In een 2 kamer appartement.quote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef jalla het volgende:
marcel spaarde ferraries (hoop dat ik het goed schrijf)
waren wel modellen, hij had er een speciale kamer voor ?!
quote:Op maandag 5 september 2005 00:29 schreef jalla het volgende:
als dido een autotje een milimeter verschoven had dan zag hij dat, hij was erg precies
Ach, ze wil toch in de belangstelling staan, dus wat betreft....quote:Op maandag 5 september 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
Wat lullig, dat ze nu alles verteld en heel nederland zit nu thuis te kijken naar de foto's...
Als ze eens wilt.
Ik dacht dat ze juist zei dat ze geen aparte kamer had...quote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef jalla het volgende:
marcel spaarde ferraries (hoop dat ik het goed schrijf)
waren wel modellen, hij had er een speciale kamer voor ?!
Absoluut!! We willen hier ook absoluut niet weg, we zijn beide echte Muggenquote:Op maandag 5 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja was ff vergeten dat het Haarlem was, dat is idd altijd prijzig.
Wel een leuke stad.
Dat wilt iedereen die aan iets meedoet zoals BB.quote:Op maandag 5 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, ze wil toch in de belangstelling staan, dus wat betreft....![]()
als in schandalig herkenbaarquote:Op maandag 5 september 2005 00:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Toch uit het leven gegrepen he.
goh, echt waarquote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat praat Menno trouwens overdreven als hij een raadseltje vertelt.
Ja, dan schreeuwt ze "Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiis!".quote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
Joh doet Lieske irritant in de supermarkt...wat raar, dat zou je nou to-taal niet verwachten!![]()
Dat is Joost.quote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat praat Menno trouwens overdreven als hij een raadseltje vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |