Ok thanks...wel weer een hoop gebeurdt dus...Chantal is nog niet op dr nummer gezet toch? (of op haar bek geslagen?)quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij had een commercial bedacht...slogan was zoiets als "Ja, zelfs Joost moet poepen".
donderdag d8 ik, en de week erop gaat iemand eruitquote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef teamlead het volgende:
Hoe zit dat nu trouwens met de nominaties? Zijn die donderdag? Of hebben ze dat vandaag tijdens het drama van Lieske ook nog gedaan?
quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Jane het volgende:
Denken ze nu echt dat het half drie is?
Nee, Chantal is nu opeens de heilige die het allemaal goed bedoelde en de buik krijgt nu de schuld van Lieske.. maar Lieske is te lief om haar te slaanquote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok thanks...wel weer een hoop gebeurdt dus...Chantal is nog niet op dr nummer gezet toch? (of op haar bek geslagen?)
Die verdraaide de boel dusdanig dat die Tanja de schuldige was.quote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok thanks...wel weer een hoop gebeurdt dus...Chantal is nog niet op dr nummer gezet toch? (of op haar bek geslagen?)
niet egt, sterker nog heb geen een BB ooit gevolgt en nu kijk ik het dagelijks/uren!quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook met dit soort programma's....
Er zijn nu zoveel van die programma's op de buis type reality/bb/stemmen en dan afvallen tot er eentje overblijft/groepsgedrag/enz (lees robinson, blok, Am. Next Top Model, dancing with the stars en meer), en ik kan daar geen genoeg van krijgen, op een of andere manier trekt me dat aan, ik vind het leuk om teveel redenen.![]()
Maar ik heb toch maar eens een keuze gemaakt want als ik alles moet gaan volgen dan wordt ik compleet gek en hou ik geen tijd meer over....![]()
![]()
Maar BB gaat voor
![]()
Nee. Ik kijk ze geen van allen. Alleen BB.quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hebben jullie dat ook met dit soort programma's....
Ja.quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef ruby het volgende:
Zou Ingrid enigszins labiel zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |