100 alweer straks , ja.quote:Op maandag 5 september 2005 07:45 schreef fantastrick het volgende:
GoedemorgenTijd voor een deel 100?
![]()
geen idee, 1 heb maar 1 pagina sowiesoquote:Op maandag 5 september 2005 07:49 schreef fantastrick het volgende:
Dus we gaan nu voor de 10 pagina's?
OP = OpeningsPpost, oftewel de eerste post in een topicquote:Op maandag 5 september 2005 08:05 schreef fantastrick het volgende:
OP?
ow zeg dat dan... (ps met dubbel P?quote:Op maandag 5 september 2005 08:07 schreef DaMook het volgende:
Stream 1 stond zo'n halve minuut op zijn kop (was net te laat voor een screenshot)
[..]
OP = OpeningsPpost, oftewel de eerste post in een topic
quote:Op maandag 5 september 2005 08:29 schreef DaMook het volgende:
En wederom staat het beeld op zijn kop op stream 1
Screenshot: *klik*
Cameraman of Technicus die zich aan het vervelen isquote:Op maandag 5 september 2005 08:29 schreef DaMook het volgende:
En wederom staat het beeld op zijn kop op stream 1
Screenshot: *klik*
ach als het weer een dag als afgelopen dagen is mis je niet veelquote:Op maandag 5 september 2005 08:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet straks naar school. Betekent dat ik pas om 3 uur 's middags weer terug ben. Ik kan niet zolang zonder Big Brother.
Het wordt weer mooi weer ja.quote:Op maandag 5 september 2005 08:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach als het weer een dag als afgelopen dagen is mis je niet veel
quote:Op maandag 5 september 2005 08:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
morguh allemaal.
Ik zie dat ze zijn opgehouden met fietsen.
Ben benieuwd wat de dag van vandaag weer gaat brengen.
ja kan ikquote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef OverRoelt het volgende:
goedemorgen allemaal!
Kan iemand me vertellen of er al gezoend,gesext of gevochten is?
Ben inderdaad aanwezig weer hier... gelukkig gaat mijn dag nu weer iets sneller... msnen?quote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey ander lekker ding![]()
Ja moet weer even aan mn verslaving werken..
Jij aan t werk?
Goedemorgen, tot waar ben je bij?quote:Op maandag 5 september 2005 08:55 schreef OverRoelt het volgende:
goedemorgen allemaal!
Kan iemand me vertellen of er al gezoend,gesext of gevochten is?
Oh kijk das mooi.. ik ben er nu maar jij nietquote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ben inderdaad aanwezig weer hier... gelukkig gaat mijn dag nu weer iets sneller... msnen?
msn is echt vaag hier...quote:Op maandag 5 september 2005 08:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh kijk das mooi.. ik ben er nu maar jij niet![]()
Tot afgelopen vrijdag... Toen was er nog niets gebeurd toch?quote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen, tot waar ben je bij?
Wie zijn "ze"?quote:Op maandag 5 september 2005 07:46 schreef milagro het volgende:
[..]
100 alweer straks , ja.
ik heb begrepen dat 'ze' het te snel vinden gaan, de topics
Ik ook bijna met mijn hoofd op het toetsenbord...quote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er gebeurt wel veel.
Volgens mij liggen ze allemaal nog te maffen.
Terwijl ze gisteravond toch redelijk vroeg lagen, zeker Menno.quote:Op maandag 5 september 2005 09:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er gebeurt wel veel.
Volgens mij liggen ze allemaal nog te maffen.
Oh dan heb je wel redelijk wat gemist ja...quote:Op maandag 5 september 2005 09:05 schreef OverRoelt het volgende:
[..]
Tot afgelopen vrijdag... Toen was er nog niets gebeurd toch?
Ik heb dit weekend geen tijd gehad om het te volgen...
Dat Chantal en Tanja kutwijven zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 09:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel redelijk wat gemist ja...
Voornamelijk het gezeik tegen Lieske vanaf de kant van Chantal en Tanja..
En Lieske kreeg gister een mega huilbui en wilde naar huis, maar is toch gebleven nadat ze met Chantal en wat andere bewoners had gepraat
Dido heeft een spel gemaakt, dus daar spelen ze veel mee..
Ook is er Backammon gemaakt...
Er is Truth of Dare gespeeld en daar zijn aardig wat dingen naar boven gekomen
(ging voornamelijk over sex, hoe kon het ook anders...)
Pfff wat heb ik nog vergeten... volgens mij was er nog iets belangrijks![]()
Ja hoor, waarom niet. Graag zelfs.quote:Op maandag 5 september 2005 09:30 schreef Faithz het volgende:
Mag die Tanja eigenlijk ook weggestemd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |