Que?quote:Op maandag 5 september 2005 04:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus er gaat weer gegild en geschreeuwd worden...
U woont naast een basisschool?quote:Op maandag 5 september 2005 04:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dus er gaat weer gegild en geschreeuwd worden...
Of een huis van lichte zedenquote:Op maandag 5 september 2005 04:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
U woont naast een basisschool?
De scholen zijn weer begonnen toch?quote:
Correct, ik hou m'n raam wel dicht de komende maanden...quote:Op maandag 5 september 2005 04:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
U woont naast een basisschool?
Hmmmm morgen eens kijken. Ben niet zo into de filosofie maar ik wil het best een poging geven.quote:Op maandag 5 september 2005 04:38 schreef BBQ-kip het volgende:
"De wereld van Sophie" (Sophie's world) van Jostein Gaarder.
Filosofie op een net even andere manier uitgelegd, leuk voor beginners (als ik)
"De oproep der kabouters" van Rien Poortvliet
Dat vond ik nou echt een leuk, verrassend en apart boek
Arme ziel *aai aai*quote:Op maandag 5 september 2005 04:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmmmm morgen eens kijken. Ben niet zo into de filosofie maar ik wil het best een poging geven.
Poortvliet heeft wel leuke boeken. Heb er hier nog een aantal liggen.
Ik heb deze ooit helemaal uitgelezen en als kind het complete huis van David in elkaar geknutseld met van die bouwplaten. Daar heb ik spijt van want dat heb ik natuurlijk niet meer![]()
Ah, de TT, tenminste nog iemand die daar naar kijktquote:Op maandag 5 september 2005 04:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De scholen zijn weer begonnen toch?
Nou dat spul gilt en schreeuwt toch?
Ik woon tegenover een school, vandaar...
Mja maar ik koop liever boeken die iemand aanraadt in tegenstelling tot blind pakken en hopen als we het over zulke onderwerpen gaan hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 04:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Arme ziel *aai aai*
Kijk anders eens op Marktplaats ofzo, misschien issie nog te vinden
Wereld van Sophie is overigens geen zweverig boek ofzo hoor, maar heel leuk juist.
Geschreven voor "normale" mensen en heel laagdrempelig
Maar je komt denk ik genoeg leuke boeken tegen als je gaat snuffelen, dus het kotm wel goed allemaal
Hehe ja ik kende het probleem ja. Mijn moeder draaide nog wel eens een serie nachtdiensten en die kwam dat helemaal niet goed uit, zo'n basisschool naast de deurquote:Op maandag 5 september 2005 04:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Correct, ik hou m'n raam wel dicht de komende maanden...![]()
Smeerkaas toch?quote:Op maandag 5 september 2005 04:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, de TT, tenminste nog iemand die daar naar kijkt![]()
Wat kan mijn het nou rotten dat de scholen weer begonnen zijn, zolang ik maar kaas en toastjes in huis heb![]()
* noteert: * BBQ-kip 's nieuwe huis ligt niet naast een basisschoolquote:Op maandag 5 september 2005 04:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hehe ja ik kende het probleem ja. Mijn moeder draaide nog wel eens een serie nachtdiensten en die kwam dat helemaal niet goed uit, zo'n basisschool naast de deur
NEUUUHHHHHquote:
Kijk..jij leert snelquote:Op maandag 5 september 2005 04:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* noteert: * BBQ-kip 's nieuwe huis ligt niet naast een basisschool
Waar? Is het geen brie?quote:Op maandag 5 september 2005 04:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEUUUHHHHH
Griebel en walging!
Lekkere geitenkaas, schapenkaas en koeienkaas![]()
Die Lou Perac liep bijna het pakje uit, is ontzettend zachte kaaszooo lekker
![]()
Doe moet je ook eens kopen hoor
Nou..gelijk maar eens kopen danquote:Op maandag 5 september 2005 04:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Bijna onderaan de site
http://www.lactalis.co.uk/something_special/soft_cheese.asp
Ik had hem alleen in rechthoekige vorm zoals deze:
[afbeelding]
Te koop bij in ieder geval de Lekker en Laag en de AH hiero.
Maar vast wel op meer plekken.... want het is echt een van de lekkerdere kaasjes
Heel lekker zoetig, scherp en toch zacht en romig
Word, hetzelfde toegewenst en same goes!quote:Op maandag 5 september 2005 05:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken nu, maar ik ben erg benieuwd wat je van die kaas vindt
Het is wel schapenkaas maar echt heel zacht en romig, maar geen laffe smaak (zoals sommige zachtromige kazen).
Gewoon lekker proberen
Vond het gezellig en wens je nog een fijne nacht/dag toe
Weltrusten!![]()
Nooit van gehoordquote:Op maandag 5 september 2005 08:49 schreef rashudo het volgende:
*klop klop klop* Hallo Nem en BBQ wakker worden!!!
Lezen jullie geen scifi? Frank Herbert? Jack Vance?
Was er om half 12 uit, valt wel mee toch?quote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef Euc- het volgende:
En nu liggen ze tot 12 uur in hun bed te meuren!
Luilakken
Ik ben nu bezich aan de "Anderland" serie van Tad Williams, nu in het 2e boek. Erg ingewikkeld, erg veel verhaallijnen dus je moet je koppie er wel bij houden, maar het is wel machtig mooi
Nooit van gehoord. Nee dusquote:Op maandag 5 september 2005 08:49 schreef rashudo het volgende:
*klop klop klop* Hallo Nem en BBQ wakker worden!!!
Lezen jullie geen scifi? Frank Herbert? Jack Vance?
Ik was om 10:00 wakkerquote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef Euc- het volgende:
En nu liggen ze tot 12 uur in hun bed te meuren!
Luilakken
Ik ben nu bezich aan de "Anderland" serie van Tad Williams, nu in het 2e boek. Erg ingewikkeld, erg veel verhaallijnen dus je moet je koppie er wel bij houden, maar het is wel machtig mooi
Ik ben zelfstandig fotograaf en kan dus mijn eigen tijd indelen. Aangezien ik veel werk op internet doe, doe ik veel met mensen uit de VS en Canada. Die lopen 6-9 achter. En dat houdt vaak nachtwerk in dus....quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeven jullie niet naar school of werken? Zie jullie altijd s'nachts online
A, op die manier dus jou werkdag begint vaak pas tegen een uur of 2 / 3 s'middags!quote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zelfstandig fotograaf en kan dus mijn eigen tijd indelen. Aangezien ik veel werk op internet doe, doe ik veel met mensen uit de VS en Canada. Die lopen 6-9 achter. En dat houdt vaak nachtwerk in dus....
Meestal wel, maar niet altijd. Ik probeer eigenlijk weer in een 'normaal' ritme te komen om eerlijk te zijn want de halve dag missen is ook niets.quote:Op maandag 5 september 2005 21:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
A, op die manier dus jou werkdag begint vaak pas tegen een uur of 2 / 3 s'middags!
Zou wel willen ruilen. Ben niet echt een ochtend mens
Ik ben een nachtmens en ben met mijn afstudeerscriptie bezig (literatuuronderzoek) en daardoor kan ik mijn tijd zelf indelen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeven jullie niet naar school of werken? Zie jullie altijd s'nachts online
Daar hebbie Glassex voorquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Euc- het volgende:
Welkom terug! Goed dat je het leuk hebt gehad, je zag er in de eerste instantie nogal tegenop ofniet?
Btw, ik ben weer slim geweest, vloog net een mug tegen het beeldscherm aan, en bleef heen en weer vliegen, dus ik pak een schrifje en PATS, heb nu een flinke vlek op mn monitor zitten
Ziet mn pa morgenvroeg wel
Geloof het of niet maar ik vandaag zowaar met 1 boek minder thuisgekomen dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah spannend
Ga je er iets lekkers mee maken dan of ga je sportvissen?
Dit boek....quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola beste vrind!
Welk boek was je vergeten te kopen?
Arme ziel!
Wil je weten wat ik bij de Tupperware-avond heb gekocht?
Je kunt hem ook online bestellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit boek....
http://www.originals.be/nl/main.cfm?c=boek
Ja...muts!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe
Ik heb een siliconen bakvorm gekocht in de vorm van timbaaltjes (stuk of 9 zitten er in die vorm):
[afbeelding]
En een wasemmer voor op vakantie en voor lingerie
En ik heb een anti-kras-taartmes/schep gewonnen![]()
Best handig hoor, maar het is zo super mutserig allemaal...
Dat kan..maar als ik toch zo dichtbij woon, en het mooi weer is en ik toch in Rotterdam moet zijn kan ik hem net zo goed meenemen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt hem ook online bestellen![]()
Maar je bent een muziekfreak dus begrijp ik?
een snoekbaars wil ik wel eens meenemen voor eigen gebruik de rest wordt natuurlijk netjes terug gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah spannend
Ga je er iets lekkers mee maken dan of ga je sportvissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |