Inderdaad. Al zal dat het niet veel makkelijker maken voor de betreffende personen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:37 schreef Neuralnet het volgende:
Toch zit er een groot verschil tussen tijdelijk alleenstaand zijn en nog nooit een vriendin hebben gehad. Dat zijn er vast geen miljoenen.
Dat is een waarheid.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:53 schreef Meteora het volgende:
19 is misschien nog niet zo oud maar ik kan beter nu dit probleem proberen op te lossen in plaats van nog 5 of 10 jaar rond te lopen met dezelfde hopeloze instelling.
Vergeet de kroeg/disco. Als je sociaal niet zo heel handig bent, moet je je daar niet al te veel met vrouwen bezig houden. Is alleen maar frustrerend.quote:Anders dan anderen vind ik uitgaan wel leuk en doe ik dat ook toch wel 2 keer per maand.
Ik denk dat het probleem bij mij is dat ik vrij verlegen ben en maar zeer weinig zelfvertrouwen heb. Hierdoor kom ik dus automatisch niet veel in contact met onbekende meiden. Hierdoor stap ik ook nooit op meiden af in een disco of ergens anders.
Zelfvertrouwen kun je niet uit een hoge hoed tevoorschijn toveren. Daar is tijd voor nodig. Als jij op een gegeven moment merkt dat je gewoon wel kunt omgaan met meisjes, zal dat je zelfvertrouwen ten goede komen.quote:Ook kan ik met vrouwen ook niet echt goed over koetjes en kalfjes praten zoals ze dat hier noemen. Via msn gaat het wel iets makkelijker maar nou ook niet echt om te zeggen geweldig.
Zijn er hier op fok geen mensen die niet enkele tips weten om wat meer zelfvertrouwen te krijgen en misschien om minder verlegen te zijn?
Op zich wel ja, maar het gaat daar over koetjes en kalfjes en het draait om zelfvertrouwen en uitstraling. Als dat allemaal niet je sterkste punten zijn, krijg je niet zoveel voor elkaar. Dan wordt je alleen maar bevestigd in je eigen onhandigheid.quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:36 schreef Meteora het volgende:
Ik dacht altijd dat een disco ofzo wel een goede plek is om mensen te ontmoeten. Je kunt elkaar wel slecht verstaan maar toch.
Dat is herkenbaar, dat heb ik ook altijd. Op werk is de sfeer meestal ongedwongener: je moet sowieso al met elkaar praten (over het werk) en niemand eist van je dat je leuk uit de hoek komt, zoals in een kroeg/disco. Zo ben ik zelf relaxter en bovendien zijn er op mijn werk niet altijd jongens die er beter uitzien en/of leuker zijn dan ik, zoals in de kroegquote:Het gekke is dat ik dan weer met vrouwelijke collega's weer wel beter kan praten.
Ja vanuit die hoek gezien moet het dan best wel een bitch zijn ja.quote:En als een meid echt met de slappe lach wegloopt en d'r vriendinnen smst wat ze nu weer meemaakt is ze zelf best triest bezig. Probeer voordat je op een meid (die je dus leuk vind) afstapt eerst oogcontact te maken. Dan merk je snel genoeg of je een redelijke 'kans' maakt bij haar.
Kom aan ih !!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:32 schreef Meteora het volgende:
Verhaaltje
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja. Het is misschien is het proberen waard. Het is wel klote dat alles wat geen bier heet in uitgaansgelegenheden niet te betalen is en ik ook niet echt zin heb om met breezers rond te gaan lopenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Kom aan ih !!!
Als jij het over bier drinken hebt denk je gelijk aan alcoholisten.
Als je nou eens 1 of 2 bier drink voel je je wat gemakkelijker bij zulk soort situaties. Je kan het toch altijd proberen, maar dat doe je niet eens.
Of als je bier niet lekker vind iets anders waar alcohol in zit. Als je het niet probeert zal je er ook nooit achter komen.
En jij denkt dus dat iedereen die bier drinkt zijn zelfcontrole is verloren en begint te zeuren en een hangende alcoholist is... dan heb je het goed mis!
Je drinkt voor de rest toch niet veel, dus een paar iets duurdere drankjes maakt dan ook weer niet uit. Je maakt toch geen 30 euro of zo op.quote:
Wat bedoel je hier precies mee want dat snap ik niet echt eigenlijkquote:Je stelt je ook wat te afhankelijk op van je omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |