Weet ik, als ik ga bekijken wat mn huisgenoten me wel eens hebben voorgezet hoef ik me verder niet te schamen. Het was eetbaar maar daar was alles mee gezegt.... Volgende week weer en nieuwe kans.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ahhhh, arme ziel!
Bij iedereen mislukte weleens wat hoor, dus maak je niet druk (al is het nooit leuk natuurlijk).
Ik ga vanavond maar weer dingen uit mijn vooraadkast opeten die nodig op moeten (staan er al te lang).
Ik open wel een leuk topic erover
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef Euc- het volgende:
Gezocht: Partner om bij Karper's stagebedrijf uit eten te gaan
Gaat Annemiek ook mee dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Meld
Heb daar altijd wel eens willen eten!!![]()
Wordt wel een echte mini meet danquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt wel een echte mini meet dan![]()
![]()
Even met je mobieltje foto's maken van elke medewerker en dan zeggen nou ik stuur deze even naar jullie baas op! Groetjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:10 schreef Euc- het volgende:
Toen ik op een gegeven moment bij 1 zaak erg mooie schoenen had gezien dacht ik die wil ik eens passen, nou dat kon niet want ze hadden die schoenen niet in mijn maat! (Wisten ze zo uit het hoofd), nouja ik zal jullie het hele verhaal besparen maar het komt erop neer dat ik vanaf ik de winkel binnenkwam naar buiten werd gekeken (het personeel ging met 3 man tegelijk een klant helpen die manchetknopen aan het uitzoeken was.. zegt genoeg dunkt me), en als ik bijna 200 euro uit wil gaan geven aan een paar rot schoenen wens ik wel een beeeetje fatsoenlijk geholpen te worden. Iig erg bot, geen aanrader.
En nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
Ik heb net met mezelf een heel frans kaasje naar binnen zitten schranzen.
![]()
Hadden jullie er een lekker drankje bij, te zien aan je "taalfoutjes"?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb net samen met mijn zusje lekker vruchtenvlaaitjes gemaakt.
Bladerdeeg in een schuitje bakken met wat suiker eroverheen.
Vullen met gustardpudding en vers fruite erover heen.
Heerlijk
Gelijk heb je, heerlijk zo af en toe, lekker asociaal schranzenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Chielus het volgende:
Ik heb net met mezelf een heel frans kaasje naar binnen zitten schranzen.
![]()
Zal ik zéker gaan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef rashudo het volgende:
Werken bij de topkok, Ned 3, 20:25 uur
Gaat over Alain Ducasse.. lijkt me wel leukVond gisteren Gordon Ramsay ook wel interessant!
Wat ben je van plan Bluez?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Middag
Bij Ikea buitensex?
Hoe heet dat dan in goed zweeds böte nöke ?
Ik vond het ook te kort.. en niet heel bijzonder.. maar toch ga ik het kijken. Ik was al bang dat het meer om de mensen ging als om het eten.. haha. Overigens vond ik die "ravioli magique" best wel grappig. Maar die stukken vis met die grijze/zwarte saus erover vond ik er nou niet echt smakelijk uitzien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:51 schreef Euc- het volgende:
Ik heb het gezien, maar het was (nog) niet zo heel bijzonder, gebeurde vrij weinig in. En kort joh
Kijken of ik het op een andere manier kan kijken hehe, maar dat zal wel niet. Moet het volgende week niet vergeten
Als ik dat bericht zo lees, lees ik "Hij kookte met niet genoeg unilever producten"quote:Op donderdag 1 september 2005 09:22 schreef Annemiek78 het volgende:
Morguuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
http://www.zibb.nl/market(...)/versie/1/index.html
Jammer, was wel fan van hem. Hij is altijd superenthousiast.
Ja idd, daar zal ie wel kritiek op hebben gehad ofzo. Ik vond hem anders persoonlijk erg leuke dingen koken, en nog heel toegankelijk. Ik kan je heel wat gerechten koken die heel wat mensen bij het 1e gedeelte al opgeven, spekkoek bv.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als ik dat bericht zo lees, lees ik "Hij kookte met niet genoeg unilever producten"![]()
Als ze maar niet die vreselijke Jeremy Vermolen erin knallen of een van die andere muppets die tussen de belspelletjes enzo door wat te "eten" maken...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Annemiek78 het volgende:
Ja, Rudolph is echt HET gezicht van Life and Coocking. Vind het echt jammer dat hij weggaat.
Zou zo niemand weten die deze taak over zou kunnen nemen.
Hij is naast Meesterkok ook Meesterpatissier, en lid van het Nederlands Patissier Team, die 2e zijn geworden op de Coupe Du Monde, zeg maar het WK van de patisserie, de belangrijkste wedstrijd van alle wedstrijden, frankrijk was 1e.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Denk dat hij best wel een stapje dieper kan gaan, naast de simpele receptjes.
Hij is bijvoorbeeld verdomd goed met chocolade enzo en dat wil ik best eens meer zien
Wow.. hoe zag het beeldhouwwerk van frankrijk er dan uit?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij is naast Meesterkok ook Meesterpatissier, en lid van het Nederlands Patissier Team, die 2e zijn geworden op de Coupe Du Monde, zeg maar het WK van de patisserie, de belangrijkste wedstrijd van alle wedstrijden, frankrijk was 1e.
Dit was nederland zn stuk: (de krokodil is compleet uit ijs gebeeldhouwd, binnen de toegestande tijd.. Meen dat ze hier een halve middag voor hadden oid, of 6/7 uurtjes.
[afbeelding]
Een miniatuurkip is nog steeds grootquote:Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef Euc- het volgende:
Bij het versieren hoort dat, als jij een bruidstaart laat maken, zijn er patissiers die jou en je verloofde doen beeldhouwen en dat bovenop de taart zetten (in miniatuur natuurlijk)
Staat op hun website, grappig, die kerel die me net gebeld heeft werkt bij het Kurhaus hotelquote:Tijdelijke wisseling van de wacht
Hans Munten heeft recent te horen gekregen dat het op dit moment niet goed gesteld is met zijn gezondheid. Voor Hans, Marie-José en kinderen kwam dit nieuws als donderslag bij heldere hemel. De wereld staat compleet op zijn kop. U begrijpt dat Hans zich volledig op zijn herstel wil richten en zich nu even niet meer dagelijks kan bezighouden met de Hostellerie. Het is echter een luxe, dat behalve Marie-José, onmiddellijk zijn kinderen klaar staan om de taken zolang over te nemen. Richard Munten (werkzaam in het Kurhaus Hotel,Scheveningen), zijn partner Bregje Jansen van den Berg en Kiki Hengeveld-Munten. Uiteraard worden zij geassisteerd door Bert Renders (Gastheer) en Paul Silvertand (Chefkok). Zij zullen ervoor zorgen dat het u, zoals altijd in Hostellerie Munten, aan niets zal ontbreken. Mogen zij op uw support rekenen !?
Ja michelin let niet op de financiele gezondheid van een restaurantquote:Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef Euc- het volgende:
Whaha, ben net een beetje aan het lezen, en Emmanual Mertens heeft eerst in datzelfde pand gekookt voordat hun er in 1999 inkwamen, Het heette toen "L'Auberge" en had 2 michelin sterren!
Nja, die kerel is echt een topkok, kan met gemak in het lijstje van Cees Helder, Johnny Boer en Toine Hermsen genoemd worden, maar het is echt een kneus van een zakeman. Hij is 5 augustus voor de 3e keer failliet verklaard sinds 1999.
Dan zou ik ook maar op je salaris lettenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef Euc- het volgende:
Daarom zeg ik, een kneus van een zakeman
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Komt die personal coach je ook koffie brengen als je vrijdags je ogen niet open kunt houden?
5 liter vat achter op de fietsquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat wordt dus iedere vrijdag een kan koffie mee naar school
Waarom naar Roermond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:43 schreef Euc- het volgende:
Nja kga morgen ff de stad in in Roermond, kijken of ik nog een leuke winterjas kan vinden
Gewoon het centrum in gaan, outlet is niks bijzonders, alleen maar kleine maten en oude mode.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke, zit woensdag weer in de buurt van Roermond. Kom ik weer langs het outlet center
Grappig genoeg kwam ik er laatst achter dat ik een pagina van jou met recepten al jaren in mijn favorieten heb staan, opgepikt uit nl.culinair.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef dutch-mamma het volgende:
* dutch-mamma laat even d'r neus zien...
Lieve allemaal, sorry dat ik er niet ben de laatste tijd, maar de verhuizing is losgebarsten...! Natúúrlijk verloopt dit niet soepel, dus CUL schiet er nogal bij in op dit moment... Maar ik ben NIET weg!
Kom niet voor de kleding in Roermond. Moet net iets verder zijn voor mijn werk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gewoon het centrum in gaan, outlet is niks bijzonders, alleen maar kleine maten en oude mode.
Nu kan je ons gaan vermaken met allerlei verhalen van gestoorde gasten met hun gestoorde wensenquote:Op zondag 4 september 2005 02:03 schreef Euc- het volgende:
Ik wel
Net mijn eerste werkdag gehad, was echt super! Is dan wel bediening maar toch, totaal anders dan ik altijd gewend ben. Bediening is heel vrij en los, maar toch wel strak volgens de etiquettes. Werken met een heel jong team, iedereen is rond de 20, op een paar ouderen na natuurlijk, bazen zijn ook super relaxt, het is wel duidelijk dat ze de baas zijn maar toch wel in voor een geintje, en lopen niet rond als IK ben de baas en niemand anders! Iig érg leuk(De zoon van de baas, die de tent nu runt sins bij de opperbaas, zo word tie genoemd hehe heeft 2 jaar bij beluga gewerkt, en nog wat van die tenten, misschien nog iets regelen).
Ze vonden het alleen niet zo leuk dat ik bij zo een beetje de concurrent stage ga lopen, maarja, graag of niet
Was vandaag een proefavondje, maar ik ben iig aangenomen, dus.. Feest
Als weekendbaantje bij http://www.hostelleriemunten.nl/ in de bedieningquote:Op zondag 4 september 2005 09:46 schreef Chielus het volgende:
Sorry Euc, maar het is me geheel ontgaan waar je nu bent gaan werken? Maar klinkt leuk iig. Weer eens wat bedieningsverhalen die ik kan delen met iemand
Kan helaas geen menukaart op hun site vinden. Wat serveren ze vooral?quote:Op zondag 4 september 2005 11:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Als weekendbaantje bij http://www.hostelleriemunten.nl/ in de bediening
De kreeft is erg populair, die mogen ze dan zelf uitzoeken in het homarium, net als de oesters overigens. En ja verder erg veel lekkere dingen, ganzenlever, kaviaar, lamskotelletjes en veel producten van het seizoen. Van wat ik gisteren voorbij heb zien komen allemaal erg lekker. Prijzen zijn ook meer dan redelijk, gisteren moesten 4 mensen elk 4 gangen incl. aperatieven, digestieven en uitgebreide koffie iets van 210 euro afrekenen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kan helaas geen menukaart op hun site vinden. Wat serveren ze vooral?
Dat is nog netjes alleen jammer dat Weert toch een aardig eindje weg is. Anders was ik zeker eens komen etenquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Euc- het volgende:
gisteren moesten 4 mensen elk 4 gangen incl. aperatieven, digestieven en uitgebreide koffie iets van 210 euro afrekenen.
Zo....hier dan maar....quote:Op maandag 5 september 2005 02:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Gooit de bar open en schenkt een port in voor zichzelf, Nem, wat wil jij?
Oeh! Is het echt zo'n gluurder? Zo eentje die je ook midden in de nacht plotseling aanstaart vanaf het balkon als je het compleet niet verwacht?quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is toch nog stiekem even zomer geworden, dus dan is een Hoegaarden wel lekker
Vanmiddag zowaar op het balkon gezeten, de loerende buurvrouwen op de koop toe nemend![]()
Ik ben d'r nog helemaal bijquote:Op maandag 5 september 2005 02:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Het complex hier loopt in een _| vorm, waarvan ik in het _ gedeelte woon (snap je me nog?)
Misschien hebben ze wel een wasgoed fetish....quote:maar er zijn dus een paar van die wijven, sommige nog niet eens zo oud, die in het | gedeelte wonen.
Wij kunnen heel makkelijk bij mij naar binnen kijken, net als ik bij hun. Nou heb ik daar geen behoefte aan maar zijn vinden het blijkbaar erg interessant om de hele middag en avond op het balkon te gaan staan om "toevallig" naar binnen te loeren...
Is mijn stapel wasgoed soms zooo interessant?![]()
Misschien zoeken ze wel oogcontact voor een praatje maar ben jij gewoon zo onbeleefd om er niet op in te gaanquote:Ze kunnen nog net niet de lettertjes van mijn beeldscherm lezen... bah.
Maar ze gaan dus ook echt aan zitten staren als ik op het balkon ga zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |