zie onderschrift van ebornquote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
eh... wil me best aanmelden hoor... maar waar dan??
minder dan 1 minuutquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef vw_caddy het volgende:
Goed, hoelang zal het duren voordat Tanja de eerste opsteekt?
jup.. en daar hebben ze dan weer zwangerschapskleding voor uitgevonden....logicaquote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Zo'n zwangere buik groeit hard en truitjes worden daardoor korter. Logica.
BAH BAHquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wel...en dan hou ik me in haar geval nog in ook
Tanja wel.quote:Op zondag 4 september 2005 11:40 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Of je haar mag of niet... een vrouw noem je geen zeug.
Helemaal met je eens. Maar dat weet ze vantevorenquote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Dan had ze even een maat groter mee moeten nemen..quote:Op zondag 4 september 2005 11:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
quote:
oeh.. was het niet politiek correct genoeg?quote:
hahaquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef Miepje01 het volgende:
"Klaag klaag" , meid dat heet zwangerschap..![]()
Valt nog mee dat ze er pas 7 weken voordat ze bevalt mee komtquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef Miepje01 het volgende:
"Klaag klaag" , meid dat heet zwangerschap..![]()
Plan maar eens dat je kleding in alle maten meeneemt... voor als je dikker wordt tijdens je zwangerschap en voor erna.quote:Op zondag 4 september 2005 11:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan had ze even een maat groter mee moeten nemen..
voorbereidingen![]()
Wat wil je als je half 7 gaat slapenquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Tanja zit goed bij de tijd![]()
Ralph niet
Zat er toch niet ver naastquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef vw_caddy het volgende:
Tamaartje, respect![]()
* mee turven gaat vandaag
Kijk, nu zitten we weer op 1 lijn. Tanja is inderdaad niet het toppunt van plannenquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Dat is lastig, vooral als je al moeite hebt met plannen. Tanja is daar wel een voorbeeld van... snap je.
Maar je komt wel op tv enzo.. ik zou er zo iig nooit bij gaan lopenquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Plan maar eens dat je kleding in alle maten meeneemt... voor als je dikker wordt tijdens je zwangerschap en voor erna.
Dat is lastig, vooral als je al moeite hebt met plannen. Tanja is daar wel een voorbeeld van... snap je.
Ze zijn jammer genoeg niet allemaal even slim.quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur, rugpijn en haar buik doet pijn. Zonet zakte ze al half in elkaar op de bank. Nu zit ze een sigaret te roken.![]()
Dat is exact wat Chantal en Tanja haar op een zelfde, walgelijke manier probeerden duidelijk te maken vannacht en dat ze dat nodig moet aanpassen. Je moet je namelijk volgens Chantal en Tanja zo voordoen wat de mensen verwachten. Dan heb je kans verder te komen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.
Ze moeten Tanja er écht uithalen voor het misgaat....quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur, rugpijn en haar buik doet pijn. Zonet zakte ze al half in elkaar op de bank. Nu zit ze een sigaret te roken.![]()
En had arme kindje maar zuurstof gebrek lijdenquote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef Marrije het volgende:
huis/tuin/keuken junkquote:Op zondag 4 september 2005 11:45 schreef Showtime het volgende:
Niet verstoppen achter die plant Tanja, we hebben de sigaret gezien!!
[afbeelding]
Blij dat we even op 1 lijn zitten... hahahaha da's saai.quote:Op zondag 4 september 2005 11:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Kijk, nu zitten we weer op 1 lijn. Tanja is inderdaad niet het toppunt van plannen
"Heb ik een kind in mijn buik dan?"quote:Op zondag 4 september 2005 11:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
En had arme kindje maar zuurstof gebrek lijden![]()
![]()
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenkenquote:Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: Ik wou dat ik op mn buikkon liggen"
iddquote:Op zondag 4 september 2005 11:50 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenken
7 maanden geleden heeft ze al helemaal niet nagedacht.quote:Op zondag 4 september 2005 11:50 schreef Miepje01 het volgende:
Had ze zich beter 7 maanden geleden kunnen bedenken
Kan ze ook, maar dan wordt ze wel een menselijke wipquote:Op zondag 4 september 2005 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: Ik wou dat ik op mn buik kon liggen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |