Dat wordt dus heeeeel spannend vanavond!quote:Op maandag 5 september 2005 02:45 schreef Tourniquet het volgende:
De muis is nog wat aftastend, maar trapt vannacht wel een keer in de val denk ik
Niet zeuren, we hebben een stream op DE MUIS!quote:Op maandag 5 september 2005 02:47 schreef NeoDweezil het volgende:
gebeurt bar weinig op het moment..
quote:Op maandag 5 september 2005 02:48 schreef LN-4-ever het volgende:
En dan strax op de harde ZENDER CHECKEN toon
Roel Muizenval checken!
Nee joh tot de muis hapt!quote:Op maandag 5 september 2005 02:49 schreef jalla het volgende:
gebeurt niks meer, 2 uur wachtten todat er iemand naar de wc gaat
Dat zou een stunt zijn zeg!! Ik zal Hummie even bellen, die kan dat soort grappen wel waarderenquote:Op maandag 5 september 2005 02:48 schreef LN-4-ever het volgende:
En dan strax op de harde ZENDER CHECKEN toon
Roel Muizenval checken!
Na de nacht van de 2 Theemutsen nu de nacht van de muis.quote:Op maandag 5 september 2005 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Niet zeuren, we hebben een stream op DE MUIS!![]()
De nachtwacht op de muisquote:Op maandag 5 september 2005 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na de nacht van de 2 Theemutsen nu de nacht van de muis.![]()
welke stream heb jequote:Op maandag 5 september 2005 02:53 schreef LuukBes het volgende:
Die camera zoomt teveel in, hij is nu bij Dido's of Rikkerts val.
Psies, hij ging zeer chill omlaag langs die rand.quote:Op maandag 5 september 2005 02:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja was mooie Jump!![]()
[afbeelding]
XS4ALL Streams...slechts 1 stream op het muis spektakelquote:Op maandag 5 september 2005 02:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
welke stream heb je![]()
ik deze http://www.gillesdesmit.com/bb/ maar geen muis al tijd ofzo..
Dat was dus het geluidquote:
Iemand capture?? Was net alle actie aan het quoten in de officiele streamverslagen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:59 schreef Tourniquet het volgende:
De muis maakt sprintjes om de plantenbak heen.
Waar?? Op de trap?quote:Op maandag 5 september 2005 03:01 schreef LuukBes het volgende:
Jaaa daar issie !
Joh, zeur niet.quote:Op maandag 5 september 2005 03:01 schreef jalla het volgende:
dit is niks, ze moeten zorgen dat er tot einde iig IETS in de nacht gebeurt,. fietsen, of steppen, of weet ik veel wat, krijg je leuke 1 op 1 gesprekken evt
Ga dan slapen.quote:Op maandag 5 september 2005 03:04 schreef jalla het volgende:
niks zeuren en vervelende kleuter, vind streams kijken leuk, maar om 3 uur kijken naar een muis gaat me beetje te ver
Hij imiteert Bart (BB1)quote:Op maandag 5 september 2005 03:04 schreef LuukBes het volgende:
Het is echt een player.
Hij komt en gaat, en weet hoe ie de cams moet bespelen. Beetje zijn geile staart laten zien, en dan weer wegwezuh.
quote:Op maandag 5 september 2005 03:11 schreef BBscanner het volgende:
Het scheelde echt niet veel of hij had gehapt![]()
Volgens Raph houden muizen niet van kaas maar van hagelslag en chips![]()
Dat zit dus ook in die val!![]()
[afbeelding]
Ja lees de streamverslagen er maar op na!quote:Op maandag 5 september 2005 03:15 schreef BB-King het volgende:
Is die muizenval zelf gemaakt ofzo?
en daarom moet iedereen een week op noodrantsoenquote:Op maandag 5 september 2005 03:21 schreef jalla het volgende:
de weekopdracht van de muis is om zich te laten vangen, maar dit gaat hem niet lukken
BB ROEL ZENDER SJEKKEquote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef LuukBes het volgende:
Hij heeft geen zender om he ? Dan krijgt ie zo een waarschuwing.
quote:Op maandag 5 september 2005 03:43 schreef LuukBes het volgende:
Taferelen die zich momenteel afspelen achter de plantenbak : de stream-checkende muis.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 07:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lachwekkend om 07.01
Zal ook nog wel even duren voor daar verandering in komtquote:
ik denk het wel...Rob zal wel als eerste wakker zijn straks, hij wilde gisteren ook dat iedereen vroeg naar bed ging ivm evt weekopdracht.quote:Op maandag 5 september 2005 07:29 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Krijgen ze vandaag een nieuwe weekopdracht?
Hopelijk wel, want dan krijgen we een beetje actie in de tent.
100 alweer straks , ja.quote:Op maandag 5 september 2005 07:45 schreef fantastrick het volgende:
GoedemorgenTijd voor een deel 100?
![]()
geen idee, 1 heb maar 1 pagina sowiesoquote:Op maandag 5 september 2005 07:49 schreef fantastrick het volgende:
Dus we gaan nu voor de 10 pagina's?
OP = OpeningsPpost, oftewel de eerste post in een topicquote:Op maandag 5 september 2005 08:05 schreef fantastrick het volgende:
OP?
ow zeg dat dan... (ps met dubbel P?quote:Op maandag 5 september 2005 08:07 schreef DaMook het volgende:
Stream 1 stond zo'n halve minuut op zijn kop (was net te laat voor een screenshot)
[..]
OP = OpeningsPpost, oftewel de eerste post in een topic
quote:Op maandag 5 september 2005 08:29 schreef DaMook het volgende:
En wederom staat het beeld op zijn kop op stream 1
Screenshot: *klik*
Cameraman of Technicus die zich aan het vervelen isquote:Op maandag 5 september 2005 08:29 schreef DaMook het volgende:
En wederom staat het beeld op zijn kop op stream 1
Screenshot: *klik*
ach als het weer een dag als afgelopen dagen is mis je niet veelquote:Op maandag 5 september 2005 08:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet straks naar school. Betekent dat ik pas om 3 uur 's middags weer terug ben. Ik kan niet zolang zonder Big Brother.
Het wordt weer mooi weer ja.quote:Op maandag 5 september 2005 08:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach als het weer een dag als afgelopen dagen is mis je niet veel
quote:Op maandag 5 september 2005 08:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
morguh allemaal.
Ik zie dat ze zijn opgehouden met fietsen.
Ben benieuwd wat de dag van vandaag weer gaat brengen.
ja kan ikquote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef OverRoelt het volgende:
goedemorgen allemaal!
Kan iemand me vertellen of er al gezoend,gesext of gevochten is?
Ben inderdaad aanwezig weer hier... gelukkig gaat mijn dag nu weer iets sneller... msnen?quote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey ander lekker ding![]()
Ja moet weer even aan mn verslaving werken..
Jij aan t werk?
Goedemorgen, tot waar ben je bij?quote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef OverRoelt het volgende:
goedemorgen allemaal!
Kan iemand me vertellen of er al gezoend,gesext of gevochten is?
Oh kijk das mooi.. ik ben er nu maar jij nietquote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ben inderdaad aanwezig weer hier... gelukkig gaat mijn dag nu weer iets sneller... msnen?
msn is echt vaag hier...quote:Op maandag 5 september 2005 08:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh kijk das mooi.. ik ben er nu maar jij niet![]()
Tot afgelopen vrijdag... Toen was er nog niets gebeurd toch?quote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen, tot waar ben je bij?
Wie zijn "ze"?quote:Op maandag 5 september 2005 07:46 schreef milagro het volgende:
[..]
100 alweer straks , ja.
ik heb begrepen dat 'ze' het te snel vinden gaan, de topics
Ik ook bijna met mijn hoofd op het toetsenbord...quote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er gebeurt wel veel.
Volgens mij liggen ze allemaal nog te maffen.
Terwijl ze gisteravond toch redelijk vroeg lagen, zeker Menno.quote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er gebeurt wel veel.
Volgens mij liggen ze allemaal nog te maffen.
Oh dan heb je wel redelijk wat gemist ja...quote:Op maandag 5 september 2005 09:05 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Tot afgelopen vrijdag... Toen was er nog niets gebeurd toch?
Ik heb dit weekend geen tijd gehad om het te volgen...
Dat Chantal en Tanja kutwijven zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 09:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel redelijk wat gemist ja...
Voornamelijk het gezeik tegen Lieske vanaf de kant van Chantal en Tanja..
En Lieske kreeg gister een mega huilbui en wilde naar huis, maar is toch gebleven nadat ze met Chantal en wat andere bewoners had gepraat
Dido heeft een spel gemaakt, dus daar spelen ze veel mee..
Ook is er Backammon gemaakt...
Er is Truth of Dare gespeeld en daar zijn aardig wat dingen naar boven gekomen
(ging voornamelijk over sex, hoe kon het ook anders...)
Pfff wat heb ik nog vergeten... volgens mij was er nog iets belangrijks![]()
Ja hoor, waarom niet. Graag zelfs.quote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Faithz het volgende:
Mag die Tanja eigenlijk ook weggestemd worden?
Ja maar als de meeste mensen op haar stemmen om eruit te gaan zitten ze meeste mensen er dus ook niet op te wachtenquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef Faithz het volgende:
Omdat ze zwanger isEn het was toch de bedoeling dat die deed bevallen in het huis?
Denk ook niet dat ze eruit gaat voor de bevalling....quote:Op maandag 5 september 2005 09:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar als de meeste mensen op haar stemmen om eruit te gaan zitten ze meeste mensen er dus ook niet op te wachten![]()
Dat is afhankelijk van de beelden die we vanavond en in de live-uitzending te zien krijgen. Ben benieuwd welke selectie BB heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze eruit gaat voor de bevalling....
Ik denk het ook niet, maar het kan welquote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze eruit gaat voor de bevalling....
heel nederland roept schande maar wil het wel zienquote:Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef Anitra het volgende:
Ben ook benieuwd wat BB van het weekend gemaakt heeft!
Maar denk idd dat Tanja blijft zitten tot het kind er is.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 5 september 2005 10:02 schreef vw_caddy het volgende:
Blijft jammer dat Tanja dan op de een of andere manier wordt voorgetrokken door BB, terwijl zij door vrijwel iedereen wordt weggestemd, als ze wordt genomineerd tenminste.
Lees alle commentaren op de livestreams Topics eens. Iedereen kotst dat mens uit, waaronder ikquote:
Oke, wat verkeerd geformuleerd.quote:
er tussenuit gepiept?quote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef jalla het volgende:
de cam op de muis is verdwenen ?!
ben vanacht afgehaakt maar hij is niet meer gevangen neem ik aan?
De Fok!users zijn nog nooit representatief geweest voor hoe het publiek erover denkt. De stemming hier op het forum of de mening van een deel van de users, ook al is dat een groot deel, zegt erg weinig.quote:Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lees alle commentaren op de livestreams Topics eens. Iedereen kotst dat mens uit, waaronder ik
Hoe BB iemand neerzet is heel belangrijk idd. Niet 100% doorslaggevend maar toch.quote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oke, wat verkeerd geformuleerd.Als BB de juiste beelden uitzend plus de juiste commentaar, dan zie ik er niet veel heil meer in. Maar goed dat zal BB toch niet uitzenden, en ik kan niet in andere hoofden kijken, dat klopt
Ben je een van de weinigen, maar goed ieder zijn fan.quote:Op maandag 5 september 2005 10:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe BB iemand neerzet is heel belangrijk idd. Niet 100% doorslaggevend maar toch.
Ik zie trouwens wel gewoon de streams en lees hier en heb geen hekel aan Tanja.
Ohnee ohnee, ik vind Tanja ook een van de minst leuke bewoners. Tis alleen dat ik Lieske nog stommer vind. Linda is echterquote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen, maar goed ieder zijn fan.
-edit-
Ow nee, Falco is volgens mij naast Linda ook Tanja fan![]()
Heb ik iets voor jou. Allemaal foto's van Lindaquote:Op maandag 5 september 2005 10:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohnee ohnee, ik vind Tanja ook een van de minst leuke bewoners. Tis alleen dat ik Lieske nog stommer vind. Linda is echter!
pfff... heb zelf nu bijna qwerty op mijn voorhoofd staan... zo levendig is het daar (en hier..)quote:Op maandag 5 september 2005 10:35 schreef teamlead het volgende:
Ik ben helaas weer op mijn werk, dus ben afhankelijk van jullie verslagen.... ze slapen nog neem ik aan?
Hoho Ik ben geen fan.quote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen, maar goed ieder zijn fan.
-edit-
Ow nee, Falco is volgens mij naast Linda ook Tanja fan![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb ik iets voor jou. Allemaal foto's van Linda
http://bigbrother.fok.nl/blog/226
ja dat deden ze nog wel eens in BB1.quote:Op maandag 5 september 2005 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn wanneer komt er een wake-up call!
Zo'n vermoeden had ik al jaquote:
Ik vind dat ze uit bed moeten worden getoeterdquote:Op maandag 5 september 2005 10:56 schreef jalla het volgende:
moesten ze niet nog een keer het brandalarm testen ?!
edit>11uur is echt the limit, regie verzin wat
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 11:00 schreef Falco het volgende:
Ik weet nog een leuk spelletje. Zoek de tien verschillen.
Jij hebt nou je Linda-plaatjes gehad, dus nou ophouden hequote:Op maandag 5 september 2005 11:00 schreef Falco het volgende:
[img=200,200]plaatje[/img]
Ja, dan gaat het alarm buiten af.quote:Op maandag 5 september 2005 11:06 schreef jalla het volgende:
waneer eerste aktie?
gok voorlopig op 12.00
....
ach je moet wat om 0300 he...quote:Op maandag 5 september 2005 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
vannacht waren er al bewoners iets na 12-en gaan slapen, en vanaf 3 uur was het enige vermaak een muizeval met een muis die eromheen liep (was wel leuk, maar toch)![]()
We merken hetquote:Op maandag 5 september 2005 11:19 schreef jalla het volgende:
ha ha, ja, is enige forum waar ik post, ben zwaar addict
edit 167 is wel erg veel trouwens![]()
Haal dat vermoedelijk maar wegquote:Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 4 zag ik takken bewegen (vermoedelijk door de wind)
Het alarm gaat om 12 uur.quote:Op maandag 5 september 2005 11:22 schreef Avenger84 het volgende:
wie woont er dichtbij?
Dan kan diegene een vuurwerk bom in de tuin gooien kijken hoe snel ze buiten staan
dat was roel.quote:Op maandag 5 september 2005 11:24 schreef Avenger84 het volgende:
JAaa er draaide iemand zich om op stream 3!!
ja is wel het meest boeiende idd wat je vanochtend te zien krijgt........quote:Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
Op stream 4 zag ik takken bewegen (vermoedelijk door de wind)
Het kan ook windstil zijn, en dat BB een soort machine heeft geplaatst waardoor het lijkt dat het waait (bijvoorbeeld ivm een complot)quote:Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haal dat vermoedelijk maar weg
quote:Op maandag 5 september 2005 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het kan ook windstil zijn, en dat BB een soort machine heeft geplaatst waardoor het lijkt dat het waait (bijvoorbeeld ivm een complot)![]()
als je al 3 uur naar dit kijkt weet je ongeveer wel wie waar ligtquote:
quote:nu quote ik precies andersom.![]()
(...)
http://www.free4all.nl/bb5/index.htmlquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 11:26 schreef jalla het volgende:
[..]
als je al 3 uur naar dit kijkt weet je ongeveer wel wie waar ligt![]()
edit: ik dus niet
het is toch rob die naast roel ligt lijkt het nu en niet ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |