Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
Ik denk dat dat idd het meest waarschijnlijk isquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
Kon je met de eye-toy dan in alle spellen op die manier virtueel rondlopen, bewegen, oppakken, vechten etc?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Dat was het in feite ook. Maar je zegt het zelf al, niet zo doorontwikkeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Das waar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.
Heb je niet gehoord dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijn
Ach, dat dacht ik van de DS ook hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?
Maar dat kan ook altijd nog gewoon hequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:17 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik weet overigens wel dat ik naast de Revolution nog een Xbox 360 ga halenvoor 'normale' gameplay, you know?
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat kan ook altijd nog gewoon heOp de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
Dat zei ik eerder al inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, de third party support die ze krijgen, zal grotendeels exclusief worden. Eerst kreeg je alleen exclusieve Nintendo games, nu ook andere. Dat kan best een verkooppunt zijn..
Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kanquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat kan ook altijd nog gewoon heOp de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:27 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kan![]()
En ik wil Kameo en Resi 5.
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360 ps3
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:30 schreef philipnorth het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zit over de 3rd party support, een aantal van de grootste jongens (o.a. EA) zeggen dit echt super te vinden en veel mogelijkheden te zien.
Hebben die al iets concreets toegezegd? (nieuwe RE?)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.
De PC heeft daarentegen ook een hoop games die wel exclusive zijn. En ach, dat upgraden, het is je hobby of nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
*david voelt de terugslag al, als hij met zijn Zelda zwaard tegen het zwaard van Ganondorf komt. Om dan zijn controller op te tillen en met een dikke stab door zijn maag te splitsen..*...
lightsabers ollee!
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik denk dat 3rd party support net zo goed zal zijn als de andere consoles ( als de graphics etc. niet te veel afwijken).. je kan een nieuwe wavebird controller verwachten.. wedden? voor het spelen van de oude garde...
Oude garde is toch meer dan alleen NESquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hoezo?
Nes games spelen = controller kwartslag draaien en klaar
Iemand al bezig met updaten startpost?
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Oude garde is toch meer dan alleen NESHoe wil je SNES games gaan spelen, of N64?
daar zijn niet genoeg knoppen voor. Dus ik denk dat de Cube controller wel verplicht is daarvoor
![]()
Dat zal best, maar dit ruikt naar geldklopperij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ik![]()
Ik heb drie gamecube controllers (en in tegenstelling tot de N64, in prima staat).. Maar als ze zo'n gave witte uitvoering maken, koop ik die gelijkquote:
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluidquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Je mist prachtige nasynchronisatiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluid
Godverdomme. Hier werkt dat streaming niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef Cheiron het volgende:
(Niks over de specs?)
Helft gehad, nog niks dan opscheppen over sales cijfers tot nu toequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef speknek het volgende:
Geen maandelijkse fees voor internet spelen van 1st party spellen.
BETER ! BELIEVE !quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |