Dan open jij toch de volgende.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:50 schreef Imberr het volgende:
maryse toch![]()
ik vond die andere optie voor de tt leuker btw.. (die van: wie trippeldipt maryse?)
Ik dacht meer aan: "Brainster + Maryse, sitting...bla bla bla."quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef brainster het volgende:
[..]
PUB slowchat #184: Wie trippeldipt Imberr?
Trippeldippen is maryse der dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef brainster het volgende:
[..]
PUB slowchat #184: Wie trippeldipt Imberr?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan: "Brainster + Maryse, sitting...bla bla bla."![]()
Neem de Limburgse vlagquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:09 schreef taart het volgende:
tijd voor een nieuwe avatar
Straks komt iedereen aanzetten met de vlag van zijn of haar provincie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neem de Limburgse vlag
Ik was de eerste die er mee aankwam dus ik heb er patent opquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Straks komt iedereen aanzetten met de vlag van zijn of haar provincie.
You made me PUKE!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef Duncan-Death het volgende:
Zo, macaroni met kaas was weer feescht.
Yup, ga bij een kameraad van me bier drinken en film kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Ik ga wiet snuiven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
Als je lief bent mag je dat op je verjaardag weer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn lever weer eens kapot ga zuipen
Het wordt tijd dat ik je trippeldip.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
kijk dat is wel stoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
Een vrouw naar m'n hart.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
Drink je bier?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
TG 21:00, Brainiac (Disco) 21:00. Eentje ga ik dus opnemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe heb je gisteravond nog doorgebracht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
TG 21:00, Brainiac (Disco) 21:00. Eentje ga ik dus opnemen.
Ben & Jerry's Cookie Dough, broer, en GTA San Andreas.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe heb je gisteravond nog doorgebracht?
Ah ja dat is ook een prima invulling idd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben & Jerry's Cookie Dough, broer, en GTA San Andreas.
Wat een opwindende avond.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben & Jerry's Cookie Dough, broer, en GTA San Andreas.
Bestel jij al zittend op de barkruk een biertje of staande?quote:
laat ik me moeder doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bestel jij al zittend op de barkruk een biertje of staande?
Staande kom je volgens mij niet eens boven de bar uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
laat ik me moeder doen![]()
nee, ik zit altijd.. ik ga wat staan zeg![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staande kom je volgens mij niet eens boven de bar uit.![]()
![]()
quote:
ik kom heus nog wel boven n bar uit hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bent toch 1,50 ofzo? Als je dan een hoge bar hebt....tsja....
![]()
Wij komen bést boven een bar uit hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staande kom je volgens mij niet eens boven de bar uit.![]()
![]()
Welke?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
* Casparovvv luisterd nu al voor de 7e keer hetzelfde nummer van Green day, zo mooi
Eerst eens zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kom heus nog wel boven n bar uit hoor![]()
Ik moes lachenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bent toch 1,50 ofzo? Als je dan een hoge bar hebt....tsja....
![]()
En dan is nog de vraag of jullie het meekrijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wij komen bést boven een bar uit hoor.
Of ze uberhaupt geholpen worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef taart het volgende:
[..]
En dan is nog de vraag of jullie het meekrijgen![]()
"Waar is je moeder?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of ze uberhaupt geholpen worden.![]()
ja maar evengoedquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
klein zijn betekend niet dat je er uit ziet als 12
Dido is lekkerquote:
Verkapte 'ik-heb-vrouwelijke-vormen' post.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
Die met één been is cool.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dido is lekker![]()
Jaja ik volg bb(ey maar alleen op het internet)
Hij had vandaag ruzie met Roelquote:
Dat is die kale toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij had vandaag ruzie met Roel![]()
Roel rullez trouwens![]()
guido de bres in amersfoortquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jawel hoor
Woon jij nou echt in Spakenburg? Waar zit je op school?
Gast, ik zit bij je op schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef C2C het volgende:
[..]
guido de bres in amersfoortpaledeinen weg.. komt allen
keeenker me bf2 is kaputquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef C2C het volgende:
[..]
bf2en en fokken tegelijk kan heel goed
Ervaring?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef C2C het volgende:
[..]
bf2en en fokken tegelijk kan heel goed
Heb je ook op de Arnhemseweg gezeten? Dan weet ik denk ik al wie je bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:43 schreef C2C het volgende:
[..]
wat denk je dat ik nu al 1.5 uur zit te doen
nope'z, ben jij van arnhemseweg naar havo gegaan dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je ook op de Arnhemseweg gezeten? Dan weet ik denk ik al wie je bent
Nee, ik ben op VWO begonnen en nog bezigquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:45 schreef C2C het volgende:
[..]
nope'z, ben jij van arnhemseweg naar havo gegaan dan?
o okequote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, ik ben op VWO begonnen en nog bezig
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
V6aquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:48 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dat zag ik al wel aan je geboortedatum, maar ik bedoel welke klasik h4d
Smilieposts zijn alleen met mate toegestaan.quote:
Waarom heb jij Talpa in je avatar ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts zijn alleen met mate toegestaan.
o kut sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tering gek, loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tering gek, loop niet zo te zeiken
Heb je het al aangegeven in het Feedback topic?
Omdat ik niet met de meute meeloop die loopt te mekkeren over Talpa en alleen naar het voetbal heeft gekeken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij Talpa in je avatar ?![]()
*kijkt naar J's ondertitel*quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een andere avatar, deze is slechts tijdelijk, wees niet bang.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:56 schreef brainster het volgende:
[..]
*kijkt naar J's ondertitel*
Hoe denk jij ooit admin te worden als je een talpa avatar heb?
(concurentie talpa en de fok-bb-blog)
nee morge feestje van een nichie van mequote:Op vrijdag 2 september 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
C2C, ga je nog naar de Holle Wout morgen?
Nee joh, als niet-Spakenburger voel ik me niet zo welkom daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef C2C het volgende:
[..]
nee morge feestje van een nichie van me
jij wel dan![]()
moet je niet te lang zoeken danquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een andere avatar, deze is slechts tijdelijk, wees niet bang.![]()
quote:
lolz, naja succes daar op trainingquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee joh, als niet-Spakenburger voel ik me niet zo welkom daar![]()
Verder vermaak ik me er altijd prima
Hadden we daar niet zo'n topic voor?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Nja... jorryt, stel jezelf is voor ofzo
Die film heb ik niet gezien. Wil ik denk ik ook niet zien, of is die wel de moeite waard?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Imberr het volgende:
ben de liedjes die bij de film Mean Girls horen aan t downloaden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hadden we daar niet zo'n topic voor?
*gaat ff kijken*
als je van chickflicks houdt moet je em zeker kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Die film heb ik niet gezien. Wil ik denk ik ook niet zien, of is die wel de moeite waard?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je van chickflicks houdt moet je em zeker kijken![]()
maar dat zal wel niet![]()
ik heb em iig al 5x gekeken (1x bios en 4x dvd)
en je moet nu kiezenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
Op het ene moment verveel jeje kapot en zou je een moord doen om iets leuks te beleven, op het andere moment komen allerlei mogelijkheden op 1 moment en dan moet je kiezen,![]()
that's life, get used to itquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
Op het ene moment verveel jeje kapot en zou je een moord doen om iets leuks te beleven, op het andere moment komen allerlei mogelijkheden op 1 moment en dan moet je kiezen,![]()
Het is ook nooit goed hč?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
Inge, ik vind je heel aardig hoor, maar ik hoef geen advies van een klein meisje aan te nemenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Inge, ik vind je heel aardig hoor, maar ik hoef geen advies van een klein meisje aan te nemen![]()
[..]
Inge, ik vind je heel aardig hoor, maar ik hoef geen advies van een klein meisje aan te nemen![]()
Logisch dunkt me.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
[..]
gepestquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef brainster het volgende:
[..]Inge, je word gepest!
* brainster geeft Inge aai over de bol![]()
Pauper is zo'n pauper woordquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
gepest![]()
ik kan wel tegen een stootje hoor![]()
pesten is trouwens voor basisschool paupers![]()
* schoptquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
gepest![]()
ik kan wel tegen een stootje hoor![]()
pesten is trouwens voor basisschool paupers![]()
Een van mijn klasgenoten zegt dus tegen alles en iedereen pauper. Dat wordt irritantquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja he![]()
maar t is wel leuk om te zeggen![]()
whahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Een van mijn klasgenoten zegt dus tegen alles en iedereen pauper. Dat wordt irritant![]()
Waarschijnlijk weet ie zelf dan niet wat het betekent en is het gewoon patserij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Een van mijn klasgenoten zegt dus tegen alles en iedereen pauper. Dat wordt irritant![]()
had dan 1tje aangepastquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
![]()
*Poogt hier vrolijk op te reageren....
![]()
![]()
Spacecakequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:33 schreef erikkll het volgende:
ik ga maar eens wat te eten maken![]()
iemand suggesties?
Ze mogen wel hoor, alleen met mate. Meerdere smilieposts achter elkaar natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
smileyposts mogen ook niet meer trouwens![]()
kutregels![]()
jezus, allemaal regels die er 2 jaar geleden nog niet warenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
smileyposts mogen ook niet meer trouwens![]()
k*tregels![]()
aaarghquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
weer 2 achter elkaargaat goed erikkll
![]()
Als de rest het ook doet, doe ik mee [14.gif]quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:38 schreef PaRaR het volgende:
Ben ik een keer lam wat normaal NOOIT gbeurt ... praten jullie te snel
Kunnen jullie wat slomer typen en op knopje posten drukken ?
Ty
Erik heeft kennelijk erg veel moeite om de Edit knop te vinden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:38 schreef Imberr het volgende:
weer 2 achter elkaargaat goed erikkll
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef More_Power het volgende:
Jantje vraagt aan zijn oma : "Oma, mag ik met opa spelen ?".
Is goed zegt z'n oma, maar als je klaar bent moet je hem wel weer begraven.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erik heeft kennelijk erg veel moeite om de Edit knop te vinden.![]()
have fun!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:47 schreef C2C het volgende:
[Br33zah mode]HEy MenSJuhShs Ikkah Gah Ff 1 FilmpjuH kijkUhh cu[/Br33zah mode]
dus: ik gaat er weer vandoor, tot vanacht
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef Chanandler het volgende:
Vanavond weer Lost!!!!!!!
doeggquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:47 schreef C2C het volgende:
[Br33zah mode]HEy MenSJuhShs Ikkah Gah Ff 1 FilmpjuH kijkUhh cu[/Br33zah mode]
dus: ik gaat er weer vandoor, tot vanacht
yupquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
have fun!
edit:
shit, dit had zeker in 1 post gemoeten he?
zijn wel herhalingen nu van de laatste 2 afleveringen die hier zijn uitgezondenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef Chanandler het volgende:
Vanavond weer Lost!!!!!!!
Lost is coolquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Joopie! Weer mensen kieken op een onbewoond eiland![]()
Net5, half 10 ongeveerquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:50 schreef erikkll het volgende:
Lost lijkt me best Tov!
edit:
zender? tijd?
vooruitgang is wel, dat ik al weet wanneer het had gemoetenquote:
shit, dan moet ik NU gaan kokenquote:
had em bedacht toen ik beetje aangeschoten wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef erikkll het volgende:
Hip email adres heb je, imberr
ik ben vanaaf nog wel ff online![]()
geen geld om vanaaf én morgen uit te gaan![]()
Jij doet leuke dingen als je dronken bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
had em bedacht toen ik beetje aangeschoten was![]()
maar t is nou men mailadres met de meeste mensen dus heb ik em maar gehouden![]()
ik ben altijd online trouwens
Geil kontje heeft die Lieske.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij doet leuke dingen als je dronken bent![]()
Eens isquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Fight Club is een puike film.
ik onthoud nooit welke titel bij welke film hoortquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
Fight Club is een puike film.
wat voor sekte?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil later ook een sekte starten.
ik was ff weg maar ben er weerquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:24 schreef erikkll het volgende:
een echte topickiller, die post [14.gif]
Maakt niet uit, als ik maar vaag overkom en macht heb.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
ik onthoud nooit welke titel bij welke film hoort
[..]
wat voor sekte?
fightclub heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ik maar vaag overkom en macht heb.
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
Do you meen het?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is die Frans Bauer toch een homo![]()
ben je d'r nu al achter?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is die Frans Bauer toch een homo![]()
betekent regen in het latijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
fightclub heb ik niet gezien![]()
en volgens mij moet je nog hard werken aan dat vaag overkomen en macht hebben
ow, en welkom terug imberr![]()
hoe kom je bij imberr trouwens, als nick?
hoezo een latijnse naam? je hebt niet eens latijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
betekent regen in het latijn![]()
en je bent nr. 20 ofzo die dat vraagt![]()
sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo, damnquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:50 schreef brainster het volgende:
Maryse,
Mijn Maryse-adoratie-sc-topique, wat doe je!
omdat latijn cool isquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:42 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
hoezo een latijnse naam? je hebt niet eens latijn![]()
oja, even latijn lerenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat latijn cool isen wat boeit dat, ben t mezelf aan t leren
![]()
Je vertelde mij dat het iets met wicca te maken had.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
good luckquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat latijn cool isen wat boeit dat, ben t mezelf aan t leren
![]()
Wicca is engquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je vertelde mij dat het iets met wicca te maken had.![]()
alleen woordjes dudequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
oja, even latijn leren![]()
![]()
![]()
![]()
bedankt dat je me even aan het lachen maakt
Echt nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je vertelde mij dat het iets met wicca te maken had.![]()
latijnse woordjes lerenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
alleen woordjes dude![]()
[..]
Echt niet![]()
Echt wel, als het goed is staat het nog in mijn chatlog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
alleen woordjes dude![]()
[..]
Echt niet![]()
vanwege de zinloosheid natuurlijk, duhquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
latijnse woordjes lerenhoezo?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan: "Brainster + Maryse, sitting...bla bla bla."![]()
vind ik leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
latijnse woordjes lerenhoezo?
t heeft echt niks met wicca te maken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt wel, als het goed is staat het nog in mijn chatlog.![]()
Alleen woordjes inderdaad. Grammatica is superhandig, leer je precies hoe een taal in elkaar steekt. En ook de cultuur is redelijk interessantquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
vanwege de zinloosheid natuurlijk, duh![]()
* Petertjuhh zit in 4 gymnasiumquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:52 schreef brainster het volgende:
Latijn... best leuke taal om te leren als je tijd overhebt ofzo.
Dat had ik iig geval in de eerste. Daarna nooit meer iets mee gedaan
Ben jij nou echt zo kapot of doe je maar alsof ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:52 schreef Jett het volgende:
M4rY$e3e mYn Du$sh1 v0oR Diii L3VentjUh
ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
* Petertjuhh zit in 4 gymnasium![]()
Dan kan je later op vakantie in Rome inscripties vertalen en opscheppen enzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
vanwege de zinloosheid natuurlijk, duh![]()
We hebben er hier zelfs 1 als modquote:
Die staat al klaar hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:50 schreef brainster het volgende:
Jag, als je lef hebt open je straks het volgende topic met deze TT:
[..]
Zo heb je het toch echt aan me verteld. En toen heb je nog een heel verhaal verteld er over enzo. Regen in het latijn is trouwens imber of pluvia, dus met 1 r.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
t heeft echt niks met wicca te maken hoor![]()
ik ben niet kapot. en ja ik doe alsof.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo kapot of doe je maar alsof ?![]()
Okequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:55 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben niet kapot. en ja ik doe alsof.
Is het niet anders om? NT +ec1 & bio2?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
4 gym?![]()
NG & NT zie ik?Ik doe ook NG, volgendjaar ff kijken of ik NT er ook bijneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |