Heeeel somsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:38 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zooo Teckna denk: "ik kom ook weer eens langs.."
every one loves Magical Trevorquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:32 schreef skive het volgende:
every one loves Magical Trevor![]()
http://www.transbuddha.com/alphamonkey/html/trevor.html
OMFG wat ziet die Eowadia er qeil uit xD
No Shit Sherlock. Wie wil er nou over Omerta praten dan?quote:
Tuut.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef DaFan het volgende:
En dan nog wat losse mensen die ook niks te melden hebben.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef Parvus het volgende:
hehe ja nouja ik kan jullie iq wel op 1 handje tellen denk ik
Kutomertaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
No Shit Sherlock. Wie wil er nou over Omerta praten dan?
En iedereen kent elkaar al dus boeit het verder niemand nog een fuck wat iemand uitvoert. Dus de meeste posts zijn zo van:(Yasha en Gabez)
of
FALER, FAL0R, FAAL, FALEN(Hipkiller, Skive en onlogisch)
of
Lekker boeiend dat kutomerta (Gallorini, Teckna en ondergetekende)
En jij, die na 2 of 3 posts al gaat huilen.![]()
Ik denk dat je je lelijk vergist...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef Parvus het volgende:
heb jij 150 vingers aan je hand?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef Parvus het volgende:
lol dan ben jij daar een klein deeltje van met je 'jij vind'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef skive het volgende:
[..]
Ik denk dat je je lelijk vergist...
ons gezamelijke IQ overstijgt het BNP van de Verenigde Staten met een factor van 94.7
en verder WHO GIVES A FUCK WAT JIJ VIND!![]()
is dat veel danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef skive het volgende:
[..]
Ik denk dat je je lelijk vergist...
ons gezamelijke IQ overstijgt het BNP van de Verenigde Staten met een factor van 94.7
en verder WHO GIVES A FUCK WAT JIJ VIND!![]()
Bwahahahahaquote:Op maandag 29 augustus 2005 03:00 schreef Parvus het volgende:
Ik vind .com trouwens beetje tegenvallen...iedereen script, er zijn te veel families en nooit echt een leuke war ofzo...
Je riep me?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef DaFan het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten niet mijn dierbare naamtopic volspammen met zulke onzin![]()
dat is zonde![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Rammie pammie lik mn bruine boterhammiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef teh-Rammie het volgende:
[21:11:18] Closing Link: Gompie by irc.barafranca.com (Killed (irc.barafranca.com (blow me)))
[21:14:42] * Gompie blows teckna
[21:14:45] <Gompie> wil je toch?
[21:15:03] Closing Link: Gompie by irc.barafranca.com (G-lined)
Teckna, jij smerige balzak! Jij weet zelf dat je geen poot hebt om op te staan en dus flikker je me er maar af. Jij bent zwak!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
6 lukt niet fdomme
en ja kwil wel een
van jou altijd
Ik doe alleen wit... Weet je toch wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:55 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Rammie pammie lik mn bruine boterhammie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drink je dan ook koffie met melk..?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:36 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Ik doe alleen wit... Weet je toch wel?![]()
Op dinsdag?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:27 schreef skive het volgende:
meer bier op scholen o/
verplicht vak 6e uur: Bier drinken en Kut roepen
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Drink je dan ook koffie met melk..?
Ik ontken allesch.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:26 schreef Wendigo het volgende:
Red Alert
Een chimp gesignaleerd op irc !
* onlogisch neuqt Skivequote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef skive het volgende:
[..]
* skive gooit zand naar Forza|Retired
doh xDquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:32 schreef DaFan het volgende:
269 haha, goed Googlewerk
Edit:
OMFG jorryt heeft nog gelijk ook![]()
hij heeft gelijk ^^quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef DaFan het volgende:
Ik ben Yasha en Gabez echt zat. Ga msnen ofzo. Zo kan ik ook wel 4 posts per dag maken.
* onlogisch gooit zand naar skivequote:Op donderdag 1 september 2005 19:30 schreef skive het volgende:
Parvus heaumeau... post dan niets
Jaloers op....?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers..
zou ik ook zijn
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 19:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jaloers op....?
Niet Gabez, niet Yasha...dus zeg het me maar dan.
Kusjes kan ik van Rammie ook wel krijgen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jaloers op....?
Niet Gabez, niet Yasha...dus zeg het me maar dan.
Nee, helaas niet. Zijn nog erger als onkruid het vergaat maar niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:17 schreef Gabez het volgende:
oeh hipkiller ik leef anders nog !
of bedoelde je .com .......
is ccce nu dood ? :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er niet om lachenquote:Op vrijdag 2 september 2005 06:11 schreef hipkiller het volgende:
hihi, jullie hebben net de grootste war in 2.2 gemist
was best wel grappig![]()
nu ga ik slapen![]()
![]()
dan*quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:27 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zijn nog erger als onkruid het vergaat maar niet.
Oja en weer dood![]()
User: Riley | Add to your friends list
Rank: Chief
Honour points: 460
Status Dead
Ja, maar ik ben maar weer opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Aahw mevrouwtje is dood. Kutspel he
Neequote:Neucken?
hmmz ik weet niet zeker of een praat sessie bij jou nog werktquote:Op maandag 5 september 2005 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan wel een praatsessie gebruiken skive![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 13:14 schreef Gabez het volgende:
nee denk het niet, daar moet gewoon een piemol in
Onderaan mn lijst is nog wel een plekjequote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
een andere in de zin van die van jou?![]()
Doe ons maar dan favoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef skive het volgende:
ranken is zooooo 2004
dit is ook veruit de beste plek om omerta te leren spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Platina het volgende:
leeees vanaf topic 1 ^^
Ik zeg toch, jij bent van het neuken en afzuigen, ik trouw alleen maarquote:Op woensdag 7 september 2005 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
kill dafan!!
hij gaat er met mijn vent vandoor![]()
![]()
Ze g-linen alles met Jawis in de naamquote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef Sanremo het volgende:
[..]
Jawas tog.. jawis is banned op irc![]()
ja jorryt iedereen spammed hiero :pquote:Op woensdag 7 september 2005 15:50 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ze g-linen alles met Jawis in de naam![]()
Rukkers hebben thuis niets te zeggen dus gaan ze maar op irc tof doen![]()
#übermensch is het nieuwe kanaal![]()
hee yashaaaaaaaaaaaaaa (k)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie is sanremo?
puur toeval aep.. ik noemde het naar een Italiaans dorpje vlakbij Monaco!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef DaFan het volgende:
Omfg anders noem je jezelf ff naar een kroeg.
Ik heet toch ook geen TRAM.
tja mijn registratie datum hebt er niks mee te maken xD DaFan slaat ook nergens op.. anders noem je je zelf de Pakkerijquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef DaFan het volgende:
Tuurlijk!
Tuurlijk jongen, ik heb het ook nog echt nooit gespeeld hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef hipkiller het volgende:
[..]
dit is ook veruit de beste plek om omerta te leren spelen![]()
hier leer je alles![]()
Ha je topic is dicht.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:07 schreef jorryt het volgende:
[..]
in mijn van dale staat toch echt
Dafan (de ~ (v.), ~s)
1 player
picci is kut, als je dat al gehaald hebt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, ik heb dus meer dan 2 uur omerta gespeelt.
Na (in totaal) meer dan een uur in de gevangenis te hebben gezeten, 1 keer te zijn uitgebroken,
talloze minuten moeten wachten omdat ik de codes niet kon lezen en dus door te refreshen aan
de click-limiet kwam, en last van mijn ogen te hebben gekregen door diezelfde codes,
is mijn 1e misdaad eindelijk toch nog gelukt..
![]()
..Ik heb $3 van een kind kunnen stelen.
![]()
3 miezerige fokking bagger-dollars van een kind. mijn beloning voor >2 uur spelen.
Zelfs de zwervers bij mij op de hoek gaan nog geen 2 uur aan de slag voor $3!![]()
Wat een spel, vol actie en zo.![]()
Imho onbegrijpelijk dat dit iemand kan blijven boeien.
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:00 schreef skive het volgende:
laatst pikte ik een auto had ie fdomme 24% schade kijk das best kut ofzow...
Gebruikt ik die auto voor een heist met een nep geweer en 5 kogels word ik bijna vermoord door een een of andere aap.
picsquote:Op donderdag 8 september 2005 01:16 schreef skive het volgende:
ik ben thief en ik verdien 50.000.000 per uur...
ik ben ook zoooo goed...
komt door me grote piem0l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe is normaal man...
Ze had geen zakdoek voorradig, dus gebruikte ze haar haar...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef skive het volgende:
* skive stuurt een koekje naar gabez via FedEX
yasha? knoop in je haar???
wat speel jij voor kinky spelletjes ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze had geen zakdoek voorradig, dus gebruikte ze haar haar...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze Gabez had geen zakdoek voorradig, dus gebruikte ze hij haar haar...
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef Platina het volgende:
Achja, trieste mensen die niet door hebben dat dit een spel is of niet rationeel en logisch kunnen nadenken heb je altijd, maar de minderbedeelde moeten ook plezier hebben. En om nu 600 uur te gaan spelen voor wraak te nemen nee dank je :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |