Zoals jij met Dido blijkbaar..quote:Op zondag 4 september 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt en Lieske is heilig
De camera achter de ruit/spiegel waar de doorheen proberen te glurenquote:Op zondag 4 september 2005 03:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Over welke camera hebben ze het over![]()
Volg het effe niet
Roel heeft al gewonnen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:24 schreef Peter6000 het volgende:
De dames hebben door dat Rikkert en Roel om Lieske "vechten"![]()
Maar als je thuiskomt na een avondje stappen mis je alles.quote:Op zondag 4 september 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Deze topics zijn veel prettiger trouwens dan streamverslagen schrijven. Hier kun je echt ongezouten je mening geven
Zag hetquote:Op zondag 4 september 2005 03:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De camera achter de ruit/spiegel waar de doorheen proberen te gluren
(zie screenshot vorige topic)
Flikker ze beiden dicht.quote:Op zondag 4 september 2005 03:25 schreef Dynabite het volgende:
1 topic sluiten aub
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 4 september 2005 03:28 schreef Peter6000 het volgende:
DUBBELE TOPIC..DEZE GRAAG SLUITEN EN HIER NIET MEER POSTEN
HIER VERDER: Commentaren op de live streams - deel 82
Dan moet dit het topic zijn voor al die kuttekoppen die te lui zijn om streamverslagen te schrijven maar wel de hele dag niets beters te doen hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 03:27 schreef svann het volgende:
Dit topik was een paar seconden eerder.
Ik las ergens in een ander topic Joling en Gordon....leuk voor Joost!quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Komen er dit siezoen eigenlijk ook weer nieuwe bewoners bij ?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha als die komen is gelijk het hele progamme verpestquote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik las ergens in een ander topic Joling en Gordon....leuk voor Joost!
Zure mossel.quote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet dit het topic zijn voor al die kuttekoppen die te lui zijn om streamverslagen te schrijven maar wel de hele dag niets beters te doen hebben.
Huisvrouwen enzo.
het is ook leuker, want je kan ook je mening geven en op elkaar reageren en je hoeft geen lappen tekst neer te zetten, dus het is meer realtime reacties plempen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef caradoc het volgende:
Dit topic scoort ook beter met de posts.
Sowieso als er bewoners vrijwillig opstappen volgens mij. Ben wel benieuwd of die dan dingen mogen vertellen qua geheime opdrachten enzo. Wat bijvoorbeeld als Lieske haar geld nog verstopt had zitten en er kwam een nieuwe bewoner? Die weet zulke dingen dan...quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Huh? gewoon later erbij proppen bedoel je?? Hebben ze dat bij de andere dan gedaan nee toch?quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij wel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is bang dat de mensen haar niet meer leuk vinden
Hij heeft haar al heel lang liggen strelen.... maar wil of durft niet verder te gaan. Een mep op haar kont was het maximum denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef Tourniquet het volgende:
Lieske zit al een tijd enorm te azen op Roel, maar volgens mij vind Roel het nog te druk in de woonkamer om iets te ondernemen. Of hij is écht niet geïnteresseerd.
Bij deel1 kwam er toch iemand later bij ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:32 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Huh? gewoon later erbij proppen bedoel je?? Hebben ze dat bij de andere dan gedaan nee toch?
reserven volgens mij, voor als er mensen zelf het huis willen verlaten?quote:Op zondag 4 september 2005 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Ik heb ergens gelezen dat er in totaal 18 personen geselecteerd zijn.
O leuk.quote:Op zondag 4 september 2005 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Ik heb ergens gelezen dat er in totaal 18 personen geselecteerd zijn.
quote:Op zondag 4 september 2005 03:31 schreef milagro het volgende:
[..]
het is ook leuker, want je kan ook je mening geven en op elkaar reageren en je hoeft geen lappen tekst neer te zetten, dus het is meer realtime reacties plempen.
Ja dat was bij deel 2 of 3 toch ook?quote:Op zondag 4 september 2005 03:34 schreef Rica het volgende:
[..]
O leuk.
Maar waarom weten we dat niet? En waar die nu dan zijn, in het buitenland ofzo.
Nou volgens mij niet heurquote:Op zondag 4 september 2005 03:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij deel1 kwam er toch iemand later bij ?
![]()
Mona!quote:Op zondag 4 september 2005 03:35 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet heurof wel, geen id
maar ik denk niet dat ze dat doen
Toen was het zeker dat ze zouden komen. Nu dus niet. Dit is gewoon zoals bb1. Alleen als er iemand vrijwillig uitgaat, komt er een nieuwe.quote:Op zondag 4 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat was bij deel 2 of 3 toch ook?
Dat een paar bewoners eerst ergens in het buitenland waren en pas later kwam?
Ja die kwam pas veel later binnen ofzo?quote:
quote:
Yep. Nu niks van gehoord.quote:Op zondag 4 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat was bij deel 2 of 3 toch ook?
Dat een paar bewoners eerst ergens in het buitenland waren en pas later kwam?
ECHT waar jaa?? hahah ik weet dat niet eens meer? Wat was de reden daarvan?quote:
Ze hebben zooooo enorm veel spijt dat we hun ware kant hebben gezienquote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef Zapje het volgende:
er gaat nu heel wat door die koppies heen bij de meiden die in bed liggen............dit krijgt nog wel een vervolg..................![]()
Was van te voren bekend dat Ralph er bij zou komen ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Yep. Nu niks van gehoord.
Alleen dat ze twaalf mensen in het huis zouden doen, hoewel er nu 13 zitten.
Omdat Tara er vrijwillig uitging.quote:Op zondag 4 september 2005 03:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
ECHT waar jaa?? hahah ik weet dat niet eens meer? Wat was de reden daarvan?
http://bb1999.komodo-services.com/bb/deur.phtmlquote:"Na tien dagen in het Big Brother huis bleek dat het allemaal niks zou worden voor de jonge Tara. Ze mistte haar vriend en hond teveel en vond er niks aan met al die rare andere bewoners. Zij verliet dan ook op zaterdag 25 september 1999 vrijwillig het huis. Natuurlijk vonden de makers dat er nu iemand haar plaats zou moeten innemen. Op donderdag 30 september 1999 werd dit 's ochtends aan de bewoners bekend gemaakt. Hun eerste reactie was behoorlijk negatief: nu wisten gelijk wie ze allemaal zouden wegstemmen.
Nog dezelfde avond deed een nieuwe bewoonster haar intrede in het Big Brother huis. Het is de Amsterdamse Mona. Ze werd in eerste instantie toch enthousiast ontvangen door de bewoners, mede doordat ze bier en wijn bij zich had en veel kon vertellen over de buitenwereld. "
Ja er zijn nu wat minder streamverslagen. Maar dat is ook zo eenzaam werk. Dit is veel gezelliger.quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik wil zo graag een samenvatting als ik thuis kom en niet 12 delen mongolen-reacties.![]()
Ik las ergens dat ze op Ibiza zitten.quote:Op zondag 4 september 2005 03:34 schreef Rica het volgende:
Maar waarom weten we dat niet? En waar die nu dan zijn, in het buitenland ofzo.
veel truth or dare... en Ingrid heeft een probleem met Menno/Dido.quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik wil zo graag een samenvatting als ik thuis kom en niet 12 delen mongolen-reacties.![]()
Geldt dat ook voor rikkert en ralph?quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben zooooo enorm veel spijt dat we hun ware kant hebben gezien
Die-hard! Maar thx!quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat Tara er vrijwillig uitging.
quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja er zijn nu wat minder streamverslagen. Maar dat is ook zo eenzaam werk. Dit is veel gezelliger.
Die hebben niet mee gedaan. Viel me van Rikkert wel tegen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:39 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor rikkert en ralph?
saai en buiten de groep vallend?
beetje wel he!?
Als je geen leven hebt.quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja er zijn nu wat minder streamverslagen. Maar dat is ook zo eenzaam werk. Dit is veel gezelliger.
wel goed zeggen, hè, Dido zei , Ik dácht dat je dicht tegen me aan kwam liggen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:39 schreef Peter6000 het volgende:
Linda: ik ben gewoon misselijk, door al dat gevreet, chips en koek
Dido: dat ben je niet gewend natuurlijk
Dido: wat doe je? o, je komt gewoon gezellig dicht tegen me aanliggen
03:38 stilte in de slaapkamer...
Vroeger waren jouw streamverslagen iets uitgebreider.quote:Op zondag 4 september 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
veel truth or dare... en Ingrid heeft een probleem met Menno/Dido.
Menno kreeg vanavond een dilemma voorgelegd:
Ingrid's tieten of Dido's kont... en hij koos Dido's kont. Dat viel niet geweldig geloof ik
Kan best dat ze wat nieuwe spelelementen erbij doen. Ernst-Paul Hasselbach van Expeditie Robinson doet de hoofdredactie en die is wel creatief. Bewoners die een tweede kans krijgen, dat soort dingen. Dat van Rob in het begin is ook wel typisch iets van hem.quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Was van te voren bekend dat Ralph er bij zou komen ?
Nee toch ?
Bij Paradise hotel had je zo iets dat het aantal ook altijd het zelfde bleef.
Dus misschien dat er steeds als er 1tje uitgaat de bewoners een nieuwe bewoner mogen kiezen die weet wat er allemaal speelt in het huis omdat ze dat natuurlijk gevolgt hebben.
Als ze er maar niet weer een battle van maken vind ik het bestquote:Op zondag 4 september 2005 03:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan best dat ze wat nieuwe spelelementen erbij doen. Ernst-Paul Hasselbach van Expeditie Robinson doet de hoofdredactie en die is wel creatief. Bewoners die een tweede kans krijgen, dat soort dingen. Dat van Rob in het begin is ook wel typisch iets van hem.
Klopt, maar die werden door sommigen niet zo op prijs gesteldquote:Op zondag 4 september 2005 03:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger waren jouw streamverslagen iets uitgebreider.
quote:
Mag voor mij nog wel een paar bij.quote:
hahahahquote:
Dan lezen ze die toch lekker niet ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar die werden door sommigen niet zo op prijs gesteld
Aan de andere kant... dat doet Ralph ookquote:Op zondag 4 september 2005 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Dido stelt zich altijd zo neutraal op"
Goed gezien Roel!
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Aan de andere kant... dat doet Ralph ook
Oh nee, die stelt zich niet op.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 03:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roel zegt nu al 4 keer in een halfuur dat Dido aantrekkelijk is.
Leuk hoor Roel waar Lieske bij zit![]()
OMG, zegt zijquote:Op zondag 4 september 2005 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig roddelen speculeren.
Chantal: ik denk niet dat Rob gaat winnen, die probeert het te hard.
Ja, en als een bewoner haar als kanshebber ziet schudt ze haar hoofd, maar ondertussen...quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is zooooooooooooo enorm bezig met winnen, dat is echt onvoorstelbaar!
Mee eens idd.quote:Op zondag 4 september 2005 03:50 schreef Wokkel het volgende:
Chantal loopt de hele tijd geheimzinnig te doen en anderen op te stoken met diezelfde geheimzinnigheid. Zolang ze maar niet wint mag ze er van mij nog wel een tijdje inblijven
dat vond ze juist nietquote:Op zondag 4 september 2005 03:51 schreef ks_choice het volgende:
Koos was een hele mooie man vindt Chantal.
truequote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is nu het meest eerlijk van de mensen die nu in de woon kamer zitten denk ik![]()
Zonder ENIGE twijfelquote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is nu het meest eerlijk van de mensen die nu in de woon kamer zitten denk ik![]()
Erg goed dit. Dit soort verslagen!quote:Op zondag 4 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vraagt zich af waarom Lieske niet beter heeft opgelet hoe ze zich laat zien, waarom Lieske zegt dat ze zich niet gaat veranderen (zei Tanja zelf ook niet zoiets over het roken). Chantal zegt dat ze gewoon moet oppassen, maar daar heeft ze geen zin in.
precies, ze zegt net tegen Menno bv dat Ingrid bang is gevoelens te krijgen , maar dat heeft ingrid helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 4 september 2005 03:50 schreef Wokkel het volgende:
Chantal loopt de hele tijd geheimzinnig te doen en anderen op te stoken met diezelfde geheimzinnigheid. Zolang ze maar niet wint mag ze er van mij nog wel een tijdje inblijven
Exact. Hopelijk zien de mensen nog steeds welke mensen er met een 'plan' zitten en welke niet.quote:Op zondag 4 september 2005 03:55 schreef srblackbird het volgende:
Chantal denkt dat als je niet jezelf bent er sneller uit ligt.
Lieske in realistisch...
En krijgt zequote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef LN-4-ever het volgende:
dikke kus wil ze hahaha
Bij een opdracht komt hij beter uit de verf denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..
Meeeens!quote:Op zondag 4 september 2005 03:55 schreef scanman01 het volgende:
Chantal; gaat het duidelijk om hoge ogen gooien. Daar gaat het Lieske dus niet om. Chantal begrijpt niet dat niet iedereen dollartekens in de ogen heeft.
Mag dat mens eruit???
Ralph niet alleenquote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..
En Chantal gezaktquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blij dat Lieske zichzelf is... en heeft dar bewondering voor.
Ingrid stijgt in mijn achting.
nou zegquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blij dat Lieske zichzelf is... en heeft dar bewondering voor.
Ingrid stijgt in mijn achting.
weet niet, maar hij gaf haar net een DIKKE kus, dus het is meer dat opgelostquote:Op zondag 4 september 2005 04:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waar ging de ruzie net over tussen Menno en Ingrid?????? ?Fill me in please
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja probeert Lieske duidelijk te maken dat ze fout bezig is.... en zegt dat ze dat wel doorheeft als ze eenmaal 25 is.
Ralph's mama heeft ook de weg naar fok gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:00 schreef Zapje het volgende:
Ralph kan misschien overkomen als decoratie....maar tis fysiek een zeer sterk persoon....die ze hard nodig hebben bij opdrachten......
Wat haar het meest eerlijk maakt en misschien daarom ook wel het leukst.quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
Mijn ideeen worden opnieuw bevestigd (voor mezelf). Ze hebben bijna allemaal een scenario... en Lieske bekent dat ze totaal niet nadenkt over hoe ze evntueel overkomt of wat dan ook.
Alles! Tanja heeft vanmiddag tegen over de hele groep verkondigd (zonder dat Lieske erbij was) dat ze een enorme slet is en dat ze zich laat neuken door iedereen. En dat ging ongeveer een kwartier zo door.quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?
Heerlijk verfrissend toch!quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
Mijn ideeen worden opnieuw bevestigd (voor mezelf). Ze hebben bijna allemaal een scenario... en Lieske bekent dat ze totaal niet nadenkt over hoe ze evntueel overkomt of wat dan ook.
De aandacht van de mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?
Tanja moet zich stil houden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles! Tanja heeft vanmiddag tegen over de hele groep verkondigd (zonder dat Lieske erbij was) dat ze een enorme slet is en dat ze zich laat neuken door iedereen. En dat ging ongeveer een kwartier zo door.
Iemand moet haar echt de mond snoerenquote:Op zondag 4 september 2005 04:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja moet zich stil houden.
Ik vraag me trouwens af wat haar geheim is.
Ik gok ex verslaafde. Ingevallen hoofd, reageert op allest raag, snel geiriteerd, gebrek aan motivie om te stoppen met roken..quote:Op zondag 4 september 2005 04:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja moet zich stil houden.
Ik vraag me trouwens af wat haar geheim is.
Tanja was van af het begin al jaloers .quote:Op zondag 4 september 2005 04:05 schreef MissHobje het volgende:
Ze zijn jaloersdat is het
![]()
Chantal ala moeder gansTanja ook steeds meer
dat hoop ik ook niet..............Lieske moet gewoon lekker zichzelf blijven......komt ze wel ver mee....hoop ikquote:Op zondag 4 september 2005 04:07 schreef srblackbird het volgende:
Lieske is wel geschrokken van de preek![]()
Ik hoop niet dat het haar gedrag erg beïnvloed.
Denk ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 04:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik gok ex verslaafde. Ingevallen hoofd, reageert op allest raag, snel geiriteerd, gebrek aan motivie om te stoppen met roken..
Correctie: Chantal, Tanja en Menno (in volgorde van belangrijkheid).quote:Op zondag 4 september 2005 04:12 schreef Rica het volgende:
Wat een onzin dit. Met zijn allen Liekse een beetje een complex aanpraten.
Ik denk dat als Roel en Lieke samen zijn hij wel zo iets zegt van trek je er maar niks van aan.quote:Op zondag 4 september 2005 04:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel staat aan Lieskes kant, maar houdt erg zijn mond dicht nu
Klopt. Roel denkt zelfstandig.quote:Op zondag 4 september 2005 04:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Correctie: Chantal, Tanja en Menno (in volgorde van belangrijkheid).
Roel mag niets zeggen want die is bevooroordeeld zegt Chantal, en Ingrid vind dat Lieske lekker moet zijn wie ze is![]()
Roel is toch psycholoog ofzo ?? die is de boel aan het observerenquote:Op zondag 4 september 2005 04:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel staat aan Lieskes kant, maar houdt erg zijn mond dicht nu
Nee, het is ergerquote:Op zondag 4 september 2005 04:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik sla echt waar regelmatig achterover van wat er hier allemaal voor onzin uitgekraamd wordt.
Is die Chantal echt zo gestoord of lijkt het maar zo?????
Precies, haar eerst een trauma aanpraten en vervolgens weer baggataliseren met "maar trek het je allemaal maar niet zo aan hoor".quote:Op zondag 4 september 2005 04:19 schreef Lo3k het volgende:
"je moet er niet over nadenken, je moet jezelf blijven, maar denk er even over na"
wat is nu de bedoeling? nadenken of niet?
En zo hoort hetquote:Op zondag 4 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat het haar niet boeit als niet iedereen in NL positief over haar is.
Is zo maar waarom zou dat Chantal of Tanja iets kunnen schelen?quote:Op zondag 4 september 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
Het is wel zo, dat én Roel én Rikkert én Menno gisteren het over Lieske hadden dat ze wel erg toegankelijk over kwam, door haar manier van doen.
Ze hangt idd veel bij de mannen, en zoekt erg aandacht van hen in een soort bevestiging.
dat boeit haar denk ik wel, anders zou ze allang gezegd hebben hoooooooooooi, chantal het is goed met je, maak jij maa rlekker druk over hoe ik over kom, dan doe ik dat wel NIET over jou ...quote:Op zondag 4 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat het haar niet boeit als niet iedereen in NL positief over haar is.
Spijker op zn kop enzoquote:Op zondag 4 september 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Dit is Lieske en ik denk dat je dat moet heel laten!"
quote:Op zondag 4 september 2005 04:23 schreef Tourniquet het volgende:
Tanja tegen Lieske: "Als jijzegt dat je weer een plakje kaas op de broodje tieft, hoef ik geen kaas meer"
HAHA wat is nu de correcte quote?quote:Op zondag 4 september 2005 04:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja tegen Lieske: Als jij zegt dat je even een plakje kaas op je brood tieft, heb ik geen zin meer in brood![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze jaloers zijnquote:Op zondag 4 september 2005 04:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Is zo maar waarom zou dat Chantal of Tanja iets kunnen schelen?
Precies. Dat gezeik van Chantal maakt haar nu aan het twijfelen... dat is het beroerde. Ook omdat ze haar moeder erbijbetrekt. Verschrikkelijk, echt waar. Ik heb 4 BB's hiervoor gezien, maar dit slaat echt alles!quote:
Enorm hilarisch toch! Tanja en Chantal die even vertellen wat Lieske wel en niet moet zeggen. Roel die het er duidelijk niet mee eens is, en Menno die vertelt dat hij nooit over politiek, sex of ex vriendinnetjes zal praten.quote:Op zondag 4 september 2005 04:24 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen jullie hier tegen. Ik word echt ontzettend misselijk!
het was inderdaad brood geloof ikquote:Op zondag 4 september 2005 04:25 schreef srblackbird het volgende:
[..]
[..]
HAHA wat is nu de correcte quote?
Ik wilde naar bed, maar dit is ff te leukquote:Op zondag 4 september 2005 04:26 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Enorm hilarisch toch! Tanja en Chantal die even vertellen wat Lieske wel en niet moet zeggen. Roel die het er duidelijk niet mee eens is, en Menno die vertelt dat hij nooit over politiek, sex of ex vriendinnetjes zal praten.
Heb jij iets beters op dit tijdstip![]()
IDD prachtige verhalen....ze (Tanja & Chantal) lullen zichzelf allemaal zo klem...quote:Op zondag 4 september 2005 04:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
het was inderdaad brood geloof ik
Damn, wat een discussie zeg. Ik val van m'n stoel door Chantal en Tanja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |