Dat mocht ik vanmiddag niet zeggen, toen ze zo aan het janken was.quote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Straks heeft Lieske de dames zo goed bespeeld dat ze geen enkelenominatie meer krijgt. Zou ook een stunt zijn trouwens.
Ze gaan slapen voor de weekopdracht, zal Rob wel weer hebben opgedragen. Kan jij ook eens goed slapenquote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Gaat iederen nu slapen. ?..(kom net thuis en dacht lekker een nachtje bb roddels mee te maken
)
Lijkt wel zo. Dat gevoel van haar kwam wel uit de lucht vallen volgens mij. Was niet echt een oorzaak voor aan te wijzen. Dat is inderdaad labielquote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef ruby het volgende:
Zou Ingrid enigszins labiel zijn?
en dan maar hopen dat ze allemaal op Tanja stemmenquote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Straks heeft Lieske de dames zo goed bespeeld dat ze geen enkelenominatie meer krijgt. Zou ook een stunt zijn trouwens.
Ja, het zijn zware tijden. Hier moet je enigszins geoefend in zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook met dit soort programma's....
-knipper de knip
Maar ik heb toch maar eens een keuze gemaakt want als ik alles moet gaan volgen dan wordt ik compleet gek en hou ik geen tijd meer over....![]()
![]()
Maar BB gaat voor
![]()
Chantal is de bitch.... (samen met het hangbuikzwijntje)... Maar dit zou idd wel eens positief kunnen uitpakken voor Lieskequote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat mocht ik vanmiddag niet zeggen, toen ze zo aan het janken was.![]()
Plus dat ze de mensen thuis zo bespeeld.
Maar nee hoor, alleen Chantal was de bitch.![]()
Ja lekker zeg, ik kom net aanzetten, zat er helemaal klaar voor...quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze gaan slapen voor de weekopdracht, zal Rob wel weer hebben opgedragen. Kan jij ook eens goed slapen![]()
Om dezelfde reden als waarom die andere er staan, het is het rijtje van mensen waar je je aan kan en moet irriteren en dat soort mensen heb je nodig in BB anders krijgen we een paar hele saaie maandenquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom staat Tanja nog steeds als jouw held in je ondertitel eigenlijk
Ik kijk alleen 's nachts.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk ze geen van allen. Alleen BB.
Het was ook niet serieus bedoeld. Het zou alleen wel een stunt zijn als het wel zo was.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat mocht ik vanmiddag niet zeggen, toen ze zo aan het janken was.![]()
Plus dat ze de mensen thuis zo bespeeld.
Maar nee hoor, alleen Chantal was de bitch.![]()
Volgens mij is ze ook ontzettend onzeker over haar zelf.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt wel zo. Dat gevoel van haar kwam wel uit de lucht vallen volgens mij. Was niet echt een oorzaak voor aan te wijzen. Dat is inderdaad labiel
Aha daar zit hem de kneepquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Linda krijgt weinig aandacht van de kerels.![]()
Ik ga morgen weg, t/m vrijdagquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef Jane het volgende:
Jeetje, hoe moet dat nou als ik over anderhalve week 2 weken op vakantie ga? Gaat me veel geld kosten in het internetcafé.
Als je een annuleringsverzekering hebt, zou ik hem annuleren en net begin Januari plannenquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef Jane het volgende:
Jeetje, hoe moet dat nou als ik over anderhalve week 2 weken op vakantie ga? Gaat me veel geld kosten in het internetcafé.
Ben ik het voor 75% mee eens!quote:Op maandag 5 september 2005 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
Dat het niet degene zijn die mogen winnen lijkt me toch wel duidelijk![]()
.quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je een annuleringsverzekering hebt, zou ik hem annuleren en net begin Januari plannen![]()
Was al bekendquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Dido's huis in Haarlem wat te koop staat!
vooruitgangstraat 99 Haarlem
Ze lijkt erg afhankelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook ontzettend onzeker over haar zelf.
En het feit dat Rob haar nu enorm geholpen heeft.....sja.... Ik weet het niet.
hangt er vanaf wie er genomineerd worden denk ik... Ik neem me altijd voor om dat niet te doen.. maar als het gaat tussen de zeug en iemand anders, ga ik geheid toch weer voor de bijlquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat er hier nog iemand sms'jes sturen trouwens ?
Alleen als het echt om iemand gaat die ik eruit wil hebben. Bijvoorbeeld als Joost en Tanja genomineerd zijn. Dag-dag Tanja is het dan.quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor het stemmen bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee, ik moet sparenquote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Menno.quote:Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
kom net binnen, wie ligt er nu al te slapen op stream 2?????
We weten allang dat jij Joost graag ziet winnenquote:
That's the spiritquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
ze is het huis ingegaan om over een verbroken relatie te komen, dat leek 'buiten' niet te lukken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzeker noemt men dat...denk ik
Ik hoor haar alleen maar weer een beetje eigengeilen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef HyperViper het volgende:
Dido speelt een smerig spelletje nu!
Ik woon ook in Haarlem maar in die buurt zou ik noooooit willen wonen!! Durf er niet eens doorheen te lopenquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
Dido's huis in Haarlem wat te koop staat!
vooruitgangstraat 99 Haarlem
Dan moet ze wel genomineerd worden natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als we nou allemaal op Tanja stemmen om eruit tegaan moet het wel lukken toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |