quote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja, stom! Twee dagen niet echt online end at haal ik Dido en Nathalie al door elkaar. (en wijzig vervolgens niet mijn tekst, maar jouw quote).
Ah, je moet er gewoon even opnieuw inkomen. Over 20 minuten ben je er weer helemaal bijquote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:Ja, stom! Twee dagen niet echt online end at haal ik Dido en Nathalie al door elkaar. (en wijzig vervolgens niet mijn tekst, maar jouw quote).
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend overquote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Sasami het volgende:
Ik vind het goed dat Rob en Dido erover zitten te praten ze zijn idd veelste ver gegaan.
Dat vind ik inderdaad ook, ik erger me nu niet zoveel meer aan hemquote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend over
Dat van Ingrid ben ik inderdaad met je eens!quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Valt me ook vies tegen van Roel dat hij niet voor Liesk eopkwam, maar ik vind Ingrid wel een steeds toffer wijf (vond ik al, ze stijgt dus in mijn achting)
Tijdens één van haar eerste dagen toen met club Triest (Dido en Menno) had ik al door dat ze niet het prototype van een dom blondje was. Het is alleen jammer dat ze tijdens de kick-off wel zo overkwam, maar Ingrid is idd wel oke!quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Valt me ook vies tegen van Roel dat hij niet voor Liesk eopkwam, maar ik vind Ingrid wel een steeds toffer wijf (vond ik al, ze stijgt dus in mijn achting)
Ja klopt in het begin vond ik Rob ook helemaal niets . maar hij wordt steeds leuker.quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Je merkt wel dat Rob veranderd is de afgelopen dagen. Hij komt veel minder overheersend over
Wat een lomp wijf zeg die Chantal. Het slaat echt werkelijk nergens op. Maar sowieso dat gezeik over Lieske.. waarom doen ze dat joh? Echt triest is dat. Chantal is gewoon een uitgezakte theezak en loopt daarom op Lieske te zeiken. Chantal: Oprotten!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal vindt dat je zoveel mogelijk niet jezelf moet zijn, om ver te komen in het BB spel.
Daarom adviseerde ze haar, het niet zoveel over jongens te hebben, omdat men haar doen een slet zouden vinden.
Roel vindt Lieske leuk (fysiek).
En daarom is het een behoorlijk goede daad van Chantal, en Lieske corrigeren, en ervoor zorgen dat Lieske blijft, zodat Roel happy is.
Aldus Chantal![]()
Hij is er ook meerdere malen over aangesproken.quote:Op zondag 4 september 2005 12:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Joost: Ik heb fansquote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
12:30 Er roept iemand van buiten: homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |