You made me PUKE!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef Duncan-Death het volgende:
Zo, macaroni met kaas was weer feescht.
Yup, ga bij een kameraad van me bier drinken en film kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Ik ga wiet snuiven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
Als je lief bent mag je dat op je verjaardag weer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn lever weer eens kapot ga zuipen
Het wordt tijd dat ik je trippeldip.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
kijk dat is wel stoerquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
Een vrouw naar m'n hart.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
Drink je bier?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
TG 21:00, Brainiac (Disco) 21:00. Eentje ga ik dus opnemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe heb je gisteravond nog doorgebracht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
TG 21:00, Brainiac (Disco) 21:00. Eentje ga ik dus opnemen.
Ben & Jerry's Cookie Dough, broer, en GTA San Andreas.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe heb je gisteravond nog doorgebracht?
Ah ja dat is ook een prima invulling idd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben & Jerry's Cookie Dough, broer, en GTA San Andreas.
Wat een opwindende avond.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben & Jerry's Cookie Dough, broer, en GTA San Andreas.
Bestel jij al zittend op de barkruk een biertje of staande?quote:
laat ik me moeder doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bestel jij al zittend op de barkruk een biertje of staande?
Staande kom je volgens mij niet eens boven de bar uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
laat ik me moeder doen![]()
nee, ik zit altijd.. ik ga wat staan zeg![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staande kom je volgens mij niet eens boven de bar uit.![]()
![]()
quote:
ik kom heus nog wel boven n bar uit hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bent toch 1,50 ofzo? Als je dan een hoge bar hebt....tsja....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |