Weet ik, als ik ga bekijken wat mn huisgenoten me wel eens hebben voorgezet hoef ik me verder niet te schamen. Het was eetbaar maar daar was alles mee gezegt.... Volgende week weer en nieuwe kans.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ahhhh, arme ziel!
Bij iedereen mislukte weleens wat hoor, dus maak je niet druk (al is het nooit leuk natuurlijk).
Ik ga vanavond maar weer dingen uit mijn vooraadkast opeten die nodig op moeten (staan er al te lang).
Ik open wel een leuk topic erover
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef Euc- het volgende:
Gezocht: Partner om bij Karper's stagebedrijf uit eten te gaan
Gaat Annemiek ook mee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Meld
Heb daar altijd wel eens willen eten!!![]()
Wordt wel een echte mini meet danquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt wel een echte mini meet dan![]()
![]()
Even met je mobieltje foto's maken van elke medewerker en dan zeggen nou ik stuur deze even naar jullie baas op! Groetjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Euc- het volgende:
Toen ik op een gegeven moment bij 1 zaak erg mooie schoenen had gezien dacht ik die wil ik eens passen, nou dat kon niet want ze hadden die schoenen niet in mijn maat! (Wisten ze zo uit het hoofd), nouja ik zal jullie het hele verhaal besparen maar het komt erop neer dat ik vanaf ik de winkel binnenkwam naar buiten werd gekeken (het personeel ging met 3 man tegelijk een klant helpen die manchetknopen aan het uitzoeken was.. zegt genoeg dunkt me), en als ik bijna 200 euro uit wil gaan geven aan een paar rot schoenen wens ik wel een beeeetje fatsoenlijk geholpen te worden. Iig erg bot, geen aanrader.
En nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
Ik heb net met mezelf een heel frans kaasje naar binnen zitten schranzen.
![]()
Hadden jullie er een lekker drankje bij, te zien aan je "taalfoutjes"?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb net samen met mijn zusje lekker vruchtenvlaaitjes gemaakt.
Bladerdeeg in een schuitje bakken met wat suiker eroverheen.
Vullen met gustardpudding en vers fruite erover heen.
Heerlijk
Gelijk heb je, heerlijk zo af en toe, lekker asociaal schranzenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
Ik heb net met mezelf een heel frans kaasje naar binnen zitten schranzen.
![]()
Zal ik zéker gaan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef rashudo het volgende:
Werken bij de topkok, Ned 3, 20:25 uur
Gaat over Alain Ducasse.. lijkt me wel leukVond gisteren Gordon Ramsay ook wel interessant!
Wat ben je van plan Bluez?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Middag
Bij Ikea buitensex?
Hoe heet dat dan in goed zweeds böte nöke ?
Ik vond het ook te kort.. en niet heel bijzonder.. maar toch ga ik het kijken. Ik was al bang dat het meer om de mensen ging als om het eten.. haha. Overigens vond ik die "ravioli magique" best wel grappig. Maar die stukken vis met die grijze/zwarte saus erover vond ik er nou niet echt smakelijk uitzien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:51 schreef Euc- het volgende:
Ik heb het gezien, maar het was (nog) niet zo heel bijzonder, gebeurde vrij weinig in. En kort joh
Kijken of ik het op een andere manier kan kijken hehe, maar dat zal wel niet. Moet het volgende week niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |