Bij een opdracht komt hij beter uit de verf denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..
Meeeens!quote:Op zondag 4 september 2005 03:55 schreef scanman01 het volgende:
Chantal; gaat het duidelijk om hoge ogen gooien. Daar gaat het Lieske dus niet om. Chantal begrijpt niet dat niet iedereen dollartekens in de ogen heeft.
Mag dat mens eruit???
Ralph niet alleenquote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..
En Chantal gezaktquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blij dat Lieske zichzelf is... en heeft dar bewondering voor.
Ingrid stijgt in mijn achting.
nou zegquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blij dat Lieske zichzelf is... en heeft dar bewondering voor.
Ingrid stijgt in mijn achting.
weet niet, maar hij gaf haar net een DIKKE kus, dus het is meer dat opgelostquote:Op zondag 4 september 2005 04:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waar ging de ruzie net over tussen Menno en Ingrid?????? ?Fill me in please
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja probeert Lieske duidelijk te maken dat ze fout bezig is.... en zegt dat ze dat wel doorheeft als ze eenmaal 25 is.
Ralph's mama heeft ook de weg naar fok gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:00 schreef Zapje het volgende:
Ralph kan misschien overkomen als decoratie....maar tis fysiek een zeer sterk persoon....die ze hard nodig hebben bij opdrachten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |