Niet echt. Heb morgen een semi-zakelijke late lunchafspraak in Rotterdam om 15:00 (lees: biertje doen op Stadhuisplein met een borrelhap) en daarvoor nog even naar Donner om wat boeken te halen. Dus eigenlijk gewoon relaxenquote:Op maandag 5 september 2005 02:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga jij morgen nog wat interessants doen overigens?
Dus je hebt het zelf uitgelokt?quote:Op maandag 5 september 2005 02:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ze een wasgoedfetisj hebben, dan snap ik het wel... hehehe
Overal wasgoed (wel schoon) wat ooit nog gestreken moet worden...
Het is een meter of 7 van em vandaan, dus ik heb geen verrekijker nodig om terug te staren...
En het begon allemala toen ik vrolijk onder de douche vandaan kwam in mijn onderbroek en even de balkondeur openzette.... staarde zo zo'n mens aan![]()
Oe de Donner, heerlijke winkel vind ik datquote:Op maandag 5 september 2005 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt. Heb morgen een semi-zakelijke late lunchafspraak in Rotterdam om 15:00 (lees: biertje doen op Stadhuisplein met een borrelhap) en daarvoor nog even naar Donner om wat boeken te halen. Dus eigenlijk gewoon relaxen![]()
Et tu?
Blijkbaar... met mijn goddelijke lichaamquote:Op maandag 5 september 2005 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je hebt het zelf uitgelokt?![]()
Inderdaad. Ik kom dan ook altijd met meer boeken terug dan ik in gedachten had.quote:Op maandag 5 september 2005 02:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe de Donner, heerlijke winkel vind ik dat![]()
Ben al een tijd niet meer in R'dam geweest, morgen maar weer eens mailen met een docent aldaar![]()
Ga even een boek ophalen bij een vriendin die ik nodig heb voor mijn scriptie en verder probeer ik nog wat aan mijn scriptie te doen (vandaag weer wat gedaan, hoezee) en daarna een tupperwareparty
Je gaat naar het platteland verhuizen? Want de rest van NL is volgebouwd hehequote:Op maandag 5 september 2005 02:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik loop nu eenmaal graag half naakt rond in mijn eigen huis... dus hierna gaan we lekker in een huisje wonen zonder overal "inkijk"
Bespeur ik daar enige vorm van arrogantie?quote:Op maandag 5 september 2005 02:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blijkbaar... met mijn goddelijke lichaam![]()
Precies mijn ideequote:Op maandag 5 september 2005 02:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je gaat naar het platteland verhuizen? Want de rest van NL is volgebouwd hehe
Pfff.... no way, ik heb nog wel een klein spoortje zelfkennis mag ik hopen...quote:Op maandag 5 september 2005 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige vorm van arrogantie?![]()
Yupz..zoals ik al zei, ik kom altijd met meer thuis dan geplanned. Ik koop ook vaak boeken in het buitenland waar daar zijn ze gewoon goedkoper. Dan denk: die wil ik nog lezen, dus laat ik ze maar gelijk meenemen. Maar ik ben pas geleden begonnen het aantal ongelezen boeken flink terug te brengen naar 0quote:Op maandag 5 september 2005 02:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb van die vergeelde bakjes van een jaar of 15 geleden, gekregen van mijn moeder en die van mijn vriend, hehehe
En ik heb laatst een taartdoos en een cakedoos gekocht, zodat die niet liggen uit te drogen op de broodplank
Ik ga niks kopen morgen, maar ik was al uitgenodigd, ach, best leuk, zo'n mutserige avond
Het probleem bij mij bij de Donner is dat ik ontzettend breed geïnteresseerd ben,... waardoor ik alles wil meenemen...
Sterrenkunde: LEUK!
Geneeskunde: LEUK!
Psychologie: LEUK!
Theorie achter zweverige dingen: LEUK!
Geschiedenis: LEUK!
Filosofie: LEUK!
Etc etc....
En nog ene halve boekenkast die ongelezen staat te zijn hier.... ow ow ow... slecht emns ben ik ook...
Ik zit op het moment vrij rustig net aan de buitenkant(maar dan ook echt, letterlijk)quote:Op maandag 5 september 2005 02:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies mijn idee![]()
Niet helemaal platteland, maar wel meer dan hier...
Dat zeggen ook alle vrouwenquote:Op maandag 5 september 2005 02:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pfff.... no way, ik heb nog wel een klein spoortje zelfkennis mag ik hopen...
Ik ben dus niet zo'n figuur wat alleen maar roept dat ze overgewicht heeft (95% van de vrouwen/meisjes), ik heb het gewoon écht![]()
Wat was het ook alweer, Bergschenhoek ofzo toch, of Berkel?quote:Op maandag 5 september 2005 03:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit op het moment vrij rustig net aan de buitenkant(maar dan ook echt, letterlijk)
Vrij veel polder om me heen. En dat op slechts 9 kilometertjes van Rotterdam![]()
Maar die zeggen het alleen om dingen te horen als: "nee joh helemaaaal niet"quote:
Wordt dat niet heel droog denk je?quote:Op maandag 5 september 2005 03:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Over de Tupperware
Het is erg duur ja... daarom ga ik ook niets kopen morgen
Sommige dingen hebben ze tegenwoordig ook bij Blokker, voor 1/5 van de Tupperwareprijs, maar dan zonder levenslange garantie... (Who cares?)
Maar goed hoor van die boeken
Ik ben nu bezig in Harry Potter 6, lekkere ontspanning, maar wil als ik klaar ben met mijn studie (doe nu literatuuronderzoek dus da's even genoeg nu) aan Charles Darwin beginnen
Die ligt al te schreeuwen: lees mij, lees mij!
Genetica vind ik erg leuk en ondanks dat ik er best wat van weet, heb ik nog nooit hét boek gelezen, het (On the origin of species) ligt al een paar jaar in mijn kast maar ik moet er gewoon even voor gaan zittenquote:Op maandag 5 september 2005 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt dat niet heel droog denk je?
Ik ben nu bezig met het lezen van The Divine Comedy van Dante. Af en toe ook vrij droog maar een literair hoogstandje en over het algemeen toch echt vermakelijk....
Ah nee dan snap ik 't.quote:Op maandag 5 september 2005 03:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Genetica vind ik erg leuk en ondanks dat ik er best wat van weet, heb ik nog nooit hét boek gelezen, het (On the origin of species) ligt al een paar jaar in mijn kast maar ik moet er gewoon even voor gaan zitten
Ik ben nu met droge literatuur bezig, die gaat Darwin echt niet overtreffen
Dante, ben ik niet bekend mee, alleen de naam zegt me ver weg iets, vertel eens iets meer als je wil
Oh dat kun je zelf 'kweken'? Dat wist ik nou weer niet. Dat is handig om te weten.quote:Op maandag 5 september 2005 03:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend wat creme fraiche bij handwarme room gedaan en het wordt nu al dik en zurig![]()
Over anderhalve dag lekker veel creme fraiche, zelf gemaakt, leuk hoor!
Uhmmmquote:Op maandag 5 september 2005 03:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het werk bestaat uit 3 delen: Inferno, Pergatorio, Paradiso.
Daar herken je vast wel enkelen van
Piet vertelde me het en nog een andere user (weet de nama niet meer) in mijn Yoghurt-topicquote:Op maandag 5 september 2005 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat kun je zelf 'kweken'? Dat wist ik nou weer niet. Dat is handig om te weten.
Hoeveelheden?
Nee nog nooit gegeten, tot mijn grote schande en spijt...quote:Over zelf dingen kweken: ooit wel eens 'hang-op' gegeten?
Ik heb het van de week op toen ik met mijn vader uit eten ging voor zijn verjaardag. Het is een oud toetje en de nostalgie sloeg in als een bomquote:
ERG lekker dus. En hoort dus ZEKER thuis in je yoghurt topic.quote:Op maandag 5 september 2005 03:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Piet vertelde me het en nog een andere user (weet de nama niet meer) in mijn Yoghurt-topic
Dus ik dacht, dat moet ik proberen
En het lijtk goed te gaan lukken
[..]
Nee nog nooit gegeten, tot mijn grote schande en spijt...
Lekker?
Ik heb er weleens van gehoord maar ik ga het zeker eens makenquote:Op maandag 5 september 2005 03:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het van de week op toen ik met mijn vader uit eten ging voor zijn verjaardag. Het is een oud toetje en de nostalgie sloeg in als een bom
Deze versie was gemaakt van yoghurt maar mijn oma schijnt het altijd met karnemelk gemaakt te hebben.
Anyway: http://www.kookotheek.com/ingezonden_recepten/hangop.htm Daar kun je even kijken.
Er worden daar perzikken gebruik, maar ik dat kan elke fruit zijn wat je wilt. Ik zag al verscheidene versies met allerlei vruchtensapjes en bessen. Wat je zelf lekker vindt dus. Zoals hier dus:
http://www.schellach.nl/ned/recepten/recepten/hangop.html
Het is erg zacht maar wel vullend. Ga het zelf ook maken van de week. Ik ga ff op zoek naar dat topic....
Doenquote:Op maandag 5 september 2005 03:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ERG lekker dus. En hoort dus ZEKER thuis in je yoghurt topic.
Straks maar eens een drive-by-post doen![]()
Ik ken het niet. Maar ik eet dan ook geen slaatjes.quote:Op maandag 5 september 2005 03:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er weleens van gehoord maar ik ga het zeker eens maken
Ben echt een ontzettende ouderwetse, nostalgische, burgerlijke, traditionele muts aan het worden
Laatst eens zelf een "slaatje" (wie kent de zelfgemaakte rundvleessalades niet uit de jaren '80) gemaakt en ook de gevulde eieren zijn weer terug![]()
![]()
Ik vind ze soms wel lekker, slaatjes, maar niet te vaak.quote:Op maandag 5 september 2005 03:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Maar ik eet dan ook geen slaatjes.![]()
Gevulde eieren daarentegen:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 03:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet denken aan "la comedie" van Blur, was de B-kant van mijn eerste singletje die ik kocht, Country House (van Blur dus)
Er staat toch een lekker kaasje naast me
Lou Pérac, die ga ik lekekr opeten (een stukje) terwijl ik dat topic ga lezen
Bedankt!
Mja...ik zit even op een was te wachten die ik zo buiten moet gaan hangen want dan is het morgen ochten lekker snel droog.quote:Op maandag 5 september 2005 03:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Stelletje nachtbrakers zijn we toch ook
(en nu ga ik even lezen)
Hitchhikers Guide is mijn vriend helemaal gek van (de boeken en de hoorspelen dan, niet de film).quote:Op maandag 5 september 2005 03:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
heeft geen kaasjes in huis...![]()
Ja er is vast veel te vinden wat er op de 1 of ander manier mee verbonden is. Net zoals The HitchHikers Guide to the Galaxy veel termen heeft verleend
Denk maar eens aan Paranoid Android, OK Computer en nog 1 van Radiohead.
Babelfish van Altavista.
Vast nog wel een berg...
Succes met wachten (schone was gedroogd in de buitenlucht isquote:Op maandag 5 september 2005 03:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja...ik zit even op een was te wachten die ik zo buiten moet gaan hangen want dan is het morgen ochten lekker snel droog.
Ben eigenlijk bezig weer in mijn normale ritme te komen maar dat is weer lastig.........
Kom je nog wel even terug om te vertellen of het was is?
Ik wacht eigenlijk op de wasmachine..niet op het drogen zeflquote:Op maandag 5 september 2005 03:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Succes met wachten (schone was gedroogd in de buitenlucht is)
Ik ga even lezen, ga dan vertellen wat ik er van denk
hap! Hmmm! Smek.quote:Op maandag 5 september 2005 03:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hitchhikers Guide is mijn vriend helemaal gek van (de boeken en de hoorspelen dan, niet de film).
Wist bovenstaande helemaal niet
Je mag wel ene stukje van mijn Lou Perac hebben hoor
*stukje naar Nem gooit
Ja dat snap ikquote:Op maandag 5 september 2005 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op de wasmachine..niet op het drogen zefl
Dat is waar...ruitk altijd lekker frisquote:Op maandag 5 september 2005 03:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Maar dan is het morgen lekker droog door de buitenlucht, dat ruikt altijd zo lekker
Heb het stuk gelezen, ga nu dat wikipediastuk snel lezen
Lijkt me erg mooi, net als de Ilias en nog zoveel boeken...
Ik ga ze allemaal lezen
Ooit, echt waar![]()
Engels is zeker wel meer aan te raden dan Nederlands?
Jaartje Latijn gedaan dus dat was allemaal erg basaal.quote:Op maandag 5 september 2005 04:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Wikipediastuk uitgelezen, lijkt me erg mooi
Was altijd gek op Latijn en Grieks, vooral die mooie verhalen
Was een van de weinige uit de klas helaas, het wa snatuurlijk niet cool, maar heb het altijd mooi gevonden.
Helaas is er nu wel onwijs veel van weg gezakt...
Ik schijn 1 van de weinigen te zijn die 1984 nou juist niet zo fantastisch vinden.quote:Op maandag 5 september 2005 04:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had mijn vader laatst een boek cadeau gedaan, krijg ik hem vandaag weer terug: "ik lees niet zo graag in het Engels"...
Ik was helemaal vergeten dat dat boek in het Engels was.... oeps...
Ik lees heel graag in het Engels, maar dan moet het wel beter zijn dan het Nederlands.
Ik lees de boeken het liefst zo origineel mogelijk, zoals ze bedoeld waren
En nu is mijn Latijn niet zo top, dus dan ga ik wel als ik Dante ga lezen een van de "meest originele" vertalingen naar het Engels lezen
1984 is ook een mooi boek
Moet ik altijd aan denken als ik van die radarcontrole zie hangen bij Overschie
Dwaze kip ben ik ook af en toe....
In Fok?quote:Op maandag 5 september 2005 04:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga me nou niet teveel nieuw leesvoer aan zitten smeren
Ik moet al zoveel nog lezen!
K-PAX vond ik als film wel redelijk, niet echt iets voor mij...
Dat Noorse boek lijkt me wel wat en van Douglas Adams moet ik ook maar eens wat gaan lezen...
Wat ik nou echt bagger vond was The DaVinci Code... wat een pulp-boek, wel grappig allemaal hoor, maar die vent is volstrekt ongeloofwaardig (zeker na zijn "optreden" op discovery channel... wat een drol zeg).'
Weet Gij eigenlijk hoe ik een bookmark kan maken?
Ik zit te zoeken maar het lukt me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |