Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is het m juist, Chantal verwacht dat Lieske d'r mond houdt met d'r 19 jaar, wat weet zou nou???
Gelukkig wel, anders kon je je nergens meer aan irriterenquote:Op zondag 4 september 2005 11:00 schreef Tamaartje het volgende:
Tja de 1 is op 19 zo en de ander zo..
Het maakt het een stuk levendiger iddquote:Ze kan heel dom overkomen, maar tja niet iedereen is zo volwassen als Chantal..
Maar toch heeft het ook wel weer wat dit gezeuranders is het ook zo saai
Goed planquote:* Tamaartje gaat even verhuizen met de laptop naar de zon
quote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40![]()
Neeeeee, niet ophoudenquote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....quote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef vw_caddy het volgende:
Die 19-jarige vind ik momenteel veel interessanter dan die uitgerekte doos van 40Zij van 40 hoeft haar van 19 niet de mond te snoeren. Alsof zij er veel nuttige dingen uitkrijgt. Hou op man.
Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.quote:Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
doe normaal chantal op een meiske als lieske jaloers??
chantal is een vrouw van de wereld zoals het lekker afgezaagd klinkt....
Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circusquote:Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....
LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.quote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.
Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaanquote:Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon allebei hun mond houden ....
Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Chantal kan het niet hebben dat Lieske zoveel aandacht van de mannen krijgt.
Aaaargh, praten praten!quote:Op zondag 4 september 2005 11:07 schreef Ireth het volgende:
Dan is er weer meer tijd voor leuke toneelstukjes a la circus
Wie nietquote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze zelf graag nog 19 zou willen zijn...
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb er gewoon een teringhekel aan als een oudere persoon denkt dat zij het beste en hoogste woord heeft. Dan heb jij bij mij volledig afgedaanLieske staat in vergelijking met Chantal nog maar net op de wereld en heeft er een hele andere kijk op. Mag het?
Nou nog hopen dat BB de beelden van vannacht gaat uitzenden maandag. Dan is het byebye zwaaizwaai Chantal&Tanja![]()
hahaquote:
Van mij mag ze als eerste eruit hoor..quote:Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?quote:Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
LOL jij ziet dit helemaal verkeerd; Lieske krijgt niet veel meer aandacht van de mannen dan chantal. Het enige verschil is dat lieske ze ZELF JUIST OPZOEKT. Het ene moment zit ze in de haarbos van menno te vlooien afgewisseld met gefriemel aan rikkerts haar en roels kale kop.
ZIJ zoekt de aandacht.
Meer niet.
Ook als Tanja blijft roken als een schoorsteen? Straks komt dat kind ter wereld met een bouwfout (kans is vrij groot als je zoveel rookt) en dan valt de hele wereld over haar heen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:11 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Geloof me tanja zal bij de laatste 3 zitten. Ze kan wel worden genomineerd, maar nederland stemt haar het huis niet uit als zwangere vrouw. Spektakel toch, die bevalling straks. Ook al zijn er genoeg andere bevallingsprogramma's... Nld zal haa rniet wegstemmen.
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieske zoekt de aandacht niet alleen zelf op, ze krijgt het ook bij bosjes van Roel en Rikkert, ook Rob vindt het heerlijk om Lieske even te knuffelen. Welke mannen trekken er eigenlijk naar Chantal toe voor een knuffel of goed gesprek, behalve misschien Rob...?
Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.quote:Op zondag 4 september 2005 11:14 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar: ook al zegt ze weinig... ik vind het dan wel weer interessant om te zien hoe ze zich door de groep beweegt en hoe het verder gaat verlopen.
Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast nietquote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Nou zo boeiend vind ik het tot nu toe niet
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..
Als er iets tegen haar gezegd wordt of gevraagd gaat het over de baby
En als ze zelf iets uitkraamt gaat het over Activia, roken of over Lieske..
Nou zo boeiend vind ik het tot nu toe niet
Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.
Als ik hier zit en nadenk zou ik het ook nooit gedaan hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat het in het huis anders is. Anders genoeg om van m'n principes af te stappen: ik denk het niet, maar ook dat weten we hier denk ik niet zeker, toch?quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
BRAVOquote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast niet
Ik zou op dit moment zelf Joost eruit zetten. Voegt ook niets toe en is in mijn ogen enkel irritant. Liever lekkere ruzies dan een circus. Als ik een circus wil dan ga ik wel naar Las Vegas, hebben we een hotel speciaal voor hem
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
Ik had idd denk ik niet meegedaan aan dat spel, maar ze wilde bijv ook niet meedoen met het bordspel.. waarom dan niet vraag ik me af ?!quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.quote:Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..
Maar ik denk dat het zonder hem ook meteen weer een stuk saaier is..
Nu zie je Rob soms eens lekker op hem zeiken ofzo.. daar geniet ik dan wel weer van
Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..quote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Citeer ik Tanja even:quote:Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.
*proest* De eerlijkheid bij Tanja is ver weg te zoeken, verder weg dan ooit sinds vannacht. En samenwerken doet ze al helemaal, die zit de gehele dag te observeren zoals je zelf al zegt.quote:"Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook."
Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.quote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Komt volgens mij voornamelijk van haar zelfquote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:
Inderdaad Rikkert voegt echt helemaal niets toequote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.
quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..
Nee, tenzij je Ralph wilt zien zonnen, of een dooie slaapkamer wilt zienquote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
is het al de moeite waard om de streams aan te zetten?
hahaha ja serieus.. ze zei het zelfquote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. die opmerking had ik ff gemist... Als ze het zelf al vindt, wie zijn wij dan om haar tegen te spreken
Robquote:Op zondag 4 september 2005 11:29 schreef Miepje01 het volgende:
En er is nog iemand wakker.. Wie is 't ?
* Het is maar wat je onder goede gesprekken verstaat.quote:Op zondag 4 september 2005 11:19 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
* Chantal heeft meer goede gesprekken in het huis gehad dan Lieske.
* Rikkert is gay en heeft nog nooit een vriendinnetje gehad (zeiden zijn vrienden buiten het huis). Aandacht van een gaykerel telt niet mee.
* Aandacht van Rob? Dat is meer uit medelijden af en toe een arm om onzekere lieske heen. KOm op meisje je kan het wel. Hahha, dat idee. Zijn dochters hebben bijna lieske's leeftijd en bovendien is rob geen pedo. Die vorm van aandacht stelt dus niets voor.
* oh en roel? die koele kop wel eens bekeken? hij heeft het zelf al gezegd; als je langer in het huis zit kan het prettig zijn tegen een maatje aan te hangen. alternatieve roel kiest buiten het bb-huis nooit zo'n studenten-madame als een lieske.
Als je dit interessant vind, Ralph geniet van de zon in de tuin.quote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
is het al de moeite waard om de streams aan te zetten?
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warmquote:Op zondag 4 september 2005 11:30 schreef eborn het volgende:
* eborn is ook even naar de zon verkast.
Ze hebben wel een goeie tuin bij BB. Volgens mij de hele dag zon als het meezit.
Verkeerd begrepen. Menno kwam een halve minuut bij Ingrid zitten, maar Ingrid zei dat ze het wel even met hem had gehad. Dit naar aanleiding van de spanning die ze had van de Dido of Ingrid vraag. Toen Menno maar weer naar zijn plek wilde gaan wilde ze wel een kus, die kreeg ze in 'r nek.quote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Hebben Ingrid en Menno nou getongd vannacht of heb ik dat verkeerd begrepen uit de verslagen?
Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptopquote:Op zondag 4 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er maar weer uitgegaan.. zit nog wel buiten maar niet in de zon.. mij een beetje te warm
Zulke "vrouwen van de wereld" ben ik ook enkele malen tegengekomen in mijn leven. Stuk voor stuk hoogst onaangename types, en klaarblijkelijk is Chantal daar geen uitzondering op.quote:Op zondag 4 september 2005 11:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
doe normaal chantal op een meiske als lieske jaloers??
chantal is een vrouw van de wereld zoals het lekker afgezaagd klinkt....
quote:Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik helemaal geen fluit zie in de zon met m'n laptopMaar ja, geen accu, dus ik heb geen zin om elke keer om te prikken
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen danquote:
Ziet er leuk uit, schrijf me meteen in.quote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Vakantie.. hmm inderdaad lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 11:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Idem, tijd om maar weer eens een vakantie te plannen dan
Nu iedereen toch in slaap valt achter de streams doe ik eenmalig een 'shameless plug' voor het BB5 nominatiespel. Nog in aanbouw, maar iedereen die mee wil doen kan zich alvast aanmelden. Link staat in m'n signature. Op dit moment hebben we 7 ingeschreven Fok!kers, dus dat kan beter
Iddquote:Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaanquote:
Ja komt wel een beetje zo over idd.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost zijn lichaamstaal komt nogal nichterig over. Of ligt dat aan mij?
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef teamlead het volgende:
waarom houdt die zeug toch steeds haar buik vast? Bang dat ze hem verliest ofzo??
Ja snap ikquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Ben alweer veels te lang terug (8 weken ofzo). En van die verhalen van Menno in het begin kreeg ik direct weer zin om weg te gaan
Ik denk dat dit gewoon normaal gedrag is voor Joostquote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef Blue Thunder het volgende:
Wat staat Josti nu te doen.. is ie weer aan het repeteren voor een ander achter saai stukje ofzo?
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vakantie.. hmm inderdaad lekker
En ja allemaal even aanmelden mensen![]()
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.quote:Op zondag 4 september 2005 11:38 schreef eborn het volgende:
Tanja is d'r lange truitjes weer kwijt zie ik
ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ookquote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
zie onderschrift van ebornquote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??
minder dan 1 minuutquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef vw_caddy het volgende:
Goed, hoelang zal het duren voordat Tanja de eerste opsteekt?
jup.. en daar hebben ze dan weer zwangerschapskleding voor uitgevonden....logicaquote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.
BAH BAHquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ook
Tanja wel.quote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
Helemaal met je eens. Maar dat weet ze vantevorenquote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Dan had ze even een maat groter mee moeten nemen..quote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
quote:
oeh.. was het niet politiek correct genoeg?quote:
hahaquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef Miepje01 het volgende:
"Klaag klaag" , meid dat heet zwangerschap..![]()
Valt nog mee dat ze er pas 7 weken voordat ze bevalt mee komtquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef Miepje01 het volgende:
"Klaag klaag" , meid dat heet zwangerschap..![]()
Plan maar eens dat je kleding in alle maten meeneemt... voor als je dikker wordt tijdens je zwangerschap en voor erna.quote:Op zondag 4 september 2005 11:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan had ze even een maat groter mee moeten nemen..
voorbereidingen![]()
Wat wil je als je half 7 gaat slapenquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja zit goed bij de tijd![]()
Ralph niet
Zat er toch niet ver naastquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef vw_caddy het volgende:
Tamaartje, respect![]()
* mee turven gaat vandaag
Kijk, nu zitten we weer op 1 lijn. Tanja is inderdaad niet het toppunt van plannenquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Dat is lastig, vooral als je al moeite hebt met plannen. Tanja is daar wel een voorbeeld van... snap je.
Maar je komt wel op tv enzo.. ik zou er zo iig nooit bij gaan lopenquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Plan maar eens dat je kleding in alle maten meeneemt... voor als je dikker wordt tijdens je zwangerschap en voor erna.
Dat is lastig, vooral als je al moeite hebt met plannen. Tanja is daar wel een voorbeeld van... snap je.
Ze zijn jammer genoeg niet allemaal even slim.quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur, rugpijn en haar buik doet pijn. Zonet zakte ze al half in elkaar op de bank. Nu zit ze een sigaret te roken.![]()
Dat is exact wat Chantal en Tanja haar op een zelfde, walgelijke manier probeerden duidelijk te maken vannacht en dat ze dat nodig moet aanpassen. Je moet je namelijk volgens Chantal en Tanja zo voordoen wat de mensen verwachten. Dan heb je kans verder te komen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.
Ze moeten Tanja er écht uithalen voor het misgaat....quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur, rugpijn en haar buik doet pijn. Zonet zakte ze al half in elkaar op de bank. Nu zit ze een sigaret te roken.![]()
En had arme kindje maar zuurstof gebrek lijdenquote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
huis/tuin/keuken junkquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef Showtime het volgende:
Niet verstoppen achter die plant Tanja, we hebben de sigaret gezien!!
[afbeelding]
Blij dat we even op 1 lijn zitten... hahahaha da's saai.quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, nu zitten we weer op 1 lijn. Tanja is inderdaad niet het toppunt van plannen
"Heb ik een kind in mijn buik dan?"quote:Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
En had arme kindje maar zuurstof gebrek lijden![]()
![]()
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenkenquote:Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: Ik wou dat ik op mn buikkon liggen"
iddquote:Op zondag 4 september 2005 11:50 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenken
7 maanden geleden heeft ze al helemaal niet nagedacht.quote:Op zondag 4 september 2005 11:50 schreef Miepje01 het volgende:
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenken
Kan ze ook, maar dan wordt ze wel een menselijke wipquote:Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: Ik wou dat ik op mn buik kon liggen"
Ik heb het gemist. Waarom was die manier zo walgelijk dan?quote:Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is exact wat Chantal en Tanja haar op een zelfde, walgelijke manier probeerden duidelijk te maken vannacht en dat ze dat nodig moet aanpassen. Je moet je namelijk volgens Chantal en Tanja zo voordoen wat de mensen verwachten. Dan heb je kans verder te komen.
Het was prachtig hoe Lieske daar steeds op reageerde trouwens. Zoals ze zelf ook zei op een gegegevn moment "Ik heb de hele tijd het idee dat ik het in Keulen hoor donderen"
Wuhahaha zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 4 september 2005 11:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Kan ze ook, maar dan wordt ze wel een menselijke wip
Geloof me, het was t e n e n k r o m m e n dquote:Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Lolalala het volgende:
Waarom heeft iedereen een schurfthekel aan Chantal?
Chantal heeft met Lieske toch eigenlijk alleen gepraat over het gedrag van Lieske en dat anderen zich daaraan kunnen ergeren?
En jij denkt dat Roel haar wil?quote:Op zondag 4 september 2005 11:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
als tanja niet zwanger was geweest had ze nu naast/op/onder roel gelegen... hij is toch wel een soort van knappe versie van haar lelijke ex.
Ik moet het plaatsen onder de categorie "Zo lees je iemand niet de les" ?quote:Op zondag 4 september 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, het was t e n e n k r o m m e n d
Je voelde als toeschouwer echt plaatsvervangende schaamte. Voor mij het meest walgelijke stukje van 5 edities Big Brother.
daar gaat het niet om.... geen van de mannen wil lieske ook... tis maar net een kwestie van jezelf opdringen aan die mannen.quote:
Lees het maar na. Ik heb zelfden fokkers het zo eens zien zijn als tijdens dit uurtje.quote:Op zondag 4 september 2005 11:51 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Waarom was die manier zo walgelijk dan?
Ai ai, nu schieten we toch weer van die lijn afquote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
en je weet het, mannelijk vlees is ZWAK
Thanks, ik snap het weerquote:Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen. Menno kwam een halve minuut bij Ingrid zitten, maar Ingrid zei dat ze het wel even met hem had gehad. Dit naar aanleiding van de spanning die ze had van de Dido of Ingrid vraag. Toen Menno maar weer naar zijn plek wilde gaan wilde ze wel een kus, die kreeg ze in 'r nek.
dat arm en rijk gedoe vond ik juist helemaal niks.... verstoort het hele groepsproces en je zet mensen tegen elkaar op.. terwijl ze nu juist bewijzen dat ze dat zelf ook prima kunnenquote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef Zw0rld het volgende:
Wat is er eigenlijk zo leuik aan gluren naar andere mensen ?
Vraag ik me zo af. Dat arm en rijk gedoe bracht nog wat actie in de zaak.
Het is gewoon een virus wat je te grazen neemtquote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef Zw0rld het volgende:
Wat is er eigenlijk zo leuik aan gluren naar andere mensen ?
Vraag ik me zo af. Dat arm en rijk gedoe bracht nog wat actie in de zaak.
Jep, tot later!quote:Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
LATER!!
Hmm dat van Lieske ben ik niet zeker van.. het lijkt nu alsof dat niet zo is maar denk dat daar nog wel verandering in gaat komenquote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
daar gaat het niet om.... geen van de mannen wil lieske ook... tis maar net een kwestie van jezelf opdringen aan die mannen.
en je weet het, mannelijk vlees is ZWAK
quote:Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ eborn sja ik ga maar weer eens echt offline.....
LATER!!
Het is gewoon de waarheid..quote:
Whoeiquote:Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben me wat op de hoogte aan het stellen van de gebeurtenissen vand it weekend en mijn hemel, ik vond die Tanja eerst alleen een saaie, domme doos, maar ik vind het nu ook een teringtrut. Eruit met dat wicht
quote:Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben me wat op de hoogte aan het stellen van de gebeurtenissen vand it weekend en mijn hemel, ik vond die Tanja eerst alleen een saaie, domme doos, maar ik vind het nu ook een teringtrut. Eruit met dat wicht
Goed, in veel gevallen wel, maar lang niet altijdquote:Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
Het is gewoon de waarheid..
De combinatie van het kijken naar de streams en het gezamelijk schelden op Fok maakt het helemaal geweldig iddquote:Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is gewoon een virus wat je te grazen neemtJe zit eigenlijk uren voor 'niets' te kijken, om vervolgens de leuke momenten net te missen
Maar het verblijf hier op Fok! maakt het natuurlijk ook weer een stuk prettiger
Ik denk dat Talpa er beter aan doet één van de reserve-zwangeren in het huis te halen en Tanja eruit te zetten...quote:Op zondag 4 september 2005 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Zijn we allemaal Tanja-haters dan?(da's shit voor Talpa: daar gaat het zwangere boegbeeld)
Je hebt altijd uitzonderingenquote:Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Goed, in veel gevallen wel, maar lang niet altijd
Ik heb het gelezen ja.quote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees het maar na. Ik heb zelfden fokkers het zo eens zien zijn als tijdens dit uurtje.
Het begint om 3:53 uur!
Commentaren op de live streams deel 82
Zonder Fok! is het inderdaad een stuk minder leuk om de streams te kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
De combinatie van het kijken naar de streams en het gezamelijk schelden op Fok maakt het helemaal geweldig iddEn als je eens wat mist kun je het hier altijd teruglezen
Ze wilt het wel, maar niet alleenquote:Op zondag 4 september 2005 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Tanja wil ook geen zwangerschapsgym (Dido stelt dat voor). Ik denk dat Tanja überhaupt niet houdt van gezonde dingen. Stel je voor dat je iets doet wat goed voor jezelf of je baby (heb ik een baby dan?) is!
quote:Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja.
Maar iedereen zag toch dat Lieske erg dom steeds overkomt en nu zeggen Chantal en Tanja daar iets van (lees joh meid hou je in), dat lijkt mij best handig![]()
![]()
(don't throw your rocks at me)
Ik moet het misschien zien om het te begrijpen maar tot nu toe zie ik er niks ergs in![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 11:59 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand die nog een Tanja fanclub durft op te richten?![]()
![]()
Ja, opzouten met dur, zelden iemand gezien die zo weinig interesse toont voor de ander, hoe berekenend kan iemand zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Dat is toch een virus infectie ?quote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Showtime het volgende:
Ralph heeft een koortslip.
Erg goed ideequote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het allang voorgesteld, maar is er een mogelijkheid om Lieske te laten weten dat we willen dat ze zichzelf blijft? Scanderen, vliegtuigjes met tekst?![]()
Had Nathalie gisteren geen koortslip?quote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Showtime het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 12:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Had Nathalie gisteren geen koortslip?
Misschien Naat ook wel.quote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Showtime het volgende:
iddquote:
Goed plan, maar hopelijk overbodig. Lieske liet gisteren al meerdere keren aan Chantal en Tanja weten dat ze geen enkel idee had waar ze het over hadden.... en hoe ze zich dan in hun ogen als een slet had gedragen. Was heerlijk om te zien. En toen die knuffel van Chantal, waarop Lieske zei "nee, nee, nee, nee, nee"... maar Chantal deedhet tochquote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het allang voorgesteld, maar is er een mogelijkheid om Lieske te laten weten dat we willen dat ze zichzelf blijft? Scanderen, vliegtuigjes met tekst?![]()
DiLdo wil stoppen met fucken van Lieske?quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
Dido wil stoppen met t fucken van Lieske
Als je het zo formuleert, zijn er vast genoeg vrijwilligers die het willen overnemenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
Waardeer ik aan haar, ze voelt de situatie goed aan.quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
handtekeningen ophalenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....
Ik begin mezelf écht zorgen te maken over de baby. Ze zorgt véél te slecht voor zichzelf. Ik denk dat het dan ook verstandig is om haar úit het huis te halen en misschien te vervangen door een andere (wél verstandige) zwangere....
Iemand enig idee hoe we Talpa daarvan zouden kunnen doordringen?
De moeder van Tanja zei donderdag toch ook zoiets? Dat ze in het BB-huis beter voor zichzelf zorgde dan thuis?quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....
Ik begin mezelf écht zorgen te maken over de baby. Ze zorgt véél te slecht voor zichzelf. Ik denk dat het dan ook verstandig is om haar úit het huis te halen en misschien te vervangen door een andere (wél verstandige) zwangere....
Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet allesquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....
Ja zo zegt ze t zelfquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert, zijn er vast genoeg vrijwilligers die het willen overnemen
Blijkbaar niet goed genoeg, ze rookt nog steeds en slaapt maar een paar uurtjes per nacht. Lijkt me niet echt goed...quote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet alles
Jah, ze wordt om 3 uur naar bed gestuurd maar om 6 uur vertrekt madam pas...quote:Op zondag 4 september 2005 12:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg, ze rookt nog steeds en slaapt maar een paar uurtjes per nacht. Lijkt me niet echt goed...
oeh jah.. dat iedereen lekker in zijn eigen taal kan roddelen.... en dan 1 er tussen die alle talen spreekt maar dat niet laat merkenquote:Op zondag 4 september 2005 12:11 schreef Showtime het volgende:
Big Brother internationaal zou ook niet verkeerd zijn, met een paar duitsers, belgen en engelse in zo een huis moet gezellig worden.
Is het niet heel erg gek dat ánderen zich wel zorgen maken om haar toestand en al het goede voor haar willen, maar dat ze zèlf heel slecht voor haar & haar baby zorgt? Weet je wat...ik hou mijn hart vast voor dat arme schaap (de baby) als ze straks niet in het BB huis zitten en moeder de domme gans voor het kindje moet gaan zorgenquote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef fantastrick het volgende:
Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet alles
Chantal riep wel duizend keer dat ze het beste met Lieske voorhad en het daarom zei. Opbouwende kritiek. (quote:Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja.
Edit: Ah... Het ging erom hoe Lieske overkomt op tv wat betreft met jongens naar bed
I get it
Nou zeg.... Alsof Lieske daar op zit te wachtenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef eborn het volgende:
Ach gossie, Dido houdt op met het plagen van Lieske. Wat humaan
Ik heb zo'n vermoeden dat de kinderbescherming al in de startblokken staat.quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het niet heel erg gek dat ánderen zich wel zorgen maken om haar toestand en al het goede voor haar willen, maar dat ze zèlf heel slecht voor haar & haar baby zorgt? Weet je wat...ik hou mijn hart vast voor dat arme schaap (de baby) als ze straks niet in het BB huis zitten en moeder de domme gans voor het kindje moet gaan zorgen![]()
Fijn dat ons voorgevoel over Lieske juist was. Ik ben gewoon steeds meer Lieske fanquote:Op zondag 4 september 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske liet het ook mooi zien toen iemand haar gisteren een dilemma voorlegde. Het kwam er op neer dat ze moest kiezen tussen een normaal vriendje mét geld of een hele leuke vriend zónder geld. Zonder aarzelen zei ze meteen "zónder geld, want ik kan mezelf wel redden". Prachtig.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
oeh jah.. dat iedereen lekker in zijn eigen taal kan roddelen.... en dan 1 er tussen die alle talen spreekt maar dat niet laat merken
Na dat gezeik van de zeug en chantal hebben we daar nog geen bijnaam voor? wel denk ik.. Lieske kan wel ff rust gebruiken....quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou zeg.... Alsof Lieske daar op zit te wachten
volgens mij 2 c'squote:Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Het cloaka met een c (en over die twede c/k twijfel ik nu)
hm..voortaan ff spellen Didoquote:Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Het cloaka met een c (en over die twede c/k twijfel ik nu)
Ach, beter dan Rikkert die het vervolgens ook nog opeet. En daarna zegt: "Ik denk dat iedereen dat wel eens doet".... blehquote:Op zondag 4 september 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Hè lekker....ik heb het geluid op stream 1 en luisterde even naar het neusgesnotter van Joost
gatverdammequote:Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Ach, beter dan Rikkert die het vervolgens ook nog opeet. En daarna zegt: "Ik denk dat iedereen dat wel eens doet".... bleh
De cloaca is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting, urine en genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden uitgescheiden. Alle vogels, reptielen en amfibieën hebben een cloaca. Dieren met een placenta (de meeste zoogdieren) en beenvissen hebben in plaats van een cloaca gespecialiseerde openingen.quote:
In dat geval zal ik niet verder vertellenquote:Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje zat net lekker een koekje te eten
Dat zeg ik...quote:Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De cloaca is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting, urine en genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden uitgescheiden. Alle vogels, reptielen en amfibieën hebben een cloaca. Dieren met een placenta (de meeste zoogdieren) en beenvissen hebben in plaats van een cloaca gespecialiseerde openingen.
dank uquote:Op zondag 4 september 2005 12:20 schreef eborn het volgende:
[..]
In dat geval zal ik niet verder vertellen
Gebruik je wikipedia hiervoor?quote:Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De cloaca is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting, urine en genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden uitgescheiden. Alle vogels, reptielen en amfibieën hebben een cloaca. Dieren met een placenta (de meeste zoogdieren) en beenvissen hebben in plaats van een cloaca gespecialiseerde openingen.
Wat bedoel je hier precies mee? Chantal zat Lieske af te zeiken voor Roel?quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal riep wel duizend keer dat ze het beste met Lieske voorhad en het daarom zei. Opbouwende kritiek. ()
Lieske was nog niet de kamer uit zegt ze tegen Roel dat ze het niet voor Lieske maar voor hem deed. Dat Lieske er niet zo snel uit zou vliegen als ze zich wat meer zou "gedragen".
Werkelijk tenenkrommend.
Neeeeeeee hoor, ik wist het toevalligquote:Op zondag 4 september 2005 12:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gebruik je wikipedia hiervoor?![]()
Dido dusquote:Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Stom dat je je zo kan opwinden over dingen waar je eigenlijk niets mee te maken hebt.
Dido heeft het weer over dat ze ophoudt met Lieske plagen. "Ik hou op met het gefuck. Lieske plagen. Kidnerachtig. We gaan er te ver in. Ik ben helemaal geen pestkop, dus ik stop ermee"
Rob: Ik hoef er niet mee te stoppen, ik ben haar niet echt aan het plagen.
Dido: Iedereen doet het al, ik ben niet zo, vind ik niet leuk van emzelf.maar je had het wat eerder moeten bedenken, Died
Chantal vindt dat je zoveel mogelijk niet jezelf moet zijn, om ver te komen in het BB spel.quote:Op zondag 4 september 2005 12:22 schreef sannuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Chantal zat Lieske af te zeiken voor Roel?
Verhaaltje is goed, maar het is Dido en niet Naatquote:Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:maar je had het wat eerder moeten bedenken, Naat
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja, stom! Twee dagen niet echt online end at haal ik Dido en Nathalie al door elkaar. (en wijzig vervolgens niet mijn tekst, maar jouw quote).
Ah, je moet er gewoon even opnieuw inkomen. Over 20 minuten ben je er weer helemaal bijquote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:Ja, stom! Twee dagen niet echt online end at haal ik Dido en Nathalie al door elkaar. (en wijzig vervolgens niet mijn tekst, maar jouw quote).
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend overquote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Sasami het volgende:
Ik vind het goed dat Rob en Dido erover zitten te praten ze zijn idd veelste ver gegaan.
Dat vind ik inderdaad ook, ik erger me nu niet zoveel meer aan hemquote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend over
Dat van Ingrid ben ik inderdaad met je eens!quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Valt me ook vies tegen van Roel dat hij niet voor Liesk eopkwam, maar ik vind Ingrid wel een steeds toffer wijf (vond ik al, ze stijgt dus in mijn achting)
Tijdens één van haar eerste dagen toen met club Triest (Dido en Menno) had ik al door dat ze niet het prototype van een dom blondje was. Het is alleen jammer dat ze tijdens de kick-off wel zo overkwam, maar Ingrid is idd wel oke!quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Valt me ook vies tegen van Roel dat hij niet voor Liesk eopkwam, maar ik vind Ingrid wel een steeds toffer wijf (vond ik al, ze stijgt dus in mijn achting)
Ja klopt in het begin vond ik Rob ook helemaal niets . maar hij wordt steeds leuker.quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend over
Wat een lomp wijf zeg die Chantal. Het slaat echt werkelijk nergens op. Maar sowieso dat gezeik over Lieske.. waarom doen ze dat joh? Echt triest is dat. Chantal is gewoon een uitgezakte theezak en loopt daarom op Lieske te zeiken. Chantal: Oprotten!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal vindt dat je zoveel mogelijk niet jezelf moet zijn, om ver te komen in het BB spel.
Daarom adviseerde ze haar, het niet zoveel over jongens te hebben, omdat men haar doen een slet zouden vinden.
Roel vindt Lieske leuk (fysiek).
En daarom is het een behoorlijk goede daad van Chantal, en Lieske corrigeren, en ervoor zorgen dat Lieske blijft, zodat Roel happy is.
Aldus Chantal![]()
Hij is er ook meerdere malen over aangesproken.quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Joost: Ik heb fansquote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
12:30 Er roept iemand van buiten: homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |