Dit houdt wel in dat we vanaf nu absoluut nergens meer kunnen posten behalve hierquote:Op woensdag 7 september 2005 02:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee, jij?
-Edit-
Oh wel, zie het nu pas![]()
Martijn, ik zal het voortaan binnen de CUL SC houden![]()
Oeh..is dit de nieuwe BHFH in de dop? Of de nieuwe Fuifduif? Op die nieuwe Akkersloot? Nog beterquote:Op woensdag 7 september 2005 03:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik weet het![]()
Voortaan maar weer gaan broeden op kwaliteitsposts en -topics![]()
Bracha?quote:Op woensdag 7 september 2005 03:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hee, dat zijn allemaal kansloze rukkers van boven de 30![]()
Ik ben gewoon een fris en fruitig meisje van 22![]()
Als Bracha in de mona reclame maar dan met een ander hoofdquote:Op woensdag 7 september 2005 03:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe zie jij eruit trouwens?
Voor....tijdens het kantoorbaantjequote:Op woensdag 7 september 2005 03:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Pa Incredible voor of na?
Nee laat dat nog maar even een verassing zijn.. alhoewel sommige mensen wel erg veel aandacht krijgen omdat ze risotto kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb de hele serie al gezien, wil je weten wie wint?
En jij meent dat ze dat de hele serie blijven doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 09:00 schreef rashudo het volgende:
[..]
Nee laat dat nog maar even een verassing zijn.. alhoewel sommige mensen wel erg veel aandacht krijgen omdat ze risotto kunnen maken.
Aai no natting.. aim fram basselonaquote:Op woensdag 7 september 2005 09:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
En jij meent dat ze dat de hele serie blijven doen?
Ola Manuel, como esta?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:13 schreef rashudo het volgende:
[..]
Aai no natting.. aim fram basselona
Sorry was toch maar naar bed gegaan... en jou vergetenquote:Op woensdag 7 september 2005 04:45 schreef Nembrionic het volgende:
nou zeg..hoef je niet gelijk dood neer te vallen
Bij tankstations is dit ook zo.. om nog te zwijgen van winkeldiefstal. Dan komen ze pas als je de dader zelf heb ingerekend.. om jou mee te nemen voor geweldpleging.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef Euc- het volgende:
Heb je honger? En geen geld? Sla nu je slag! http://www.zibb.nl/horeca(...)/versie/1/index.html
Verplichte toevoeging van mod: dit is dus niet serieus bedoeld, ik zeg dit NIET om jullie hiertoe in verleiding te laten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |