abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30626690
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:29 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Sony of MS dit gaan jatten..
De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor. .
DIt is een mix van dat ding en de controller van de CD-i.
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in. .
-
pi_30626732
Zeer vet, maar dit lijkt me behoorlijk RSI-gevoelig. Houd maar eens je hand meer dan een minuut gestrekt voor je uit.

Volgens mij gaat dit zeer goed werken voor FPS-shooters. Met die afstandsbediening kan je 360 graden om je heen kijken, en met dat analoge dingetje kan je heen en weer lopen.
Ik hoop dat ze het goed aanpakken en de doelgroep nu eens omhoog gooien: FPS'ers trekken doorgaans wat oudere gamers en die hebben geld om veel games te kopen. Dus veel titels uitbrengen in korte tijd, en niet maandenlang op 1 titel laten wachten. Daar heb ik altijd zo'n hekel aan bij Nintendo.
pi_30626769
Ik ben weg Vanmiddag de hele speech kijken
pi_30626781
nou yip fucking yay, ik ben impressed zeg
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:52:51 #205
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30626782
Dit is echt zo meisterlijk!
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Zeer vet, maar dit lijkt me behoorlijk RSI-gevoelig. Houd maar eens je hand meer dan een minuut gestrekt voor je uit.
Als je nou even die first impressions van 1UP.com leest...
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De gyroscopische controller van Microsoft is al heel lang op de markt hoor. .
DIt is een mix van dat ding en de controller van de CD-i.
Zolang je niet met een gewone controller kan spelen komt dit ding mijn huis niet in. .
Die gyroscopische controller is niet standaard. Daarnaast is het niet in de vorm van een afstandsbediening neem ik aan. En, ja, je kan gewoon een gewone controller gebruiken, aangezien je gewoon je Gamecube controller kan gebruiken op de Gamecube ports op de Rev.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:56:02 #206
65330 Ruzbeh
pi_30626817
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:47 schreef Kontiki het volgende:
Volgens mij gaat dit zeer goed werken voor FPS-shooters. Met die afstandsbediening kan je 360 graden om je heen kijken, en met dat analoge dingetje kan je heen en weer lopen.
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:57:35 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30626829
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 september 2005 @ 07:59:59 #208
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626852
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoe hebben Daggla en jij het uit kunnen houden als mods samen..
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:02:29 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30626870
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hoe hebben Daggla en jij het uit kunnen houden als mods samen..
We houden wel van elkaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:03:17 #210
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626877
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We houden wel van elkaar
Dan is het goed
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:12:56 #211
65330 Ruzbeh
pi_30626954
quote:
"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS," said Chuck Huebner, Head of Worldwide Studios, Activision.. "It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."

"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made," said John Schappert, Sr. Vice President and General Manager of Electronic Arts Canada. "While our portfolio represents a full array of titles across all genres, I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."

"We were among the first publishers to see the control design in action," said Serge Hascoet, Chief Creative Officer of Ubisoft. "We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."
Klinkt goed. Maar dit dan:
quote:
kojima's statment about the controller,

Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"

"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:14:23 #212
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626968
quote:
kojima's statment about the controller,

Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"

"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
MGS voor Revolution..
* doordroomt
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:15:41 #213
65330 Ruzbeh
pi_30626978
Notorious_Roy je klinkt trouwens behoorlijk teleurgesteld.

Dit trouwens ook:
quote:
Revolution Branding Gone

Nintendo goes Apple white. New console new looms.

by Matt Casamassina

September 15, 2005
- With new pictures of Nintendo's Revolution console and controller hitting on Thursday evening, some new truths became apparent. The first is that Nintendo seems to be leaning toward at the very least launching its next-generation console in the colors black and white. While it chose E3 2005 to blow out the machine in the color black, all recently released pics of the system show it in glossy white. It looks like an Apple designed product, to be sure, which has to make the Big N happy since Apple designs are always top notch.

The second immediately identifiable revelation is that Nintendo's codename for the console, Revolution, appears to be on the out. While the company used the branding on its platform at E3 2005, all mentions of Revolution have been removed from the latest pictures of the system. The Big N has always said that Revolution was only a codename, but some fans suspected that the company might renege on that statement and stick with the name all the same -- it incidentally originally said the same of Nintendo DS and ultimately stuck with the title. The removal of the Revolution branding from the console lends credence to rumors that Nintendo is nearing a point when it will announce an official name for the machine -- a day that cannot come soon enough because it also means that IGN can launch an official channel for the platform.

Stay tuned for much more on the Revolution console and controller.
Mooi. Ik wil ook de witte hebben.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:17:21 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30626988
*pimp*
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:18:07 #215
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626992
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Notorious_Roy je klinkt trouwens behoorlijk teleurgesteld.

Dit trouwens ook:
[..]

Mooi. Ik wil ook de witte hebben.
Ik wil altijd de eerst gekozen kleur (zwart in dit geval) maar ik vind de witte wel heel erg geil. Ook ben ik erg benieuwd naar de echte naam.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:18:31 #216
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30626995
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
*pimp*
Coole avatar
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:18:45 #217
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_30626998
Nintendo back on track! Maistro!
pi_30627005
Godver.
Moet ik nu voor nog een console geld opzij gaan leggen

Wat een tof ding zeg.

Liefde op het 2e gezicht in de gameswereld
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627010
Net het filmpje gezien, ik ben al iets positiever gestemd, Revo is nog steeds niks voor mij. Voor FPS, RTS, Simulatie etc. zie ik de controle opties nog steeds niet als ook maar in de buurt komend van een goede muis + tobo. Maar voor typische console genres als sport, action, RPG etc. is dit een stuk beter dan een controller met een miljard knoppen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:22:00 #220
65330 Ruzbeh
pi_30627030
quote:
Iwata says he will reveal much more on next-generation Wi-Fi this October.
Volgende maand pas.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:23:14 #221
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30627044
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:22 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Volgende maand pas.
Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.
pi_30627069
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat is over Wi-Fi, dat interesseert me nu zo ongeveer het minste. Ik wil meer weten over de Rev, echte naam, spellen, grafische kracht etc etc.
Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer worden . En qua grafische kracht, tja, het ding is veel te klein om een powerhouse als de X360 te worden, maar echt slecht zal ie ook weer niet zijn.
pi_30627077
Heerlijk gewaagd trouwens van Nintendo.

Hopelijk zetten ze een media-offensief op, dusdanig dat Sony het hele gebeuren niet meteen ondersneeuwd.

Volgens mij moeten ze dit echt in game-shops laten zien alvorens de gemiddelde klant bereid is z'n zuurverdiende centen voor zo'n op het eerste gezicht raar iets neer te leggen.
I'm a BouJou! Boi.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:28:53 #224
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30627099
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ze zijn gek als ze de naam Nintendo Revolution niet houden. En spellen, ach reken op Nintendo + EA. En dan kun je met een beetje fantasie wel bedenken welke titels dat ongeveer worden . En qua grafische kracht, tja, het ding is veel te klein om een powerhouse als de X360 te worden, maar echt slecht zal ie ook weer niet zijn.
Lees een paar berichten terug eens, bovendien heb ik het niet over EA maar over goede uitgevers. En de grafische kracht.. dat is ook niet zomaar op het eerste gezicht te zeggen, ik ben benieuwd.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:30:16 #225
65330 Ruzbeh
pi_30627114
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:19 schreef Retuobak het volgende:
Net het filmpje gezien, ik ben al iets positiever gestemd, Revo is nog steeds niks voor mij. Voor FPS, RTS, Simulatie etc. zie ik de controle opties nog steeds niet als ook maar in de buurt komend van een goede muis + tobo. Maar voor typische console genres als sport, action, RPG etc. is dit een stuk beter dan een controller met een miljard knoppen.
Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.
pi_30627137
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je de first impressions leest van 1UP en IGN (die hebben ze het uitgeprobeerd met wat demos) zijn ze enorm positief over FPS en denken dat RTS games enorm goed kunnen werken.
Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
pi_30627154
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Er is een enorm verschil tussen typische console FPS games (met doorgaans een vele malen lager tempo) en snelle PC FPS games. Ik kan je zo wel vertellen dat het laatste echt niet gaat werken, daarvoor is het gewoon niet snel genoeg. En ik zie het met geen mogelijkheid werken met een beetje RTS, waar laat je alle hotkeys bijv.? En zonder HDTV resoluties raak je denk ik het overzicht snel kwijt.
Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.

Maar Starcraft zonder 52keys? no way.
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627160
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:35 schreef GoStop het volgende:

[..]

Met RTS bedoelen ze denk ik meer godgames ala Black&White. Dat moet nog aardig gaan.

Maar Starcraft zonder 52keys? no way.
Black & White is geen RTS, dan moeten ze zeggen dat het werkt voor godgames.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:40:36 #229
65330 Ruzbeh
pi_30627203
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

quote:
DEMO: METROID PRIME-TIME
Nintendo saved the best for last. This was the first section of the GameCube game Metroid Prime 2: Echoes, retrofitted to be compatible with the Revolution controller and its analog add-on piece (the "Nunchaku" set-up mentioned earlier). As on the Cube the analog stick controls movement, but instead of holding down a button to look around, you simply point the other controller in the direction you want to aim.
IMPRESSIONS: At first, I was standing up and swinging my hand all around to aim - and my arms got really tired really quick. But once I sat down and relaxed, resting my hands on my legs as I would with a normal controller, everything clicked. It wasn't perfect yet - the Revolution controller functionality had just been added recently and wasn't bug tested or polished, so every so often the view would "spaz out" for a couple seconds - but it was enough to get me excited. As odd as it may look holding the two separate controller pieces, one in each hand, looking around felt incredibly natural, even more than my preferred PC-style keyboard-and-mouse setup. I have to wonder about precision and speed in multiplayer games, but for a more deliberate single-player game like Metroid Prime - and the series is already confirmed for an appearance on the Revolution - this setup already has huge potential.
En ook IGN:
quote:
Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.

Trouwens had je RTS games in 320x240, en dat werkte ook. 640x480 zoals op TVs moet denk ik niet zo'n groot probleem leveren (Starcraft op de N64 was volgens mij 320x240).
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:43:14 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_30627228
OMFG STFU BBQ!

They have gone mad!

Het was wel even slikken toen ik het voor het eerst zag, ik heb nu oneindig veel meer respect voor Nintendo, wat een stap! Ze hebben hun revolution niet gelogen..
Die afstandsbediening vind ik er wel een beetje lame uitzien, maar volgens mij is het idee wel heel cool. Denk alleen dat ik nu wel twee consoles moet kopen, voor de normalere games..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30627241
Mja FPS zie ik ook nog wel zitten. Maar rts'en op niveau gaat eenvoudigweg niet zonder bergen hotkeys...
Glukkig hebben we daarvoor de pc nog
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627251
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:43 schreef speknek het volgende:
OMFG STFU BBQ!

They have gone mad!

Het was wel even slikken toen ik het voor het eerst zag, ik heb nu oneindig veel meer respect voor Nintendo, wat een stap! Ze hebben hun revolution niet gelogen..
Die afstandsbediening vind ik er wel een beetje lame uitzien, maar volgens mij is het idee wel heel cool. Denk alleen dat ik nu wel twee consoles moet kopen, voor de normalere games..
Stimmt.

Ps3 komt hier sowiezo.
En ben bang dat ik ook dit schatje niet zal kunnen weerstaan
I'm a BouJou! Boi.
pi_30627254
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

[..]

En ook IGN:
[..]

Ik las ook ergens nog dat iemand die het probeerde binnen een paar seconden enorm snel door gangen ging lopen en heel precies alles afknallen. Ik zal zo even zoeken.

Trouwens had je RTS games in 320x240, en dat werkte ook. 640x480 zoals op TVs moet denk ik niet zo'n groot probleem leveren (Starcraft op de N64 was volgens mij 320x240).
En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zonde .

En Metroid Prime is een console shooter (voor zover het een shooter is iig), ergo het tempo ligt veel lager dan dat van een Unreal Tournament, Painkiller of Quake 3. Dus de impressies van IGN zeggen weinig tot niets.
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:51:14 #234
65330 Ruzbeh
pi_30627308
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:45 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En noem eens een RTS die gewerkt heeft op consoles. Ik zie mezelf echt geen Rise of Nations of Age of Empires 3 spelen onder de 1024x768. En 640x480 is me al helemaal te laag, dan heb je 0 overzicht. En daarbij, ik ga dan m'n hotkeys echt veel teveel missen hoor. RTS zonder hotkeys is een zonde .
Nou... Starcraft op de N64. Die kreeg aardige reviews.
quote:
En Metroid Prime is een console shooter (voor zover het een shooter is iig), ergo het tempo ligt veel lager dan dat van een Unreal Tournament, Painkiller of Quake 3. Dus de impressies van IGN zeggen weinig tot niets.
Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.
pi_30627332
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:51 schreef Ruzbeh het volgende:

Lees je wel? Het is een aangepaste Metroid Prime, en als die gozers dus bezig zijn zeggen ze dus dat het enorm zou goed werken met FPS games. FPS games zijn dus normaal gesproken heel snel, dat weten ze zelf ook wel.
'zeggen dat' 'enorm goed zou'
Ik vind het allemaal hoog speculatief, en er is gewoon serieus no way dat het net zo snel gaat zijn als een goede muis + tobo. Dat ligt gewoon niet binnen de mogelijkheden van de controller.

Oh en over Starcraft 64: "Of course it's not as good as the PC original"

"For those expecting a beefed up version of the PC StarCraft series, specially served up for N64, I'm sorry to say, you'll be greatly disappointed. The game just doesn't measure up to PC standards; it doesn't even come close."

[ Bericht 9% gewijzigd door Retuobak op 16-09-2005 09:03:59 ]
pi_30627343
Ik ben niet super onder de indruk (nee geen WOW) maar het ziet er wel tof uit. Qua design zijn ze wel de goede weg ingeslagen.
pi_30627363
Controller
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30627373
quote:
Magic wand

PlayStation gamers are always looking for exciting new ways to control the onscreen action, but using a camera to track a player’s body movement has not worked reliably, admits Sony. The camera gets confused by other things in the room.

Sony’s new idea is to plug a webcam into the console, and give the gamer a handheld wand similar to a pocket flashlight. The wand has a battery, a few mouse-like buttons and several different coloured LEDs that can be switched on and off in various combinations.

By pressing the buttons and waving the wand towards the webcam, the gamer can click to shoot aliens, drag-and-drop images on screen and navigate menus.

The webcam is tuned to see only pure bright colours and map their motion in space, so it can ignore ordinary room lights. And if two people have wands with different coloured LEDs, they can play against each other.

Read about Sony’s gaming wand here (pdf format).

source: [url=http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890
]http://www.newscientist.com/channel/info-tech/dn7890[/q][/url]

pi_30627386
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen )
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30627397
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben net wakker en moet over een kwartier al weg, maar hoeveel hebben ze onthuld? (weinig tijd om dit allemaal te lezen )
Controller
en WOW
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:02:13 #241
65330 Ruzbeh
pi_30627411
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:59 schreef Cerbie het volgende:

BELIEVE!
pi_30627418
WOW?

Ik zie het plaatje, en ik moet bekennen dat mijn eerste gedachte was 'hopelijk is dat een fake'
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:03:52 #243
65330 Ruzbeh
pi_30627432
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef xman het volgende:

[..]

Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:04:55 #244
65330 Ruzbeh
pi_30627445
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:02 schreef Cerbie het volgende:
WOW?

Ik zie het plaatje, en ik moet bekennen dat mijn eerste gedachte was 'hopelijk is dat een fake'
Dacht ik eerst ook. Nu ben ik echt super excited. Check anders de thread op GAF:
http://new.ga-forum.com/showthread.php?t=63251

Eerst iedereen "Nintendo = doomed" nu opeens iedereen heel blij.
pi_30627461
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, je kan gewoon alleen de afstandsbediening gebruiken om ook te lopen, met een hand. Je richt met je afstandsbediening en je loopt met je d-pad. Dat d-pad is dus hetzelfde als WASD op je keyboard. Je kan de 'B', wat een soort trigger is, onder de afstandsbediening, gebruiken om te schieten. En voor je andere hand misschien wat extra knoppen.
Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ik

Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
pi_30627477

Filmpje is echt vet, oh man, de mogelijkheden, echte honkbal spellen, First Person view vechtspellen (Soul Calibur style met zwaarden en shit), alleen wil ik wel eens wat van die demos zien
pi_30627500
gematigd enthousiast..maar na het zien van het filmpje en het bedenken van de mogelijkheden, ben ik laaiend enthousiast.. di is een briljante uitvinding, en als je een keer ene 'normaal' spel wil spelen, heb je altijd nog die gamecube controller...Welke nu natuurlijk vast nog een wireless witte uitvoering wordt uitgegeven .. ik ben ddan verliefd..
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:09:28 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_30627505
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...

Ik denk wel dat degene die haar heeft haar helemaal dood gaat liefhebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30627513
Ik houd het nog even op "Nintendo is doomed", denk er wat over na en lees alles eens goed na als ik terugkom

Moeten jullie nergens heen, school ofzo?
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:10:30 #250
65330 Ruzbeh
pi_30627515
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:06 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt tien keer niets, met 1 hand alles regelen. Het is juist fijn dat je het lopen kan uitbesteden aan je linkerhand, dan hoef je minder na te denken. Volgens bovenstaande opzet zou je tegelijk je hand omhoog moeten zwaaien en bijv. met je vingers moeten navigeren. Dat gaan je hersenen niet trekken vrees ik
Dat weet ik eerlijk gezegd niet... ik denk dat ik het eerst moet proberen...
quote:
Het lijkt me een zeer vet ding, maar als dit een revolutie is, dan was de Eyetoy dat in feite ook. Alleen die is nooit zo doorontwikkeld.
Sure.

vrijdag 16 september 2005 @ 09:10:52 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30627523
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:09 schreef speknek het volgende:
Ik denk echt dat Nintendo's idee om zoveel mogelijk gamers aan te spreken eerder gaat resulteren in een historisch laag aantal Nintendo gamers...

Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijn
pi_30627524
Hmmz nu ik de impressietest heb gelezen van 1up ben ik toch wel onder de indruk, meesterzappertje:)
pi_30627534
quote:

Ik denk dat dat idd het meest waarschijnlijk is
Wat ik nu wil overigens is een revolution + boxing game
pi_30627561
quote:

Kon je met de eye-toy dan in alle spellen op die manier virtueel rondlopen, bewegen, oppakken, vechten etc?

Maar op zich was de eye-toy een goed idee (en is het nog steeds)
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:12:30 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_30627562
quote:
Dat was het in feite ook. Maar je zegt het zelf al, niet zo doorontwikkeld .
pi_30627574
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nou en? Dat magic wand of whatever word geen standaard zoals het wel de standaard wordt op de Revolution. Het is natuurlijk belangrijk voor de developers om te weten watvoor controller ze nou hebben en wat de mogelijkheden zijn van die controller, zoals hoeveelheid knoppen, en in dit geval, tilt sensors en de hele zooi.
Das waar!
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:14:14 #257
65330 Ruzbeh
pi_30627579
quote:
Heb je niet gehoord dan? Nintendo = doomed!
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het zou heel goed de laatste Ninty home console kunnen zijn, third party support zal hiermee echt niet beter worden dan voor de afgelopen twee consoles denk ik... Het zou echter wel een waardig einde zijn
Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?
pi_30627619
Ik weet overigens wel dat ik naast de Revolution nog een Xbox 360 ga halen voor 'normale' gameplay, you know?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:17:08 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30627620
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:14 schreef Ruzbeh het volgende:

Mijn pessimistische fanboy, wat doe je?
Ach, dat dacht ik van de DS ook hoor Ik vond het een fantastisch idee, net als nu, maar dacht dat het niet aan zou slaan
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:18:58 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30627642
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:17 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik weet overigens wel dat ik naast de Revolution nog een Xbox 360 ga halen voor 'normale' gameplay, you know?
Maar dat kan ook altijd nog gewoon he Op de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
pi_30627663
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar dat kan ook altijd nog gewoon he Op de DS bijv komen ook nog gewone games uit die niet veel extra's bieden qua touchscreen en 2e scherm
Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:21:39 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_30627675
Aan de andere kant, de third party support die ze krijgen, zal grotendeels exclusief worden. Eerst kreeg je alleen exclusieve Nintendo games, nu ook andere. Dat kan best een verkooppunt zijn..
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:22:24 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30627690
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:20 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik zie alleen veel 'normale' games niet uitkomen op de revolution helaas. 3rd party support zal echt niet ineens geweldig zijn.
Dat zei ik eerder al inderdaad Maar developers zouden wel bijvoorbeeld gewoon de cube controller poorten kunnen aanspreken.
pi_30627691
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:21 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, de third party support die ze krijgen, zal grotendeels exclusief worden. Eerst kreeg je alleen exclusieve Nintendo games, nu ook andere. Dat kan best een verkooppunt zijn..
Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.
pi_30627766
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kan
En ik wil Kameo en Resi 5.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:28:58 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30627783
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:27 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Misschien, misschien... En die cube controller ja, maar dan vraag ik me weer af waarom ik een Revolution heb als het net zo goed op de cube kan
En ik wil Kameo en Resi 5.
True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360
pi_30627784
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja het is idd beter dan zoals bij de Xbox 360 waar 90% van de goede games ook gewoon naar de PC komt.
Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!
pi_30627791
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360
My thoughts exactly
pi_30627810
Ik snap niet wat iedereen zit over de 3rd party support, een aantal van de grootste jongens (o.a. EA) zeggen dit echt super te vinden en veel mogelijkheden te zien.
pi_30627828
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

True that, doe mij op de Revo ook alleen maar speciale games. De 'gewone' games speel ik wel op de 360 ps3

Maar 'tis een goed punt.
Hopelijk houdt Nintendo nog even het hoofd boven water.
I'm a BouJou! Boi.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:31:53 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30627834
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:30 schreef philipnorth het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zit over de 3rd party support, een aantal van de grootste jongens (o.a. EA) zeggen dit echt super te vinden en veel mogelijkheden te zien.
Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.
pi_30627849
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kijk, dat is tenminste normaal.
Die nieuwe crap hoef ik niet, .
-
pi_30627851
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We houden wel van elkaar
.
-
pi_30627856
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben, vooral mbt tot EA, een beetje sceptisch qua third party support. Van Capcom verwacht ik overigens wel vette shit bijv.
Hebben die al iets concreets toegezegd? (nieuwe RE?)

DMC is ps3 exclusive of niet?
I'm a BouJou! Boi.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:38:04 #275
65330 Ruzbeh
pi_30627934
Volgens mij gaat de third party support wel beter worden dan op de Cube... Nu heeft Nintendo de kans om de Revolution ineens populair te maken door een goede launch, een Mario game zoals Mario 64 was voor de Nintendo 64. Ook natuurlijk door de 20 year download content gebeuren wordt de Revolution zeker populairder dan de Gamecube.
pi_30627945
ik denk dat 3rd party support net zo goed zal zijn als de andere consoles ( als de graphics etc. niet te veel afwijken).. je kan een nieuwe wavebird controller verwachten.. wedden? voor het spelen van de oude garde...

dit ding is te cool, motion sensored.. en er zit nog steeds een soort van force feedback rumble in...

*david voelt de terugslag al, als hij met zijn Zelda zwaard tegen het zwaard van Ganondorf komt. Om dan zijn controller op te tillen en met een dikke stab door zijn maag te splitsen..*...
lightsabers ollee!
pi_30627952
wow
pi_30627964
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:29 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Maar op de pc moet je weer laatste videokaart hebben om het goed te draaien en altijd dat gezeik met die drivers... Wat dat betreft vind ik gamen op een console toch beter. Schijfje erin en gamen maar!
De PC heeft daarentegen ook een hoop games die wel exclusive zijn. En ach, dat upgraden, het is je hobby of niet
pi_30627977
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
*david voelt de terugslag al, als hij met zijn Zelda zwaard tegen het zwaard van Ganondorf komt. Om dan zijn controller op te tillen en met een dikke stab door zijn maag te splitsen..*...
lightsabers ollee!

...

pi_30628010
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:38 schreef D.A.A.F. het volgende:
ik denk dat 3rd party support net zo goed zal zijn als de andere consoles ( als de graphics etc. niet te veel afwijken).. je kan een nieuwe wavebird controller verwachten.. wedden? voor het spelen van de oude garde...
Hoezo?
Nes games spelen = controller kwartslag draaien en klaar

Iemand al bezig met updaten startpost?
pi_30628227
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:42 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Hoezo?
Nes games spelen = controller kwartslag draaien en klaar

Iemand al bezig met updaten startpost?
Oude garde is toch meer dan alleen NES Hoe wil je SNES games gaan spelen, of N64? daar zijn niet genoeg knoppen voor. Dus ik denk dat de Cube controller wel verplicht is daarvoor
pi_30628243
Daarnaast, kunnen ze naast de analog stick nog duizend andere dingen erop klikken...

een soort docking station die er een stuur van maakt..
een verlengstuk, zodat het een motorstuur wordt
een handvat (voor schild + zwaard combos)
draadloze normale controllers in alle kleuren
een tussenstuk om twee controllers te connecten voor een dualwielding light saber
een mega uber groot verlengding waardoor het een gigantische gun wordt...
een dansmat
een mat om op te lopen, dan heb je seriues alleen dat ding en die mat nodig, om bijna real-life fps te spelen..

de mogelijkheden zijn echt, echt, echt eindeloos!..als dit goed wordt opgepakt door nintendo + 3rd party support dan is dit briljant...
pi_30628294
Ja, van die extensions verwacht ik ook wel weer best veel Straks bij elke game een gratis extension om het nóg unieker te maken
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:00:04 #284
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30628297
Aan het apparaat zal het wel niet gaan liggen(net als met de cube),alleen marketing technisch is ninty bar slecht.Ze spelen iedere keer veel te laat in op de "nieuwe markt",zodat andere fabrikanten met de roem gaan lopen($ony & M$).

Hopelijk doen ze het dit keer beter,al ben ik er bang voor...,niet dat het wat uit maakt voor mij, ik koop tóch de ninty,dat doe ik al jáááren en dat blijf ik ook halsstarrig volhouden.

de cube was ook meesterlijk, alleen het support was bagger!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:02:14 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30628348
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Oude garde is toch meer dan alleen NES Hoe wil je SNES games gaan spelen, of N64? daar zijn niet genoeg knoppen voor. Dus ik denk dat de Cube controller wel verplicht is daarvoor
Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ik
pi_30628501
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Daarom zitten die aansluitingen er ook denk ik
Dat zal best, maar dit ruikt naar geldklopperij.
Natuurlijk is het heel leuk dat je het kan downloaden MAAR je moet er geld voor betalen. Heb je dat gedaan heb je een cubecontroller nodig om ze te spelen. Weer naar de winkel dus. Nou heeft de echte Nintendofan wel zo'n controller maar als ze ook mensen willen aanspreken die niet veel game-ervaring hebben, heb ik toch zoiets van: Hmm, slimme geldklopperij!

Geld stinkt niet
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:12:36 #288
8369 speknek
Another day another slay
pi_30628559
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Geld stinkt niet
Ik heb drie gamecube controllers (en in tegenstelling tot de N64, in prima staat).. Maar als ze zo'n gave witte uitvoering maken, koop ik die gelijk .
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:12:44 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30628563
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:09 schreef philipnorth het volgende:
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/index.html

Webcast van het geheel is online
Kut PC's hier op de TU hebben geen geluid
pi_30628628
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kut PC's hier op de TU hebben geen geluid
Je mist prachtige nasynchronisatie
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:17:19 #291
65330 Ruzbeh
pi_30628661
quote:

Godverdomme. Hier werkt dat streaming niet.
pi_30628683
Poeh, dit is wel even een schok. Ik had veel verwacht, maar dit design absoluut niet.

Na het IGN filmpje ben ik een stuk positiever. Ik zie zeker de mogelijkheden, maar, en dat i een grote maar, zullen ontwikkelaars wat met de mogelijkheden kunnen? Dat zwaardvechten uit het filmpje lijkt mij geweldig. Maar kunnen zij dat flikken, en kan ik dat wel?

Ik weet het allemaal niet. Dat je je gamecube controller kan gebruiken voor standaard 3th party games is noodzakelijk. En hoeveel attachements moet je zometeen kopen?

Zoveel vragen.. Maar ook zoveel potentieel!

(Niks over de specs?)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:22:24 #293
65330 Ruzbeh
pi_30628754
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:18 schreef Cheiron het volgende:
(Niks over de specs?)
Nee.
pi_30628897
Nintendo Benelux persbericht (het Ninty telefoonnummer eruit ge-edit)

En de foto's. Niet geresized, niet verpest met watermerkjes. 100% origineel van Nintendo.

pi_30628976
quote:

Helft gehad, nog niks dan opscheppen over sales cijfers tot nu toe
pi_30629013
Ah, voor standaard games komt een standaard attachement waar die remote inschuift. Cool
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:37:55 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_30629054
Geen maandelijkse fees voor internet spelen van 1st party spellen .
pi_30629071
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:37 schreef speknek het volgende:
Geen maandelijkse fees voor internet spelen van 1st party spellen .
Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.
  vrijdag 16 september 2005 @ 10:39:26 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30629078
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Mja, nog afwachten of de online interface van de revo net zo goed wordt als Xbox Live.
BETER ! BELIEVE !
pi_30629129
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

BETER ! BELIEVE !
. Ik denk niet dat MS zich zo makkelijk laat aftroeven op haar beste sales argument.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')