikando18 het volgende:
Maar eerst maar even slapen, ik post over 3 en een half uur wel.![]()
Dan ben je zeker een uur te laat om live te kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Argh keuzes keuzes, nog een pilsje drinken en wachten of gaan slapen en mn wekker om 5 uur zetten
fuck die controller, meer jappanse mokkels!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef Roi het volgende:
Ik kijk er eigenlijk ook wel naar uit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1126815341&archive=&start_from=&ucat=3"e:The Nintendo Revolution controller is just hours away from being revealed, gamers will be shocked at this year's Tokyo Game Show.
A source close to Nintendo has comfirmed to Nintendo-Next that the Nintendo Revolution controller will be revealed tonight during Nintendo's keynote address at the Tokyo Game Show.
Our source, who has been comfirmed, has had a chance to play with the controller, telling us details of the functions and look of the controller. Our source's impressions haven't been good, there's simply no way of making it seem better. Our source claims, "functionality is interesting" and tells us that the overall look of the Revolution's controller isn't what he expected. While it's probably going to be seeing a redesign, the impressions and feedback that have been given to us are a lot less than comforting.
While we cannot reveal anything more regarding the controller, we can safely tell you that the Nintendo Revolution controller will be revealed during Nintendo's keynote address at the Tokyo Game Show. Stay tuned until then, you'll definitely want to tune in to N-Next tonight. We really wish we could tell our loyal viewers more, but the best I can say right now is to stay tuned...
fuck die controller, meer chicks willen we!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef mikando18 het volgende:
[..]
http://www.n-next.com/index.php?subaction=showcomments&id=1126815341&archive=&start_from=&ucat=3&
zijn er volgens mij niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik zoek me een ongeluk maarre geen srteams ?!
OMGZORRRRR~!!!@!!@!11!! 1337e sSHIZZZLEquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
je bent laat
By the Nintendo WIFI logo is onthuld
meer over WIFI in oktober
Doe dat eerst, kom over 5 minuten terugquote:Op vrijdag 16 september 2005 04:36 schreef piet_pelle het volgende:
Is er nou nog wat over de revo te vertellen of kan ik nu beter porno gaan kijken en rukken?!
quote:wand. Motion sensors packed with the unit are placed atop the player's television screen and the device's every movement is ready and interpreted in the games.
he nu je het zegt............quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:59 schreef BroesWillems het volgende:
OMG IK ZIE HETT!!!!
Draai de controller een kwart tegen de klok in en wat heb je dan!!!!!!!!!!!!
DE NES CONTROLLER!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 05:02 schreef piet_pelle het volgende:
Volgens mij kun je hem ook als nun-chaku gebruiken, dat zou helemaal de shizzle zijn.
wie het ooit gedacht dat een Nintedo DE console zou zijn voor een FPS....quote:Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Nintendo Revolutionquote:Op vrijdag 16 september 2005 05:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wie het ooit gedacht dat een Nintedo DE console zou zijn voor een FPS....![]()
quote:I'd have punched you in the face 5 years ago if you had said I would have bought a handheld that mainly used a touch screen, for a game to pet puppies. $200, no less. But nowadays I did, and I like it. Only Nintendo
Nu ga ik slapenquote:"Nintendo has long been a trailblazer, and this controller design reinforces that reputation," said Brian Farrell, president and CEO of THQ. "We enthusiastically support Nintendo's next console because we believe their approach of continual innovation is very much in line with our own strategy of creating unique and innovative games for the next generation of hardware."
"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."
"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."
"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
Moet je de IGN Hands-on lezen. Die hebben demo's gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:11 schreef febster het volgende:
Hmm, ik ben nog niet overtuigd, demo's van hoe het nu werkt willen we zien
Ja ik maar ik wil het zelf zien, want nu blijft het voor mijn gevoel een tikje té vaag. (plus dat ik gewoon beelden van Mario/Zelda die op de Revo hardware draait wil zien maar dat lijkt me duidelijk)quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je de IGN Hands-on lezen. Die hebben demo's gezien.
En waarom is dit een gemiste kans? Al eens op gespeeld oid?
Op IGN staat ook wat voor functies hij allemaal heeft. Raad ik aan om ook ff door te lezen
Druk op play
quote:Developers Comment on Revolution Controller
Nintendo pulls back the curtain on its off-the-wall and yet oddly intriguing new controller. What do pubs and devs think?
by Matt Casamassina
September 15, 2005 - During the Tokyo Game Show 2005, Nintendo president Satoru Iwata unveiled the company's refreshingly original and slightly scary new Revolution controller, and likewise stated the philosophy behind it.
"Every gamer who plays. Every one who used to play. Even those who have yet to play. Nintendo is your bet."
The Revolution input mechanism, which is as far from a conventional controller as could be possible, more resembles a television remote with a touch of Apple style. The white, glossy device interacts with motion sensors on television to enable players unexplored full 3D freedom of movement in games. By pointing and manipulating the controller, gamers can do everything from run, jump, spin, slide, shoot and steer to accelerate, bank, dive, kick, throw and score in "… a way never experienced in the history of gaming," according to the Big N.
"The feeling is so natural and real, as soon as players use the controller, their minds will spin with the possibilities of how this will change gaming as we know it today," explains Satoru Iwata, Nintendo president. "This is an extremely exciting innovation - one that will thrill current players and entice new ones."
"Nintendo has long been a trailblazer, and this controller design reinforces that reputation," said Brian Farrell, president and CEO of THQ. "We enthusiastically support Nintendo's next console because we believe their approach of continual innovation is very much in line with our own strategy of creating unique and innovative games for the next generation of hardware."
"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."
"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."
"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
Be sure to check IGNcube's front page for hands-on impressions, pics and more.
In dat filmpje doen ze ook wel overdreven, ik mag aannemen dat je dat zelf ook nog wel kunt zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:43 schreef moomoo het volgende:
tja, misschien dat het nog handig werkt om een zwaard te zwaaien of met een knuppel te slaan, maar ik ben benieuwd wat ze met smash brothers revolution van plan zijn. ik voel er trouwens niet erg veel voor om als een malloot te gaan staan zwaaien met zo'n afstandsbediening zoals sommige lui in dat filmpje. over het algemeen vind ik het wel een leuk idee, maar ik heb denk ik toch liever gewoon een control stick en knoppen.
GAFquote:RPG - Not a problem.
FPS - Better than ever.
RTS - Better than ever.
Fighters - Problem, easily solved by releasing an add on with face buttons (as many as the game needs, shoulder buttons if it wants it).
Platformers - Not a problem.
Racers - Not a problem/better than ever.
Action/adventure - Better than ever.
Flight games - Better than ever.
Puzzlers - Not a problem.
God games/puppy sims - Better than ever.
Music games - Probably needs an extra peripheral but always has.
Party - Not a problem.
Sports - Well...you tell me. Don't play them much. IGN seem to think they'd work.
When I say better than ever, I mean on a console, I don't know how it'll compare to a PC set up yet.
Mischien deze ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:09 schreef Ruzbeh het volgende:
WELKE FILMPJE!!??!!?
Anyway. Toen ik dit zag was dit echt enorm teleurstellend!!!!!!!!NIET NORMAAL! Maar nu ik er over nadenk is het misschien toch wel beter! Maar dat moet nog blijken, ben nog niet helemaal overtuigd... wel ben ik enorm blij dat er een tilt sensor is die bewegingen zoals omhoog, omlaag, etc en zelfs tilt enzo kan begrijpen!!
WOOT!!!!!!
NINTENDO
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/16/443527.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:09 schreef Ruzbeh het volgende:
WELKE FILMPJE!!??!!?
Anyway. Toen ik dit zag was dit echt enorm teleurstellend!!!!!!!!NIET NORMAAL! Maar nu ik er over nadenk is het misschien toch wel beter! Maar dat moet nog blijken, ben nog niet helemaal overtuigd... wel ben ik enorm blij dat er een tilt sensor is die bewegingen zoals omhoog, omlaag, etc en zelfs tilt enzo kan begrijpen!!
WOOT!!!!!!
NINTENDO
Sla je niet iedereen knockout met dat dingquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:16 schreef Goldboy het volgende:
[..]
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/16/443527.html
Filmpje is erg tof, ik wacht op de demo's met beelden.
Het is vreemd, maar gaaf.
Volgens mij wordt je ook blij als je de revolution speeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:26 schreef xman het volgende:
Ik dacht de eerste keer dat ik het zag ook dat het een crapding was, maar nadat ik de video ervan heb gezien, valt het me zwaar mee! Vooral als lightsaber ding. Lijkt me leuk voor starwars!
Die link gaf ik netquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html![]()
This is it then. Wow.
Heb ik net heel even snel gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die link gaf ik net![]()
Anyway, ik ga maar is aankleden enz
Hier, geef ik m nog eens: http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die link gaf ik net![]()
Anyway, ik ga maar is aankleden enz
link diefquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier, geef ik m nog eens: http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
quote:Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Dit is toch heel anders dudequote:Op vrijdag 16 september 2005 07:34 schreef King_of_cubes het volgende:
En ik vroeger maar tegen vrienden zeggen dat DVD games lame waren omdat je ze met een afstandsbediening bestuurd.
Filmpje gezien menquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:34 schreef King_of_cubes het volgende:
En ik vroeger maar tegen vrienden zeggen dat DVD games lame waren omdat je ze met een afstandsbediening bestuurd.
Ja en als je mijn vorige posts lees ben ik er ook wel blij mee na het testen met mobiele telefoon en afstands bediening in mijn hand.quote:
De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
Als je nou even die first impressions van 1UP.com leest...quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Zeer vet, maar dit lijkt me behoorlijk RSI-gevoelig. Houd maar eens je hand meer dan een minuut gestrekt voor je uit.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor..
DIt is een mix van dat ding en de controller van de CD-i.
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in..
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Volgens mij gaat dit zeer goed werken voor FPS-shooters. Met die afstandsbediening kan je 360 graden om je heen kijken, en met dat analoge dingetje kan je heen en weer lopen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in..
We houden wel van elkaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe hebben Daggla en jij het uit kunnen houden als mods samen..
Klinkt goed. Maar dit dan:quote:"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."
"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."
"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
quote:kojima's statment about the controller,
Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"
"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
MGS voor Revolution..quote:kojima's statment about the controller,
Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"
"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
Mooi. Ik wil ook de witte hebben.quote:Revolution Branding Gone
Nintendo goes Apple white. New console new looms.
by Matt Casamassina
September 15, 2005 - With new pictures of Nintendo's Revolution console and controller hitting on Thursday evening, some new truths became apparent. The first is that Nintendo seems to be leaning toward at the very least launching its next-generation console in the colors black and white. While it chose E3 2005 to blow out the machine in the color black, all recently released pics of the system show it in glossy white. It looks like an Apple designed product, to be sure, which has to make the Big N happy since Apple designs are always top notch.
The second immediately identifiable revelation is that Nintendo's codename for the console, Revolution, appears to be on the out. While the company used the branding on its platform at E3 2005, all mentions of Revolution have been removed from the latest pictures of the system. The Big N has always said that Revolution was only a codename, but some fans suspected that the company might renege on that statement and stick with the name all the same -- it incidentally originally said the same of Nintendo DS and ultimately stuck with the title. The removal of the Revolution branding from the console lends credence to rumors that Nintendo is nearing a point when it will announce an official name for the machine -- a day that cannot come soon enough because it also means that IGN can launch an official channel for the platform.
Stay tuned for much more on the Revolution console and controller.
Ik wil altijd de eerst gekozen kleur (zwart in dit geval) maar ik vind de witte wel heel erg geil.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Notorious_Roy je klinkt trouwens behoorlijk teleurgesteld.
Dit trouwens ook:
[..]
Mooi. Ik wil ook de witte hebben.
Volgende maand pas.quote:Iwata says he will reveal much more on next-generation Wi-Fi this October.
Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.quote:
Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.
Lees een paar berichten terug eens, bovendien heb ik het niet over EA maar over goede uitgevers. En de grafische kracht.. dat is ook niet zomaar op het eerste gezicht te zeggen, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer worden. En qua grafische kracht, tja, het ding is veel te klein om een powerhouse als de X360 te worden, maar echt slecht zal ie ook weer niet zijn.
Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef Retuobak het volgende:
Net het filmpje gezien, ik ben al iets positiever gestemd, Revo is nog steeds niks voor mij. Voor FPS, RTS, Simulatie etc. zie ik de controle opties nog steeds niet als ook maar in de buurt komend van een goede muis + tobo. Maar voor typische console genres als sport, action, RPG etc. is dit een stuk beter dan een controller met een miljard knoppen.
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.
Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
Black & White is geen RTS, dan moeten ze zeggen dat het werkt voor godgames.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:35 schreef GoStop het volgende:
[..]
Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.
Maar Starcraft zonder 52keys? no way.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
En ook IGN:quote:DEMO: METROID PRIME-TIME
Nintendo saved the best for last. This was the first section of the GameCube game Metroid Prime 2: Echoes, retrofitted to be compatible with the Revolution controller and its analog add-on piece (the "Nunchaku" set-up mentioned earlier). As on the Cube the analog stick controls movement, but instead of holding down a button to look around, you simply point the other controller in the direction you want to aim.
IMPRESSIONS: At first, I was standing up and swinging my hand all around to aim - and my arms got really tired really quick. But once I sat down and relaxed, resting my hands on my legs as I would with a normal controller, everything clicked. It wasn't perfect yet - the Revolution controller functionality had just been added recently and wasn't bug tested or polished, so every so often the view would "spaz out" for a couple seconds - but it was enough to get me excited. As odd as it may look holding the two separate controller pieces, one in each hand, looking around felt incredibly natural, even more than my preferred PC-style keyboard-and-mouse setup. I have to wonder about precision and speed in multiplayer games, but for a more deliberate single-player game like Metroid Prime - and the series is already confirmed for an appearance on the Revolution - this setup already has huge potential.
Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.quote:Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Stimmt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:43 schreef speknek het volgende:
OMFG STFU BBQ!
They have gone mad!
Het was wel even slikken toen ik het voor het eerst zag, ik heb nu oneindig veel meer respect voor Nintendo, wat een stap! Ze hebben hun revolution niet gelogen..
Die afstandsbediening vind ik er wel een beetje lame uitzien, maar volgens mij is het idee wel heel cool. Denk alleen dat ik nu wel twee consoles moet kopen, voor de normalere games..
En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zondequote:Op vrijdag 16 september 2005 08:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
En ook IGN:
[..]
Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.
Trouwens had je RTS games in 320x240, en dat werkte ook. 640x480 zoals op TVs moet denk ik niet zo'n groot probleem leveren (Starcraft op de N64 was volgens mij 320x240).
Nou... Starcraft op de N64. Die kreeg aardige reviews.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zonde.
Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.quote:En Metroid Prime is een console shooter (voor zover het een shooter is iig), ergo het tempo ligt veel lager dan dat van een Unreal Tournament, Painkiller of Quake 3. Dus de impressies van IGN zeggen weinig tot niets.
'zeggen dat' 'enorm goed zou'quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.
]http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890[/q][/url]quote:Magic wand
PlayStation gamers are always looking for exciting new ways to control the onscreen action, but using a camera to track a player’s body movement has not worked reliably, admits Sony. The camera gets confused by other things in the room.
Sony’s new idea is to plug a webcam into the console, and give the gamer a handheld wand similar to a pocket flashlight. The wand has a battery, a few mouse-like buttons and several different coloured LEDs that can be switched on and off in various combinations.
By pressing the buttons and waving the wand towards the webcam, the gamer can click to shoot aliens, drag-and-drop images on screen and navigate menus.
The webcam is tuned to see only pure bright colours and map their motion in space, so it can ignore ordinary room lights. And if two people have wands with different coloured LEDs, they can play against each other.
Read about Sony’s gaming wand here (pdf format).
source: [url=http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890
Controllerquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen)
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen)
Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.quote:
Dacht ik eerst ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef Cerbie het volgende:
WOW?
Ik zie het plaatje, en ik moet bekennen dat mijn eerste gedachte was 'hopelijk is dat een fake'
Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet... ik denk dat ik het eerst moet proberen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ik
Sure.quote:Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
Ik denk dat dat idd het meest waarschijnlijk isquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
Kon je met de eye-toy dan in alle spellen op die manier virtueel rondlopen, bewegen, oppakken, vechten etc?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Dat was het in feite ook. Maar je zegt het zelf al, niet zo doorontwikkeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Das waar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.
Heb je niet gehoord dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijn
Ach, dat dacht ik van de DS ook hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?
Maar dat kan ook altijd nog gewoon hequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:17 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik weet overigens wel dat ik naast de Revolution nog een Xbox 360 ga halenvoor 'normale' gameplay, you know?
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat kan ook altijd nog gewoon heOp de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
Dat zei ik eerder al inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, de third party support die ze krijgen, zal grotendeels exclusief worden. Eerst kreeg je alleen exclusieve Nintendo games, nu ook andere. Dat kan best een verkooppunt zijn..
Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kanquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat kan ook altijd nog gewoon heOp de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:27 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kan![]()
En ik wil Kameo en Resi 5.
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360 ps3
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:30 schreef philipnorth het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zit over de 3rd party support, een aantal van de grootste jongens (o.a. EA) zeggen dit echt super te vinden en veel mogelijkheden te zien.
Hebben die al iets concreets toegezegd? (nieuwe RE?)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.
De PC heeft daarentegen ook een hoop games die wel exclusive zijn. En ach, dat upgraden, het is je hobby of nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
*david voelt de terugslag al, als hij met zijn Zelda zwaard tegen het zwaard van Ganondorf komt. Om dan zijn controller op te tillen en met een dikke stab door zijn maag te splitsen..*...
lightsabers ollee!
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik denk dat 3rd party support net zo goed zal zijn als de andere consoles ( als de graphics etc. niet te veel afwijken).. je kan een nieuwe wavebird controller verwachten.. wedden? voor het spelen van de oude garde...
Oude garde is toch meer dan alleen NESquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hoezo?
Nes games spelen = controller kwartslag draaien en klaar
Iemand al bezig met updaten startpost?
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Oude garde is toch meer dan alleen NESHoe wil je SNES games gaan spelen, of N64?
daar zijn niet genoeg knoppen voor. Dus ik denk dat de Cube controller wel verplicht is daarvoor
![]()
Dat zal best, maar dit ruikt naar geldklopperij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ik![]()
Ik heb drie gamecube controllers (en in tegenstelling tot de N64, in prima staat).. Maar als ze zo'n gave witte uitvoering maken, koop ik die gelijkquote:
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluidquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Je mist prachtige nasynchronisatiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluid
Godverdomme. Hier werkt dat streaming niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef Cheiron het volgende:
(Niks over de specs?)
Helft gehad, nog niks dan opscheppen over sales cijfers tot nu toequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef speknek het volgende:
Geen maandelijkse fees voor internet spelen van 1st party spellen.
BETER ! BELIEVE !quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.
Ik verwacht dat Xbxlv idd beter geintegreerd is, maar omdat Nintendo WiFi connection gratis is zullen er ws meer mensen gebruik van maken (ze zullen in de cijfers ook elk gedownloade spel meetellen natuurlijk).quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]. Ik denk niet dat MS zich zo makkelijk laat aftroeven op haar beste sales argument.
Ruzbeh nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan heb je een cubecontroller nodig om ze te spelen. Weer naar de winkel dus. Nou heeft de echte Nintendofan wel zo'n controller maar als ze ook mensen willen aanspreken die niet veel game-ervaring hebben, heb ik toch zoiets van: Hmm, slimme geldklopperij!![]()
Nintendo sony en ms die werken allemaal voor geld, nintendo vraagt ook geld voor games van 20 jaar oud, dus hou die dollar tekens voor jequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:00 schreef Herr.Flick het volgende:
($ony & M$).
Nope, het bewegen is van sony gejat (eye toy) en het gyroscopische van de microsoft Side winderquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |