De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
Als je nou even die first impressions van 1UP.com leest...quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Zeer vet, maar dit lijkt me behoorlijk RSI-gevoelig. Houd maar eens je hand meer dan een minuut gestrekt voor je uit.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor..
DIt is een mix van dat ding en de controller van de CD-i.
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in..
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Volgens mij gaat dit zeer goed werken voor FPS-shooters. Met die afstandsbediening kan je 360 graden om je heen kijken, en met dat analoge dingetje kan je heen en weer lopen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in..
We houden wel van elkaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe hebben Daggla en jij het uit kunnen houden als mods samen..
Klinkt goed. Maar dit dan:quote:"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."
"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."
"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
quote:kojima's statment about the controller,
Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"
"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
MGS voor Revolution..quote:kojima's statment about the controller,
Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"
"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
Mooi. Ik wil ook de witte hebben.quote:Revolution Branding Gone
Nintendo goes Apple white. New console new looms.
by Matt Casamassina
September 15, 2005 - With new pictures of Nintendo's Revolution console and controller hitting on Thursday evening, some new truths became apparent. The first is that Nintendo seems to be leaning toward at the very least launching its next-generation console in the colors black and white. While it chose E3 2005 to blow out the machine in the color black, all recently released pics of the system show it in glossy white. It looks like an Apple designed product, to be sure, which has to make the Big N happy since Apple designs are always top notch.
The second immediately identifiable revelation is that Nintendo's codename for the console, Revolution, appears to be on the out. While the company used the branding on its platform at E3 2005, all mentions of Revolution have been removed from the latest pictures of the system. The Big N has always said that Revolution was only a codename, but some fans suspected that the company might renege on that statement and stick with the name all the same -- it incidentally originally said the same of Nintendo DS and ultimately stuck with the title. The removal of the Revolution branding from the console lends credence to rumors that Nintendo is nearing a point when it will announce an official name for the machine -- a day that cannot come soon enough because it also means that IGN can launch an official channel for the platform.
Stay tuned for much more on the Revolution console and controller.
Ik wil altijd de eerst gekozen kleur (zwart in dit geval) maar ik vind de witte wel heel erg geil.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Notorious_Roy je klinkt trouwens behoorlijk teleurgesteld.
Dit trouwens ook:
[..]
Mooi. Ik wil ook de witte hebben.
Volgende maand pas.quote:Iwata says he will reveal much more on next-generation Wi-Fi this October.
Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.quote:
Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.
Lees een paar berichten terug eens, bovendien heb ik het niet over EA maar over goede uitgevers. En de grafische kracht.. dat is ook niet zomaar op het eerste gezicht te zeggen, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer worden. En qua grafische kracht, tja, het ding is veel te klein om een powerhouse als de X360 te worden, maar echt slecht zal ie ook weer niet zijn.
Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef Retuobak het volgende:
Net het filmpje gezien, ik ben al iets positiever gestemd, Revo is nog steeds niks voor mij. Voor FPS, RTS, Simulatie etc. zie ik de controle opties nog steeds niet als ook maar in de buurt komend van een goede muis + tobo. Maar voor typische console genres als sport, action, RPG etc. is dit een stuk beter dan een controller met een miljard knoppen.
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.
Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
Black & White is geen RTS, dan moeten ze zeggen dat het werkt voor godgames.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:35 schreef GoStop het volgende:
[..]
Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.
Maar Starcraft zonder 52keys? no way.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
En ook IGN:quote:DEMO: METROID PRIME-TIME
Nintendo saved the best for last. This was the first section of the GameCube game Metroid Prime 2: Echoes, retrofitted to be compatible with the Revolution controller and its analog add-on piece (the "Nunchaku" set-up mentioned earlier). As on the Cube the analog stick controls movement, but instead of holding down a button to look around, you simply point the other controller in the direction you want to aim.
IMPRESSIONS: At first, I was standing up and swinging my hand all around to aim - and my arms got really tired really quick. But once I sat down and relaxed, resting my hands on my legs as I would with a normal controller, everything clicked. It wasn't perfect yet - the Revolution controller functionality had just been added recently and wasn't bug tested or polished, so every so often the view would "spaz out" for a couple seconds - but it was enough to get me excited. As odd as it may look holding the two separate controller pieces, one in each hand, looking around felt incredibly natural, even more than my preferred PC-style keyboard-and-mouse setup. I have to wonder about precision and speed in multiplayer games, but for a more deliberate single-player game like Metroid Prime - and the series is already confirmed for an appearance on the Revolution - this setup already has huge potential.
Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.quote:Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Stimmt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:43 schreef speknek het volgende:
OMFG STFU BBQ!
They have gone mad!
Het was wel even slikken toen ik het voor het eerst zag, ik heb nu oneindig veel meer respect voor Nintendo, wat een stap! Ze hebben hun revolution niet gelogen..
Die afstandsbediening vind ik er wel een beetje lame uitzien, maar volgens mij is het idee wel heel cool. Denk alleen dat ik nu wel twee consoles moet kopen, voor de normalere games..
En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zondequote:Op vrijdag 16 september 2005 08:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
En ook IGN:
[..]
Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.
Trouwens had je RTS games in 320x240, en dat werkte ook. 640x480 zoals op TVs moet denk ik niet zo'n groot probleem leveren (Starcraft op de N64 was volgens mij 320x240).
Nou... Starcraft op de N64. Die kreeg aardige reviews.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zonde.
Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.quote:En Metroid Prime is een console shooter (voor zover het een shooter is iig), ergo het tempo ligt veel lager dan dat van een Unreal Tournament, Painkiller of Quake 3. Dus de impressies van IGN zeggen weinig tot niets.
'zeggen dat' 'enorm goed zou'quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.
]http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890[/q][/url]quote:Magic wand
PlayStation gamers are always looking for exciting new ways to control the onscreen action, but using a camera to track a player’s body movement has not worked reliably, admits Sony. The camera gets confused by other things in the room.
Sony’s new idea is to plug a webcam into the console, and give the gamer a handheld wand similar to a pocket flashlight. The wand has a battery, a few mouse-like buttons and several different coloured LEDs that can be switched on and off in various combinations.
By pressing the buttons and waving the wand towards the webcam, the gamer can click to shoot aliens, drag-and-drop images on screen and navigate menus.
The webcam is tuned to see only pure bright colours and map their motion in space, so it can ignore ordinary room lights. And if two people have wands with different coloured LEDs, they can play against each other.
Read about Sony’s gaming wand here (pdf format).
source: [url=http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890
Controllerquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen)
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen)
Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.quote:
Dacht ik eerst ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef Cerbie het volgende:
WOW?
Ik zie het plaatje, en ik moet bekennen dat mijn eerste gedachte was 'hopelijk is dat een fake'
Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet... ik denk dat ik het eerst moet proberen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ik
Sure.quote:Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
Ik denk dat dat idd het meest waarschijnlijk isquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
Kon je met de eye-toy dan in alle spellen op die manier virtueel rondlopen, bewegen, oppakken, vechten etc?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Dat was het in feite ook. Maar je zegt het zelf al, niet zo doorontwikkeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Das waar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.
Heb je niet gehoord dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijn
Ach, dat dacht ik van de DS ook hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?
Maar dat kan ook altijd nog gewoon hequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:17 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik weet overigens wel dat ik naast de Revolution nog een Xbox 360 ga halenvoor 'normale' gameplay, you know?
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat kan ook altijd nog gewoon heOp de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
Dat zei ik eerder al inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, de third party support die ze krijgen, zal grotendeels exclusief worden. Eerst kreeg je alleen exclusieve Nintendo games, nu ook andere. Dat kan best een verkooppunt zijn..
Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kanquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat kan ook altijd nog gewoon heOp de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:27 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kan![]()
En ik wil Kameo en Resi 5.
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360 ps3
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:30 schreef philipnorth het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zit over de 3rd party support, een aantal van de grootste jongens (o.a. EA) zeggen dit echt super te vinden en veel mogelijkheden te zien.
Hebben die al iets concreets toegezegd? (nieuwe RE?)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.
De PC heeft daarentegen ook een hoop games die wel exclusive zijn. En ach, dat upgraden, het is je hobby of nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
*david voelt de terugslag al, als hij met zijn Zelda zwaard tegen het zwaard van Ganondorf komt. Om dan zijn controller op te tillen en met een dikke stab door zijn maag te splitsen..*...
lightsabers ollee!
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik denk dat 3rd party support net zo goed zal zijn als de andere consoles ( als de graphics etc. niet te veel afwijken).. je kan een nieuwe wavebird controller verwachten.. wedden? voor het spelen van de oude garde...
Oude garde is toch meer dan alleen NESquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hoezo?
Nes games spelen = controller kwartslag draaien en klaar
Iemand al bezig met updaten startpost?
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Oude garde is toch meer dan alleen NESHoe wil je SNES games gaan spelen, of N64?
daar zijn niet genoeg knoppen voor. Dus ik denk dat de Cube controller wel verplicht is daarvoor
![]()
Dat zal best, maar dit ruikt naar geldklopperij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ik![]()
Ik heb drie gamecube controllers (en in tegenstelling tot de N64, in prima staat).. Maar als ze zo'n gave witte uitvoering maken, koop ik die gelijkquote:
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluidquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Je mist prachtige nasynchronisatiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluid
Godverdomme. Hier werkt dat streaming niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef Cheiron het volgende:
(Niks over de specs?)
Helft gehad, nog niks dan opscheppen over sales cijfers tot nu toequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html
Webcast van het geheel is online
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef speknek het volgende:
Geen maandelijkse fees voor internet spelen van 1st party spellen.
BETER ! BELIEVE !quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |