Hoe BB iemand neerzet is heel belangrijk idd. Niet 100% doorslaggevend maar toch.quote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oke, wat verkeerd geformuleerd.Als BB de juiste beelden uitzend plus de juiste commentaar, dan zie ik er niet veel heil meer in. Maar goed dat zal BB toch niet uitzenden, en ik kan niet in andere hoofden kijken, dat klopt
Ben je een van de weinigen, maar goed ieder zijn fan.quote:Op maandag 5 september 2005 10:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe BB iemand neerzet is heel belangrijk idd. Niet 100% doorslaggevend maar toch.
Ik zie trouwens wel gewoon de streams en lees hier en heb geen hekel aan Tanja.
Ohnee ohnee, ik vind Tanja ook een van de minst leuke bewoners. Tis alleen dat ik Lieske nog stommer vind. Linda is echterquote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen, maar goed ieder zijn fan.
-edit-
Ow nee, Falco is volgens mij naast Linda ook Tanja fan![]()
Heb ik iets voor jou. Allemaal foto's van Lindaquote:Op maandag 5 september 2005 10:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohnee ohnee, ik vind Tanja ook een van de minst leuke bewoners. Tis alleen dat ik Lieske nog stommer vind. Linda is echter!
pfff... heb zelf nu bijna qwerty op mijn voorhoofd staan... zo levendig is het daar (en hier..)quote:Op maandag 5 september 2005 10:35 schreef teamlead het volgende:
Ik ben helaas weer op mijn werk, dus ben afhankelijk van jullie verslagen.... ze slapen nog neem ik aan?
Hoho Ik ben geen fan.quote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben je een van de weinigen, maar goed ieder zijn fan.
-edit-
Ow nee, Falco is volgens mij naast Linda ook Tanja fan![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb ik iets voor jou. Allemaal foto's van Linda
http://bigbrother.fok.nl/blog/226
ja dat deden ze nog wel eens in BB1.quote:Op maandag 5 september 2005 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn wanneer komt er een wake-up call!
Zo'n vermoeden had ik al jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |