Dan lezen ze die toch lekker niet ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar die werden door sommigen niet zo op prijs gesteld
Aan de andere kant... dat doet Ralph ookquote:Op zondag 4 september 2005 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Dido stelt zich altijd zo neutraal op"
Goed gezien Roel!
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Aan de andere kant... dat doet Ralph ook
Oh nee, die stelt zich niet op.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 03:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Roel zegt nu al 4 keer in een halfuur dat Dido aantrekkelijk is.
Leuk hoor Roel waar Lieske bij zit![]()
OMG, zegt zijquote:Op zondag 4 september 2005 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig roddelen speculeren.
Chantal: ik denk niet dat Rob gaat winnen, die probeert het te hard.
Ja, en als een bewoner haar als kanshebber ziet schudt ze haar hoofd, maar ondertussen...quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is zooooooooooooo enorm bezig met winnen, dat is echt onvoorstelbaar!
Mee eens idd.quote:Op zondag 4 september 2005 03:50 schreef Wokkel het volgende:
Chantal loopt de hele tijd geheimzinnig te doen en anderen op te stoken met diezelfde geheimzinnigheid. Zolang ze maar niet wint mag ze er van mij nog wel een tijdje inblijven
dat vond ze juist nietquote:Op zondag 4 september 2005 03:51 schreef ks_choice het volgende:
Koos was een hele mooie man vindt Chantal.
truequote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is nu het meest eerlijk van de mensen die nu in de woon kamer zitten denk ik![]()
Zonder ENIGE twijfelquote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Lieske is nu het meest eerlijk van de mensen die nu in de woon kamer zitten denk ik![]()
Erg goed dit. Dit soort verslagen!quote:Op zondag 4 september 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vraagt zich af waarom Lieske niet beter heeft opgelet hoe ze zich laat zien, waarom Lieske zegt dat ze zich niet gaat veranderen (zei Tanja zelf ook niet zoiets over het roken). Chantal zegt dat ze gewoon moet oppassen, maar daar heeft ze geen zin in.
precies, ze zegt net tegen Menno bv dat Ingrid bang is gevoelens te krijgen , maar dat heeft ingrid helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 4 september 2005 03:50 schreef Wokkel het volgende:
Chantal loopt de hele tijd geheimzinnig te doen en anderen op te stoken met diezelfde geheimzinnigheid. Zolang ze maar niet wint mag ze er van mij nog wel een tijdje inblijven
Exact. Hopelijk zien de mensen nog steeds welke mensen er met een 'plan' zitten en welke niet.quote:Op zondag 4 september 2005 03:55 schreef srblackbird het volgende:
Chantal denkt dat als je niet jezelf bent er sneller uit ligt.
Lieske in realistisch...
En krijgt zequote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef LN-4-ever het volgende:
dikke kus wil ze hahaha
Bij een opdracht komt hij beter uit de verf denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..
Meeeens!quote:Op zondag 4 september 2005 03:55 schreef scanman01 het volgende:
Chantal; gaat het duidelijk om hoge ogen gooien. Daar gaat het Lieske dus niet om. Chantal begrijpt niet dat niet iedereen dollartekens in de ogen heeft.
Mag dat mens eruit???
Ralph niet alleenquote:Op zondag 4 september 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is gewoon decoratie. Helaas trouwens..
En Chantal gezaktquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blij dat Lieske zichzelf is... en heeft dar bewondering voor.
Ingrid stijgt in mijn achting.
nou zegquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is blij dat Lieske zichzelf is... en heeft dar bewondering voor.
Ingrid stijgt in mijn achting.
weet niet, maar hij gaf haar net een DIKKE kus, dus het is meer dat opgelostquote:Op zondag 4 september 2005 04:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waar ging de ruzie net over tussen Menno en Ingrid?????? ?Fill me in please
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?quote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja probeert Lieske duidelijk te maken dat ze fout bezig is.... en zegt dat ze dat wel doorheeft als ze eenmaal 25 is.
Ralph's mama heeft ook de weg naar fok gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:00 schreef Zapje het volgende:
Ralph kan misschien overkomen als decoratie....maar tis fysiek een zeer sterk persoon....die ze hard nodig hebben bij opdrachten......
Wat haar het meest eerlijk maakt en misschien daarom ook wel het leukst.quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
Mijn ideeen worden opnieuw bevestigd (voor mezelf). Ze hebben bijna allemaal een scenario... en Lieske bekent dat ze totaal niet nadenkt over hoe ze evntueel overkomt of wat dan ook.
Alles! Tanja heeft vanmiddag tegen over de hele groep verkondigd (zonder dat Lieske erbij was) dat ze een enorme slet is en dat ze zich laat neuken door iedereen. En dat ging ongeveer een kwartier zo door.quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?
Heerlijk verfrissend toch!quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
Mijn ideeen worden opnieuw bevestigd (voor mezelf). Ze hebben bijna allemaal een scenario... en Lieske bekent dat ze totaal niet nadenkt over hoe ze evntueel overkomt of wat dan ook.
De aandacht van de mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar wat irriteerd Tanja dan precies ?
Tanja moet zich stil houden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles! Tanja heeft vanmiddag tegen over de hele groep verkondigd (zonder dat Lieske erbij was) dat ze een enorme slet is en dat ze zich laat neuken door iedereen. En dat ging ongeveer een kwartier zo door.
Iemand moet haar echt de mond snoerenquote:Op zondag 4 september 2005 04:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja moet zich stil houden.
Ik vraag me trouwens af wat haar geheim is.
Ik gok ex verslaafde. Ingevallen hoofd, reageert op allest raag, snel geiriteerd, gebrek aan motivie om te stoppen met roken..quote:Op zondag 4 september 2005 04:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja moet zich stil houden.
Ik vraag me trouwens af wat haar geheim is.
Tanja was van af het begin al jaloers .quote:Op zondag 4 september 2005 04:05 schreef MissHobje het volgende:
Ze zijn jaloersdat is het
![]()
Chantal ala moeder gansTanja ook steeds meer
dat hoop ik ook niet..............Lieske moet gewoon lekker zichzelf blijven......komt ze wel ver mee....hoop ikquote:Op zondag 4 september 2005 04:07 schreef srblackbird het volgende:
Lieske is wel geschrokken van de preek![]()
Ik hoop niet dat het haar gedrag erg beïnvloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |