Denk ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 04:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik gok ex verslaafde. Ingevallen hoofd, reageert op allest raag, snel geiriteerd, gebrek aan motivie om te stoppen met roken..
Correctie: Chantal, Tanja en Menno (in volgorde van belangrijkheid).quote:Op zondag 4 september 2005 04:12 schreef Rica het volgende:
Wat een onzin dit. Met zijn allen Liekse een beetje een complex aanpraten.
Ik denk dat als Roel en Lieke samen zijn hij wel zo iets zegt van trek je er maar niks van aan.quote:Op zondag 4 september 2005 04:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel staat aan Lieskes kant, maar houdt erg zijn mond dicht nu
Klopt. Roel denkt zelfstandig.quote:Op zondag 4 september 2005 04:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Correctie: Chantal, Tanja en Menno (in volgorde van belangrijkheid).
Roel mag niets zeggen want die is bevooroordeeld zegt Chantal, en Ingrid vind dat Lieske lekker moet zijn wie ze is![]()
Roel is toch psycholoog ofzo ?? die is de boel aan het observerenquote:Op zondag 4 september 2005 04:13 schreef Peter6000 het volgende:
Roel staat aan Lieskes kant, maar houdt erg zijn mond dicht nu
Nee, het is ergerquote:Op zondag 4 september 2005 04:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik sla echt waar regelmatig achterover van wat er hier allemaal voor onzin uitgekraamd wordt.
Is die Chantal echt zo gestoord of lijkt het maar zo?????
Precies, haar eerst een trauma aanpraten en vervolgens weer baggataliseren met "maar trek het je allemaal maar niet zo aan hoor".quote:Op zondag 4 september 2005 04:19 schreef Lo3k het volgende:
"je moet er niet over nadenken, je moet jezelf blijven, maar denk er even over na"
wat is nu de bedoeling? nadenken of niet?
En zo hoort hetquote:Op zondag 4 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat het haar niet boeit als niet iedereen in NL positief over haar is.
Is zo maar waarom zou dat Chantal of Tanja iets kunnen schelen?quote:Op zondag 4 september 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
Het is wel zo, dat én Roel én Rikkert én Menno gisteren het over Lieske hadden dat ze wel erg toegankelijk over kwam, door haar manier van doen.
Ze hangt idd veel bij de mannen, en zoekt erg aandacht van hen in een soort bevestiging.
dat boeit haar denk ik wel, anders zou ze allang gezegd hebben hoooooooooooi, chantal het is goed met je, maak jij maa rlekker druk over hoe ik over kom, dan doe ik dat wel NIET over jou ...quote:Op zondag 4 september 2005 04:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat het haar niet boeit als niet iedereen in NL positief over haar is.
Spijker op zn kop enzoquote:Op zondag 4 september 2005 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Dit is Lieske en ik denk dat je dat moet heel laten!"
quote:Op zondag 4 september 2005 04:23 schreef Tourniquet het volgende:
Tanja tegen Lieske: "Als jijzegt dat je weer een plakje kaas op de broodje tieft, hoef ik geen kaas meer"
HAHA wat is nu de correcte quote?quote:Op zondag 4 september 2005 04:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja tegen Lieske: Als jij zegt dat je even een plakje kaas op je brood tieft, heb ik geen zin meer in brood![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze jaloers zijnquote:Op zondag 4 september 2005 04:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Is zo maar waarom zou dat Chantal of Tanja iets kunnen schelen?
Precies. Dat gezeik van Chantal maakt haar nu aan het twijfelen... dat is het beroerde. Ook omdat ze haar moeder erbijbetrekt. Verschrikkelijk, echt waar. Ik heb 4 BB's hiervoor gezien, maar dit slaat echt alles!quote:
Enorm hilarisch toch! Tanja en Chantal die even vertellen wat Lieske wel en niet moet zeggen. Roel die het er duidelijk niet mee eens is, en Menno die vertelt dat hij nooit over politiek, sex of ex vriendinnetjes zal praten.quote:Op zondag 4 september 2005 04:24 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen jullie hier tegen. Ik word echt ontzettend misselijk!
het was inderdaad brood geloof ikquote:Op zondag 4 september 2005 04:25 schreef srblackbird het volgende:
[..]
[..]
HAHA wat is nu de correcte quote?
Ik wilde naar bed, maar dit is ff te leukquote:Op zondag 4 september 2005 04:26 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Enorm hilarisch toch! Tanja en Chantal die even vertellen wat Lieske wel en niet moet zeggen. Roel die het er duidelijk niet mee eens is, en Menno die vertelt dat hij nooit over politiek, sex of ex vriendinnetjes zal praten.
Heb jij iets beters op dit tijdstip![]()
IDD prachtige verhalen....ze (Tanja & Chantal) lullen zichzelf allemaal zo klem...quote:Op zondag 4 september 2005 04:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
het was inderdaad brood geloof ik
Damn, wat een discussie zeg. Ik val van m'n stoel door Chantal en Tanja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |