Je valt in herhaling.quote:Op zondag 4 september 2005 03:28 schreef Peter6000 het volgende:
DUBBELE TOPIC..DEZE GRAAG SLUITEN EN HIER NIET MEER POSTEN
HIER VERDER: Commentaren op de live streams - deel 82
Dan moet dit het topic zijn voor al die kuttekoppen die te lui zijn om streamverslagen te schrijven maar wel de hele dag niets beters te doen hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 03:27 schreef svann het volgende:
Dit topik was een paar seconden eerder.
Ik las ergens in een ander topic Joling en Gordon....leuk voor Joost!quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Komen er dit siezoen eigenlijk ook weer nieuwe bewoners bij ?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha als die komen is gelijk het hele progamme verpestquote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik las ergens in een ander topic Joling en Gordon....leuk voor Joost!
Zure mossel.quote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet dit het topic zijn voor al die kuttekoppen die te lui zijn om streamverslagen te schrijven maar wel de hele dag niets beters te doen hebben.
Huisvrouwen enzo.
het is ook leuker, want je kan ook je mening geven en op elkaar reageren en je hoeft geen lappen tekst neer te zetten, dus het is meer realtime reacties plempen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef caradoc het volgende:
Dit topic scoort ook beter met de posts.
Sowieso als er bewoners vrijwillig opstappen volgens mij. Ben wel benieuwd of die dan dingen mogen vertellen qua geheime opdrachten enzo. Wat bijvoorbeeld als Lieske haar geld nog verstopt had zitten en er kwam een nieuwe bewoner? Die weet zulke dingen dan...quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Huh? gewoon later erbij proppen bedoel je?? Hebben ze dat bij de andere dan gedaan nee toch?quote:Op zondag 4 september 2005 03:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij wel.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is bang dat de mensen haar niet meer leuk vinden
Hij heeft haar al heel lang liggen strelen.... maar wil of durft niet verder te gaan. Een mep op haar kont was het maximum denk ikquote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef Tourniquet het volgende:
Lieske zit al een tijd enorm te azen op Roel, maar volgens mij vind Roel het nog te druk in de woonkamer om iets te ondernemen. Of hij is écht niet geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |