abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 05:24:37 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30626232
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 september 2005 @ 05:30:10 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30626253
quote:
"Nintendo has long been a trailblazer, and this controller design reinforces that reputation," said Brian Farrell, president and CEO of THQ. "We enthusiastically support Nintendo's next console because we believe their approach of continual innovation is very much in line with our own strategy of creating unique and innovative games for the next generation of hardware."

"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."

"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."

"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
Nu ga ik slapen

Het was idd een nacht om niet te vergeten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 september 2005 @ 05:50:09 #153
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_30626299
Hij is tof, Nintendo potentieel FPS homebase, X360 eat your heart out.
"Afwas heeft ook een koning nodig"
Live Gamertag: Koning Afwas
  vrijdag 16 september 2005 @ 05:51:06 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30626303








Die gast van GAF had dus wel gelijk

[ Bericht 13% gewijzigd door Tomasso op 16-09-2005 05:56:40 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30626339
Een afstandbediening
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30626354
Hmm, ik ben nog niet overtuigd, demo's van hoe het nu werkt willen we zien
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_30626372
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:08 schreef Strolie75 het volgende:
Een afstandbediening
Gemiste kans idd, jammer.
pi_30626374
Lijkt me vreselijk oncomfortabel om vast te houden....die afstandbediening dan, dat muis ding ziet nog wel goed uit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30626377
Het ziet er goed uit, maar dat muisding lijkt me in het gebruik dan weer ongelofelijk lastig, zeker omdat je zo'n kort snoertje hebt naar die afstandsbediening.
  vrijdag 16 september 2005 @ 06:17:34 #160
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30626380
dus je kan op een precieze plek op je scherm richtn net als met een muis
en je kan wel bij 2 knoppen tegelijk
tja, leuk voor een FPS misschien, tot je wapens moet wisselen. of dacht je hier even een 3D platformer mee te gaan spelen?

ik ben niet overtuigd.
pi_30626389
voor elk genre een andere attachment
#winning
  vrijdag 16 september 2005 @ 06:23:45 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30626398
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:11 schreef febster het volgende:
Hmm, ik ben nog niet overtuigd, demo's van hoe het nu werkt willen we zien
Moet je de IGN Hands-on lezen. Die hebben demo's gezien.

En waarom is dit een gemiste kans? Al eens op gespeeld oid?

Op IGN staat ook wat voor functies hij allemaal heeft. Raad ik aan om ook ff door te lezen

Druk op play
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30626407
Het is wel gaaf, gewoon je hand in 3d space bewegen om iest uit te voeren. Bijv bij Zelda je zwaard echt rondswingen ipv op een knopje drukken.

OMFG DAT FILMPjE!!!!
#winning
pi_30626420
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:23 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Moet je de IGN Hands-on lezen. Die hebben demo's gezien.

En waarom is dit een gemiste kans? Al eens op gespeeld oid?

Op IGN staat ook wat voor functies hij allemaal heeft. Raad ik aan om ook ff door te lezen

Druk op play
Ja ik maar ik wil het zelf zien, want nu blijft het voor mijn gevoel een tikje té vaag. (plus dat ik gewoon beelden van Mario/Zelda die op de Revo hardware draait wil zien maar dat lijkt me duidelijk)
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 16 september 2005 @ 06:42:35 #165
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30626430
quote:
Developers Comment on Revolution Controller
Nintendo pulls back the curtain on its off-the-wall and yet oddly intriguing new controller. What do pubs and devs think?
by Matt Casamassina

September 15, 2005 - During the Tokyo Game Show 2005, Nintendo president Satoru Iwata unveiled the company's refreshingly original and slightly scary new Revolution controller, and likewise stated the philosophy behind it.

"Every gamer who plays. Every one who used to play. Even those who have yet to play. Nintendo is your bet."

The Revolution input mechanism, which is as far from a conventional controller as could be possible, more resembles a television remote with a touch of Apple style. The white, glossy device interacts with motion sensors on television to enable players unexplored full 3D freedom of movement in games. By pointing and manipulating the controller, gamers can do everything from run, jump, spin, slide, shoot and steer to accelerate, bank, dive, kick, throw and score in "… a way never experienced in the history of gaming," according to the Big N.

"The feeling is so natural and real, as soon as players use the controller, their minds will spin with the possibilities of how this will change gaming as we know it today," explains Satoru Iwata, Nintendo president. "This is an extremely exciting innovation - one that will thrill current players and entice new ones."

"Nintendo has long been a trailblazer, and this controller design reinforces that reputation," said Brian Farrell, president and CEO of THQ. "We enthusiastically support Nintendo's next console because we believe their approach of continual innovation is very much in line with our own strategy of creating unique and innovative games for the next generation of hardware."

"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."

"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."

"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."

Be sure to check IGNcube's front page for hands-on impressions, pics and more.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 16 september 2005 @ 06:43:09 #166
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30626432
tja, misschien dat het nog handig werkt om een zwaard te zwaaien of met een knuppel te slaan, maar ik ben benieuwd wat ze met smash brothers revolution van plan zijn. ik voel er trouwens niet erg veel voor om als een malloot te gaan staan zwaaien met zo'n afstandsbediening zoals sommige lui in dat filmpje. over het algemeen vind ik het wel een leuk idee, maar ik heb denk ik toch liever gewoon een control stick en knoppen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 06:46:12 #167
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30626437
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:43 schreef moomoo het volgende:
tja, misschien dat het nog handig werkt om een zwaard te zwaaien of met een knuppel te slaan, maar ik ben benieuwd wat ze met smash brothers revolution van plan zijn. ik voel er trouwens niet erg veel voor om als een malloot te gaan staan zwaaien met zo'n afstandsbediening zoals sommige lui in dat filmpje. over het algemeen vind ik het wel een leuk idee, maar ik heb denk ik toch liever gewoon een control stick en knoppen.
In dat filmpje doen ze ook wel overdreven, ik mag aannemen dat je dat zelf ook nog wel kunt zien

Op IGN staat ook een 4 pagina tellend artikel waarin wordt beschreven hoe de controller zou kunnen werken met allerlei genres.
quote:
RPG - Not a problem.

FPS - Better than ever.

RTS - Better than ever.

Fighters - Problem, easily solved by releasing an add on with face buttons (as many as the game needs, shoulder buttons if it wants it).

Platformers - Not a problem.

Racers - Not a problem/better than ever.

Action/adventure - Better than ever.

Flight games - Better than ever.

Puzzlers - Not a problem.

God games/puppy sims - Better than ever.

Music games - Probably needs an extra peripheral but always has.

Party - Not a problem.

Sports - Well...you tell me. Don't play them much. IGN seem to think they'd work.

When I say better than ever, I mean on a console, I don't know how it'll compare to a PC set up yet.
GAF
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30626449
Bij SSB: Allemaal ingewikkelde bewegingen maken voor de combo's. OF harry potter: de bewegingen van de wand precies maken. Of een boksgame: Een paar meppen op zn gezicht.
Lijkt me geweldig
#winning
  vrijdag 16 september 2005 @ 06:56:45 #169
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626453
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:08 schreef Strolie75 het volgende:
Een afstandbediening
Ja...
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:02:29 #170
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626463
Zijn er trouwens nog meer dingen onthuld? Grafische kracht enzo?
pi_30626475


Deze witte wordt van mij
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:06:19 #172
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30626481
OMG dat filmpje! Dat is ongelofelijk!

Volgens mij heeft Nintendo het voor elkaar. Even de rest lezen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30626494
Beginpost update

Heb alleen de controller foto's gezien ff verder kijken
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:09:45 #174
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30626498
WELKE FILMPJE!!??!!?

Anyway. Toen ik dit zag was dit echt enorm teleurstellend!!!!!!!! NIET NORMAAL! Maar nu ik er over nadenk is het misschien toch wel beter! Maar dat moet nog blijken, ben nog niet helemaal overtuigd... wel ben ik enorm blij dat er een tilt sensor is die bewegingen zoals omhoog, omlaag, etc en zelfs tilt enzo kan begrijpen!! WOOT!!!!!!

NINTENDO
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30626505
De meest interessante feature van de Revolution controller is dat het apparaat weet waar je bent en hoe je beweegt. Als een soort van laser pointer kun je op het scherm richten. Via twee ontvangstdevices naast je televisie, kan de Revolution precies je positie bepalen. Hoe dit in de praktijk uitvalt, moet nog even bezien worden. De controller bevat ten slotte een rumble pack (trilling) en is gevoelig voor bewegingen (denk aan Yoshi Gravitation voor de GBA). Maar hoe deze feature precies werkt, is momenteel niet helemaal duidelijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')