Ja maar als de meeste mensen op haar stemmen om eruit te gaan zitten ze meeste mensen er dus ook niet op te wachtenquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef Faithz het volgende:
Omdat ze zwanger isEn het was toch de bedoeling dat die deed bevallen in het huis?
Denk ook niet dat ze eruit gaat voor de bevalling....quote:Op maandag 5 september 2005 09:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar als de meeste mensen op haar stemmen om eruit te gaan zitten ze meeste mensen er dus ook niet op te wachten![]()
Dat is afhankelijk van de beelden die we vanavond en in de live-uitzending te zien krijgen. Ben benieuwd welke selectie BB heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze eruit gaat voor de bevalling....
Ik denk het ook niet, maar het kan welquote:Op maandag 5 september 2005 09:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze eruit gaat voor de bevalling....
heel nederland roept schande maar wil het wel zienquote:Op maandag 5 september 2005 09:52 schreef Anitra het volgende:
Ben ook benieuwd wat BB van het weekend gemaakt heeft!
Maar denk idd dat Tanja blijft zitten tot het kind er is.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 5 september 2005 10:02 schreef vw_caddy het volgende:
Blijft jammer dat Tanja dan op de een of andere manier wordt voorgetrokken door BB, terwijl zij door vrijwel iedereen wordt weggestemd, als ze wordt genomineerd tenminste.
Lees alle commentaren op de livestreams Topics eens. Iedereen kotst dat mens uit, waaronder ikquote:
Oke, wat verkeerd geformuleerd.quote:
er tussenuit gepiept?quote:Op maandag 5 september 2005 10:09 schreef jalla het volgende:
de cam op de muis is verdwenen ?!
ben vanacht afgehaakt maar hij is niet meer gevangen neem ik aan?
De Fok!users zijn nog nooit representatief geweest voor hoe het publiek erover denkt. De stemming hier op het forum of de mening van een deel van de users, ook al is dat een groot deel, zegt erg weinig.quote:Op maandag 5 september 2005 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lees alle commentaren op de livestreams Topics eens. Iedereen kotst dat mens uit, waaronder ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |