abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30252823

De vorige delen
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 32, 42, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83.

De bewoners:
De Dames
Chantal
Dido
Ingrid
Lieske
Linda
Nathalie
Tanja

De Heren
Joost
Menno
Ralph
Rob
Rikkert
Roel

Livestreams
Voor streams kan je terecht op de site van Talpa of klik op http://www.gillesdesmit.com/bb/
Andere mogelijkheid is het zeer makkelijke programma: BBStream2005
Streamlinks:
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate04
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate05
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate06

Optekst

En hier maar weer verder!
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
pi_30252842
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zou nou???
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40 Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30252852
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
Tja de 1 is op 19 zo en de ander zo..
Gelukkig wel, anders kon je je nergens meer aan irriteren
quote:
Ze kan heel dom overkomen, maar tja niet iedereen is zo volwassen als Chantal..
Maar toch heeft het ook wel weer wat dit gezeur anders is het ook zo saai
Het maakt het een stuk levendiger idd
quote:
* Tamaartje gaat even verhuizen met de laptop naar de zon
Goed plan
  zondag 4 september 2005 @ 11:03:28 #4
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30252864
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40
Chantal is gewoon jaloers
pi_30252894
doe normaal chantal op een meiske als lieske jaloers??

chantal is een vrouw van de wereld zoals het lekker afgezaagd klinkt....
  zondag 4 september 2005 @ 11:05:13 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30252899
quote:

[..]

Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40 Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Neeeeee, niet ophouden
pi_30252912
quote:
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....
  zondag 4 september 2005 @ 11:06:22 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30252918
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:

Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.
  zondag 4 september 2005 @ 11:07:08 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_30252929
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:

[..]

Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circus
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_30252965
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.
ZIJ zoekt de aandacht.
Meer niet.
pi_30252966
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:

[..]

Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaan (en dan doel ik op Tanja&Chantal ) Lieske staat in vergelijking met Chantal nog maar net op de wereld en heeft er een hele andere kijk op. Mag het?

Nou nog hopen dat BB de beelden van vannacht gaat uitzenden maandag. Dan is het byebye zwaaizwaai Chantal&Tanja
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30252967
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...
pi_30252997
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:07 schreef Ireth het volgende:
Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circus
Aaaargh, praten praten!
pi_30253003
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...
Wie niet
pi_30253004
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaan Lieske staat in vergelijking met Chantal nog maar net op de wereld en heeft er een hele andere kijk op. Mag het?

Nou nog hopen dat BB de beelden van vannacht gaat uitzenden maandag. Dan is het byebye zwaaizwaai Chantal&Tanja
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
  zondag 4 september 2005 @ 11:12:04 #16
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253018
Wat is er logisch, Ralph?
pi_30253026
hahaha kok... ik hoorde ralph ook wakker worden en LOGISCH zeggen
pi_30253031
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef eborn het volgende:

[..]

Wie niet
haha
quote:
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
Van mij mag ze als eerste eruit hoor..
Ze is zo nietszeggend..
  zondag 4 september 2005 @ 11:14:18 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30253046
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.
ZIJ zoekt de aandacht.
Meer niet.
Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?
pi_30253050
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
pi_30253056
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ook als Tanja blijft roken als een schoorsteen? Straks komt dat kind ter wereld met een bouwfout (kans is vrij groot als je zoveel rookt) en dan valt de hele wereld over haar heen.
pi_30253066
Ralph neemt eerst lekker een ontbijtje.

Om vervolgens van het zonnetje te genieten.

En daar is wel alles mee gezegd totzover op deze ochtend.
Viper 4 life
pi_30253100
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..
Als er iets tegen haar gezegd wordt of gevraagd gaat het over de baby
En als ze zelf iets uitkraamt gaat het over Activia, roken of over Lieske..

Nou zo boeiend vind ik het tot nu toe niet
pi_30253118
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?
* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.
* Rikkert is gay en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (zeiden zijn vrienden buiten het huis). Aandacht van een gaykerel telt niet mee.
* Aandacht van Rob? Dat is meer uit medelijden af en toe een arm om onzekere lieske heen. KOm op meisje je kan het wel. Hahha, dat idee. Zijn dochters hebben bijna lieske's leeftijd en bovendien is rob geen pedo. Die vorm van aandacht stelt dus niets voor.

* oh en roel? die koele kop wel eens bekeken? hij heeft het zelf al gezegd; als je langer in het huis zit kan het prettig zijn tegen een maatje aan te hangen. alternatieve roel kiest buiten het bb-huis nooit zo'n studenten-madame als een lieske.
pi_30253153
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.
pi_30253154
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast niet

Ik zou op dit moment zelf Joost eruit zetten. Voegt ook niets toe en is in mijn ogen enkel irritant. Liever lekkere ruzies dan een circus. Als ik een circus wil dan ga ik wel naar Las Vegas, hebben we een hotel speciaal voor hem
pi_30253155
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..
Als er iets tegen haar gezegd wordt of gevraagd gaat het over de baby
En als ze zelf iets uitkraamt gaat het over Activia, roken of over Lieske..

Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
pi_30253161
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
  zondag 4 september 2005 @ 11:22:55 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253177
Goedemorgen!
weer helemaal bijgelezen... en het is ook goftedorie niet tegeloven... Gisteren mis ik eerst het gemekker van de buik over Lieske al en vannacht werd dat nog maar eens dunnetjes overgedaan... walgelijke wijven,,, doe het dan op zijn minst als Lieske erbij is....

Ik verwacht dat het commentaar van Chantal wel uitgezonden gaat worden.. de buik wordt er uitgeknipt..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30253200
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.
Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.
pi_30253205
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
Als ik hier zit en nadenk zou ik het ook nooit gedaan hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat het in het huis anders is. Anders genoeg om van m'n principes af te stappen: ik denk het niet, maar ook dat weten we hier denk ik niet zeker, toch?
pi_30253206
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
BRAVO
pi_30253211
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef eborn het volgende:

[..]

Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast niet

Ik zou op dit moment zelf Joost eruit zetten. Voegt ook niets toe en is in mijn ogen enkel irritant. Liever lekkere ruzies dan een circus. Als ik een circus wil dan ga ik wel naar Las Vegas, hebben we een hotel speciaal voor hem
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..
Maar ik denk dat het zonder hem ook meteen weer een stuk saaier is..
Nu zie je Rob soms eens lekker op hem zeiken ofzo.. daar geniet ik dan wel weer van
  zondag 4 september 2005 @ 11:25:19 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253222
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_30253227
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ik had idd denk ik niet meegedaan aan dat spel, maar ze wilde bijv ook niet meedoen met het bordspel.. waarom dan niet vraag ik me af ?!
pi_30253238
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..
Maar ik denk dat het zonder hem ook meteen weer een stuk saaier is..
Nu zie je Rob soms eens lekker op hem zeiken ofzo.. daar geniet ik dan wel weer van
Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.
pi_30253243
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:

[..]

Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..
pi_30253247
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.
Citeer ik Tanja even:
quote:
"Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook."
*proest* De eerlijkheid bij Tanja is ver weg te zoeken, verder weg dan ooit sinds vannacht. En samenwerken doet ze al helemaal, die zit de gehele dag te observeren zoals je zelf al zegt.
pi_30253251
quote:

[..]

Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.
pi_30253254
quote:
Komt volgens mij voornamelijk van haar zelf
pi_30253266
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef eborn het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.
Inderdaad Rikkert voegt echt helemaal niets toe
Die zou ik ook niet missen, maar ik denk juist omdat hij zo neutraal is er wel lang in blijft
pi_30253268
Hebben Ingrid en Menno nou getongd vannacht of heb ik dat verkeerd begrepen uit de verslagen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30253273
is het al de moeite waard om de streams aan te zetten?
  zondag 4 september 2005 @ 11:28:29 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253285
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..
Tsja.. die opmerking had ik ff gemist... Als ze het zelf al vindt, wie zijn wij dan om haar tegen te spreken
pi_30253287
niets te zien op de streams
pi_30253293
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Nee, tenzij je Ralph wilt zien zonnen, of een dooie slaapkamer wilt zien
pi_30253303
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

Tsja.. die opmerking had ik ff gemist... Als ze het zelf al vindt, wie zijn wij dan om haar tegen te spreken
hahaha ja serieus.. ze zei het zelf
pi_30253304
En er is nog iemand wakker.. Wie is 't ?
  zondag 4 september 2005 @ 11:29:44 #49
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253306
Nu toch: ROBBE!

En straks dus ook Dido.
pi_30253307
< gaat de zon in

tot later
pi_30253308
hmm.. blijft nog ff lekker uit dus..

Och, zometeen begint f1 toch, dus dan ga ik sowieso al niet kijken
  zondag 4 september 2005 @ 11:30:00 #52
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253310
hey.. Het been is ook wakker
pi_30253312
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef Miepje01 het volgende:
En er is nog iemand wakker.. Wie is 't ?
Rob
pi_30253325
* eborn is ook even naar de zon verkast.

Ze hebben wel een goeie tuin bij BB. Volgens mij de hele dag zon als het meezit.
  zondag 4 september 2005 @ 11:31:12 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30253330
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.
* Rikkert is gay en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (zeiden zijn vrienden buiten het huis). Aandacht van een gaykerel telt niet mee.
* Aandacht van Rob? Dat is meer uit medelijden af en toe een arm om onzekere lieske heen. KOm op meisje je kan het wel. Hahha, dat idee. Zijn dochters hebben bijna lieske's leeftijd en bovendien is rob geen pedo. Die vorm van aandacht stelt dus niets voor.

* oh en roel? die koele kop wel eens bekeken? hij heeft het zelf al gezegd; als je langer in het huis zit kan het prettig zijn tegen een maatje aan te hangen. alternatieve roel kiest buiten het bb-huis nooit zo'n studenten-madame als een lieske.
* Het is maar wat je onder goede gesprekken verstaat.
*etc die aandacht telt ooook, zolang Lieske lekker door iemands haar krioelt en hij dat allemaal maar lekker laat gebeuren...is dat toch weer iets wat bij de andere vrouwen afgunstige gevoelens op kan roepen en zo ook met anderen. Ze is niet voor niets door bijna alle vrouwen genomineerd.
  zondag 4 september 2005 @ 11:31:14 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30253331
*ook weer klaarzit. .

Heb weer een hoop gemistt zo te zien. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30253343
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Als je dit interessant vind, Ralph geniet van de zon in de tuin.

En het been waggelt wat rond.
Viper 4 life
pi_30253351
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:30 schreef eborn het volgende:
* eborn is ook even naar de zon verkast.

Ze hebben wel een goeie tuin bij BB. Volgens mij de hele dag zon als het meezit.
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warm
pi_30253358
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Ingrid en Menno nou getongd vannacht of heb ik dat verkeerd begrepen uit de verslagen?
Verkeerd begrepen. Menno kwam een halve minuut bij Ingrid zitten, maar Ingrid zei dat ze het wel even met hem had gehad. Dit naar aanleiding van de spanning die ze had van de Dido of Ingrid vraag. Toen Menno maar weer naar zijn plek wilde gaan wilde ze wel een kus, die kreeg ze in 'r nek.
pi_30253359
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warm
Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptop Maar ja, geen accu, dus ik heb geen zin om elke keer om te prikken
pi_30253362
Ach daar hebben de de Buik
  zondag 4 september 2005 @ 11:33:25 #62
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253363
Zwangere zeug nu ook op de vloer
pi_30253373
Het hangbuikzwijn is wakker.
pi_30253377
Goh d'r staan er steeds meer op, komt er nog 1 aan
pi_30253378
Joost, Tanja, Rob en Ralph zijn op.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 4 september 2005 @ 11:34:06 #66
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253379
Joost nu ook wakker
pi_30253380
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:

Zulke "vrouwen van de wereld" ben ik ook enkele malen tegengekomen in mijn leven. Stuk voor stuk hoogst onaangename types, en klaarblijkelijk is Chantal daar geen uitzondering op.
En ja, ik denk wel degelijk dat Chantal jaloers is. Die zou maar wat graag weer 19 zijn...
  zondag 4 september 2005 @ 11:34:32 #68
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253384
En Josti?
pi_30253385
nog steeds niet de moeite van het aanzetten dus

De Buik loopt alleen heen en weer.. (rokend uiteraard )
pi_30253388
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef eborn het volgende:

[..]

Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptop Maar ja, geen accu, dus ik heb geen zin om elke keer om te prikken
ik zag ook weinig niet echt handig
Maar het is wel even lekker zo buiten
Anders zit ik alleen maar binnen

Heb ook maar even muziekje opgezet het is nu toch nog niet boeiend daar bij BB
pi_30253404
Die streams stoppen telkens
pi_30253410
Ik schiet al in de lach van Joost zijn lichaamstaal.
pi_30253418
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:35 schreef Miepje01 het volgende:
ja hier ook
  zondag 4 september 2005 @ 11:36:21 #74
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253420
Stak Tanja nou net haar middelvinger op?
  zondag 4 september 2005 @ 11:36:26 #75
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253422
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:35 schreef Miepje01 het volgende:
Ja irritant heh!!!! heb ik ook steeds last van
pi_30253427
Rob tegen Joost: Goedemorgen, tijger.
pi_30253433
ze hebben de zenders niet om...
  zondag 4 september 2005 @ 11:37:06 #78
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253435
ehm.. ik hoor badkamergeluiden, maar mijn streams lopen vast hier Wat mis ik??
pi_30253438
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:34 schreef Tamaartje het volgende:
Anders zit ik alleen maar binnen
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan

Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
  zondag 4 september 2005 @ 11:37:24 #80
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253439
Rob weer met zijn "Goeiemorgen Tijger"
pi_30253446
Ralph heeft het goed bekeken zo
  zondag 4 september 2005 @ 11:38:10 #82
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30253453
Er komt teminste leven in de brouwerij.
Wat wil je tis bijna middag
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  zondag 4 september 2005 @ 11:38:25 #83
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30253460
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Ziet er leuk uit, schrijf me meteen in. .
pi_30253462
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
  zondag 4 september 2005 @ 11:39:05 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253467
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
pi_30253472
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:

[..]

Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan

Vakantie.. hmm inderdaad lekker

En ja allemaal even aanmelden mensen
pi_30253477
3,5 schep koffiemelk.. is dat wel goed voor de beejbie?
pi_30253480
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
pi_30253487
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Idd ziet er toch niet uit man
pi_30253492
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
pi_30253495
Mogge.

Die Joost had gisteren echt een paar rake grappige opmerkingen
  zondag 4 september 2005 @ 11:40:22 #92
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253500
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
Ja komt wel een beetje zo over idd.
pi_30253508
Joost, wat doe je
pi_30253512
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
pi_30253513
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef teamlead het volgende:
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
pi_30253517
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef eborn het volgende:

[..]

Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
Ja snap ik
Mijn afgelopen vakantie was niet zo boeiend..
Maarja stage enz beginnen nu weer dus ff geen vakantie voor mij
pi_30253519
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
Ik denk dat dit gewoon normaal gedrag is voor Joost
  zondag 4 september 2005 @ 11:41:22 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253520
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

En ja allemaal even aanmelden mensen
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??
pi_30253529
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.
  zondag 4 september 2005 @ 11:42:08 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253535
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ook
pi_30253537
Goed, hoelang zal het duren voordat Tanja de eerste opsteekt?
pi_30253539
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??
zie onderschrift van eborn
pi_30253545
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef vw_caddy het volgende:
Goed, hoelang zal het duren voordat Tanja de eerste opsteekt?
minder dan 1 minuut
  zondag 4 september 2005 @ 11:42:52 #104
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253562
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

jup.. en daar hebben ze dan weer zwangerschapskleding voor uitgevonden....logica
pi_30253563
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ook
BAH BAH
  zondag 4 september 2005 @ 11:42:58 #106
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253566
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Tanja wel.
pi_30253570
ik denk wat langer.. zo te zien is ze nu op zoek naar een aansteker
pi_30253577
quote:
Helemaal met je eens. Maar dat weet ze vantevoren Ze heeft neem ik aan zelf ook wel door dat ie steeds harder groeit

Ik heb er geen problemen mee hoor, vind het wel schattig zo'n buik. Maar het valt wel op
pi_30253580
quote:

[..]

Dan had ze even een maat groter mee moeten nemen..
voorbereidingen
  zondag 4 september 2005 @ 11:44:19 #110
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253592
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

zie onderschrift van eborn
juist... thanks
pi_30253594
"Klaag klaag" , meid dat heet zwangerschap..
pi_30253600
Peuk in de aanslag....

ennnnnnnnn GO!!!!!!!
  zondag 4 september 2005 @ 11:44:58 #113
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253605
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

BAH BAH
oeh.. was het niet politiek correct genoeg?
pi_30253606
Tamaartje, respect

* mee turven gaat vandaag
pi_30253611
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef Miepje01 het volgende:
haha
Ze duikt er zo weer in...
pi_30253612
Daar hebben we de 1e sigaret..
pi_30253613
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef Miepje01 het volgende:
Valt nog mee dat ze er pas 7 weken voordat ze bevalt mee komt
pi_30253614
Tanja zit goed bij de tijd

Ralph niet
  zondag 4 september 2005 @ 11:45:30 #119
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253619
Vooral ook koffie drinken en een sigaret gaan roken als je last van maagzuur hebt.
pi_30253622
Niet verstoppen achter die plant Tanja, we hebben de sigaret gezien!!

Viper 4 life
pi_30253623
Och hemel...ik was gebleven bij deeltje 61 Ik geloof nietd at ik die allemaal ga nalezen. Ik kom net op de streams en hoor dat Tanja last heeft van maagzuur en rugpijn. Ze gaat zo weer naar bed. Kan Joost alleen tegen de spiegels toneelspelen.

Ralph denkt dat het 10 uur is
Tanja denkt 11-12 uur en volgens Ralph is dat echt niet waar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30253624
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:43 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Dan had ze even een maat groter mee moeten nemen..
voorbereidingen
Plan maar eens dat je kleding in alle maten meeneemt... voor als je dikker wordt tijdens je zwangerschap en voor erna.
Dat is lastig, vooral als je al moeite hebt met plannen. Tanja is daar wel een voorbeeld van... snap je.
pi_30253625
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja zit goed bij de tijd

Ralph niet
Wat wil je als je half 7 gaat slapen
pi_30253628
Rookt Ralph nou ook? Of heeft ie enkel een pakje in z'n handen?
pi_30253635
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef vw_caddy het volgende:
Tamaartje, respect

* mee turven gaat vandaag
Zat er toch niet ver naast
pi_30253654
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Dat is lastig, vooral als je al moeite hebt met plannen. Tanja is daar wel een voorbeeld van... snap je.
Kijk, nu zitten we weer op 1 lijn. Tanja is inderdaad niet het toppunt van plannen
  zondag 4 september 2005 @ 11:46:58 #127
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30253658
Tanja heeft last van maagzuur, rugpijn en haar buik doet pijn. Zonet zakte ze al half in elkaar op de bank. Nu zit ze een sigaret te roken.
pi_30253671
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Plan maar eens dat je kleding in alle maten meeneemt... voor als je dikker wordt tijdens je zwangerschap en voor erna.
Maar je komt wel op tv enzo.. ik zou er zo iig nooit bij gaan lopen
Maarja ik ben dan ook een echte shopahollic
Dus ik kan me gewoon niet voorstellen dat je er niet van te voren over nadenkt
pi_30253675
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur, rugpijn en haar buik doet pijn. Zonet zakte ze al half in elkaar op de bank. Nu zit ze een sigaret te roken.
Ze zijn jammer genoeg niet allemaal even slim.
  zondag 4 september 2005 @ 11:47:41 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30253676
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.
Dat is exact wat Chantal en Tanja haar op een zelfde, walgelijke manier probeerden duidelijk te maken vannacht en dat ze dat nodig moet aanpassen. Je moet je namelijk volgens Chantal en Tanja zo voordoen wat de mensen verwachten. Dan heb je kans verder te komen.
Het was prachtig hoe Lieske daar steeds op reageerde trouwens. Zoals ze zelf ook zei op een gegegevn moment "Ik heb de hele tijd het idee dat ik het in Keulen hoor donderen"
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 4 september 2005 @ 11:47:50 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30253682
quote:
Ze moeten Tanja er écht uithalen voor het misgaat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 4 september 2005 @ 11:47:59 #132
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30253684
quote:
En had arme kindje maar zuurstof gebrek lijden

zondag 4 september 2005 @ 11:48:16 #133
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253693
Daar heeft Rob wel gelijk in, niemand ruimt zijn troep meer op daar!
  zondag 4 september 2005 @ 11:48:34 #134
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253697
DID
pi_30253701
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef Showtime het volgende:
Niet verstoppen achter die plant Tanja, we hebben de sigaret gezien!!

[afbeelding]
huis/tuin/keuken junk
  zondag 4 september 2005 @ 11:48:50 #136
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30253704
Tanja heeft er maar weer eens opgestoken
  zondag 4 september 2005 @ 11:49:03 #137
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30253708
Heeft Rob Dido weer wakker gemaakt?
pi_30253711
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef eborn het volgende:

[..]

Kijk, nu zitten we weer op 1 lijn. Tanja is inderdaad niet het toppunt van plannen
Blij dat we even op 1 lijn zitten... hahahaha da's saai.
pi_30253715
Waarom heeft iedereen een schurfthekel aan Chantal?
Chantal heeft met Lieske toch eigenlijk alleen gepraat over het gedrag van Lieske en dat anderen zich daaraan kunnen ergeren? En anderen ergerden/irriteren zich daar inderdaad aan dus dan is het toch best handig om te weten omdat ze er niet uit wil worden gestemd?
Als ik op m'n werk de hele tijd iedereen irriteer zou ik het ook wel willen weten.
Of was het overduidelijk dat Chantal hier eigen bedoelingen bij heeft en/of heeft ze het op een botte manier gebracht?

Joost is trouwens idd erg homo of erg metro als ie gaar raden wat voor een deo Rob heeft
pi_30253718
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

En had arme kindje maar zuurstof gebrek lijden

"Heb ik een kind in mijn buik dan?"
pi_30253720
Tanja: Ik wou dat ik op mn buik kon liggen"
  zondag 4 september 2005 @ 11:49:22 #142
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30253721
Tanja wil op haar buik liggen.
pi_30253732
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: Ik wou dat ik op mn buikkon liggen"
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenken
pi_30253738
ok maandverband dat roel in de koelkast had gelegd is net ontdekt....
pi_30253744
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:50 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

idd
  zondag 4 september 2005 @ 11:51:07 #146
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30253745
Ga maar lekker op je buik liggen, dat kan niet slechter zijn dat wat je nu aan het doen bent.
pi_30253747
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:50 schreef Miepje01 het volgende:
7 maanden geleden heeft ze al helemaal niet nagedacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30253751
Als Tanja niet zwanger was lag ze nu naast Ralph, zal die leuk vinden.
Viper 4 life
pi_30253755
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: Ik wou dat ik op mn buik kon liggen"
Kan ze ook, maar dan wordt ze wel een menselijke wip
pi_30253756
standaarduitspraak van dido: DAAR kan ik echt van genieten...

al te vaak gehoord
  zondag 4 september 2005 @ 11:51:27 #151
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30253757
Als ik niet zwanger was lag ik nu naast je
pi_30253759
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is exact wat Chantal en Tanja haar op een zelfde, walgelijke manier probeerden duidelijk te maken vannacht en dat ze dat nodig moet aanpassen. Je moet je namelijk volgens Chantal en Tanja zo voordoen wat de mensen verwachten. Dan heb je kans verder te komen.
Het was prachtig hoe Lieske daar steeds op reageerde trouwens. Zoals ze zelf ook zei op een gegegevn moment "Ik heb de hele tijd het idee dat ik het in Keulen hoor donderen"
Ik heb het gemist. Waarom was die manier zo walgelijk dan?
pi_30253760
"Als ik niet zwanger was had ik nu naast je gelegen" ..

Volgens mij had ze er dan geen eens in gezeten..

"Ik hoop niet dat het nog 7 weken zo blijft"

Nee schat, het wordt erger
pi_30253766
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:51 schreef eborn het volgende:

[..]

Kan ze ook, maar dan wordt ze wel een menselijke wip
Wuhahaha zie het al helemaal voor me
  zondag 4 september 2005 @ 11:52:24 #155
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30253776
Had ze zich maar niet moeten laten naaien zonder protectie door een Antiliaantje die ze maar voor 1 nacht kende. Die vuile sloerie.
pi_30253778
wat loopt ze nou te zeuren joh
pi_30253786
als tanja niet zwanger was geweest had ze nu naast/op/onder roel gelegen... hij is toch wel een soort van knappe versie van haar lelijke ex.
  zondag 4 september 2005 @ 11:53:00 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30253788
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Lolalala het volgende:
Waarom heeft iedereen een schurfthekel aan Chantal?
Chantal heeft met Lieske toch eigenlijk alleen gepraat over het gedrag van Lieske en dat anderen zich daaraan kunnen ergeren?
Geloof me, het was t e n e n k r o m m e n d
Je voelde als toeschouwer echt plaatsvervangende schaamte. Voor mij het meest walgelijke stukje van 5 edities Big Brother.
pi_30253794
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
als tanja niet zwanger was geweest had ze nu naast/op/onder roel gelegen... hij is toch wel een soort van knappe versie van haar lelijke ex.
En jij denkt dat Roel haar wil?
pi_30253798
Hoor ik nou die baby in Tanja haar buik kloppen, als ik daar had gezeten had ik er ook zo gauw mogelijk uit gewild met al die rook.
Viper 4 life
pi_30253814
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geloof me, het was t e n e n k r o m m e n d
Je voelde als toeschouwer echt plaatsvervangende schaamte. Voor mij het meest walgelijke stukje van 5 edities Big Brother.
Ik moet het plaatsen onder de categorie "Zo lees je iemand niet de les" ?
Ik ga vanavond kijken Ben benieuwd of het erin zit, en anders morgen
pi_30253816
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:53 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

En jij denkt dat Roel haar wil?
daar gaat het niet om.... geen van de mannen wil lieske ook... tis maar net een kwestie van jezelf opdringen aan die mannen.

en je weet het, mannelijk vlees is ZWAK
  zondag 4 september 2005 @ 11:54:53 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30253824
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:51 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Ik heb het gemist. Waarom was die manier zo walgelijk dan?
Lees het maar na. Ik heb zelfden fokkers het zo eens zien zijn als tijdens dit uurtje.
Het begint om 3:53 uur!

Commentaren op de live streams deel 82
  zondag 4 september 2005 @ 11:54:58 #164
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30253825
Wat is er eigenlijk zo leuik aan gluren naar andere mensen ?
Vraag ik me zo af. Dat arm en rijk gedoe bracht nog wat actie in de zaak.
pi_30253829
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ai ai, nu schieten we toch weer van die lijn af
pi_30253835
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Verkeerd begrepen. Menno kwam een halve minuut bij Ingrid zitten, maar Ingrid zei dat ze het wel even met hem had gehad. Dit naar aanleiding van de spanning die ze had van de Dido of Ingrid vraag. Toen Menno maar weer naar zijn plek wilde gaan wilde ze wel een kus, die kreeg ze in 'r nek.
Thanks, ik snap het weer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 4 september 2005 @ 11:56:10 #167
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253845
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef Zw0rld het volgende:
dat arm en rijk gedoe vond ik juist helemaal niks.... verstoort het hele groepsproces en je zet mensen tegen elkaar op.. terwijl ze nu juist bewijzen dat ze dat zelf ook prima kunnen
pi_30253850
@ eborn sja ik ga maar weer eens echt offline.....

LATER!!
pi_30253862
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef Zw0rld het volgende:
Het is gewoon een virus wat je te grazen neemt Je zit eigenlijk uren voor 'niets' te kijken, om vervolgens de leuke momenten net te missen

Maar het verblijf hier op Fok! maakt het natuurlijk ook weer een stuk prettiger
pi_30253865
knipoog

bye
pi_30253869
Ut zijn allemaal potientiele kandidaten voor de Josti band daar.
pi_30253876
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
LATER!!
Jep, tot later!
pi_30253877
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

daar gaat het niet om.... geen van de mannen wil lieske ook... tis maar net een kwestie van jezelf opdringen aan die mannen.

Hmm dat van Lieske ben ik niet zeker van.. het lijkt nu alsof dat niet zo is maar denk dat daar nog wel verandering in gaat komen

En idd mannelijk vlees is zwak
pi_30253889
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ eborn sja ik ga maar weer eens echt offline.....

LATER!!
pi_30253891
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:57 schreef Tamaartje het volgende:
En idd mannelijk vlees is zwak
Begin jij nou ook al!?
pi_30253901
Ik ben me wat op de hoogte aan het stellen van de gebeurtenissen vand it weekend en mijn hemel, ik vond die Tanja eerst alleen een saaie, domme doos, maar ik vind het nu ook een teringtrut. Eruit met dat wicht
pi_30253912
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:57 schreef eborn het volgende:

[..]

Begin jij nou ook al!?
Het is gewoon de waarheid..

Maar vrouwen zijn ook wel zo.. alleen moet je een beetje de goede tactiek hebben
pi_30253916
Iemand die nog een Tanja fanclub durft op te richten?
pi_30253922
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben me wat op de hoogte aan het stellen van de gebeurtenissen vand it weekend en mijn hemel, ik vond die Tanja eerst alleen een saaie, domme doos, maar ik vind het nu ook een teringtrut. Eruit met dat wicht
Whoei nog een Tanja-hater
pi_30253925
quote:
Who knew?
pi_30253968
Dido biedt Tanja aan om d'r rug te masseren.
Viper 4 life
pi_30253969
Zijn we allemaal Tanja-haters dan? (da's shit voor Talpa: daar gaat het zwangere boegbeeld)
pi_30253971
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
Het is gewoon de waarheid..
Goed, in veel gevallen wel, maar lang niet altijd
pi_30253972
Iritante stem heeft Tanja..
  zondag 4 september 2005 @ 12:01:20 #185
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30253979
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef eborn het volgende:

[..]

Het is gewoon een virus wat je te grazen neemt Je zit eigenlijk uren voor 'niets' te kijken, om vervolgens de leuke momenten net te missen

Maar het verblijf hier op Fok! maakt het natuurlijk ook weer een stuk prettiger
De combinatie van het kijken naar de streams en het gezamelijk schelden op Fok maakt het helemaal geweldig idd En als je eens wat mist kun je het hier altijd teruglezen
pi_30253996
Dat dat kind uberhaupt nog groeit met al dat gepaf...
Who knew?
  zondag 4 september 2005 @ 12:03:01 #187
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30254013
Zwanger schaps gym
  zondag 4 september 2005 @ 12:03:13 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30254020
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Zijn we allemaal Tanja-haters dan? (da's shit voor Talpa: daar gaat het zwangere boegbeeld)
Ik denk dat Talpa er beter aan doet één van de reserve-zwangeren in het huis te halen en Tanja eruit te zetten...
pi_30254022
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef eborn het volgende:

[..]

Goed, in veel gevallen wel, maar lang niet altijd
Je hebt altijd uitzonderingen
pi_30254026
Tanja wil ook geen zwangerschapsgym (Dido stelt dat voor). Ik denk dat Tanja überhaupt niet houdt van gezonde dingen. Stel je voor dat je iets doet wat goed voor jezelf of je baby (heb ik een baby dan?) is!
pi_30254042
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lees het maar na. Ik heb zelfden fokkers het zo eens zien zijn als tijdens dit uurtje.
Het begint om 3:53 uur!

Commentaren op de live streams deel 82
Ik heb het gelezen ja.

Edit: Ah... Het ging erom hoe Lieske overkomt op tv wat betreft met jongens naar bed
I get it
pi_30254043
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:03 schreef Tamaartje het volgende:
Je hebt altijd uitzonderingen
Joepie, ik ben een uitzondering!

En dan gaan we nu allemaal zwangerschapsgymen!
pi_30254045
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:

[..]

De combinatie van het kijken naar de streams en het gezamelijk schelden op Fok maakt het helemaal geweldig idd En als je eens wat mist kun je het hier altijd teruglezen
Zonder Fok! is het inderdaad een stuk minder leuk om de streams te kijken
pi_30254047
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Tanja wil ook geen zwangerschapsgym (Dido stelt dat voor). Ik denk dat Tanja überhaupt niet houdt van gezonde dingen. Stel je voor dat je iets doet wat goed voor jezelf of je baby (heb ik een baby dan?) is!
Ze wilt het wel, maar niet alleen
  zondag 4 september 2005 @ 12:04:14 #195
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30254050
BB is dat geen openbare ruimte?
Daar mag toch niet gerookt worden
pi_30254065
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen ja.
Maar iedereen zag toch dat Lieske erg dom steeds overkomt en nu zeggen Chantal en Tanja daar iets van (lees joh meid hou je in), dat lijkt mij best handig
(don't throw your rocks at me )
Ik moet het misschien zien om het te begrijpen maar tot nu toe zie ik er niks ergs in
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:59 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand die nog een Tanja fanclub durft op te richten?
pi_30254068
quote:
Ja, opzouten met dur, zelden iemand gezien die zo weinig interesse toont voor de ander, hoe berekenend kan iemand zijn. Ze mag ook geen auditie doen voor de Josti band, bijvoorbaat al te dom enzooo bevonden.
pi_30254071
Misschien is het allang voorgesteld, maar is er een mogelijkheid om Lieske te laten weten dat we willen dat ze zichzelf blijft? Scanderen, vliegtuigjes met tekst?
pi_30254073
Ralph heeft een koortslip.
Viper 4 life
  zondag 4 september 2005 @ 12:05:52 #200
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_30254089
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Showtime het volgende:
Dat is toch een virus infectie ?
pi_30254094
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het allang voorgesteld, maar is er een mogelijkheid om Lieske te laten weten dat we willen dat ze zichzelf blijft? Scanderen, vliegtuigjes met tekst?
Erg goed idee

(met een (event. verkapte) flame naar Tanja
Who knew?
pi_30254095
Juist omdat Tanja/Chantal zo irritant zijn enzo moeten ze blijven.. Anders gaat het echt saai worden. Dan wordt het 1 big happy family
  zondag 4 september 2005 @ 12:06:07 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30254097
pi_30254102
quote:
Had Nathalie gisteren geen koortslip?
pi_30254106
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:06 schreef eborn het volgende:

[..]

Had Nathalie gisteren geen koortslip?
Who knew?
  zondag 4 september 2005 @ 12:06:45 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30254109
quote:
Misschien Naat ook wel.
pi_30254114
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Dat is toch een virus infectie ?
idd

vandale : terugkerende infectie van de lip waarbij zich blaasjes vormen, veroorzaakt door het herpes-simplexvirus
Viper 4 life
pi_30254137
Dido wil stoppen met t fucken van Lieske
  zondag 4 september 2005 @ 12:08:10 #209
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30254138
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:59 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Whoei nog een Tanja-hater
Count me in
pi_30254139
en hoppa.. wat bloeddrukverhogend zout op het eitje flikkeren

Ik gok dat het 2 weken te vroeg word geboren
  zondag 4 september 2005 @ 12:08:11 #211
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254140
Dido gaat lief doen tegen Lieske
  zondag 4 september 2005 @ 12:08:15 #212
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30254142
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Goed plan, maar hopelijk overbodig. Lieske liet gisteren al meerdere keren aan Chantal en Tanja weten dat ze geen enkel idee had waar ze het over hadden.... en hoe ze zich dan in hun ogen als een slet had gedragen. Was heerlijk om te zien. En toen die knuffel van Chantal, waarop Lieske zei "nee, nee, nee, nee, nee"... maar Chantal deedhet toch
pi_30254143
Ach gossie, Dido houdt op met het plagen van Lieske. Wat humaan
  zondag 4 september 2005 @ 12:08:21 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30254146
Ff over Tanja....

Ik begin mezelf écht zorgen te maken over de baby. Ze zorgt véél te slecht voor zichzelf. Ik denk dat het dan ook verstandig is om haar úit het huis te halen en misschien te vervangen door een andere (wél verstandige) zwangere....

Iemand enig idee hoe we Talpa daarvan zouden kunnen doordringen?
  zondag 4 september 2005 @ 12:08:40 #215
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30254153
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
DiLdo wil stoppen met fucken van Lieske?
  zondag 4 september 2005 @ 12:08:41 #216
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254154
quote:
Als je het zo formuleert, zijn er vast genoeg vrijwilligers die het willen overnemen
pi_30254159
quote:
Waardeer ik aan haar, ze voelt de situatie goed aan.
Viper 4 life
pi_30254165
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....

Ik begin mezelf écht zorgen te maken over de baby. Ze zorgt véél te slecht voor zichzelf. Ik denk dat het dan ook verstandig is om haar úit het huis te halen en misschien te vervangen door een andere (wél verstandige) zwangere....

handtekeningen ophalen
  zondag 4 september 2005 @ 12:09:26 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254172
quote:
Ff over Tanja....

De moeder van Tanja zei donderdag toch ook zoiets? Dat ze in het BB-huis beter voor zichzelf zorgde dan thuis?
  zondag 4 september 2005 @ 12:09:31 #220
128657 fantastrick
Unusual.. as usual..
pi_30254175
quote:
Ff over Tanja....

Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet alles
pi_30254181
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als je het zo formuleert, zijn er vast genoeg vrijwilligers die het willen overnemen
Ja zo zegt ze t zelf
pi_30254183
Welkom bij Big Brother 2005.. MindFucking Good!!!!
  zondag 4 september 2005 @ 12:10:41 #223
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254200
Ik vind dat Talpa ook maar moet beginnen met een big-brother dorp zoals in Duitsland... dit mag gewoon niet meer ophouden
  zondag 4 september 2005 @ 12:10:55 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30254205
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef fantastrick het volgende:

[..]

Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet alles
Blijkbaar niet goed genoeg, ze rookt nog steeds en slaapt maar een paar uurtjes per nacht. Lijkt me niet echt goed...
pi_30254209
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef fantastrick het volgende:

[..]

Count me in
heey jij hier

[late reactie ]
pi_30254218
Big Brother internationaal zou ook niet verkeerd zijn, met een paar duitsers, belgen en engelse in zo een huis moet gezellig worden.
Viper 4 life
pi_30254221
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Blijkbaar niet goed genoeg, ze rookt nog steeds en slaapt maar een paar uurtjes per nacht. Lijkt me niet echt goed...
Jah, ze wordt om 3 uur naar bed gestuurd maar om 6 uur vertrekt madam pas...
  zondag 4 september 2005 @ 12:11:39 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30254225
Lieske liet het ook mooi zien toen iemand haar gisteren een dilemma voorlegde. Het kwam er op neer dat ze moest kiezen tussen een normaal vriendje mét geld of een hele leuke vriend zónder geld. Zonder aarzelen zei ze meteen "zónder geld, want ik kan mezelf wel redden". Prachtig.
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 12:11:51 #229
128220 Peter6000
pi_30254230
Goedenmorgen

Mooi begin van de dag: Dido

Ze heeft gedroomd dat ze een opdracht het gewonnen, 2 kaartjes gewonnen voor Aïda en toen was ze bang op een plateau (wat is een plateau )
Ralph (slijmbal) vindt het bijzonder dat Dido haar dromen onthoudt, dat heeft hij niet.

Dido bijna uit bed gevallen, zei ze
  zondag 4 september 2005 @ 12:12:00 #230
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254233
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:11 schreef Showtime het volgende:
Big Brother internationaal zou ook niet verkeerd zijn, met een paar duitsers, belgen en engelse in zo een huis moet gezellig worden.
oeh jah.. dat iedereen lekker in zijn eigen taal kan roddelen.... en dan 1 er tussen die alle talen spreekt maar dat niet laat merken
pi_30254241
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef fantastrick het volgende:

Is het niet heel erg gek dat ánderen zich wel zorgen maken om haar toestand en al het goede voor haar willen, maar dat ze zèlf heel slecht voor haar & haar baby zorgt? Weet je wat...ik hou mijn hart vast voor dat arme schaap (de baby) als ze straks niet in het BB huis zitten en moeder de domme gans voor het kindje moet gaan zorgen
  zondag 4 september 2005 @ 12:12:28 #232
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30254248
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen ja.

Edit: Ah... Het ging erom hoe Lieske overkomt op tv wat betreft met jongens naar bed
I get it
Chantal riep wel duizend keer dat ze het beste met Lieske voorhad en het daarom zei. Opbouwende kritiek. ( )

Lieske was nog niet de kamer uit zegt ze tegen Roel dat ze het niet voor Lieske maar voor hem deed. Dat Lieske er niet zo snel uit zou vliegen als ze zich wat meer zou "gedragen".

Werkelijk tenenkrommend.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 4 september 2005 @ 12:12:32 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30254251
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef eborn het volgende:
Ach gossie, Dido houdt op met het plagen van Lieske. Wat humaan
Nou zeg.... Alsof Lieske daar op zit te wachten
  zondag 4 september 2005 @ 12:13:00 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30254260
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is het niet heel erg gek dat ánderen zich wel zorgen maken om haar toestand en al het goede voor haar willen, maar dat ze zèlf heel slecht voor haar & haar baby zorgt? Weet je wat...ik hou mijn hart vast voor dat arme schaap (de baby) als ze straks niet in het BB huis zitten en moeder de domme gans voor het kindje moet gaan zorgen
Ik heb zo'n vermoeden dat de kinderbescherming al in de startblokken staat.
pi_30254265
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske liet het ook mooi zien toen iemand haar gisteren een dilemma voorlegde. Het kwam er op neer dat ze moest kiezen tussen een normaal vriendje mét geld of een hele leuke vriend zónder geld. Zonder aarzelen zei ze meteen "zónder geld, want ik kan mezelf wel redden". Prachtig.
Fijn dat ons voorgevoel over Lieske juist was. Ik ben gewoon steeds meer Lieske fan
pi_30254272
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:

oeh jah.. dat iedereen lekker in zijn eigen taal kan roddelen.... en dan 1 er tussen die alle talen spreekt maar dat niet laat merken
Viper 4 life
  zondag 4 september 2005 @ 12:13:40 #237
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254276
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou zeg.... Alsof Lieske daar op zit te wachten
Na dat gezeik van de zeug en chantal hebben we daar nog geen bijnaam voor? wel denk ik.. Lieske kan wel ff rust gebruiken....
  zondag 4 september 2005 @ 12:13:52 #238
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30254284
Had Nathalie het niet gisteren over dat ze Aïda en De Drie Musketiers op DVD heeft gezien.
pi_30254295
Hoe heet het gat waar een kippenei uit komt..

Joost: Kippenkut
  zondag 4 september 2005 @ 12:14:30 #240
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254304
een kippekut heet een kloaka blijkbaar.. nah.. bedankt voor dit leermomentje Dido
pi_30254328
Het cloaka met een c (en over die twede c/k twijfel ik nu )
pi_30254330
Zit toch een beetje te wachten tot Lieske ontwaakt, die biedt nu de meeste garantie op wat vuurwerk in het huis.
Viper 4 life
pi_30254344
clo·a·ca (de ~, ~'s/cloaken)
1 gemeenschappelijke uitgang van endeldarm, urineleiders en eileider bij vogels, reptielen en vele vissen
pi_30254352
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
volgens mij 2 c's
pi_30254356
Twee maal c dus, ik vond die tweede k al zo raar staan.
  zondag 4 september 2005 @ 12:17:07 #246
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30254358
Het is Cloaca.
  zondag 4 september 2005 @ 12:17:34 #247
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30254365
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
hm..voortaan ff spellen Dido
pi_30254376
Hè lekker....ik heb het geluid op stream 1 en luisterde even naar het neusgesnotter van Joost
pi_30254380
Joost: dat is wat bij vrouwen 2 gaten zijn....

....

en bij mannen ook trouwens

(Dido denkt vrij lang)

Dido: Ja, inderdaad.
pi_30254394
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Hè lekker....ik heb het geluid op stream 1 en luisterde even naar het neusgesnotter van Joost
Ach, beter dan Rikkert die het vervolgens ook nog opeet. En daarna zegt: "Ik denk dat iedereen dat wel eens doet".... bleh
  zondag 4 september 2005 @ 12:19:47 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30254409
Hahaha, ik moet zo lachen om Rob & Joost.
pi_30254410
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef eborn het volgende:

[..]

Ach, beter dan Rikkert die het vervolgens ook nog opeet. En daarna zegt: "Ik denk dat iedereen dat wel eens doet".... bleh
gatverdamme

* Tamaartje zat net lekker een koekje te eten
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 12:19:55 #253
128220 Peter6000
pi_30254411
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is Cloaca.
De cloaca is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting, urine en genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden uitgescheiden. Alle vogels, reptielen en amfibieën hebben een cloaca. Dieren met een placenta (de meeste zoogdieren) en beenvissen hebben in plaats van een cloaca gespecialiseerde openingen.
  zondag 4 september 2005 @ 12:20:10 #254
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30254419
Joost zit jaloers naar de boterham van Rob te kijken.
  zondag 4 september 2005 @ 12:20:53 #255
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30254434
Dat is echt zo'n goed duo, Rob en Joost.
pi_30254438
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje zat net lekker een koekje te eten
In dat geval zal ik niet verder vertellen
pi_30254443
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

De cloaca is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting, urine en genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden uitgescheiden. Alle vogels, reptielen en amfibieën hebben een cloaca. Dieren met een placenta (de meeste zoogdieren) en beenvissen hebben in plaats van een cloaca gespecialiseerde openingen.
Dat zeg ik...
pi_30254454
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:20 schreef eborn het volgende:

[..]

In dat geval zal ik niet verder vertellen
dank u
  zondag 4 september 2005 @ 12:21:38 #259
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_30254455
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Gebruik je wikipedia hiervoor?
pi_30254465
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Rica het volgende:

[..]

Chantal riep wel duizend keer dat ze het beste met Lieske voorhad en het daarom zei. Opbouwende kritiek. ( )

Lieske was nog niet de kamer uit zegt ze tegen Roel dat ze het niet voor Lieske maar voor hem deed. Dat Lieske er niet zo snel uit zou vliegen als ze zich wat meer zou "gedragen".

Werkelijk tenenkrommend.
Wat bedoel je hier precies mee? Chantal zat Lieske af te zeiken voor Roel?
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 12:22:19 #261
128220 Peter6000
pi_30254466
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Gebruik je wikipedia hiervoor?
Neeeeeeee hoor, ik wist het toevallig
  zondag 4 september 2005 @ 12:22:25 #262
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30254468
Joost: .
  zondag 4 september 2005 @ 12:22:54 #263
128655 justagirl1970
To BB or not to BB
pi_30254478
dit was weer mijn leermoment voor vandaag....
pi_30254490
Dido gaat nu weer het "lieve meisje" uithangen?
pi_30254492
Rob en Dido hebben het nog even over het plagen van Lieske.
pi_30254511
Stom dat je je zo kan opwinden over dingen waar je eigenlijk niets mee te maken hebt.

Nathalie heeft het weer over dat ze ophoudt met Lieske plagen. "Ik hou op met het gefuck. Lieske plagen. Kinderachtig. We gaan er te ver in. Ik ben helemaal geen pestkop, dus ik stop ermee"
Rob: Ik hoef er niet mee te stoppen, ik ben haar niet echt aan het plagen.
Nathalie: Iedereen doet het al, ik ben niet zo, vind ik niet leuk van emzelf.

maar je had het wat eerder moeten bedenken, Naat
pi_30254523
Rob: "Ze zijn allemaal dingen aan het zoeken. Op een gegeven moment is het gewoon niet meer leuk. Altijd maar over sex."
pi_30254527
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Stom dat je je zo kan opwinden over dingen waar je eigenlijk niets mee te maken hebt.

Dido heeft het weer over dat ze ophoudt met Lieske plagen. "Ik hou op met het gefuck. Lieske plagen. Kidnerachtig. We gaan er te ver in. Ik ben helemaal geen pestkop, dus ik stop ermee"
Rob: Ik hoef er niet mee te stoppen, ik ben haar niet echt aan het plagen.
Dido: Iedereen doet het al, ik ben niet zo, vind ik niet leuk van emzelf.

maar je had het wat eerder moeten bedenken, Died
Dido dus

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 04-09-2005 12:25:12 ]
pi_30254532
Goh... ze gaan het niet meer over sex hebben? Dat zou een unicum zijn
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 12:25:03 #270
128220 Peter6000
pi_30254534
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:22 schreef sannuh het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Chantal zat Lieske af te zeiken voor Roel?
Chantal vindt dat je zoveel mogelijk niet jezelf moet zijn, om ver te komen in het BB spel.
Daarom adviseerde ze haar, het niet zoveel over jongens te hebben, omdat men haar dan een slet zouden vinden.
Roel vindt Lieske leuk (fysiek).
En daarom is het een behoorlijk goede daad van Chantal, en Lieske corrigeren, en ervoor zorgen dat Lieske blijft, zodat Roel happy is.

Aldus Chantal
pi_30254538
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
maar je had het wat eerder moeten bedenken, Naat
Verhaaltje is goed, maar het is Dido en niet Naat
  zondag 4 september 2005 @ 12:25:34 #272
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30254553
Ah ik heb wat gemist geloof ik. Lieske is lekker gedist waarbij ze zelf bij zat? Prima !
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_30254565
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Dido dus
Ja, stom! Twee dagen niet echt online end at haal ik Dido en Nathalie al door elkaar. (en wijzig vervolgens niet mijn tekst, maar jouw quote).
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 12:26:03 #274
128220 Peter6000
pi_30254568
Joost moest van Chantal een banaan aftrekken, was wel leuk hoor (vannacht)
pi_30254572
Goh wat moralistisch is Chantal, heeft ze liever dat Lieske big brother wint dan haar. Komt niet echt geloofwaardig over, haar beweegredenen.
Viper 4 life
pi_30254584
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, stom! Twee dagen niet echt online end at haal ik Dido en Nathalie al door elkaar. (en wijzig vervolgens niet mijn tekst, maar jouw quote).

Goedemiddag Isabeau
  zondag 4 september 2005 @ 12:27:04 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30254595
Mijn conclusie nadat ik helemaal ben bijgelezen:

Naast Tanja heeft Chantal ook wat over Lieskes gedrag gezegd wat geheel terecht was lijkt me. En Roel verdedigt haar niet ! De rest van de groep zit Lieske ook een beetje te plagen...
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_30254598
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ah, je moet er gewoon even opnieuw inkomen. Over 20 minuten ben je er weer helemaal bij
pi_30254605
Gatverdamme die Joost zeg, terwijl andere zitten te eten zit hij uit zn neus te kanen...wat een smeerlap.
  zondag 4 september 2005 @ 12:27:43 #280
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30254608
Ik vind het goed dat Rob en Dido erover zitten te praten ze zijn idd veelste ver gegaan.
pi_30254622
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Sasami het volgende:
Ik vind het goed dat Rob en Dido erover zitten te praten ze zijn idd veelste ver gegaan.
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend over
pi_30254627
Valt me ook vies tegen van Roel dat hij niet voor Liesk eopkwam, maar ik vind Ingrid wel een steeds toffer wijf (vond ik al, ze stijgt dus in mijn achting)
pi_30254633
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:

[..]

Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend over
Dat vind ik inderdaad ook, ik erger me nu niet zoveel meer aan hem
pi_30254634
Nathalie uit bed en in de badkamer
pi_30254647
Dido zegt: "kun je zien wat drank met je doet", met andere woorden..." ik was mezelf".
Is het niet zo dat drank de echte mens in je naar boven haalt..
Sorry hoor, maar ik vind Dido een heel berekenend meisje, zeker niet mijn favoriet.
pi_30254657
Dido-moe
pi_30254661
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Valt me ook vies tegen van Roel dat hij niet voor Liesk eopkwam, maar ik vind Ingrid wel een steeds toffer wijf (vond ik al, ze stijgt dus in mijn achting)
Dat van Ingrid ben ik inderdaad met je eens!
  zondag 4 september 2005 @ 12:30:20 #288
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30254674
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens één van haar eerste dagen toen met club Triest (Dido en Menno) had ik al door dat ze niet het prototype van een dom blondje was. Het is alleen jammer dat ze tijdens de kick-off wel zo overkwam, maar Ingrid is idd wel oke!
  zondag 4 september 2005 @ 12:30:21 #289
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30254676
quote:

[..]

Ja klopt in het begin vond ik Rob ook helemaal niets . maar hij wordt steeds leuker.
pi_30254682
Linda poedelnaakt onder de douche.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_30254685
Rob heeft Linda naakt gezien
Who knew?
pi_30254689
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Chantal vindt dat je zoveel mogelijk niet jezelf moet zijn, om ver te komen in het BB spel.
Daarom adviseerde ze haar, het niet zoveel over jongens te hebben, omdat men haar doen een slet zouden vinden.
Roel vindt Lieske leuk (fysiek).
En daarom is het een behoorlijk goede daad van Chantal, en Lieske corrigeren, en ervoor zorgen dat Lieske blijft, zodat Roel happy is.

Aldus Chantal
Wat een lomp wijf zeg die Chantal. Het slaat echt werkelijk nergens op. Maar sowieso dat gezeik over Lieske.. waarom doen ze dat joh? Echt triest is dat. Chantal is gewoon een uitgezakte theezak en loopt daarom op Lieske te zeiken. Chantal: Oprotten!!
  † In Memoriam † zondag 4 september 2005 @ 12:30:54 #293
128220 Peter6000
pi_30254696
12:30 Er roept iemand van buiten: homo
pi_30254703
quote:

[..]

Hij is er ook meerdere malen over aangesproken.
Who knew?
pi_30254707
Ik ga even ontbijten (ik was gisteren trouwens ind e Efteling, en ik denk dat z enu ook een beetje BB-Isabeau-moe zijn Maar ik vond tenminste 1 persoon die óók BB keek en het leuk vond! (we waren met z'n zessen...2 van de 6...mwoah).

Joost wil Linda ook wel een keer poedelnaakt zien douchen
Rob denkt niet dat ze dat zullen doen (douchen uitzenden?)
pi_30254716
Dido is er trouwens van overtuigd dat het programma niet gekeken wordt.
pi_30254718
Domme Dido, overtuig dat het programma niet bekeken wordt, kom nou zeg....slapen doen we s nachts...hoewel...jullie niet, neem mn woorden terug
pi_30254719
Homo! (over het hek)

Joost: Fuck, weer fans!

pi_30254721
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
12:30 Er roept iemand van buiten: homo
Joost: Ik heb fans
  zondag 4 september 2005 @ 12:32:15 #300
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30254733
Chantals redenatie van "mogelijk niet jezelf zijn" volg ik niet helemaal. Ik heb nog steeds het idee dat ze zich nog niet helemaal 100% op haar gemakt voelt, maar ik denk wel dat dat nog komt. Daarbij heeft ze wel gelijk wat ze over Lieske zegt, dat ze niet zo'n stom huppelkutje moet zijn.
pi_30254749
Trouwens Joost vind ik ook een irritante gozer hoor.. de hele tijd dat "geknuffel" en debiele gedoe met Dido Vaag ventje
En ik vind Ralph een beetje stilletjes.. hij valt niet echt op.. beetje jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')