Haha, owkee danquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan..maar als ik toch zo dichtbij woon, en het mooi weer is en ik toch in Rotterdam moet zijn kan ik hem net zo goed meenemen.
En nee. Ik houd veel van muziek maar om mezelf nu gelijk een muziekfreak te noemen vind ik ook wat overdreven
Maar dit boek vond ik erg gaaf en levert leuke momenten op omdat er echt veel verrassingen in staan.
Ik ben eigenlijk heel erg slecht in artiest/band/nummer-namen![]()
Ik gebruikte die emmer altijd als kotsemmertje als ik ziek was. Nu ben ik zelden ziek dus vaak istie daar niet voor gebruikt hoor. Maar inderdaad ook retehandig voor echte wasjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee die vormen die smelten niet en kunnen tot 220 graden hebben
En hij kan ook in de vriezer (voor ijstaartjes ofzo)
Je hoeft het niet in te vetten en je kunt de cakejes of wat je erin maakt er zo uit drukken, erg handig
Die wasemmer is stoer man, mijn moeder heeft hem echt al 20 jaar ofzo, perfect ding, neem hem altijd mee op vakantie
En dat taartmes dat is van kunststof en dat krast niet op mijn cakeplank/cakebewaardoos (ook Tupperware)
hehe dat is best ergquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haha, owkee dan![]()
Ik heb vanavond een half uur naar een adres moeten zoeken (waar ik al 2 keer eerder was geweest ook nog), uiteindelijk heeft een 12-jarig me (bijna) aan de hand genomen en me naar het adres gebracht
![]()
![]()
![]()
Ah mooi, een echte dierenvrindquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef karper het volgende:
[..]
een snoekbaars wil ik wel eens meenemen voor eigen gebruik de rest wordt natuurlijk netjes terug gezet
Was van de week op Discovery: Lake Escapes. Aflevering in NL.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:33 schreef karper het volgende:
[..]
een snoekbaars wil ik wel eens meenemen voor eigen gebruik de rest wordt natuurlijk netjes terug gezet
modern doen, gpsje kopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ooit maar eens een cursus "hoe me te oriënteren in een ruimte" volgen![]()
Kan ook inderdaadquote:
tomtom navigatortjes zijn vrij goedkoop tegenwoordig...en die kan dus ook nog in je oude.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad![]()
Is wel iets wat ik heel graag in mijn volgende auto wil, samen met een airco![]()
Dan zou die Tom Tom duurder zijn dan mijn auto waard isquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
tomtom navigatortjes zijn vrij goedkoop tegenwoordig...en die kan dus ook nog in je oude.
Ben je van plan een nieuwe te kopen binnenkort dan?
Oeh! Dat is vroeg!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit half in slaap te lazeren hier, ga maar eens mijn bedje opzoeken...
Weltrusten/werkse Nem en Karper
Dus je moet ook nog eens in het school restaurant werken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef Euc- het volgende:
Zoooo, ik zou eigenlijk volgende week maandag moeten beginnen met een blokstage week (dus een week werken), maar wat blijkt nou, moeten wij op vrijdags naar school toeOmdat het schoolrestaurant niet dicht kan.
Dat hebben ze weer lekker weten te plannen , dan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef Euc- het volgende:
Zoooo, ik zou eigenlijk volgende week maandag moeten beginnen met een blokstage week (dus een week werken), maar wat blijkt nou, moeten wij op vrijdags naar school toeOmdat het schoolrestaurant niet dicht kan. En zondags en maandags zijn de vaste sluitingsdagen bij Bretelli, dus zou ik maar 3 dagen moeten werken
![]()
Nu schiet dat niet op, dus ga ik aankomende donderdag voor de 1e keer werken, en ga ik iets proberen te regelen dat ik volgende week vrijdag de lunch draai, en dan gewoon wat later naar mn stage ga.
Ja? Dat is altijd al zo geweest, vorig jaar op de vrijdag en dit jaar weer. Is de praktijk op school.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus je moet ook nog eens in het school restaurant werken?
A, en daar wordt je zeker ook op beoordeeld?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja? Dat is altijd al zo geweest, vorig jaar op de vrijdag en dit jaar weer. Is de praktijk op school.
Heb de hele serie al gezien, wil je weten wie wint?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:10 schreef rashudo het volgende:
Ik kijk nu naar Gordon Ramsay in "Hell's Kitchen" oftewel "Gedonder in de Keuken" en nu vind ik hem wel een eikel
Dit houdt wel in dat we vanaf nu absoluut nergens meer kunnen posten behalve hierquote:Op woensdag 7 september 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, jij?
-Edit-
Oh wel, zie het nu pas![]()
Martijn, ik zal het voortaan binnen de CUL SC houden![]()
Oeh..is dit de nieuwe BHFH in de dop? Of de nieuwe Fuifduif? Op die nieuwe Akkersloot? Nog beterquote:Op woensdag 7 september 2005 03:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet het![]()
Voortaan maar weer gaan broeden op kwaliteitsposts en -topics![]()
Bracha?quote:Op woensdag 7 september 2005 03:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hee, dat zijn allemaal kansloze rukkers van boven de 30![]()
Ik ben gewoon een fris en fruitig meisje van 22![]()
Als Bracha in de mona reclame maar dan met een ander hoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 03:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zie jij eruit trouwens?
Voor....tijdens het kantoorbaantjequote:Op woensdag 7 september 2005 03:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Pa Incredible voor of na?
Nee laat dat nog maar even een verassing zijn.. alhoewel sommige mensen wel erg veel aandacht krijgen omdat ze risotto kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb de hele serie al gezien, wil je weten wie wint?
En jij meent dat ze dat de hele serie blijven doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:00 schreef rashudo het volgende:
[..]
Nee laat dat nog maar even een verassing zijn.. alhoewel sommige mensen wel erg veel aandacht krijgen omdat ze risotto kunnen maken.
Aai no natting.. aim fram basselonaquote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
En jij meent dat ze dat de hele serie blijven doen?
Ola Manuel, como esta?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef rashudo het volgende:
[..]
Aai no natting.. aim fram basselona
Sorry was toch maar naar bed gegaan... en jou vergetenquote:Op woensdag 7 september 2005 04:45 schreef Nembrionic het volgende:
nou zeg..hoef je niet gelijk dood neer te vallen
Bij tankstations is dit ook zo.. om nog te zwijgen van winkeldiefstal. Dan komen ze pas als je de dader zelf heb ingerekend.. om jou mee te nemen voor geweldpleging.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef Euc- het volgende:
Heb je honger? En geen geld? Sla nu je slag! http://www.zibb.nl/horeca(...)/versie/1/index.html
Verplichte toevoeging van mod: dit is dus niet serieus bedoeld, ik zeg dit NIET om jullie hiertoe in verleiding te laten brengen.
hmpffquote:Op woensdag 7 september 2005 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry was toch maar naar bed gegaan... en jou vergeten![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 03:01 schreef Chielus het volgende:
Erg fijn, kom je net thuis van een avondje zuipen krijg je een smsje dat een dispuutsgenoot in elkaar is geslagen en nu met een hersenschudding en een mogelijke hersenbeschadiging in het ziekenhuis ligt.
Totzover mijn fijne nachtrust.
Morgen hopelijk meer nieuws.
Het is toch niet te geloven... Echt triest dat dit soort dingen steeds gebeuren.quote:Op donderdag 8 september 2005 03:01 schreef Chielus het volgende:
Erg fijn, kom je net thuis van een avondje zuipen krijg je een smsje dat een dispuutsgenoot in elkaar is geslagen en nu met een hersenschudding en een mogelijke hersenbeschadiging in het ziekenhuis ligt.
Totzover mijn fijne nachtrust.
Morgen hopelijk meer nieuws.
Tell us all about itquote:Op donderdag 8 september 2005 12:30 schreef Drive-r het volgende:
YES!!!! Net terug van mijn stage in Londen en wordt net gebeld... job offer!!!
Haha, nu nog afstuderen en daarna meteen knallen!!!
Ehm, vrij simpel eigenlijk. Stage gelopen bij grote investment bank op M&A en vervolgens een aanbiedingen gekregen. Waarschijnlijk neem ik hem wel en dan ga ik volgend jaar dus in Londen aan de slag. Veel uren maken en centjes verdienen!quote:
"Dan verkoop je toch gewoon de boot?"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil ook naar Groot Brittannië![]()
Wel heel leuk voor jou natuurlijk, daar niet van
Ah, breng jij even de trainer hierheen, ik heb hem laatst nog ontmosseld en het dek geschrobt dus dat moet best wat opleverenquote:Op donderdag 8 september 2005 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Dan verkoop je toch gewoon de boot?"
Nou het viel achteraf allemaal nogwel mee, de mogelijk hersenshade was een combinatie van Shock emet dronkenschap. Dus alleen een hersenschudding en een aantal hechtingen.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:34 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven... Echt triest dat dit soort dingen steeds gebeuren.
Hou je ons op de hoogte Chielus? Hopelijk blijft het bij de hersenschudding!
Volgens mij bedoelt hij: mise en place. Op z'n frans.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk om te horen Eucje
Wat houdt mise & place precies in eigenlijk?
Keukenmachine mag blijven.. Is geslaagd voor zijn eerste test, hihiquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Morgen eens de keukenmachine uit gaan proberen. Dan gaan we hapjes maken voor Annemiek haar verjaardag.
Goede middagquote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef Euc- het volgende:
mogguh
Wat is daarquote:Op maandag 12 september 2005 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen Nem...
Zijn we weer alleen![]()
Euc is wel stiekem op MSN maar laat zich niet zien op Fok, de vlegel...
quote:Op maandag 12 september 2005 02:12 schreef Euc- het volgende:
"uit geweest"
Zeg gewoon naar de hoeren geweest
Uhm vandaag het huis schoongemaaktquote:Op maandag 12 september 2005 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Ik ben vanavond terug gekomen uit Amsterdam. Uit geweest met een vriend uit A'dam en één uit Canada. Et tu? Nog iets gedaan de afgelopen dan?
Strijken ofso
Brr..de Sint is eng!quote:Op maandag 12 september 2005 02:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhm vandaag het huis schoongemaakten daarna lekker gekookte en gegeten en gebabbeld met een vriendin van me.
Waarom niet naar de hoeren, met je Incredibles-lichaam![]()
En het alleen met jou zijn is niethoor, wees gerust, mijn kind hier is de goede sint
Dan loop je in het verkeerde stukquote:Op maandag 12 september 2005 02:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Buikjes zijn oke
Maar je hebt gelijk, de wallen zijn verschrikkelijk...
Loop ik naast mijn vent, gaan ze vragen of je met zijn tweeën binnen komt... lekker zo'n heroïnehoertje uit Angola ofzo
Lijk jij op een Angolese heroïnehoer dan?quote:Op maandag 12 september 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Tsja, ik verdwaal altijd overal, dus dan zal mijn vent wel een rare smaak hebben
quote:Op maandag 12 september 2005 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijk jij op een Angolese heroïnehoer dan?![]()
![]()
Heet ik Peter Klashorst? Dacht het nietquote:
Nopz..quote:Op maandag 12 september 2005 02:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, ken je Two Fat Ladies?
Peter Klashorst, brrrrrrrrrrrquote:Op maandag 12 september 2005 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heet ik Peter Klashorst? Dacht het niet
quote:
Ja hoor..quote:Op maandag 12 september 2005 02:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag ik trouwens eens foto's van jouw hand zien? Of zijn het geen interessante foto's die je maakt?
Bij nader inzien lijk ik er toch niet echt opquote:
ah hehequote:Op maandag 12 september 2005 02:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijk ik er toch niet echt op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |