T'is mijn smaak ook niet, paarsquote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ja: vooral de meubels zijn erg depressief, maar ja, wat wil je ook met zulke bewoners![]()
![]()
ws een hele leuke knappe en intelligente man.quote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd wat voor een gozer dat is
quote:Op maandag 5 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
echt? meen je dat nou? goh! wat leuk om te horen! ik ben Marcel!
Vind het op zich wel leuke kleding, maar die meid kan echt nietquote:Op maandag 5 september 2005 00:24 schreef jalla het volgende:
linda weer in haar nachthemd
vind op zich wel leuke meid, maar die kleding kan echt niet
Misschien wat voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ws een hele leuke knappe en intelligente man.
echt? meen je dat nou? goh! wat leuk om te horen! ik ben Marcel!
Kijk maar is op Funda wat andere huizen in Haarlem kosten, je schrikt je de kolerequote:Op maandag 5 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja het is wel een nieuwbouw complex dus op zich kan die prijs wel.
Waarschijnlijk die vibrator, waarvan ze eigenlijk toch niet wilde dat heel Nederland wist dat ze hem had.quote:Op maandag 5 september 2005 00:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dido is blij met haar nieuwe ding ''Stofzuiger ? ''
Ik vind het ook wel leuk. Toch uit het leven gegrepen he.quote:Op maandag 5 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind dit dan toch weer leuke gesprekken...
Zal wel komen omdat ik zelf een wijf ben
Ja was ff vergeten dat het Haarlem was, dat is idd altijd prijzig.quote:Op maandag 5 september 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
Kijk maar is op Funda wat andere huizen in Haarlem kosten, je schrikt je de kolere![]()
Gelukkig heb ik een rijke vrouw en hebben mijn ouders een hoop geld in ons huis gestopt want anders konden we niets kopen in Haarlem of we zouden in dat soort wijken terecht komen en dat willen we dus echt niet![]()
Je kan nergens je auto kwijt en nu heb ik een car-port en heb dat probleem dus niet![]()
Dank je wel MUGquote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef elskreeft het volgende:
hier iemand die ook uit Haarlem komt! Amsterdamsebuurt is 100 x nix! en dat soort appartementjes kostne in heel Haarlem wel zoveel. gewoon een dure stad om te wonen helaas.
In een 2 kamer appartement.quote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef jalla het volgende:
marcel spaarde ferraries (hoop dat ik het goed schrijf)
waren wel modellen, hij had er een speciale kamer voor ?!
quote:Op maandag 5 september 2005 00:29 schreef jalla het volgende:
als dido een autotje een milimeter verschoven had dan zag hij dat, hij was erg precies
Ach, ze wil toch in de belangstelling staan, dus wat betreft....quote:Op maandag 5 september 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
Wat lullig, dat ze nu alles verteld en heel nederland zit nu thuis te kijken naar de foto's...
Als ze eens wilt.
Ik dacht dat ze juist zei dat ze geen aparte kamer had...quote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef jalla het volgende:
marcel spaarde ferraries (hoop dat ik het goed schrijf)
waren wel modellen, hij had er een speciale kamer voor ?!
Absoluut!! We willen hier ook absoluut niet weg, we zijn beide echte Muggenquote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja was ff vergeten dat het Haarlem was, dat is idd altijd prijzig.
Wel een leuke stad.
Dat wilt iedereen die aan iets meedoet zoals BB.quote:Op maandag 5 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, ze wil toch in de belangstelling staan, dus wat betreft....![]()
als in schandalig herkenbaarquote:Op maandag 5 september 2005 00:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Toch uit het leven gegrepen he.
goh, echt waarquote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat praat Menno trouwens overdreven als hij een raadseltje vertelt.
Ja, dan schreeuwt ze "Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiis!".quote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
Joh doet Lieske irritant in de supermarkt...wat raar, dat zou je nou to-taal niet verwachten!![]()
Dat is Joost.quote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat praat Menno trouwens overdreven als hij een raadseltje vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |