Oh, ik heb anders reuze lol gehad hoor, vanmiddag.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol is het verkeerde woord in dit geval. Het was zwaar om te moeten kijken gistermiddag en vannacht.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Ingrid en Menno zitten nu gezellig schattig samen (bij Rob en Joost)
Maar vanwege dat soort dingen kijk ikquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol is het verkeerde woord in dit geval. Het was zwaar om te moeten kijken gistermiddag en vannacht.
Robs verhaal over het sudderlapje gemist, milagro?quote:
Haha nee al een paar dagen niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 23:30 schreef vw_caddy het volgende:
Standaard vraag maar weer even: fietsen ze nog?
ja, baluhquote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Robs verhaal over het sudderlapje gemist, milagro?
Het is pas heerlijk als die viswijven daarna ook lik op stuk krijgen.... en dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar vanwege dat soort dingen kijk ik![]()
![]()
Het is toch heerlijk om een stel viswijven bezig te zien en te horen![]()
De andere TS'ers hadden moeite met het aanpassen van de OP, dus veel succesquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Falco het volgende:
De OP is echt heel mooi jongens, maar als jullie het niet erg vinden, ga ik hem nog mooier maken!
Ik ook... damn, wat vind ik dat zonde.quote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Robs verhaal over het sudderlapje gemist, milagro?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef ruby het volgende:
Tijd voor een relletje dacht ik zo.
Dat durven ze niet meer, want dan komt de waarheid naar boven.quote:
Precies. En de waarheid is alles waarvan Chantal wil dat het NIET naar boven komt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, want dan komt de waarheid naar boven.![]()
Komt nog wel, we zijn nog niet zolang bezigquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is pas heerlijk als die viswijven daarna ook lik op stuk krijgen.... en dat gaat helaas niet gebeuren.
Nou, ik hoop dat DeBuik snel gaat vertrekken hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Komt nog wel, we zijn nog niet zolang bezig![]()
Ze moeten alleen de verkeerde een keertje uitlokken, Linda of Chantal zal het minder snel pikken en ook van de Buik krijgen we nog wel plezier![]()
![]()
Doet Tanja ook mee?quote:
Ik vraag me trouwens af of Lieske weet wat Tanja over haar heeft gezegd. Dat is me tijdens het bijlezen niet duidelijk geworden.quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. En de waarheid is alles waarvan Chantal wil dat het NIET naar boven komt.
We hadden het toch over viswijf Chantal?quote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ze moeten alleen de verkeerde een keertje uitlokken, Linda of Chantal zal het minder snel pikken en ook van de Buik krijgen we nog wel plezier![]()
![]()
Voor zover ik weet niet. Ik hoopte dat Rikkert zo galant was om haar op de hoogte te stellen, maar ik geloof niet dat hij dat ook gedaan heeft. Dus Lieske denkt nog altijd dat Tanja alleen maar wat moeite met haar heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of Lieske weet wat Tanja over haar heeft gezegd. Dat is me tijdens het bijlezen niet duidelijk geworden.
Hij was er niet bij.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Met een luchtbuks schieten op auto's
Damn Joost jij was echt een stoute jongen tijdens je studenten tijd![]()
Joost heeft op dit moment wel de leukste verhalen. Moet je hem toch nageven.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Met een luchtbuks schieten op auto's
Damn Joost jij was echt een stoute jongen tijdens je studenten tijd![]()
Ze weet wel dat ze zich aan haar taalgebruik ergert. Maar volgens mij weet ze niet dat Tanja haar ook "sloerie" heeft genoemd.quote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of Lieske weet wat Tanja over haar heeft gezegd. Dat is me tijdens het bijlezen niet duidelijk geworden.
Ze mag er van mij ook absoluut uit maar ik verwacht niet dat ze als eerste gaatquote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat DeBuik snel gaat vertrekken hoor![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Falco het volgende:
Het veranderen van de OP gaat zeer moeizaam. Ik verander hem wel in de wiki.
Zei het jequote:Op zondag 4 september 2005 23:33 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De andere TS'ers hadden moeite met het aanpassen van de OP, dus veel succes![]()
ze bedoelt dan het tegengestelde, maar dat begreep je wel, tochquote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef jalla het volgende:
nattelie praat nu rechtstreeks in de camera
"we hebben het hier zo zwaar"
:die smilie die nee schud (bah)
Aha. Da's mooi. Want dat komt vast nog ter sprake.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze weet wel dat ze zich aan haar taalgebruik ergert. Maar volgens mij weet ze niet dat Tanja haar ook "sloerie" heeft genoemd.
Ik kan nog wel een paar viswijven opnoemen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hadden het toch over viswijf Chantal?
Dus dan zal Chantal het niet van Chantal pikken?
die observeert, als een spin in het web, en dan raaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjsquote:
Streams wel gevolgd vandaag?quote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef jalla het volgende:
lieske intresseert het geen reet wat tanja van haar vind volgens mij (zou mij ook niet veel uitmaken
Hebben ze ook niet, ze kregen een dag later hun extra spullen die niet in de koffer pastequote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef Dynabite het volgende:
"je" vraagt je af hoe de dames al die kleren in 1 koffertje krijgen.
Als een OP groot is kun je hem door databaseproblemen niet wijzigen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Falco het volgende:
Het veranderen van de OP gaat zeer moeizaam. Ik verander hem wel in de wiki.
Linda is mijn type niet, maar ze stoort me ook nog niet enorm. Van de dames zijn het enkel Chantal en Tanja. Van de mannen: Rob, Joost en in iets mindere mate Menno.quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar viswijven opnoemen hoor![]()
Zou wat zijn, linda tegen Buik of chantal die de buik vol heeft van linda![]()
Er zijn nog wel wat setjes te bedenken![]()
Oke..dank voor de info...o ja herinner me nu die plastic zakken.quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, ze kregen een dag later hun extra spullen die niet in de koffer paste![]()
Net wakker gewordenquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef jalla het volgende:
lieske intresseert het geen reet wat tanja van haar vind volgens mij (zou mij ook niet veel uitmaken
Mjah, maar een verbeterde versie staat nu in de wikiquote:
Linda is ook niet mijn favo hier maar de buik laat het wel uit haar hoofd om iets over haar te zeggen zoals ze over lieske zei, zwanger of niet, linda laat dat niet over haar kant gaan (denk en hoop ikquote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda is mijn type niet, maar ze stoort me ook nog niet enorm. Van de dames zijn het enkel Chantal en Tanja. Van de mannen: Rob, Joost en in iets mindere mate Menno.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:47 schreef jalla het volgende:
joost is geboren in hetzelfde huis als z,n vader
die appel valt niet ver van de boom, maar hoe zit dat met de sexuele geaardheid?!
Ze zou het alleen zelf niet moeten wetenquote:Op zondag 4 september 2005 23:46 schreef SHE het volgende:
Die dido is wel een plaatje zeg....prachtig meisje!
ik ook niet, welk gedicht dan?quote:Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef Jane het volgende:
Joost heeft het nu over een gedicht van Martinus Nijhof.
Menno kent het niet.
Dat is waar, want Linda gedraagt zich door haar kleding wel enigszins sletterig... met zoveel mogelijk inkijk enzo. Daar moet klasse dame Tanja zich toch enorm aan storen zou je denken.quote:Op zondag 4 september 2005 23:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Linda is ook niet mijn favo hier maar de buik laat het wel uit haar hoofd om iets over haar te zeggen zoals ze over lieske zei, zwanger of niet, linda laat dat niet over haar kant gaan (denk en hoop ik![]()
Oh, hij zei de titel niet. Maar het was alleen zo grappig dat hij er heel enthousiast over begon en vroeg 'ken je het?'. Nee dus, en dat had ik ook eigenlijk niet verwacht.quote:
Dat doet Linda onbewustquote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, want Linda gedraagt zich door haar kleding wel enigszins sletterig... met zoveel mogelijk inkijk enzo.
Ik snap dat nooit...waarom doen mensen zovaak lelijk over zelfverzekerde , mooie meisjes? Dat kind is gezegend, en ziet hetzelfde in de spiegel als dat jij op de buis ziet. Is dat een zonde?quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zou het alleen zelf niet moeten weten![]()
ik hóóp hetquote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Wedden dat Dido en Natte-Ali nog gaan zoenen in een zatte bui??![]()
En dat moeten wij gelovenquote:Op zondag 4 september 2005 23:52 schreef ruby het volgende:
Nathalie denkt dat Dido heel veel aandacht gaat krijgen na BB.
Dido: Denk je dat? Eeeeeeeeeeeecht?
Aaaaaaaaaaaargh......![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar, want Linda gedraagt zich door haar kleding wel enigszins sletterig... met zoveel mogelijk inkijk enzo. Daar moet klasse dame Tanja zich toch enorm aan storen zou je denken.
Het probleem is meer dat ze het ontzettend graag van anderen wil horen en dan quasi verbaasd roept: "Nee eeeeecht? Vind je dat? Nou, bedankt!".quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef SHE het volgende:
Je mag wel mooi zijn, maar het niet weten?![]()
Ze heeft voor mij afgedaan toen ze gisteren zei dat ze een tease is, dat ze mannen uitdaagt en zodra ze beet heeft, dumpt ze ze weer, want dan is het interessante eraf.quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit...waarom doen mensen zovaak lelijk over zelfverzekerde , mooie meisjes? Dat kind is gezegend, en ziet hetzelfde in de spiegel als dat jij op de buis ziet. Is dat een zonde?
Je mag wel mooi zijn, maar het niet weten?![]()
Waren maar meer mensen blij met zichzelf...dat zou veel zuurpruimerij schelen
Oh, hij zei de titel wel? Dan heb ik dat gemist.quote:Op zondag 4 september 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
'Het Uur U' van Nijhoff. Inderdaad, erg mooi gedicht.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jonkvrouwe Tanja van Buik de 3de e
nee, nee en neequote:Op zondag 4 september 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal!
Is er nog iets spannends gebeurd? Heeft Lieske nog een 2e breakdown gehad, Tanja al bevallen, Rob been kwijt?
Anyone?
Dat soort mensen verdienen daarom ook de negeer aanpakquote:Op zondag 4 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij afgedaan toen ze gisteren zei dat ze een tease isdat ze mannen uitdaagt en zodra ze beet heeft, dumpt ze ze weer, want dan is het interessante eraf.
Zo kwam zo de eerste dagen ook over. Ze ligt ook echt de godganse tijd te poseren in dat huis. Daar krijg ik jeuk van... en geen positieve jeuk.
Waarom staat Tanja nog steeds als jouw held in je ondertitel eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Daarom snap ik ook niet dat Jonkvrouwe Tanja van Buik de 3de er nog niets van heeft gezegd of zou ze toch wel in de gaten hebben dat ze met Lieske het op dat moment labielste persoontje te pakken had?? Zomaar een vraag hoor
![]()
![]()
Linda krijgt weinig aandacht van de kerels.quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Daarom snap ik ook niet dat Jonkvrouwe Tanja van Buik de 3de er nog niets van heeft gezegd of zou ze toch wel in de gaten hebben dat ze met Lieske het op dat moment labielste persoontje te pakken had?? Zomaar een vraag hoor
![]()
![]()
Topquote:Op zondag 4 september 2005 23:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, maar een verbeterde versie staat nu in de wiki. Morgen ga ik hem nog mooier maken...
quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat ze het ontzettend graag van anderen wil horen en dan quasi verbaasd roept: "Nee eeeeecht? Vind je dat? Nou, bedankt!".
Ze zijn blijkbaar een beetje bang van 'r.quote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Linda krijgt weinig aandacht van de kerels.![]()
een heel lang gedicht ook.quote:Op zondag 4 september 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
'Het Uur U' van Nijhoff. Inderdaad erg mooi gedicht.
Jaquote:Op zondag 4 september 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, hij zei de titel wel? Dan heb ik dat gemist.
Op zekerquote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Wedden dat Dido en Natte-Ali nog gaan zoenen in een zatte bui??![]()
En bij Linda.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef ruby het volgende:
Wat hangt Menno nou weer in Lieske haar nek?
die krijgen ze morgen????quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Op zeker![]()
Iedereen gaat al slapen voor de nieuwe weekopdracht zie ik?
Hij had een commercial bedacht...slogan was zoiets als "Ja, zelfs Joost moet poepen".quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef BBscanner het volgende:
"Zij ze nog aan het fietsen?"![]()
![]()
Heel wat gemist vandaag; net alle streamverslagen tussen 1600 en 1800 zitten lezen!![]()
![]()
Prachtig
Een ding is me echter niet duidelijk geworden uit de Commentaren op de livestreams; Wat deed Joost nou met dat toiletpapier waardoor Lieske weer ging lachen?
Ok thanks...wel weer een hoop gebeurdt dus...Chantal is nog niet op dr nummer gezet toch? (of op haar bek geslagen?)quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij had een commercial bedacht...slogan was zoiets als "Ja, zelfs Joost moet poepen".
donderdag d8 ik, en de week erop gaat iemand eruitquote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef teamlead het volgende:
Hoe zit dat nu trouwens met de nominaties? Zijn die donderdag? Of hebben ze dat vandaag tijdens het drama van Lieske ook nog gedaan?
quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Jane het volgende:
Denken ze nu echt dat het half drie is?
Nee, Chantal is nu opeens de heilige die het allemaal goed bedoelde en de buik krijgt nu de schuld van Lieske.. maar Lieske is te lief om haar te slaanquote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok thanks...wel weer een hoop gebeurdt dus...Chantal is nog niet op dr nummer gezet toch? (of op haar bek geslagen?)
Die verdraaide de boel dusdanig dat die Tanja de schuldige was.quote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok thanks...wel weer een hoop gebeurdt dus...Chantal is nog niet op dr nummer gezet toch? (of op haar bek geslagen?)
niet egt, sterker nog heb geen een BB ooit gevolgt en nu kijk ik het dagelijks/uren!quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook met dit soort programma's....
Er zijn nu zoveel van die programma's op de buis type reality/bb/stemmen en dan afvallen tot er eentje overblijft/groepsgedrag/enz (lees robinson, blok, Am. Next Top Model, dancing with the stars en meer), en ik kan daar geen genoeg van krijgen, op een of andere manier trekt me dat aan, ik vind het leuk om teveel redenen.![]()
Maar ik heb toch maar eens een keuze gemaakt want als ik alles moet gaan volgen dan wordt ik compleet gek en hou ik geen tijd meer over....![]()
![]()
Maar BB gaat voor
![]()
Nee. Ik kijk ze geen van allen. Alleen BB.quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja.quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef ruby het volgende:
Zou Ingrid enigszins labiel zijn?
Dat mocht ik vanmiddag niet zeggen, toen ze zo aan het janken was.quote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Straks heeft Lieske de dames zo goed bespeeld dat ze geen enkelenominatie meer krijgt. Zou ook een stunt zijn trouwens.
Ze gaan slapen voor de weekopdracht, zal Rob wel weer hebben opgedragen. Kan jij ook eens goed slapenquote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Gaat iederen nu slapen. ?..(kom net thuis en dacht lekker een nachtje bb roddels mee te maken
)
Lijkt wel zo. Dat gevoel van haar kwam wel uit de lucht vallen volgens mij. Was niet echt een oorzaak voor aan te wijzen. Dat is inderdaad labielquote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef ruby het volgende:
Zou Ingrid enigszins labiel zijn?
en dan maar hopen dat ze allemaal op Tanja stemmenquote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Straks heeft Lieske de dames zo goed bespeeld dat ze geen enkelenominatie meer krijgt. Zou ook een stunt zijn trouwens.
Ja, het zijn zware tijden. Hier moet je enigszins geoefend in zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
-knipper de knip
Maar ik heb toch maar eens een keuze gemaakt want als ik alles moet gaan volgen dan wordt ik compleet gek en hou ik geen tijd meer over....![]()
![]()
Maar BB gaat voor
![]()
Chantal is de bitch.... (samen met het hangbuikzwijntje)... Maar dit zou idd wel eens positief kunnen uitpakken voor Lieskequote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat mocht ik vanmiddag niet zeggen, toen ze zo aan het janken was.![]()
Plus dat ze de mensen thuis zo bespeeld.
Maar nee hoor, alleen Chantal was de bitch.![]()
Ja lekker zeg, ik kom net aanzetten, zat er helemaal klaar voor...quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze gaan slapen voor de weekopdracht, zal Rob wel weer hebben opgedragen. Kan jij ook eens goed slapen![]()
Om dezelfde reden als waarom die andere er staan, het is het rijtje van mensen waar je je aan kan en moet irriteren en dat soort mensen heb je nodig in BB anders krijgen we een paar hele saaie maandenquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom staat Tanja nog steeds als jouw held in je ondertitel eigenlijk
Ik kijk alleen 's nachts.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk ze geen van allen. Alleen BB.
Het was ook niet serieus bedoeld. Het zou alleen wel een stunt zijn als het wel zo was.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat mocht ik vanmiddag niet zeggen, toen ze zo aan het janken was.![]()
Plus dat ze de mensen thuis zo bespeeld.
Maar nee hoor, alleen Chantal was de bitch.![]()
Volgens mij is ze ook ontzettend onzeker over haar zelf.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt wel zo. Dat gevoel van haar kwam wel uit de lucht vallen volgens mij. Was niet echt een oorzaak voor aan te wijzen. Dat is inderdaad labiel
Aha daar zit hem de kneepquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Linda krijgt weinig aandacht van de kerels.![]()
Ik ga morgen weg, t/m vrijdagquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef Jane het volgende:
Jeetje, hoe moet dat nou als ik over anderhalve week 2 weken op vakantie ga? Gaat me veel geld kosten in het internetcafé.
Als je een annuleringsverzekering hebt, zou ik hem annuleren en net begin Januari plannenquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef Jane het volgende:
Jeetje, hoe moet dat nou als ik over anderhalve week 2 weken op vakantie ga? Gaat me veel geld kosten in het internetcafé.
Ben ik het voor 75% mee eens!quote:Op maandag 5 september 2005 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
Dat het niet degene zijn die mogen winnen lijkt me toch wel duidelijk![]()
.quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een annuleringsverzekering hebt, zou ik hem annuleren en net begin Januari plannen![]()
Was al bekendquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Dido's huis in Haarlem wat te koop staat!
vooruitgangstraat 99 Haarlem
Ze lijkt erg afhankelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook ontzettend onzeker over haar zelf.
En het feit dat Rob haar nu enorm geholpen heeft.....sja.... Ik weet het niet.
hangt er vanaf wie er genomineerd worden denk ik... Ik neem me altijd voor om dat niet te doen.. maar als het gaat tussen de zeug en iemand anders, ga ik geheid toch weer voor de bijlquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat er hier nog iemand sms'jes sturen trouwens ?
Alleen als het echt om iemand gaat die ik eruit wil hebben. Bijvoorbeeld als Joost en Tanja genomineerd zijn. Dag-dag Tanja is het dan.quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor het stemmen bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee, ik moet sparenquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Menno.quote:Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
kom net binnen, wie ligt er nu al te slapen op stream 2?????
We weten allang dat jij Joost graag ziet winnenquote:
That's the spiritquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzeker noemt men dat...denk ik
Ik hoor haar alleen maar weer een beetje eigengeilen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef HyperViper het volgende:
Dido speelt een smerig spelletje nu!
Ik woon ook in Haarlem maar in die buurt zou ik noooooit willen wonen!! Durf er niet eens doorheen te lopenquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Dido's huis in Haarlem wat te koop staat!
vooruitgangstraat 99 Haarlem
Dan moet ze wel genomineerd worden natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
Nee hij maakt een val voor het muisjequote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Kokstra het volgende:
Oooohhhhh, Roel gaat die fles oproken![]()
![]()
Dit is het dus! Het huis van Dido wat te koop staat!quote:Op maandag 5 september 2005 00:09 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Was al bekendhttp://bigbrother.fok.nl/blog/154
Daar zit wel wat in, maar toch vind ik haar onzekerquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.
ik vind dat eigenlijk wel daadkrachtig eigenlijk.
weten dat je zelf steeds neigt naar die vent weer opzoeken, en dan dus iets doen waardoor dat niet meer kán.
quote:Op maandag 5 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is het dus! Het huis van Dido wat te koop staat!
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={D1A0BB6B-28AB-4081-B2D8-C08661AF821E}&mplaats=%2C6365%2C&plaats_dest=6365&provincie=NH&straal=&Page=6&crrentChoices=&Form=ZoekPlaats&sfPrijsMin=175000&sfPrijsMax=200000&onthouden=on&plaatsnamen=%2CHaarlem%2C&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=3&searchmode=normaal
Vooruitgangstraat 19 Cquote:Op maandag 5 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit is het dus! Het huis van Dido wat te koop staat!
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={D1A0BB6B-28AB-4081-B2D8-C08661AF821E}&mplaats=%2C6365%2C&plaats_dest=6365&provincie=NH&straal=&Page=6&crrentChoices=&Form=ZoekPlaats&sfPrijsMin=175000&sfPrijsMax=200000&onthouden=on&plaatsnamen=%2CHaarlem%2C&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=3&searchmode=normaal
Als ze wint zoekt "hij" HAAR wel op.quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.
ik vind dat eigenlijk wel daadkrachtig eigenlijk.
weten dat je zelf steeds neigt naar die vent weer opzoeken, en dan dus iets doen waardoor dat niet meer kán.
Joost irriteert mij steeds minder!quote:Op maandag 5 september 2005 00:15 schreef jalla het volgende:
irriteer me bijzonder aan joost, en hij zorgt ook in huis voor irritatie .hoop daarom dat hij erin blijft
Helaas niet. Tv kijkend NL stemt ook mee.... en die hebben tot nu toe nog geen goed beeld van Tanja. Voor hun is het nog die lieve zwangere, die haar vriend enorm mist en helemaal alleen moet bevallen. De negatieve stukjes zullen heel misschien op tv komen, maar dan zo kort dat het lang niet zo erg overkomt als wij hebben gezien.quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
welnee.quote:Op maandag 5 september 2005 00:16 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Als ze wint zoekt "hij" HAAR wel op.
Dat is niet goed hoor! De iiries moeten blijven voor ons vermaakquote:
Waarom kost een lullig 2-kamer appartementje van 60(!) m2 dan 179.000?quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik woon ook in Haarlem maar in die buurt zou ik noooooit willen wonen!! Durf er niet eens doorheen te lopen![]()
![]()
![]()
Mij ook, hij was het afgelopen weekend geweldig! Maar ik moet nu toch toegeven dat als je te lang naar Dido luistert het vervelend gaat worden.quote:
Niet alle kijkers hebben een IQ van 60 of lager tochquote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas niet. Tv kijkend NL stemt ook mee.... en die hebben tot nu toe nog geen goed beeld van Tanja. Voor hun is het nog die lieve zwangere, die haar vriend enorm mist en helemaal alleen moet bevallen. De negatieve stukjes zullen heel misschien op tv komen, maar dan zo kort dat het lang niet zo erg overkomt als wij hebben gezien.
Oh, maar ik erger me genoeg aan de de meeste anderen hoor!quote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor! De iiries moeten blijven voor ons vermaak![]()
![]()
![]()
Terwijl Chantal al 5 jaar geen relatie meer heeftquote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chantal en Dido ingesprek en Chantal weet het weer beter
quote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
Ik ga toch maar slapen denk ik.. dikke kans dat ik dan morgenochtend weer 6 topics mag doorlezen, maar dat moet dan maar
![]()
Wel veelquote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet alle kijkers hebben een IQ van 60 of lager toch![]()
4,5 jaar.quote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef -Delta- het volgende:
Wie weet hoe lang Dido een relatie met die Marcel heeft gehad?
offtopicquote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef teamlead het volgende:
Ik ga toch maar slapen denk ik.. dikke kans dat ik dan morgenochtend weer 6 topics mag doorlezen, maar dat moet dan maar
![]()
Ik hoop dat er nog iemand uit Haarlem hier post, die kan dan vertellen wat voor buurt de Amsterdamse buurt isquote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom kost een lullig 2-kamer appartementje van 60(!) m2 dan 179.000?
Kan me niet voorstellen dat het dan echt ghetto is.
quote:Op maandag 5 september 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
Als Dido het er nog wat vaker over heeft, zit Marcel vast binnenkort in de live uitzending.
Ja maar een echte BB liefhebber kijkt niet naar een saaie zwangere meid, hoe lief ze ook overkomt.quote:Op maandag 5 september 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Helaas niet. Tv kijkend NL stemt ook mee.... en die hebben tot nu toe nog geen goed beeld van Tanja. Voor hun is het nog die lieve zwangere, die haar vriend enorm mist en helemaal alleen moet bevallen. De negatieve stukjes zullen heel misschien op tv komen, maar dan zo kort dat het lang niet zo erg overkomt als wij hebben gezien.
Ja het is wel een nieuwbouw complex dus op zich kan die prijs wel.quote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iemand uit Haarlem hier post, die kan dan vertellen wat voor buurt de Amsterdamse buurt is![]()
Denk je wel is: Waar blijven die oudere auto's toch allemaal?? Daar dus!
Waar lopen mensen nog in house broeken? Daar dus!
En zo kan ik nog wel even doorgaan, een ghetto is misschien wat ver maar een ruige volksbuurt is het wel![]()
Ja: vooral de meubels zijn erg depressief, maar ja, wat wil je ook met zulke bewonersquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef Peekaboo het volgende:
depressief huis zeg...
Ik ben wel eens benieuwd wat voor een gozer dat isquote:
tsja, past er op zich ook wel weer bij he.....quote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja: vooral de meubels zijn erg depressief, maar ja, wat wil je ook met zulke bewoners![]()
![]()
T'is mijn smaak ook niet, paarsquote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ja: vooral de meubels zijn erg depressief, maar ja, wat wil je ook met zulke bewoners![]()
![]()
ws een hele leuke knappe en intelligente man.quote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd wat voor een gozer dat is
quote:Op maandag 5 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
echt? meen je dat nou? goh! wat leuk om te horen! ik ben Marcel!
Vind het op zich wel leuke kleding, maar die meid kan echt nietquote:Op maandag 5 september 2005 00:24 schreef jalla het volgende:
linda weer in haar nachthemd
vind op zich wel leuke meid, maar die kleding kan echt niet
Misschien wat voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ws een hele leuke knappe en intelligente man.
echt? meen je dat nou? goh! wat leuk om te horen! ik ben Marcel!
Kijk maar is op Funda wat andere huizen in Haarlem kosten, je schrikt je de kolerequote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja het is wel een nieuwbouw complex dus op zich kan die prijs wel.
Waarschijnlijk die vibrator, waarvan ze eigenlijk toch niet wilde dat heel Nederland wist dat ze hem had.quote:Op maandag 5 september 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido is blij met haar nieuwe ding ''Stofzuiger ? ''
Ik vind het ook wel leuk. Toch uit het leven gegrepen he.quote:Op maandag 5 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind dit dan toch weer leuke gesprekken...
Zal wel komen omdat ik zelf een wijf ben
Ja was ff vergeten dat het Haarlem was, dat is idd altijd prijzig.quote:Op maandag 5 september 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
Kijk maar is op Funda wat andere huizen in Haarlem kosten, je schrikt je de kolere![]()
Gelukkig heb ik een rijke vrouw en hebben mijn ouders een hoop geld in ons huis gestopt want anders konden we niets kopen in Haarlem of we zouden in dat soort wijken terecht komen en dat willen we dus echt niet![]()
Je kan nergens je auto kwijt en nu heb ik een car-port en heb dat probleem dus niet![]()
Dank je wel MUGquote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef elskreeft het volgende:
hier iemand die ook uit Haarlem komt! Amsterdamsebuurt is 100 x nix! en dat soort appartementjes kostne in heel Haarlem wel zoveel. gewoon een dure stad om te wonen helaas.
In een 2 kamer appartement.quote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef jalla het volgende:
marcel spaarde ferraries (hoop dat ik het goed schrijf)
waren wel modellen, hij had er een speciale kamer voor ?!
quote:Op maandag 5 september 2005 00:29 schreef jalla het volgende:
als dido een autotje een milimeter verschoven had dan zag hij dat, hij was erg precies
Ach, ze wil toch in de belangstelling staan, dus wat betreft....quote:Op maandag 5 september 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
Wat lullig, dat ze nu alles verteld en heel nederland zit nu thuis te kijken naar de foto's...
Als ze eens wilt.
Ik dacht dat ze juist zei dat ze geen aparte kamer had...quote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef jalla het volgende:
marcel spaarde ferraries (hoop dat ik het goed schrijf)
waren wel modellen, hij had er een speciale kamer voor ?!
Absoluut!! We willen hier ook absoluut niet weg, we zijn beide echte Muggenquote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja was ff vergeten dat het Haarlem was, dat is idd altijd prijzig.
Wel een leuke stad.
Dat wilt iedereen die aan iets meedoet zoals BB.quote:Op maandag 5 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, ze wil toch in de belangstelling staan, dus wat betreft....![]()
als in schandalig herkenbaarquote:Op maandag 5 september 2005 00:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Toch uit het leven gegrepen he.
goh, echt waarquote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat praat Menno trouwens overdreven als hij een raadseltje vertelt.
Ja, dan schreeuwt ze "Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiis!".quote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
Joh doet Lieske irritant in de supermarkt...wat raar, dat zou je nou to-taal niet verwachten!![]()
Dat is Joost.quote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat praat Menno trouwens overdreven als hij een raadseltje vertelt.
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |