Wij komen bést boven een bar uit hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staande kom je volgens mij niet eens boven de bar uit.![]()
![]()
Welke?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
hoi
* Casparovvv luisterd nu al voor de 7e keer hetzelfde nummer van Green day, zo mooi
Eerst eens zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kom heus nog wel boven n bar uit hoor![]()
Ik moes lachenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je bent toch 1,50 ofzo? Als je dan een hoge bar hebt....tsja....
![]()
En dan is nog de vraag of jullie het meekrijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wij komen bést boven een bar uit hoor.
Of ze uberhaupt geholpen worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef taart het volgende:
[..]
En dan is nog de vraag of jullie het meekrijgen![]()
"Waar is je moeder?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of ze uberhaupt geholpen worden.![]()
ja maar evengoedquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
klein zijn betekend niet dat je er uit ziet als 12
Dido is lekkerquote:
Verkapte 'ik-heb-vrouwelijke-vormen' post.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
Die met één been is cool.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dido is lekker![]()
Jaja ik volg bb(ey maar alleen op het internet)
Hij had vandaag ruzie met Roelquote:
Dat is die kale toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij had vandaag ruzie met Roel![]()
Roel rullez trouwens![]()
guido de bres in amersfoortquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jawel hoor
Woon jij nou echt in Spakenburg? Waar zit je op school?
Gast, ik zit bij je op schoolquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:41 schreef C2C het volgende:
[..]
guido de bres in amersfoortpaledeinen weg.. komt allen
keeenker me bf2 is kaputquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef C2C het volgende:
[..]
bf2en en fokken tegelijk kan heel goed
Ervaring?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:42 schreef C2C het volgende:
[..]
bf2en en fokken tegelijk kan heel goed
Heb je ook op de Arnhemseweg gezeten? Dan weet ik denk ik al wie je bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:43 schreef C2C het volgende:
[..]
wat denk je dat ik nu al 1.5 uur zit te doen
nope'z, ben jij van arnhemseweg naar havo gegaan dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je ook op de Arnhemseweg gezeten? Dan weet ik denk ik al wie je bent
Nee, ik ben op VWO begonnen en nog bezigquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:45 schreef C2C het volgende:
[..]
nope'z, ben jij van arnhemseweg naar havo gegaan dan?
o okequote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, ik ben op VWO begonnen en nog bezig
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
V6aquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:48 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dat zag ik al wel aan je geboortedatum, maar ik bedoel welke klasik h4d
Smilieposts zijn alleen met mate toegestaan.quote:
Waarom heb jij Talpa in je avatar ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts zijn alleen met mate toegestaan.
o kut sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tering gek, loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tering gek, loop niet zo te zeiken
Heb je het al aangegeven in het Feedback topic?
Omdat ik niet met de meute meeloop die loopt te mekkeren over Talpa en alleen naar het voetbal heeft gekeken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij Talpa in je avatar ?![]()
*kijkt naar J's ondertitel*quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een andere avatar, deze is slechts tijdelijk, wees niet bang.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:56 schreef brainster het volgende:
[..]
*kijkt naar J's ondertitel*
Hoe denk jij ooit admin te worden als je een talpa avatar heb?
(concurentie talpa en de fok-bb-blog)
nee morge feestje van een nichie van mequote:Op vrijdag 2 september 2005 19:58 schreef Ayaxola het volgende:
C2C, ga je nog naar de Holle Wout morgen?
Nee joh, als niet-Spakenburger voel ik me niet zo welkom daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef C2C het volgende:
[..]
nee morge feestje van een nichie van me
jij wel dan![]()
moet je niet te lang zoeken danquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een andere avatar, deze is slechts tijdelijk, wees niet bang.![]()
quote:
lolz, naja succes daar op trainingquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee joh, als niet-Spakenburger voel ik me niet zo welkom daar![]()
Verder vermaak ik me er altijd prima
Hadden we daar niet zo'n topic voor?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Nja... jorryt, stel jezelf is voor ofzo
Die film heb ik niet gezien. Wil ik denk ik ook niet zien, of is die wel de moeite waard?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Imberr het volgende:
ben de liedjes die bij de film Mean Girls horen aan t downloaden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hadden we daar niet zo'n topic voor?
*gaat ff kijken*
als je van chickflicks houdt moet je em zeker kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Die film heb ik niet gezien. Wil ik denk ik ook niet zien, of is die wel de moeite waard?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je van chickflicks houdt moet je em zeker kijken![]()
maar dat zal wel niet![]()
ik heb em iig al 5x gekeken (1x bios en 4x dvd)
en je moet nu kiezenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
Op het ene moment verveel jeje kapot en zou je een moord doen om iets leuks te beleven, op het andere moment komen allerlei mogelijkheden op 1 moment en dan moet je kiezen,![]()
that's life, get used to itquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
Op het ene moment verveel jeje kapot en zou je een moord doen om iets leuks te beleven, op het andere moment komen allerlei mogelijkheden op 1 moment en dan moet je kiezen,![]()
Het is ook nooit goed hè?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
Inge, ik vind je heel aardig hoor, maar ik hoef geen advies van een klein meisje aan te nemenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Inge, ik vind je heel aardig hoor, maar ik hoef geen advies van een klein meisje aan te nemen![]()
[..]
Inge, ik vind je heel aardig hoor, maar ik hoef geen advies van een klein meisje aan te nemen![]()
Logisch dunkt me.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Chanandler het volgende:
Goftedomme.
[..]
gepestquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:21 schreef brainster het volgende:
[..]Inge, je word gepest!
* brainster geeft Inge aai over de bol![]()
Pauper is zo'n pauper woordquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
gepest![]()
ik kan wel tegen een stootje hoor![]()
pesten is trouwens voor basisschool paupers![]()
* schoptquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
gepest![]()
ik kan wel tegen een stootje hoor![]()
pesten is trouwens voor basisschool paupers![]()
Een van mijn klasgenoten zegt dus tegen alles en iedereen pauper. Dat wordt irritantquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja he![]()
maar t is wel leuk om te zeggen![]()
whahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Een van mijn klasgenoten zegt dus tegen alles en iedereen pauper. Dat wordt irritant![]()
Waarschijnlijk weet ie zelf dan niet wat het betekent en is het gewoon patserij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Een van mijn klasgenoten zegt dus tegen alles en iedereen pauper. Dat wordt irritant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |