Doe ons maar dan favoren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef skive het volgende:
ranken is zooooo 2004
dit is ook veruit de beste plek om omerta te leren spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Platina het volgende:
leeees vanaf topic 1 ^^
Ik zeg toch, jij bent van het neuken en afzuigen, ik trouw alleen maarquote:Op woensdag 7 september 2005 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
kill dafan!!
hij gaat er met mijn vent vandoor![]()
![]()
Ze g-linen alles met Jawis in de naamquote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef Sanremo het volgende:
[..]
Jawas tog.. jawis is banned op irc![]()
ja jorryt iedereen spammed hiero :pquote:Op woensdag 7 september 2005 15:50 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ze g-linen alles met Jawis in de naam![]()
Rukkers hebben thuis niets te zeggen dus gaan ze maar op irc tof doen![]()
#übermensch is het nieuwe kanaal![]()
hee yashaaaaaaaaaaaaaa (k)quote:Op woensdag 7 september 2005 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie is sanremo?
puur toeval aep.. ik noemde het naar een Italiaans dorpje vlakbij Monaco!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef DaFan het volgende:
Omfg anders noem je jezelf ff naar een kroeg.
Ik heet toch ook geen TRAM.
tja mijn registratie datum hebt er niks mee te maken xD DaFan slaat ook nergens op.. anders noem je je zelf de Pakkerijquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef DaFan het volgende:
Tuurlijk!
Tuurlijk jongen, ik heb het ook nog echt nooit gespeeld hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef hipkiller het volgende:
[..]
dit is ook veruit de beste plek om omerta te leren spelen![]()
hier leer je alles![]()
Ha je topic is dicht.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:07 schreef jorryt het volgende:
[..]
in mijn van dale staat toch echt
Dafan (de ~ (v.), ~s)
1 player
picci is kut, als je dat al gehaald hebt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, ik heb dus meer dan 2 uur omerta gespeelt.
Na (in totaal) meer dan een uur in de gevangenis te hebben gezeten, 1 keer te zijn uitgebroken,
talloze minuten moeten wachten omdat ik de codes niet kon lezen en dus door te refreshen aan
de click-limiet kwam, en last van mijn ogen te hebben gekregen door diezelfde codes,
is mijn 1e misdaad eindelijk toch nog gelukt..
![]()
..Ik heb $3 van een kind kunnen stelen.
![]()
3 miezerige fokking bagger-dollars van een kind. mijn beloning voor >2 uur spelen.
Zelfs de zwervers bij mij op de hoek gaan nog geen 2 uur aan de slag voor $3!![]()
Wat een spel, vol actie en zo.![]()
Imho onbegrijpelijk dat dit iemand kan blijven boeien.
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:00 schreef skive het volgende:
laatst pikte ik een auto had ie fdomme 24% schade kijk das best kut ofzow...
Gebruikt ik die auto voor een heist met een nep geweer en 5 kogels word ik bijna vermoord door een een of andere aap.
picsquote:Op donderdag 8 september 2005 01:16 schreef skive het volgende:
ik ben thief en ik verdien 50.000.000 per uur...
ik ben ook zoooo goed...
komt door me grote piem0l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe is normaal man...
Ze had geen zakdoek voorradig, dus gebruikte ze haar haar...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef skive het volgende:
* skive stuurt een koekje naar gabez via FedEX
yasha? knoop in je haar???
wat speel jij voor kinky spelletjes ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze had geen zakdoek voorradig, dus gebruikte ze haar haar...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze Gabez had geen zakdoek voorradig, dus gebruikte ze hij haar haar...
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:52 schreef Platina het volgende:
Achja, trieste mensen die niet door hebben dat dit een spel is of niet rationeel en logisch kunnen nadenken heb je altijd, maar de minderbedeelde moeten ook plezier hebben. En om nu 600 uur te gaan spelen voor wraak te nemen nee dank je :\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |