Dan lezen ze die toch lekker niet ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar die werden door sommigen niet zo op prijs gesteld
Aan de andere kant... dat doet Ralph ookquote:Op zondag 4 september 2005 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Dido stelt zich altijd zo neutraal op"
Goed gezien Roel!
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Aan de andere kant... dat doet Ralph ook
Oh nee, die stelt zich niet op.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 03:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roel zegt nu al 4 keer in een halfuur dat Dido aantrekkelijk is.
Leuk hoor Roel waar Lieske bij zit![]()
OMG, zegt zijquote:Op zondag 4 september 2005 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig roddelen speculeren.
Chantal: ik denk niet dat Rob gaat winnen, die probeert het te hard.
Ja, en als een bewoner haar als kanshebber ziet schudt ze haar hoofd, maar ondertussen...quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is zooooooooooooo enorm bezig met winnen, dat is echt onvoorstelbaar!
Mee eens idd.quote:Op zondag 4 september 2005 03:50 schreef Wokkel het volgende:
Chantal loopt de hele tijd geheimzinnig te doen en anderen op te stoken met diezelfde geheimzinnigheid. Zolang ze maar niet wint mag ze er van mij nog wel een tijdje inblijven
dat vond ze juist nietquote:Op zondag 4 september 2005 03:51 schreef ks_choice het volgende:
Koos was een hele mooie man vindt Chantal.
truequote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is nu het meest eerlijk van de mensen die nu in de woon kamer zitten denk ik![]()
Zonder ENIGE twijfelquote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is nu het meest eerlijk van de mensen die nu in de woon kamer zitten denk ik![]()
Erg goed dit. Dit soort verslagen!quote:Op zondag 4 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vraagt zich af waarom Lieske niet beter heeft opgelet hoe ze zich laat zien, waarom Lieske zegt dat ze zich niet gaat veranderen (zei Tanja zelf ook niet zoiets over het roken). Chantal zegt dat ze gewoon moet oppassen, maar daar heeft ze geen zin in.
precies, ze zegt net tegen Menno bv dat Ingrid bang is gevoelens te krijgen , maar dat heeft ingrid helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 4 september 2005 03:50 schreef Wokkel het volgende:
Chantal loopt de hele tijd geheimzinnig te doen en anderen op te stoken met diezelfde geheimzinnigheid. Zolang ze maar niet wint mag ze er van mij nog wel een tijdje inblijven
Exact. Hopelijk zien de mensen nog steeds welke mensen er met een 'plan' zitten en welke niet.quote:Op zondag 4 september 2005 03:55 schreef srblackbird het volgende:
Chantal denkt dat als je niet jezelf bent er sneller uit ligt.
Lieske in realistisch...
En krijgt zequote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef LN-4-ever het volgende:
dikke kus wil ze hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |