Weet ik, als ik ga bekijken wat mn huisgenoten me wel eens hebben voorgezet hoef ik me verder niet te schamen. Het was eetbaar maar daar was alles mee gezegt.... Volgende week weer en nieuwe kans.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ahhhh, arme ziel!
Bij iedereen mislukte weleens wat hoor, dus maak je niet druk (al is het nooit leuk natuurlijk).
Ik ga vanavond maar weer dingen uit mijn vooraadkast opeten die nodig op moeten (staan er al te lang).
Ik open wel een leuk topic erover
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef Euc- het volgende:
Gezocht: Partner om bij Karper's stagebedrijf uit eten te gaan
Gaat Annemiek ook mee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Meld
Heb daar altijd wel eens willen eten!!![]()
Wordt wel een echte mini meet danquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt wel een echte mini meet dan![]()
![]()
Even met je mobieltje foto's maken van elke medewerker en dan zeggen nou ik stuur deze even naar jullie baas op! Groetjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Euc- het volgende:
Toen ik op een gegeven moment bij 1 zaak erg mooie schoenen had gezien dacht ik die wil ik eens passen, nou dat kon niet want ze hadden die schoenen niet in mijn maat! (Wisten ze zo uit het hoofd), nouja ik zal jullie het hele verhaal besparen maar het komt erop neer dat ik vanaf ik de winkel binnenkwam naar buiten werd gekeken (het personeel ging met 3 man tegelijk een klant helpen die manchetknopen aan het uitzoeken was.. zegt genoeg dunkt me), en als ik bijna 200 euro uit wil gaan geven aan een paar rot schoenen wens ik wel een beeeetje fatsoenlijk geholpen te worden. Iig erg bot, geen aanrader.
En nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
Ik heb net met mezelf een heel frans kaasje naar binnen zitten schranzen.
![]()
Hadden jullie er een lekker drankje bij, te zien aan je "taalfoutjes"?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb net samen met mijn zusje lekker vruchtenvlaaitjes gemaakt.
Bladerdeeg in een schuitje bakken met wat suiker eroverheen.
Vullen met gustardpudding en vers fruite erover heen.
Heerlijk
Gelijk heb je, heerlijk zo af en toe, lekker asociaal schranzenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
Ik heb net met mezelf een heel frans kaasje naar binnen zitten schranzen.
![]()
Zal ik zéker gaan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef rashudo het volgende:
Werken bij de topkok, Ned 3, 20:25 uur
Gaat over Alain Ducasse.. lijkt me wel leukVond gisteren Gordon Ramsay ook wel interessant!
Wat ben je van plan Bluez?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Middag
Bij Ikea buitensex?
Hoe heet dat dan in goed zweeds böte nöke ?
Ik vond het ook te kort.. en niet heel bijzonder.. maar toch ga ik het kijken. Ik was al bang dat het meer om de mensen ging als om het eten.. haha. Overigens vond ik die "ravioli magique" best wel grappig. Maar die stukken vis met die grijze/zwarte saus erover vond ik er nou niet echt smakelijk uitzien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:51 schreef Euc- het volgende:
Ik heb het gezien, maar het was (nog) niet zo heel bijzonder, gebeurde vrij weinig in. En kort joh
Kijken of ik het op een andere manier kan kijken hehe, maar dat zal wel niet. Moet het volgende week niet vergeten
Als ik dat bericht zo lees, lees ik "Hij kookte met niet genoeg unilever producten"quote:Op donderdag 1 september 2005 09:22 schreef Annemiek78 het volgende:
Morguuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
http://www.zibb.nl/market(...)/versie/1/index.html
Jammer, was wel fan van hem. Hij is altijd superenthousiast.
Ja idd, daar zal ie wel kritiek op hebben gehad ofzo. Ik vond hem anders persoonlijk erg leuke dingen koken, en nog heel toegankelijk. Ik kan je heel wat gerechten koken die heel wat mensen bij het 1e gedeelte al opgeven, spekkoek bv.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als ik dat bericht zo lees, lees ik "Hij kookte met niet genoeg unilever producten"![]()
Als ze maar niet die vreselijke Jeremy Vermolen erin knallen of een van die andere muppets die tussen de belspelletjes enzo door wat te "eten" maken...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, Rudolph is echt HET gezicht van Life and Coocking. Vind het echt jammer dat hij weggaat.
Zou zo niemand weten die deze taak over zou kunnen nemen.
Hij is naast Meesterkok ook Meesterpatissier, en lid van het Nederlands Patissier Team, die 2e zijn geworden op de Coupe Du Monde, zeg maar het WK van de patisserie, de belangrijkste wedstrijd van alle wedstrijden, frankrijk was 1e.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Denk dat hij best wel een stapje dieper kan gaan, naast de simpele receptjes.
Hij is bijvoorbeeld verdomd goed met chocolade enzo en dat wil ik best eens meer zien
Wow.. hoe zag het beeldhouwwerk van frankrijk er dan uit?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij is naast Meesterkok ook Meesterpatissier, en lid van het Nederlands Patissier Team, die 2e zijn geworden op de Coupe Du Monde, zeg maar het WK van de patisserie, de belangrijkste wedstrijd van alle wedstrijden, frankrijk was 1e.
Dit was nederland zn stuk: (de krokodil is compleet uit ijs gebeeldhouwd, binnen de toegestande tijd.. Meen dat ze hier een halve middag voor hadden oid, of 6/7 uurtjes.
[afbeelding]
Een miniatuurkip is nog steeds grootquote:Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef Euc- het volgende:
Bij het versieren hoort dat, als jij een bruidstaart laat maken, zijn er patissiers die jou en je verloofde doen beeldhouwen en dat bovenop de taart zetten (in miniatuur natuurlijk)
Staat op hun website, grappig, die kerel die me net gebeld heeft werkt bij het Kurhaus hotelquote:Tijdelijke wisseling van de wacht
Hans Munten heeft recent te horen gekregen dat het op dit moment niet goed gesteld is met zijn gezondheid. Voor Hans, Marie-José en kinderen kwam dit nieuws als donderslag bij heldere hemel. De wereld staat compleet op zijn kop. U begrijpt dat Hans zich volledig op zijn herstel wil richten en zich nu even niet meer dagelijks kan bezighouden met de Hostellerie. Het is echter een luxe, dat behalve Marie-José, onmiddellijk zijn kinderen klaar staan om de taken zolang over te nemen. Richard Munten (werkzaam in het Kurhaus Hotel,Scheveningen), zijn partner Bregje Jansen van den Berg en Kiki Hengeveld-Munten. Uiteraard worden zij geassisteerd door Bert Renders (Gastheer) en Paul Silvertand (Chefkok). Zij zullen ervoor zorgen dat het u, zoals altijd in Hostellerie Munten, aan niets zal ontbreken. Mogen zij op uw support rekenen !?
Ja michelin let niet op de financiele gezondheid van een restaurantquote:Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef Euc- het volgende:
Whaha, ben net een beetje aan het lezen, en Emmanual Mertens heeft eerst in datzelfde pand gekookt voordat hun er in 1999 inkwamen, Het heette toen "L'Auberge" en had 2 michelin sterren!
Nja, die kerel is echt een topkok, kan met gemak in het lijstje van Cees Helder, Johnny Boer en Toine Hermsen genoemd worden, maar het is echt een kneus van een zakeman. Hij is 5 augustus voor de 3e keer failliet verklaard sinds 1999.
Dan zou ik ook maar op je salaris lettenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef Euc- het volgende:
Daarom zeg ik, een kneus van een zakeman
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Komt die personal coach je ook koffie brengen als je vrijdags je ogen niet open kunt houden?
5 liter vat achter op de fietsquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat wordt dus iedere vrijdag een kan koffie mee naar school
Waarom naar Roermond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef Euc- het volgende:
Nja kga morgen ff de stad in in Roermond, kijken of ik nog een leuke winterjas kan vinden
Gewoon het centrum in gaan, outlet is niks bijzonders, alleen maar kleine maten en oude mode.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke, zit woensdag weer in de buurt van Roermond. Kom ik weer langs het outlet center
Grappig genoeg kwam ik er laatst achter dat ik een pagina van jou met recepten al jaren in mijn favorieten heb staan, opgepikt uit nl.culinair.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef dutch-mamma het volgende:
* dutch-mamma laat even d'r neus zien...
Lieve allemaal, sorry dat ik er niet ben de laatste tijd, maar de verhuizing is losgebarsten...! Natúúrlijk verloopt dit niet soepel, dus CUL schiet er nogal bij in op dit moment... Maar ik ben NIET weg!
Kom niet voor de kleding in Roermond. Moet net iets verder zijn voor mijn werk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gewoon het centrum in gaan, outlet is niks bijzonders, alleen maar kleine maten en oude mode.
Nu kan je ons gaan vermaken met allerlei verhalen van gestoorde gasten met hun gestoorde wensenquote:Op zondag 4 september 2005 02:03 schreef Euc- het volgende:
Ik wel
Net mijn eerste werkdag gehad, was echt super! Is dan wel bediening maar toch, totaal anders dan ik altijd gewend ben. Bediening is heel vrij en los, maar toch wel strak volgens de etiquettes. Werken met een heel jong team, iedereen is rond de 20, op een paar ouderen na natuurlijk, bazen zijn ook super relaxt, het is wel duidelijk dat ze de baas zijn maar toch wel in voor een geintje, en lopen niet rond als IK ben de baas en niemand anders! Iig érg leuk(De zoon van de baas, die de tent nu runt sins bij de opperbaas, zo word tie genoemd hehe heeft 2 jaar bij beluga gewerkt, en nog wat van die tenten, misschien nog iets regelen).
Ze vonden het alleen niet zo leuk dat ik bij zo een beetje de concurrent stage ga lopen, maarja, graag of niet
Was vandaag een proefavondje, maar ik ben iig aangenomen, dus.. Feest
Als weekendbaantje bij http://www.hostelleriemunten.nl/ in de bedieningquote:Op zondag 4 september 2005 09:46 schreef Chielus het volgende:
Sorry Euc, maar het is me geheel ontgaan waar je nu bent gaan werken? Maar klinkt leuk iig. Weer eens wat bedieningsverhalen die ik kan delen met iemand
Kan helaas geen menukaart op hun site vinden. Wat serveren ze vooral?quote:Op zondag 4 september 2005 11:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Als weekendbaantje bij http://www.hostelleriemunten.nl/ in de bediening
De kreeft is erg populair, die mogen ze dan zelf uitzoeken in het homarium, net als de oesters overigens. En ja verder erg veel lekkere dingen, ganzenlever, kaviaar, lamskotelletjes en veel producten van het seizoen. Van wat ik gisteren voorbij heb zien komen allemaal erg lekker. Prijzen zijn ook meer dan redelijk, gisteren moesten 4 mensen elk 4 gangen incl. aperatieven, digestieven en uitgebreide koffie iets van 210 euro afrekenen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kan helaas geen menukaart op hun site vinden. Wat serveren ze vooral?
Dat is nog netjes alleen jammer dat Weert toch een aardig eindje weg is. Anders was ik zeker eens komen etenquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Euc- het volgende:
gisteren moesten 4 mensen elk 4 gangen incl. aperatieven, digestieven en uitgebreide koffie iets van 210 euro afrekenen.
Zo....hier dan maar....quote:Op maandag 5 september 2005 02:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Gooit de bar open en schenkt een port in voor zichzelf, Nem, wat wil jij?
Oeh! Is het echt zo'n gluurder? Zo eentje die je ook midden in de nacht plotseling aanstaart vanaf het balkon als je het compleet niet verwacht?quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is toch nog stiekem even zomer geworden, dus dan is een Hoegaarden wel lekker
Vanmiddag zowaar op het balkon gezeten, de loerende buurvrouwen op de koop toe nemend![]()
Ik ben d'r nog helemaal bijquote:Op maandag 5 september 2005 02:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Het complex hier loopt in een _| vorm, waarvan ik in het _ gedeelte woon (snap je me nog?)
Misschien hebben ze wel een wasgoed fetish....quote:maar er zijn dus een paar van die wijven, sommige nog niet eens zo oud, die in het | gedeelte wonen.
Wij kunnen heel makkelijk bij mij naar binnen kijken, net als ik bij hun. Nou heb ik daar geen behoefte aan maar zijn vinden het blijkbaar erg interessant om de hele middag en avond op het balkon te gaan staan om "toevallig" naar binnen te loeren...
Is mijn stapel wasgoed soms zooo interessant?![]()
Misschien zoeken ze wel oogcontact voor een praatje maar ben jij gewoon zo onbeleefd om er niet op in te gaanquote:Ze kunnen nog net niet de lettertjes van mijn beeldscherm lezen... bah.
Maar ze gaan dus ook echt aan zitten staren als ik op het balkon ga zitten![]()
Niet echt. Heb morgen een semi-zakelijke late lunchafspraak in Rotterdam om 15:00 (lees: biertje doen op Stadhuisplein met een borrelhap) en daarvoor nog even naar Donner om wat boeken te halen. Dus eigenlijk gewoon relaxenquote:Op maandag 5 september 2005 02:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga jij morgen nog wat interessants doen overigens?
Dus je hebt het zelf uitgelokt?quote:Op maandag 5 september 2005 02:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ze een wasgoedfetisj hebben, dan snap ik het wel... hehehe
Overal wasgoed (wel schoon) wat ooit nog gestreken moet worden...
Het is een meter of 7 van em vandaan, dus ik heb geen verrekijker nodig om terug te staren...
En het begon allemala toen ik vrolijk onder de douche vandaan kwam in mijn onderbroek en even de balkondeur openzette.... staarde zo zo'n mens aan![]()
Oe de Donner, heerlijke winkel vind ik datquote:Op maandag 5 september 2005 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt. Heb morgen een semi-zakelijke late lunchafspraak in Rotterdam om 15:00 (lees: biertje doen op Stadhuisplein met een borrelhap) en daarvoor nog even naar Donner om wat boeken te halen. Dus eigenlijk gewoon relaxen![]()
Et tu?
Blijkbaar... met mijn goddelijke lichaamquote:Op maandag 5 september 2005 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je hebt het zelf uitgelokt?![]()
Inderdaad. Ik kom dan ook altijd met meer boeken terug dan ik in gedachten had.quote:Op maandag 5 september 2005 02:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe de Donner, heerlijke winkel vind ik dat![]()
Ben al een tijd niet meer in R'dam geweest, morgen maar weer eens mailen met een docent aldaar![]()
Ga even een boek ophalen bij een vriendin die ik nodig heb voor mijn scriptie en verder probeer ik nog wat aan mijn scriptie te doen (vandaag weer wat gedaan, hoezee) en daarna een tupperwareparty
Je gaat naar het platteland verhuizen? Want de rest van NL is volgebouwd hehequote:Op maandag 5 september 2005 02:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik loop nu eenmaal graag half naakt rond in mijn eigen huis... dus hierna gaan we lekker in een huisje wonen zonder overal "inkijk"
Bespeur ik daar enige vorm van arrogantie?quote:Op maandag 5 september 2005 02:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blijkbaar... met mijn goddelijke lichaam![]()
Precies mijn ideequote:Op maandag 5 september 2005 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat naar het platteland verhuizen? Want de rest van NL is volgebouwd hehe
Pfff.... no way, ik heb nog wel een klein spoortje zelfkennis mag ik hopen...quote:Op maandag 5 september 2005 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige vorm van arrogantie?![]()
Yupz..zoals ik al zei, ik kom altijd met meer thuis dan geplanned. Ik koop ook vaak boeken in het buitenland waar daar zijn ze gewoon goedkoper. Dan denk: die wil ik nog lezen, dus laat ik ze maar gelijk meenemen. Maar ik ben pas geleden begonnen het aantal ongelezen boeken flink terug te brengen naar 0quote:Op maandag 5 september 2005 02:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb van die vergeelde bakjes van een jaar of 15 geleden, gekregen van mijn moeder en die van mijn vriend, hehehe
En ik heb laatst een taartdoos en een cakedoos gekocht, zodat die niet liggen uit te drogen op de broodplank
Ik ga niks kopen morgen, maar ik was al uitgenodigd, ach, best leuk, zo'n mutserige avond
Het probleem bij mij bij de Donner is dat ik ontzettend breed geïnteresseerd ben,... waardoor ik alles wil meenemen...
Sterrenkunde: LEUK!
Geneeskunde: LEUK!
Psychologie: LEUK!
Theorie achter zweverige dingen: LEUK!
Geschiedenis: LEUK!
Filosofie: LEUK!
Etc etc....
En nog ene halve boekenkast die ongelezen staat te zijn hier.... ow ow ow... slecht emns ben ik ook...
Ik zit op het moment vrij rustig net aan de buitenkant(maar dan ook echt, letterlijk)quote:Op maandag 5 september 2005 02:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies mijn idee![]()
Niet helemaal platteland, maar wel meer dan hier...
Dat zeggen ook alle vrouwenquote:Op maandag 5 september 2005 02:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pfff.... no way, ik heb nog wel een klein spoortje zelfkennis mag ik hopen...
Ik ben dus niet zo'n figuur wat alleen maar roept dat ze overgewicht heeft (95% van de vrouwen/meisjes), ik heb het gewoon écht![]()
Wat was het ook alweer, Bergschenhoek ofzo toch, of Berkel?quote:Op maandag 5 september 2005 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit op het moment vrij rustig net aan de buitenkant(maar dan ook echt, letterlijk)
Vrij veel polder om me heen. En dat op slechts 9 kilometertjes van Rotterdam![]()
Maar die zeggen het alleen om dingen te horen als: "nee joh helemaaaal niet"quote:
Wordt dat niet heel droog denk je?quote:Op maandag 5 september 2005 03:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Over de Tupperware
Het is erg duur ja... daarom ga ik ook niets kopen morgen
Sommige dingen hebben ze tegenwoordig ook bij Blokker, voor 1/5 van de Tupperwareprijs, maar dan zonder levenslange garantie... (Who cares?)
Maar goed hoor van die boeken
Ik ben nu bezig in Harry Potter 6, lekkere ontspanning, maar wil als ik klaar ben met mijn studie (doe nu literatuuronderzoek dus da's even genoeg nu) aan Charles Darwin beginnen
Die ligt al te schreeuwen: lees mij, lees mij!
Genetica vind ik erg leuk en ondanks dat ik er best wat van weet, heb ik nog nooit hét boek gelezen, het (On the origin of species) ligt al een paar jaar in mijn kast maar ik moet er gewoon even voor gaan zittenquote:Op maandag 5 september 2005 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt dat niet heel droog denk je?
Ik ben nu bezig met het lezen van The Divine Comedy van Dante. Af en toe ook vrij droog maar een literair hoogstandje en over het algemeen toch echt vermakelijk....
Ah nee dan snap ik 't.quote:Op maandag 5 september 2005 03:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Genetica vind ik erg leuk en ondanks dat ik er best wat van weet, heb ik nog nooit hét boek gelezen, het (On the origin of species) ligt al een paar jaar in mijn kast maar ik moet er gewoon even voor gaan zitten
Ik ben nu met droge literatuur bezig, die gaat Darwin echt niet overtreffen
Dante, ben ik niet bekend mee, alleen de naam zegt me ver weg iets, vertel eens iets meer als je wil
Oh dat kun je zelf 'kweken'? Dat wist ik nou weer niet. Dat is handig om te weten.quote:Op maandag 5 september 2005 03:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend wat creme fraiche bij handwarme room gedaan en het wordt nu al dik en zurig![]()
Over anderhalve dag lekker veel creme fraiche, zelf gemaakt, leuk hoor!
Uhmmmquote:Op maandag 5 september 2005 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het werk bestaat uit 3 delen: Inferno, Pergatorio, Paradiso.
Daar herken je vast wel enkelen van
Piet vertelde me het en nog een andere user (weet de nama niet meer) in mijn Yoghurt-topicquote:Op maandag 5 september 2005 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat kun je zelf 'kweken'? Dat wist ik nou weer niet. Dat is handig om te weten.
Hoeveelheden?
Nee nog nooit gegeten, tot mijn grote schande en spijt...quote:Over zelf dingen kweken: ooit wel eens 'hang-op' gegeten?
Ik heb het van de week op toen ik met mijn vader uit eten ging voor zijn verjaardag. Het is een oud toetje en de nostalgie sloeg in als een bomquote:
ERG lekker dus. En hoort dus ZEKER thuis in je yoghurt topic.quote:Op maandag 5 september 2005 03:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Piet vertelde me het en nog een andere user (weet de nama niet meer) in mijn Yoghurt-topic
Dus ik dacht, dat moet ik proberen
En het lijtk goed te gaan lukken
[..]
Nee nog nooit gegeten, tot mijn grote schande en spijt...
Lekker?
Ik heb er weleens van gehoord maar ik ga het zeker eens makenquote:Op maandag 5 september 2005 03:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het van de week op toen ik met mijn vader uit eten ging voor zijn verjaardag. Het is een oud toetje en de nostalgie sloeg in als een bom
Deze versie was gemaakt van yoghurt maar mijn oma schijnt het altijd met karnemelk gemaakt te hebben.
Anyway: http://www.kookotheek.com/ingezonden_recepten/hangop.htm Daar kun je even kijken.
Er worden daar perzikken gebruik, maar ik dat kan elke fruit zijn wat je wilt. Ik zag al verscheidene versies met allerlei vruchtensapjes en bessen. Wat je zelf lekker vindt dus. Zoals hier dus:
http://www.schellach.nl/ned/recepten/recepten/hangop.html
Het is erg zacht maar wel vullend. Ga het zelf ook maken van de week. Ik ga ff op zoek naar dat topic....
Doenquote:Op maandag 5 september 2005 03:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ERG lekker dus. En hoort dus ZEKER thuis in je yoghurt topic.
Straks maar eens een drive-by-post doen![]()
Ik ken het niet. Maar ik eet dan ook geen slaatjes.quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er weleens van gehoord maar ik ga het zeker eens maken
Ben echt een ontzettende ouderwetse, nostalgische, burgerlijke, traditionele muts aan het worden
Laatst eens zelf een "slaatje" (wie kent de zelfgemaakte rundvleessalades niet uit de jaren '80) gemaakt en ook de gevulde eieren zijn weer terug![]()
![]()
Ik vind ze soms wel lekker, slaatjes, maar niet te vaak.quote:Op maandag 5 september 2005 03:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar ik eet dan ook geen slaatjes.![]()
Gevulde eieren daarentegen:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 03:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet denken aan "la comedie" van Blur, was de B-kant van mijn eerste singletje die ik kocht, Country House (van Blur dus)
Er staat toch een lekker kaasje naast me
Lou Pérac, die ga ik lekekr opeten (een stukje) terwijl ik dat topic ga lezen
Bedankt!
Mja...ik zit even op een was te wachten die ik zo buiten moet gaan hangen want dan is het morgen ochten lekker snel droog.quote:Op maandag 5 september 2005 03:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Stelletje nachtbrakers zijn we toch ook
(en nu ga ik even lezen)
Hitchhikers Guide is mijn vriend helemaal gek van (de boeken en de hoorspelen dan, niet de film).quote:Op maandag 5 september 2005 03:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
heeft geen kaasjes in huis...![]()
Ja er is vast veel te vinden wat er op de 1 of ander manier mee verbonden is. Net zoals The HitchHikers Guide to the Galaxy veel termen heeft verleend
Denk maar eens aan Paranoid Android, OK Computer en nog 1 van Radiohead.
Babelfish van Altavista.
Vast nog wel een berg...
Succes met wachten (schone was gedroogd in de buitenlucht isquote:Op maandag 5 september 2005 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja...ik zit even op een was te wachten die ik zo buiten moet gaan hangen want dan is het morgen ochten lekker snel droog.
Ben eigenlijk bezig weer in mijn normale ritme te komen maar dat is weer lastig.........
Kom je nog wel even terug om te vertellen of het was is?
Ik wacht eigenlijk op de wasmachine..niet op het drogen zeflquote:Op maandag 5 september 2005 03:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Succes met wachten (schone was gedroogd in de buitenlucht is)
Ik ga even lezen, ga dan vertellen wat ik er van denk
hap! Hmmm! Smek.quote:Op maandag 5 september 2005 03:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hitchhikers Guide is mijn vriend helemaal gek van (de boeken en de hoorspelen dan, niet de film).
Wist bovenstaande helemaal niet
Je mag wel ene stukje van mijn Lou Perac hebben hoor
*stukje naar Nem gooit
Ja dat snap ikquote:Op maandag 5 september 2005 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op de wasmachine..niet op het drogen zefl
Dat is waar...ruitk altijd lekker frisquote:Op maandag 5 september 2005 03:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Maar dan is het morgen lekker droog door de buitenlucht, dat ruikt altijd zo lekker
Heb het stuk gelezen, ga nu dat wikipediastuk snel lezen
Lijkt me erg mooi, net als de Ilias en nog zoveel boeken...
Ik ga ze allemaal lezen
Ooit, echt waar![]()
Engels is zeker wel meer aan te raden dan Nederlands?
Jaartje Latijn gedaan dus dat was allemaal erg basaal.quote:Op maandag 5 september 2005 04:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Wikipediastuk uitgelezen, lijkt me erg mooi
Was altijd gek op Latijn en Grieks, vooral die mooie verhalen
Was een van de weinige uit de klas helaas, het wa snatuurlijk niet cool, maar heb het altijd mooi gevonden.
Helaas is er nu wel onwijs veel van weg gezakt...
Ik schijn 1 van de weinigen te zijn die 1984 nou juist niet zo fantastisch vinden.quote:Op maandag 5 september 2005 04:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had mijn vader laatst een boek cadeau gedaan, krijg ik hem vandaag weer terug: "ik lees niet zo graag in het Engels"...
Ik was helemaal vergeten dat dat boek in het Engels was.... oeps...
Ik lees heel graag in het Engels, maar dan moet het wel beter zijn dan het Nederlands.
Ik lees de boeken het liefst zo origineel mogelijk, zoals ze bedoeld waren
En nu is mijn Latijn niet zo top, dus dan ga ik wel als ik Dante ga lezen een van de "meest originele" vertalingen naar het Engels lezen
1984 is ook een mooi boek
Moet ik altijd aan denken als ik van die radarcontrole zie hangen bij Overschie
Dwaze kip ben ik ook af en toe....
In Fok?quote:Op maandag 5 september 2005 04:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga me nou niet teveel nieuw leesvoer aan zitten smeren
Ik moet al zoveel nog lezen!
K-PAX vond ik als film wel redelijk, niet echt iets voor mij...
Dat Noorse boek lijkt me wel wat en van Douglas Adams moet ik ook maar eens wat gaan lezen...
Wat ik nou echt bagger vond was The DaVinci Code... wat een pulp-boek, wel grappig allemaal hoor, maar die vent is volstrekt ongeloofwaardig (zeker na zijn "optreden" op discovery channel... wat een drol zeg).'
Weet Gij eigenlijk hoe ik een bookmark kan maken?
Ik zit te zoeken maar het lukt me niet
Que?quote:Op maandag 5 september 2005 04:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus er gaat weer gegild en geschreeuwd worden...
U woont naast een basisschool?quote:Op maandag 5 september 2005 04:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus er gaat weer gegild en geschreeuwd worden...
Of een huis van lichte zedenquote:Op maandag 5 september 2005 04:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
U woont naast een basisschool?
De scholen zijn weer begonnen toch?quote:
Correct, ik hou m'n raam wel dicht de komende maanden...quote:Op maandag 5 september 2005 04:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
U woont naast een basisschool?
Hmmmm morgen eens kijken. Ben niet zo into de filosofie maar ik wil het best een poging geven.quote:Op maandag 5 september 2005 04:38 schreef BBQ-kip het volgende:
"De wereld van Sophie" (Sophie's world) van Jostein Gaarder.
Filosofie op een net even andere manier uitgelegd, leuk voor beginners (als ik)
"De oproep der kabouters" van Rien Poortvliet
Dat vond ik nou echt een leuk, verrassend en apart boek
Arme ziel *aai aai*quote:Op maandag 5 september 2005 04:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmmmm morgen eens kijken. Ben niet zo into de filosofie maar ik wil het best een poging geven.
Poortvliet heeft wel leuke boeken. Heb er hier nog een aantal liggen.
Ik heb deze ooit helemaal uitgelezen en als kind het complete huis van David in elkaar geknutseld met van die bouwplaten. Daar heb ik spijt van want dat heb ik natuurlijk niet meer![]()
Ah, de TT, tenminste nog iemand die daar naar kijktquote:Op maandag 5 september 2005 04:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De scholen zijn weer begonnen toch?
Nou dat spul gilt en schreeuwt toch?
Ik woon tegenover een school, vandaar...
Mja maar ik koop liever boeken die iemand aanraadt in tegenstelling tot blind pakken en hopen als we het over zulke onderwerpen gaan hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 04:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Arme ziel *aai aai*
Kijk anders eens op Marktplaats ofzo, misschien issie nog te vinden
Wereld van Sophie is overigens geen zweverig boek ofzo hoor, maar heel leuk juist.
Geschreven voor "normale" mensen en heel laagdrempelig
Maar je komt denk ik genoeg leuke boeken tegen als je gaat snuffelen, dus het kotm wel goed allemaal
Hehe ja ik kende het probleem ja. Mijn moeder draaide nog wel eens een serie nachtdiensten en die kwam dat helemaal niet goed uit, zo'n basisschool naast de deurquote:Op maandag 5 september 2005 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Correct, ik hou m'n raam wel dicht de komende maanden...![]()
Smeerkaas toch?quote:Op maandag 5 september 2005 04:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, de TT, tenminste nog iemand die daar naar kijkt![]()
Wat kan mijn het nou rotten dat de scholen weer begonnen zijn, zolang ik maar kaas en toastjes in huis heb![]()
* noteert: * BBQ-kip 's nieuwe huis ligt niet naast een basisschoolquote:Op maandag 5 september 2005 04:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja ik kende het probleem ja. Mijn moeder draaide nog wel eens een serie nachtdiensten en die kwam dat helemaal niet goed uit, zo'n basisschool naast de deur
NEUUUHHHHHquote:
Kijk..jij leert snelquote:Op maandag 5 september 2005 04:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* noteert: * BBQ-kip 's nieuwe huis ligt niet naast een basisschool
Waar? Is het geen brie?quote:Op maandag 5 september 2005 04:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEUUUHHHHH
Griebel en walging!
Lekkere geitenkaas, schapenkaas en koeienkaas![]()
Die Lou Perac liep bijna het pakje uit, is ontzettend zachte kaaszooo lekker
![]()
Doe moet je ook eens kopen hoor
Nou..gelijk maar eens kopen danquote:Op maandag 5 september 2005 04:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Bijna onderaan de site
http://www.lactalis.co.uk/something_special/soft_cheese.asp
Ik had hem alleen in rechthoekige vorm zoals deze:
[afbeelding]
Te koop bij in ieder geval de Lekker en Laag en de AH hiero.
Maar vast wel op meer plekken.... want het is echt een van de lekkerdere kaasjes
Heel lekker zoetig, scherp en toch zacht en romig
Word, hetzelfde toegewenst en same goes!quote:Op maandag 5 september 2005 05:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken nu, maar ik ben erg benieuwd wat je van die kaas vindt
Het is wel schapenkaas maar echt heel zacht en romig, maar geen laffe smaak (zoals sommige zachtromige kazen).
Gewoon lekker proberen
Vond het gezellig en wens je nog een fijne nacht/dag toe
Weltrusten!![]()
Nooit van gehoordquote:Op maandag 5 september 2005 08:49 schreef rashudo het volgende:
*klop klop klop* Hallo Nem en BBQ wakker worden!!!
Lezen jullie geen scifi? Frank Herbert? Jack Vance?
Was er om half 12 uit, valt wel mee toch?quote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef Euc- het volgende:
En nu liggen ze tot 12 uur in hun bed te meuren!
Luilakken
Ik ben nu bezich aan de "Anderland" serie van Tad Williams, nu in het 2e boek. Erg ingewikkeld, erg veel verhaallijnen dus je moet je koppie er wel bij houden, maar het is wel machtig mooi
Nooit van gehoord. Nee dusquote:Op maandag 5 september 2005 08:49 schreef rashudo het volgende:
*klop klop klop* Hallo Nem en BBQ wakker worden!!!
Lezen jullie geen scifi? Frank Herbert? Jack Vance?
Ik was om 10:00 wakkerquote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef Euc- het volgende:
En nu liggen ze tot 12 uur in hun bed te meuren!
Luilakken
Ik ben nu bezich aan de "Anderland" serie van Tad Williams, nu in het 2e boek. Erg ingewikkeld, erg veel verhaallijnen dus je moet je koppie er wel bij houden, maar het is wel machtig mooi
Ik ben zelfstandig fotograaf en kan dus mijn eigen tijd indelen. Aangezien ik veel werk op internet doe, doe ik veel met mensen uit de VS en Canada. Die lopen 6-9 achter. En dat houdt vaak nachtwerk in dus....quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeven jullie niet naar school of werken? Zie jullie altijd s'nachts online
A, op die manier dus jou werkdag begint vaak pas tegen een uur of 2 / 3 s'middags!quote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zelfstandig fotograaf en kan dus mijn eigen tijd indelen. Aangezien ik veel werk op internet doe, doe ik veel met mensen uit de VS en Canada. Die lopen 6-9 achter. En dat houdt vaak nachtwerk in dus....
Meestal wel, maar niet altijd. Ik probeer eigenlijk weer in een 'normaal' ritme te komen om eerlijk te zijn want de halve dag missen is ook niets.quote:Op maandag 5 september 2005 21:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
A, op die manier dus jou werkdag begint vaak pas tegen een uur of 2 / 3 s'middags!
Zou wel willen ruilen. Ben niet echt een ochtend mens
Ik ben een nachtmens en ben met mijn afstudeerscriptie bezig (literatuuronderzoek) en daardoor kan ik mijn tijd zelf indelen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeven jullie niet naar school of werken? Zie jullie altijd s'nachts online
Daar hebbie Glassex voorquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Euc- het volgende:
Welkom terug! Goed dat je het leuk hebt gehad, je zag er in de eerste instantie nogal tegenop ofniet?
Btw, ik ben weer slim geweest, vloog net een mug tegen het beeldscherm aan, en bleef heen en weer vliegen, dus ik pak een schrifje en PATS, heb nu een flinke vlek op mn monitor zitten
Ziet mn pa morgenvroeg wel
Geloof het of niet maar ik vandaag zowaar met 1 boek minder thuisgekomen dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah spannend
Ga je er iets lekkers mee maken dan of ga je sportvissen?
Dit boek....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola beste vrind!
Welk boek was je vergeten te kopen?
Arme ziel!
Wil je weten wat ik bij de Tupperware-avond heb gekocht?
Je kunt hem ook online bestellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit boek....
http://www.originals.be/nl/main.cfm?c=boek
Ja...muts!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe
Ik heb een siliconen bakvorm gekocht in de vorm van timbaaltjes (stuk of 9 zitten er in die vorm):
[afbeelding]
En een wasemmer voor op vakantie en voor lingerie
En ik heb een anti-kras-taartmes/schep gewonnen![]()
Best handig hoor, maar het is zo super mutserig allemaal...
Dat kan..maar als ik toch zo dichtbij woon, en het mooi weer is en ik toch in Rotterdam moet zijn kan ik hem net zo goed meenemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt hem ook online bestellen![]()
Maar je bent een muziekfreak dus begrijp ik?
een snoekbaars wil ik wel eens meenemen voor eigen gebruik de rest wordt natuurlijk netjes terug gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah spannend
Ga je er iets lekkers mee maken dan of ga je sportvissen?
Haha, owkee danquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan..maar als ik toch zo dichtbij woon, en het mooi weer is en ik toch in Rotterdam moet zijn kan ik hem net zo goed meenemen.
En nee. Ik houd veel van muziek maar om mezelf nu gelijk een muziekfreak te noemen vind ik ook wat overdreven
Maar dit boek vond ik erg gaaf en levert leuke momenten op omdat er echt veel verrassingen in staan.
Ik ben eigenlijk heel erg slecht in artiest/band/nummer-namen![]()
Ik gebruikte die emmer altijd als kotsemmertje als ik ziek was. Nu ben ik zelden ziek dus vaak istie daar niet voor gebruikt hoor. Maar inderdaad ook retehandig voor echte wasjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee die vormen die smelten niet en kunnen tot 220 graden hebben
En hij kan ook in de vriezer (voor ijstaartjes ofzo)
Je hoeft het niet in te vetten en je kunt de cakejes of wat je erin maakt er zo uit drukken, erg handig
Die wasemmer is stoer man, mijn moeder heeft hem echt al 20 jaar ofzo, perfect ding, neem hem altijd mee op vakantie
En dat taartmes dat is van kunststof en dat krast niet op mijn cakeplank/cakebewaardoos (ook Tupperware)
hehe dat is best ergquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haha, owkee dan![]()
Ik heb vanavond een half uur naar een adres moeten zoeken (waar ik al 2 keer eerder was geweest ook nog), uiteindelijk heeft een 12-jarig me (bijna) aan de hand genomen en me naar het adres gebracht
![]()
![]()
![]()
Ah mooi, een echte dierenvrindquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef karper het volgende:
[..]
een snoekbaars wil ik wel eens meenemen voor eigen gebruik de rest wordt natuurlijk netjes terug gezet
Was van de week op Discovery: Lake Escapes. Aflevering in NL.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef karper het volgende:
[..]
een snoekbaars wil ik wel eens meenemen voor eigen gebruik de rest wordt natuurlijk netjes terug gezet
modern doen, gpsje kopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ooit maar eens een cursus "hoe me te oriënteren in een ruimte" volgen![]()
Kan ook inderdaadquote:
tomtom navigatortjes zijn vrij goedkoop tegenwoordig...en die kan dus ook nog in je oude.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad![]()
Is wel iets wat ik heel graag in mijn volgende auto wil, samen met een airco![]()
Dan zou die Tom Tom duurder zijn dan mijn auto waard isquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
tomtom navigatortjes zijn vrij goedkoop tegenwoordig...en die kan dus ook nog in je oude.
Ben je van plan een nieuwe te kopen binnenkort dan?
Oeh! Dat is vroeg!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit half in slaap te lazeren hier, ga maar eens mijn bedje opzoeken...
Weltrusten/werkse Nem en Karper
Dus je moet ook nog eens in het school restaurant werken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef Euc- het volgende:
Zoooo, ik zou eigenlijk volgende week maandag moeten beginnen met een blokstage week (dus een week werken), maar wat blijkt nou, moeten wij op vrijdags naar school toeOmdat het schoolrestaurant niet dicht kan.
Dat hebben ze weer lekker weten te plannen , dan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef Euc- het volgende:
Zoooo, ik zou eigenlijk volgende week maandag moeten beginnen met een blokstage week (dus een week werken), maar wat blijkt nou, moeten wij op vrijdags naar school toeOmdat het schoolrestaurant niet dicht kan. En zondags en maandags zijn de vaste sluitingsdagen bij Bretelli, dus zou ik maar 3 dagen moeten werken
![]()
Nu schiet dat niet op, dus ga ik aankomende donderdag voor de 1e keer werken, en ga ik iets proberen te regelen dat ik volgende week vrijdag de lunch draai, en dan gewoon wat later naar mn stage ga.
Ja? Dat is altijd al zo geweest, vorig jaar op de vrijdag en dit jaar weer. Is de praktijk op school.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus je moet ook nog eens in het school restaurant werken?
A, en daar wordt je zeker ook op beoordeeld?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja? Dat is altijd al zo geweest, vorig jaar op de vrijdag en dit jaar weer. Is de praktijk op school.
Heb de hele serie al gezien, wil je weten wie wint?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:10 schreef rashudo het volgende:
Ik kijk nu naar Gordon Ramsay in "Hell's Kitchen" oftewel "Gedonder in de Keuken" en nu vind ik hem wel een eikel
Dit houdt wel in dat we vanaf nu absoluut nergens meer kunnen posten behalve hierquote:Op woensdag 7 september 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, jij?
-Edit-
Oh wel, zie het nu pas![]()
Martijn, ik zal het voortaan binnen de CUL SC houden![]()
Oeh..is dit de nieuwe BHFH in de dop? Of de nieuwe Fuifduif? Op die nieuwe Akkersloot? Nog beterquote:Op woensdag 7 september 2005 03:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet het![]()
Voortaan maar weer gaan broeden op kwaliteitsposts en -topics![]()
Bracha?quote:Op woensdag 7 september 2005 03:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hee, dat zijn allemaal kansloze rukkers van boven de 30![]()
Ik ben gewoon een fris en fruitig meisje van 22![]()
Als Bracha in de mona reclame maar dan met een ander hoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 03:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zie jij eruit trouwens?
Voor....tijdens het kantoorbaantjequote:Op woensdag 7 september 2005 03:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Pa Incredible voor of na?
Nee laat dat nog maar even een verassing zijn.. alhoewel sommige mensen wel erg veel aandacht krijgen omdat ze risotto kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb de hele serie al gezien, wil je weten wie wint?
En jij meent dat ze dat de hele serie blijven doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:00 schreef rashudo het volgende:
[..]
Nee laat dat nog maar even een verassing zijn.. alhoewel sommige mensen wel erg veel aandacht krijgen omdat ze risotto kunnen maken.
Aai no natting.. aim fram basselonaquote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
En jij meent dat ze dat de hele serie blijven doen?
Ola Manuel, como esta?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef rashudo het volgende:
[..]
Aai no natting.. aim fram basselona
Sorry was toch maar naar bed gegaan... en jou vergetenquote:Op woensdag 7 september 2005 04:45 schreef Nembrionic het volgende:
nou zeg..hoef je niet gelijk dood neer te vallen
Bij tankstations is dit ook zo.. om nog te zwijgen van winkeldiefstal. Dan komen ze pas als je de dader zelf heb ingerekend.. om jou mee te nemen voor geweldpleging.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef Euc- het volgende:
Heb je honger? En geen geld? Sla nu je slag! http://www.zibb.nl/horeca(...)/versie/1/index.html
Verplichte toevoeging van mod: dit is dus niet serieus bedoeld, ik zeg dit NIET om jullie hiertoe in verleiding te laten brengen.
hmpffquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry was toch maar naar bed gegaan... en jou vergeten![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:01 schreef Chielus het volgende:
Erg fijn, kom je net thuis van een avondje zuipen krijg je een smsje dat een dispuutsgenoot in elkaar is geslagen en nu met een hersenschudding en een mogelijke hersenbeschadiging in het ziekenhuis ligt.
Totzover mijn fijne nachtrust.
Morgen hopelijk meer nieuws.
Het is toch niet te geloven... Echt triest dat dit soort dingen steeds gebeuren.quote:Op donderdag 8 september 2005 03:01 schreef Chielus het volgende:
Erg fijn, kom je net thuis van een avondje zuipen krijg je een smsje dat een dispuutsgenoot in elkaar is geslagen en nu met een hersenschudding en een mogelijke hersenbeschadiging in het ziekenhuis ligt.
Totzover mijn fijne nachtrust.
Morgen hopelijk meer nieuws.
Tell us all about itquote:Op donderdag 8 september 2005 12:30 schreef Drive-r het volgende:
YES!!!! Net terug van mijn stage in Londen en wordt net gebeld... job offer!!!
Haha, nu nog afstuderen en daarna meteen knallen!!!
Ehm, vrij simpel eigenlijk. Stage gelopen bij grote investment bank op M&A en vervolgens een aanbiedingen gekregen. Waarschijnlijk neem ik hem wel en dan ga ik volgend jaar dus in Londen aan de slag. Veel uren maken en centjes verdienen!quote:
"Dan verkoop je toch gewoon de boot?"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil ook naar Groot Brittannië![]()
Wel heel leuk voor jou natuurlijk, daar niet van
Ah, breng jij even de trainer hierheen, ik heb hem laatst nog ontmosseld en het dek geschrobt dus dat moet best wat opleverenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Dan verkoop je toch gewoon de boot?"
Nou het viel achteraf allemaal nogwel mee, de mogelijk hersenshade was een combinatie van Shock emet dronkenschap. Dus alleen een hersenschudding en een aantal hechtingen.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:34 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven... Echt triest dat dit soort dingen steeds gebeuren.
Hou je ons op de hoogte Chielus? Hopelijk blijft het bij de hersenschudding!
Volgens mij bedoelt hij: mise en place. Op z'n frans.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk om te horen Eucje
Wat houdt mise & place precies in eigenlijk?
Keukenmachine mag blijven.. Is geslaagd voor zijn eerste test, hihiquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Morgen eens de keukenmachine uit gaan proberen. Dan gaan we hapjes maken voor Annemiek haar verjaardag.
Goede middagquote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef Euc- het volgende:
mogguh
Wat is daarquote:Op maandag 12 september 2005 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen Nem...
Zijn we weer alleen![]()
Euc is wel stiekem op MSN maar laat zich niet zien op Fok, de vlegel...
quote:Op maandag 12 september 2005 02:12 schreef Euc- het volgende:
"uit geweest"
Zeg gewoon naar de hoeren geweest
Uhm vandaag het huis schoongemaaktquote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Ik ben vanavond terug gekomen uit Amsterdam. Uit geweest met een vriend uit A'dam en één uit Canada. Et tu? Nog iets gedaan de afgelopen dan?
Strijken ofso
Brr..de Sint is eng!quote:Op maandag 12 september 2005 02:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhm vandaag het huis schoongemaakten daarna lekker gekookte en gegeten en gebabbeld met een vriendin van me.
Waarom niet naar de hoeren, met je Incredibles-lichaam![]()
En het alleen met jou zijn is niethoor, wees gerust, mijn kind hier is de goede sint
Dan loop je in het verkeerde stukquote:Op maandag 12 september 2005 02:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Buikjes zijn oke
Maar je hebt gelijk, de wallen zijn verschrikkelijk...
Loop ik naast mijn vent, gaan ze vragen of je met zijn tweeën binnen komt... lekker zo'n heroïnehoertje uit Angola ofzo
Lijk jij op een Angolese heroïnehoer dan?quote:Op maandag 12 september 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Tsja, ik verdwaal altijd overal, dus dan zal mijn vent wel een rare smaak hebben
quote:Op maandag 12 september 2005 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijk jij op een Angolese heroïnehoer dan?![]()
![]()
Heet ik Peter Klashorst? Dacht het nietquote:
Nopz..quote:Op maandag 12 september 2005 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, ken je Two Fat Ladies?
Peter Klashorst, brrrrrrrrrrrquote:Op maandag 12 september 2005 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heet ik Peter Klashorst? Dacht het niet
quote:
Ja hoor..quote:Op maandag 12 september 2005 02:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag ik trouwens eens foto's van jouw hand zien? Of zijn het geen interessante foto's die je maakt?
Bij nader inzien lijk ik er toch niet echt opquote:
ah hehequote:Op maandag 12 september 2005 02:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijk ik er toch niet echt op![]()
Oe, dat zijn niet echt de foto's die ik verwacht hadquote:Op maandag 12 september 2005 02:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor..
http://www.nembrionic.com/images/lucy.jpg
http://www.nembrionic.com/images/bw.jpg
http://www.nembrionic.com/images/collar.jpg
http://www.nembrionic.com/images/susanna2.jpg
http://www.nembrionic.com/images/elysia.jpg
http://www.nembrionic.com/raunch/2girls.html
http://www.nembrionic.com/raunch/pink.html (hier moet eigenlijk het labeltje nog uit)
http://www.nembrionic.com/raunch/red.html
http://www.nembrionic.com/raunch/therose.html
En nog wat magazine werk, en website stuff. Als je een leeg mailtje stuurt naar nembrionic@gmail.com kan ik nog wat andere dingen toesturen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |