Jij opent SC's met TT waarin je jezelf ophemeltquote:
Ja maar de waarheid mag toch gezegd worden ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jij opent SC's met TT waarin je jezelf ophemelt. "Maikuuul pwnt met cs" ofzo.
Kneusjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens ik ben net terug van een mac flury rolo te hebben opgesmikkeld, hij was wel pwnage
quote:
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin" of "Trin is irritant" of "MaRySe is nog een hele dag jarig" ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar de waarheid mag toch gezegd worden ?
Trouwens ik ben net terug van een mac flury rolo te hebben opgesmikkeld, hij was wel pwnage
Thats the spirit !quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin" of "Trin is irritant" of "MaRySe is nog een hele dag jarig" ofzo.
Iets in die richting jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin" of "Trin is irritant" of "MaRySe is nog een hele dag jarig" ofzo.
Ik vind mezelf ook wel redelijk pwnage.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar de waarheid mag toch gezegd worden ?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar ONZLeuke TT, maar dan net niet zeg maar..
Ik heb morgen introductiedag (7 uur)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef Imberr het volgende:
ik heb geeeen zin in morgeneerst 7 uur school en dan naar de tandarts
sorry, moest ff klagen![]()
Ik heb nog nooit een bus zien of horen kloppen eigenlijk. Waar zitten de handen dan volgens jou?quote:
Eerste drie woorden kloppen wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]Dat is wel lief ja. Maar of het een waarheid is...
Aan de armen van de buschauffeur.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bus zien of horen kloppen eigenlijk. Waar zitten de handen dan volgens jou?
Dies lekker ja..quote:
Bij mij is er érg veel nodig om mij grootheidswaan te bezorgen. Een leger bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerste drie woorden kloppen wel.
De rest heb ik er maar bij verzonnen om jou geen grootheidswaan te bezorgen
Ha!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
Dus de volgende keer moet er een waarheid in de TT. volgende "livEliveD is veel beter in poolen dan Trin"
Ga je VWO-4 doen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb morgen introductiedag (7 uur). Ik ga iedereen die nogmaals zegt dat dit een kleautejaar wordt boos aankijken en evt. pijn doen. Ben dat demotiverende gedoe nu wel een beetje zat.
*leger bestelt*quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bij mij is er érg veel nodig om mij grootheidswaan te bezorgen. Een leger bijvoorbeeld.
[afbeelding]
* -Trinity- komt met een kussen op Bupatih afrennen. CHARGEE!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga je VWO-4 doen?
Dat wordt een klotejaar.
Succes.![]()
![]()
Rot op man: heel VWO is gewoon een lachertjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga je VWO-4 doen?
Dat wordt een klotejaar.
Succes.![]()
![]()
En dan klopt de hele bus meteen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de armen van de buschauffeur.
Dat is niet boos aankijken en evt. pijn doen, TnT.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
* -Trinity- komt met een kussen op Bupatih afrennen. CHARGEE!
Ik vind het er nog steeds vreemd uitzien: jij als lid van de blauwe brigadequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet boos aankijken en evt. pijn doen, TnT.
Je stelt me teleur.!
* -Trinity- kijkt boos terwijl ze op Bupatih afrent, gewapend met een kussen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet boos aankijken en evt. pijn doen, TnT.
Je stelt me teleur.!
Och, ik ben er al een maand en 4 dagen aan gewend, hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds vreemd uitzien: jij als lid van de blauwe brigade![]()
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef SynXteR het volgende:
Lala ik ga weg doei, ONZ is toch de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |