Doe ons maar dan favoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef skive het volgende:
ranken is zooooo 2004
dit is ook veruit de beste plek om omerta te leren spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Platina het volgende:
leeees vanaf topic 1 ^^
Ik zeg toch, jij bent van het neuken en afzuigen, ik trouw alleen maarquote:Op woensdag 7 september 2005 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
kill dafan!!
hij gaat er met mijn vent vandoor![]()
![]()
Ze g-linen alles met Jawis in de naamquote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef Sanremo het volgende:
[..]
Jawas tog.. jawis is banned op irc![]()
ja jorryt iedereen spammed hiero :pquote:Op woensdag 7 september 2005 15:50 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ze g-linen alles met Jawis in de naam![]()
Rukkers hebben thuis niets te zeggen dus gaan ze maar op irc tof doen![]()
#übermensch is het nieuwe kanaal![]()
hee yashaaaaaaaaaaaaaa (k)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie is sanremo?
puur toeval aep.. ik noemde het naar een Italiaans dorpje vlakbij Monaco!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef DaFan het volgende:
Omfg anders noem je jezelf ff naar een kroeg.
Ik heet toch ook geen TRAM.
tja mijn registratie datum hebt er niks mee te maken xD DaFan slaat ook nergens op.. anders noem je je zelf de Pakkerijquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef DaFan het volgende:
Tuurlijk!
Tuurlijk jongen, ik heb het ook nog echt nooit gespeeld hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef hipkiller het volgende:
[..]
dit is ook veruit de beste plek om omerta te leren spelen![]()
hier leer je alles![]()
Ha je topic is dicht.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:07 schreef jorryt het volgende:
[..]
in mijn van dale staat toch echt
Dafan (de ~ (v.), ~s)
1 player
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |